DISKUZE K ČLÁNKU Mattiacci a Alonso - další detaily o skutečném příběhu, do kterého zasahoval Briatore
Jak se vyvíjely vztahy a jednání bývalého šéfa Ferrari Marca Mattiacciho s Fernandem Alonsem? Jak do nich zasahoval Flavio Briatore a v čem se se svým svěřencem přepočítali? A co bylo skutečně v pozadí "opakující se historie?"
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mattiacci a Alonso - další detaily o skutečném příběhu, do kterého zasahoval Briatore
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000046
(Hlasovalo 48 lidí)
04.12.2014 11:38
Nerád Vám beriem ilúzie, ale Alonso nejednal… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
anonym
19:49 04.12.2014 162.243.243.XXXZe zrovna vy zminujete objektivitu
Faktem zustava, ze Alonso se o titul pripravil vlastni vinou a to jak v sezone 2010, kde v Belgii znicil vuz na vode a potom nedokazal predjet Petrova, tak v sezone 2012, kde v Suzuce zcela hloupe kolidoval s Kimim. Co chybelo obcas Ferrarri na rychlosti, to dohaneli na spolehlivosti.
Tvrdit, ze by se Alonso v roce 2010 ci 2012 nemusel o titul trast v poslednim zavode jsou dost odvazna, kdyz se clovek podiva, kolik bodu ztratil Seb bez vlastniho pricineni.
Zatimco v sezone 2010 by se mu daly vycitat i nejake ty chyby, tech se ale dopustil i Alonso, tak v sezone 2012 se prakticky zadne chyby nedopustil.
Je zajimave, ze pouze v pripade Alonsa nejsou schopni jeho fandove pripustit, ze kdyby mel skutecne plecku i v sezone 2010 a 2012, tak by jednoduse o zadny titul nebojoval stejne jako v letech 2011, 2013 a 2014.-
Alfred
20:26 04.12.2014 78.41.168.XXXV Suzuce nekolidoval hloupě Alonso s Kimim, ale Kimi s Alonsem.
Nevím jestli se dá popsat sezona 2012 v podání Vettela jako bezchybná, ale nebyl to Alonso kdo v Abu Dhabi prvně kolidoval s B.Sennou kdy si "načal" přední křídlo aby jej při jízdě za SC boural s ukazatelem a křídlo dorazil a pak předjížděl Buttona, který jel na sedrané sadě sadě gum snad 20 kol, pak Brazílie atd....
Bylo by dobré si ujasnit že jako plečku jsem Ferrari z r.2012 ani jednou neoznačil jednak ani já, ani Alonso...Teď jsi ten vůz jako plečku posal ty, a i když to nemohu tvrdit se 100% jistotou, tak věřím že si tak neučinil poprvé . Já jen popsal RB10 jako dominantní vůz a ostatně nejsem sám - a to nemyslím zrovna fanoušky Alonsa z diskuzí. Taková PR figura RBR jakou minimálně tehdy bezesporu Coulthard byl, to tehdy tvrdila taky, krom jiných samozřejmě.
Vettel jezdil v celkově nejrychlejším voze, ve kterém se dokázal pravidelně kvalifikovat výše než Alonso i Webber, který zmrvil snad každý start a přesto dokázal obírat o body všechny Vettelovy soupeře. Massa v žádné sezoně neobral Alonsovy soupeře v boji o titul snad ani o jeden bod. Proč byl Alonso zvolen jezdcem roku 2012 (a nejen tehdy) taky stěží přičteš vlivu fanoušků Alonsa, že jo.
-
-
-
Duncan66
22:05 04.12.2014 162.243.162.XXXJsem rad, ze se minimalne shodneme na sezone 2010.
Co se tyce sezony 2012, kolikrat musel odstoupit Alonso kvuli selhani techniky z prvniho mista? Kolikrat musel startovat z boxu kvuli pochybeni tymu? Spolehlivost vozu a tymu je jedna ze zasadnich vlastnosti viteznych tymu. O tom, k cemu je vam nejlepsi vuz v poli, kdyz je nespolehlivy a tym kupi jednu minelu za druhou by Lewis o sezone 2012 mohl napsat velice zajimavy roman.
Nejaka anketa me nechava zcela chladnym. Kdyz to vemu napr. treba anketu o nejlepsiho fotbalistu, tak pravidelne vyhravaji utocici hraci. A proc? Protoze si vsimnete daleko casteji toho, ze nekdo dal gol, nez abyste si vsimli kvalitni prace napr. defenzivniho zaloznika, ktery svymi vykony zabranil mozna vice brankam, nez kolik jich ten fotbalista roku dal. Jeho prace si vsimnete vetsinou az v momente, kdy se neco podela a date mu minus. A podobne je to v F1. Ne nadarmo se nahore v anketach, kdo podal "nejlepsp" vykon v zavode umistuji piloti, kteri v danem zavode jsou nejvic videt. Ze se z logiky veci stejne nedoceni vykon pilota, ktery narozdil od jinych dokazal zajet bezchybou kvaldu, na startu si udrzet sve misto a dalsim bezchybnym vykonem souperum ujet a dojel si pro vitezstvi je nasnade. A jak nam ukazuji ruzni tymovi kolegove, tak pravdepodobne nejlepsi auto v poli neni garanci, ze budu bojovat o titul az do konce sezony. -
Duncan66
22:10 04.12.2014 162.243.162.XXXjeste poznamka. Ferrarri nekolik sezon v rade mela uplne jinou zavodni rychlost, nez tu kvalifikacni. A lide jako vy z toho vyvodili, ze Ferrarri je nic moc, protoze startuje ze treti rady a to i pres to, ze v zavodni rychlosti to bylo casto nejrychlejsi auto na trati. O tom, ze to bylo o parnik spolehlivejsi auto, nez mela konkurecne, to jsem jiz zminil nekolikrat. Na to je treba ale nezapominat. -
Duncan66
22:12 04.12.2014 162.243.162.XXXs tou pleckou jsem si to z prstu nevycucal. V mnoha minuylych diskuzich jsem pravidelne narazel na nazory lidi, ze kdyz Alonso neziskal titul, tak to auto muselo byt plecka a presto z nej Alonso podle nekterych udajne vytahoval pravidelne 150% a podobne fantasmagorie.-
Alfred
22:46 04.12.2014 78.41.168.XXXNevím odkud jsi plečku vycucal, ale ani já ani Alonso o plečce, nebo šrotu nepsal ani jednou. Jestli to čteš v diskuzích, tak s plečkou operuj tam kde o ní čteš. Mě žádnou plečku do úst prosím nevkládej, stejně tak 150% mačkání...
Co se týče jiné závodní rychlosti, tak nemohu souhlasit, když ji někdo oproti kvaldě měl vyšší, tak to byl Alonso a ne Ferrari. Massa jezdil a Räikkonen jezdí tužku jedno kde.
Vettel měl 2012 dva fatální technické výpadky v Itálii a Valencii, v Abu byl ztrestán za podvod s palivem...a to mi přijde dost málo na to, abych mohl z voleje nejrychlejší vůz sezony označit taky jako velmi nespolehlivý, natož o parník libovolné tonáže proti jiným...
Anketa s fotbalem a útočníkem jako srovnání, protože dle tvého vysvětlení o fungování takových anket ji měl tehdy vyhrát Vettel....a on to jaksi tedy nevyhrál.-
Duncan66
00:26 05.12.2014 162.243.162.XXXtakze Alonsova prumerna zavodni rychlost je treba i o sekundu lepsi, nez jakou maji Vettel, Hamilton a dalsi, kdyz v kvalde dostal napr. pul vteriny a v zavode byl nejrychlejsim muzem na trati? Ze v tom nebyla taktika tymu a jine nastaveni auta nez meli ostatni, ale pouze a jen zavodni umeni Alonsa, ktery je v tom pripade logicky nejvetsi traged v historii F1 co se kvalifikaci tyce, tomu skutecne muze verit pouze tezce zaslepeny clovek.
2 fatalni technicke vypadky + 1 chyba tymu se spatnym natankovanim, nikoli podvodem tedy celkem 3 vs 0 u Alonsa ti prijde dost malo? takze za povsimnuti by to melo byt alespon vypadnuti z poloviny zavodu v sezone?
Anketa s fotbalem a utocnikem jsi to evidentne taky nepochopil, kdyz podle tebe mel vyhrat anketu Vettel.-
Alfred
01:14 05.12.2014 78.41.168.XXXJaká 0 u Alonsa, vždyť v Belgii a Japonsku odstoupil..a co mi pořád cpeš do huby že vše dosáhl Alonso sám, bez pomoci týmu? Heleď, fakt už nevím jak tě mám slušně požádat abys oponoval bez toho že mi nacpeš do huby něco co jsem nikdy neřekl....jako třeba o shodě našich názorů ohledně sezony 2010, kdy měl Vettel taky jen dva tech. výpadky proti Alonsovu jednomu.
Já jsem jen řekl že v součtu byl RB10 dominantní vůz, a když už tedy nebyl dominantní, tak byl rozhodně lepší než F2012
V roce 2012 měl po osmi pole position RBR a McLaren, Ferrari (Alonso) dvě, Williams a Mergl po jednom
Sedm týmu si připsalo nejrychlejší kolo závodu (RBR 7, Vettel 6) , žádné nejrychlejší kolo závodu neevidovali v HRT, Marussii, STR, Caterhamu a světe div se ve FERRARI...
Vettel vedl za celou sezonu ve 368 kolech/1954km, Hamilton ve 229 kolech/1142km a Alonso v 216 kolech a 1101km...
Vettel odjel v závodech 5923 km, čtvrtý nejvyšší počet km, víc odjeto měl jen Ricciardo, Massa a Räikkonen...desáty Alonso odjel 5472km, tedy takřka o 500km méně než Vettel a jen o necelých 200km víc než Hamilton
-
Duncan66
09:50 05.12.2014 89.102.3.XXXneodstoupil chybou tymu, ci technickymi problemy.
jinak klasika 2010 Vettel 2x odstoupeni z 1 mista, Alonso 1x z 9., rozdil 59 bodu ve prospech Alonsa, ale pocitame to automaticky 2:1, ze?
V dobe Pirelli vytahovat statistiky jako nejrychlejsi kolo jako nejaky argument? To jako na zaklade toho bylo Ferrarri az 6. nejrychlejsi auto ve startovnim poli? Tedy neco jako letos, ale Alonso nebyl ani jednou na podiu, zatimco v roce 2012 bojoval o titul v poslednim zavode?
Stejne tak kdyz Alonso i vlastnim zavinenim odstoupi po kolizizch v 1. kole a Vettel po technickych problemech odstoupi az ve druhe polovine zavodu, tak tezko nekoho prekvapi, ze mel Alonso o 500km najeto v sezone mene, nez Vettel.
Asi je cas toho nechat.
-
-
Duncan66
13:27 05.12.2014 89.102.3.XXXproc bych mel pocitat kolize za poslednich 5 let? Me zajimaji pouze roky 2010 a 2012 o kterych tvrdis, ze byt Alonso na na pozici Seba, tak by se o titul trast nemusel. Faktem totiz zustava, ze diky technickym problemum ztratil na Alonsa Vettel 59 bodu. Coz je skoro 25% vsech bodu, ktere potreboval sampion k zisku titulu, takze nejde o zadnou marginalni zalezitost. Tot vse.-
anonym
13:37 05.12.2014 78.41.168.XXXTak je vyjmenuj pouze za r.2010 a 2012, ty Alonsovy kolize....směle do toho...a pak spočítej Vettelovy v téže době, ale to se ti asi hodit nebude, to budeš tady raději do bezvědomí máchat Vettelovou poruchovostí i když prokazatelně nebyla zásadně četnější
Moc se neoháněj Vettelovou technikou, dva technické výpadky z 20 závodů proti jednomu neudělali rozdíl tří bodů v konečném pořadí.
-
anonym
14:40 05.12.2014 89.102.3.XXXvettel temi 2 vypadky v sezone 2010 prisel vuci Alonsovi o 59 bodu. Alonso tim svym vypadkem vuci Vettlovi prisel o 2 body. Pokud pro tebe neni zasadnich 57 bodu, kdyz k titulu stacilo 256, potom. Zajimave, ze jak v rece 2010 tak 2012 skoncil souboj o titul rozdilem 3 a 4 bodu. Takze vice nez 10x mensim, nez byl bonus, ktery Alonso ziskal diky vetsi spolehlivosti sveho vozu vuci Vettlovi. Ale jiste nejedna se o nic duleziteho, 57 bodu sem, 57 bodu tam, vzdyt je to nic.
Co se kolizi tyce, tak oba bourali v Belgii a Seb navic v Turecku. Alonso se pripravil hloupe o body v Anglii v souboji s Kubicou, kdy vyfasoval trest. Takze na zpackane zavody vlastnim pricinenim je to 2-2.-
Alfred
15:06 05.12.2014 78.41.168.XXXCo to proboha meleš...je jedno odkud Vettel vypadl, ten taky rýžoval na výpadcích jiných, třeba Hamiltona. Nemůžeš přeci vyčíst Alonsovi že využil něco, co mu situace nabízela...
Co se týče Silverstone,tak tam neměl jinou možnost než zatáčku říznout, protože jej Kubica vytlačil. Chyba byla v úsudku že mu to projde, ale bourat, a to stupidně na rozdíl od Vettela neboural.
Faktem že Vettel vypadl 2x z prvního místa a Alonso jednou z devátého můžeš podepřít jedině pohádku o plečce se kterou jsi opakovaně přispěchal už včera .Vymlouvat se na fantasmagorických 59 díky 2, slovy dvěma! tech. výpadkům a opomíjet u toho rozdíl v technice a hlavně kupu bodů, kterési Vettel jednoduše a prokazatelně prosral zcela sám je...no raději nechtěj ani vědět.-
Nasir
15:28 05.12.2014 213.216.61.XXXTo víš, u některých když vypadne Alonso a ostatní se posunou vpřed, tak je to v pořádku. Když vypadne jiný jezdec a Alonso se posune o jednu pozici nahoru, tak je to strašné a Alonso na tom vytěžil jako by neoprávněně, zadarmo. Samozřejmě se "čistě náhodou" zapomene dodat, že úplně stejně se posunulo vpřed dalších 9 jezdců. To je taková ta "logika" podvodníků a zakomplexovaných hlupáků.-
Duncan66
19:20 05.12.2014 107.170.252.XXXzase jenom same lzi a podsouvani neceho, co jsem nikde nenapsal.
kdyz resim souboj 2 konkretnich jezdcu o titul, k cemu by mi bylo, kdybych delal tabulku cele sezony vsech pilotu, kdo o kolik prisel bodu vypadnutim nekoho jineho?
Jak to ovlivnilo body samotneho Alonsa, kdyz se dalsich 9 jezdcu posune v poradi? Nijak. Takze proc bych to mel zminovat v konkretnim pripade Alonso vs Vettel?
Jediny podvodnik a zakomplexovany hlupak jsi tady ty, kdyz chodis do diskuse nikoli kvuli tematu, ale pouze a jen kvuli nejakemu argumentacnimu fetisismu.
sbohem, uz na tebe nebudu reagovat, tak jen aby sis nemyslel, jak jsi mi to nandal apod., ikdyz klidne si to mysli, u *** jako jsi ty je mi to vlastne uplne fuk
Příspěvek byl redakčně upraven.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek