DISKUZE K ČLÁNKU Mattiacci a Alonso - další detaily o skutečném příběhu, do kterého zasahoval Briatore

Jak se vyvíjely vztahy a jednání bývalého šéfa Ferrari Marca Mattiacciho s Fernandem Alonsem? Jak do nich zasahoval Flavio Briatore a v čem se se svým svěřencem přepočítali? A co bylo skutečně v pozadí "opakující se historie?"

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mattiacci a Alonso - další detaily o skutečném příběhu, do kterého zasahoval Briatore

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 162, poslední 10.12.2014 17:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000046 (Hlasovalo 48 lidí) 04.12.2014 11:38
Nerád Vám beriem ilúzie, ale Alonso nejednal… »
» Plecháček (Hlasovalo 40 lidí) 04.12.2014 10:46
Ti dva se mi snad zdají ... Už vidím Briatoreho,… »
» uzivatel000046 (Hlasovalo 26 lidí) 04.12.2014 13:15
Podľa ktorej zmluvy? Podľa tej podpísanej,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    77.242.90.XXX
    Dobry K diskuzi: Obdivuju tady vsechny, ze si to tak podrobne pamatujete- kdo v jakym zavode tratil atp. Jste enycyklopedie. To neovladam

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Hezký citát "Výpadek v konkurenceschopnosti se netoleruje", nicméně přetrvává :D

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • plačkobijec

    2.50.37.XXX
    Výborná zábava Jako vždy jsem se opravdu výborně zasmál tomu, co tady Alfonsovi fans předvádí, ale co jiného jim zbývá, když žijí v bludech, mimo realitu, a musí si soustavně vymýšlet nové a nové pohádky O hodném strýčku Alfonsovi apod. Každému skutečnému fanouškovi F1 je dávno jasné, co je Alfons zač. Lituji ty, kteří něčemu takovému jako je Alfons fandí, neboť to není u normálně myslícího člověka ani teoreticky možné, to musí být diagnóza, kdy se obávám, že bohužel nevyléčitelná. Boží mlýny fungují dokonale, Alfonse už nikde nechtějí, a nebýt peněz od Hondy, tak už v F1 skončil.
    P.S. Doufám, že ten ubohý španělský podvodník a podrazák alespoň jednou, ve svém zpackaném životě, dodrží své slovo, a ukončí svoji kariéru v F1 ve Ferrari! 01 01 01 03

    + 13 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    212.10.81.XXX
    Alo Že je Alonso asi nejlepší v poli je jasné, že nechtěl silnou týmuvou dvojku se mu nedivím, prostě chtěl být neohroženou jedničkou týmu. A že si chtěl vybrat technickej personál se nedivim, Ferrari angažuje samé italské inženýry, to se pak nesmíte divit jak dopadá auto.
    Rozhodne to neni člověk s kterým se dá vyjít, ovšem Ferrari je na tom tak bídně, že potřebuje toho nejlepšího.

    + 28 / − 19

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      213.151.83.XXX
      Nejlepší v poli? Asi při závodu traktorů v orání. Šéfové Ferka si museli být vědomí neperspektivnosti "božského" a tak využili první příležitost jak se ho zbavit.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      Ferrari vyhrálo poslední titul s Kimim, který dle letošních vysledků, nesahá Alonsovi ani po kotníky. Jak si takový paradox vysvětlit ?
      Nebude to tím, že podivné politikaření ve Ferrari má na výsledky větší vliv než "božský" jezdec? Je přece klidně možné, že kdyby nebylo Fernanda ve Ferrari, tak je Aldo Costa stále ve Ferrari a staví vítězné vozy místo pro Mercedes pro jeho původního zaměstnavatele? Aldo "otráven" atmosférou ve Ferrari o čemž i později napsal, byl odejit a jeho následující spolupráce s Brawnem nesla výsledek v letošní dominancí Mercedesu. Přestože se hodně píše, že je to především dík motorům, tak vahadla mezi týmy s motory Mercedes se klaní na stranu s nejlepší aerodynamikou a tou je ... ? Což je věc kterou u Ferrari absolutně nezvládli. Stačí si vzpomenout na vyhození šéfa oddělení motorů, který se veřejně vyjádřil, že pouze plnil požadavky vedení. Ať už je to z části výmluva na nekvalitně odvedenou práci, tak o špatné atmosféře a vedení ve Ferrari to hovoří zcela jasně.

      + 17 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      162.216.47.XXX
      tomu tedy nerozumim. Kdyz je nejlepsi, proc by se mel bat jakekoli dvojky? Tak je nejlepsi nebo neni?

      + 14 / − 15

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • zeto

      89.102.65.XXX
      To nechápu - je nejlepší a bojí týmové dvojky? To se zdá poněkud nelogické, ne?

      + 11 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        2.50.37.XXX
        Alfons se bojí i vlastního stínu, kdy nejlepší nikdy zdaleka nebyl, není ani nikdy nebude. Po ostudné porážce od naprostého nováčka v F1, Alfons rovné podmínky již nikdy nepřipustí, to by se jeho pečlivě budovaná falešná PR aura sesypala jako domeček z karet. 01 01 01 03

        + 8 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Alonso V okamžiku kdy jsem se dozvěděl, že Alonso půjde do Ferrari jsem pozastavil své fandovství Ferrari.
    Vše načal už Montemoula, který rozbil vítězný tým, Todt,Brawn,Schumacher. Postupně ale poměrně rychle všichni tři odešli a to poté co se dozvěděli, že Montemoula udělal Kimiho bez jakékoliv komunikace. Všichni tři pochopili, že tady začíná politika a končí sport a důvodem je žárlivost na výsledky, které nejsou připisované jemu a tímto krokem ukázal kdo je ve Ferrari pánem. Pak to vzal Montemoula plně do svých ruk. Udělal několik manažerských chyb, absence špičkového a plně funkčního aerotunelu o které Montemoula prohlásil, že není třeba, vyhození Byrneho žáka Aldy Costy, který se také později rozpovídal o politice v Mercedesu. Není asi náhodou, že letošní neporazitelný vůz je po aero stránce dílem Aldy :-)
    Příchod dalšího politikaře Fernanda už byl jen hřebíčkem do rakve.

    + 20 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      oprava: který se také později rozpovídal o politice v Mercedesu, mělo být ve Ferrari samozřejmě :-)

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.40.199.XXX
      aldo costa nie je aerodynamik

      + 8 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        165.72.200.XXX
        tak šéfkonstruktér :-)

        Tak to byl Byrne a Newey taky.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.40.199.XXX
          byrne a newey tiez boli na trochu inych poziciach aj formalne aj technicky a costa sa nemoze s neweym ani porovnavat

          newey je samostatna kategoria 12

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • seb.vettel.fans

    85.135.224.XXX
    Krásny článok 01 Alo sa proste prerátal,myslel že Mattiacci názor zmení a on namiesto toho rokoval už so Sebom. Reči o tom že si môže vyberať to musela byť tiež len pohádka,kedže podľa tohto o neho nemal záujem ani Wolf,mno a iné tímy mali tiež už plno. Takže Alovi ostal už len ten Mcl a kedže ho ešte stále nepotvrdili tak asi ani tam to nemá isté,heh03

    + 20 / − 27

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      90.180.29.XXX
      Tak do Mercedesu by se ted nedostal nikdo, to neni nic noveho, kdyz maj smlouvy. A to ze Alonso chtel skoncit ve Ferrku je fakt, vzdyt tu pisou ze mu Mattiacci nabizel i smlouvu po roce 2016, ale Alonso uz nechtel, rekl si podminky a rozloucili se. Alonso mel jiste nabidku od Mcu jiz davno, alespon se toho o tom psalo dost, takze Alonso si skutecne mohl vybrat jestli zustane ve Ferrku nebo pujde do Mc, a to nejsou nicotne staje 01 . To ze to nema jiste v Mcu tvrdis ty, neb ma traba on jistotu. Zadna pohadka, realita 04

      + 27 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • seb.vettel.fans

        85.135.224.XXX
        To s tou pohádkou som myslel len to že Alo hovoril že si môže vyberať,myslím že ani veľmi moc na výber nemal. A nenapísal som že to nemá isté ale iba to že asi to nemá isté,netvrdím že je to tak 03

        + 5 / − 18

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Situs

      90.180.29.XXX
      Ty jsi dobrej, slušně překrucuješ fakta 04 Alonso uz nechtel jezdit ve Ferrku a sel do Mcu, to je celej pribeh, ostatni je omacka. Chapu ze chces videt Alonsa na rybach, ale on jeste v F1 nekonci a porad bude ukazovat svuj perfektni styl jizdy, kterej bezesporu se musi libit snad kazdemu.

      + 26 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • seb.vettel.fans

        85.135.224.XXX
        Ty sliediš aj tu ? 12 Mno ok,mne je úplne jedno či bude jazdiť alebo nie,je to môj názor a nesnažím sa nič prekrucovať,je to môj subjektívny názor,či s tým ty súhlasíš ma nezajíma 03

        + 6 / − 20

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        162.216.47.XXX
        ale tak to prave preci nebylo. Alonso chtel a chce do Mercedesu a RB. Kdyz zjistil, ze to letos nedopadne, tak chtel zustat ve Ferrarri, ale to uz na nej hodili bobek a domluvili se se Sebem. Takze Mcl je pouze a jen nouzove reseni, neni to zadny puvodni Alonsuv plan.
        Omacka jsou ty tvoje kecy o tom, ze bude ukazovat perfektni styl jizdy, o ktery ale v clanku ani v diskusi nejde. 03

        + 11 / − 17

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama