DISKUZE K ČLÁNKU Volkswagen (opět) pošilhává po F1, se studií proveditelnosti pomáhá Domenicali
Druhá největší světová automobilka - Volkswagen Group - provádí studii proveditelnosti ohledně potenciálního vstupu do Formule 1. A zprávu pro ni připravuje bývalý šéf Ferrari Stefano Domenicali.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Volkswagen (opět) pošilhává po F1, se studií proveditelnosti pomáhá Domenicali
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
anonym
11:17 05.12.2014 178.40.199.XXXa co by na tom ziskal volkswagen? bugatti predava jeden model aj ten je pre nich brutalne stratovy a vyrabaju ho cisto len ako imidzovku
ak by prisli do f1 tak jedine s audi, s lamborghini alebo s porsche, ale najskor by to naozaj bolo to audi
-
-
-
Pepan
12:47 05.12.2014 89.24.157.XXXHodně rozumná úvaha a časově by to možná i sedělo. VW má zatím plány ve WRC do roku 2016, ale myslím si, že bude ještě inimálně další dva roky pokračovat. Pokud v příštím roce budou rozhodnuti o účasti v F1, za dva roky budou mít postavený monopost a tak nějak kolem roku 2018 by VW nastoupil do F1. A do té doby určitě nebudou ve funkcích oba pánové, kteří mají vůči sobě averzi, VW utlumí aktivity ve WRC a na jeho místo by mohla nastoupit Škodovka. -
-
-
Kapor
09:45 05.12.2014 80.87.214.XXXNie je pravda,... ...že VW usiloval o formát pohonných jednotiek, ktorý bol schválený pre r. 2014, lebo ak áno, tak by v F1 už tohoto roku bol. VW bol jednoznačne za 1,6 R4 Turbo + KERS, lebo dobre vedel, že to čo schválili ostatní je hlúposť a čoskoro sa na to príde. Táto koncepcia 1,6 V6 Turbo + ERS, ktorú schvália FIA, rádove predražila pohonné jednotky, čo sa nakoniec aj ukázalo a vo VW si dobre zrátali, že pokiaľ sa pravidlá nedajú do podoby, aby náklady boli jednak nižšie a prijateľné pre menšie tímy, potom iste do F1 vstúpia s plnou parádov. Nie je totiž účelné vyrábať niečo, čo sa v komerčných autách neuplatní a s ekológiou to nemá nič spoločném, lebo za tie peniaze sa dá vyrobiť ďaleko úspornejšia verzia pohonnej jednotky, s rovnakým výkonom a nižšou sporebou a hlavne rádovo lacnejšie, čo platí aj o údržbe a opravách, čo je určujúcou položkou pre komerčné automobily, okrem spotreby a splnení emisnej normy EUro VI, ktoré by pohonné jednotky v F1 nikdy nesplnili. -
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek