DISKUZE K ČLÁNKU Mattiacci a Alonso - další detaily o skutečném příběhu, do kterého zasahoval Briatore
Jak se vyvíjely vztahy a jednání bývalého šéfa Ferrari Marca Mattiacciho s Fernandem Alonsem? Jak do nich zasahoval Flavio Briatore a v čem se se svým svěřencem přepočítali? A co bylo skutečně v pozadí "opakující se historie?"
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mattiacci a Alonso - další detaily o skutečném příběhu, do kterého zasahoval Briatore
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000046
(Hlasovalo 48 lidí)
04.12.2014 11:38
Nerád Vám beriem ilúzie, ale Alonso nejednal… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
uzivatel000046
11:38 04.12.2014 194.228.216.XXXNerád Vám beriem ilúzie, ale Alonso nejednal korektne.
Jednal vyložene nekorektne. Dokonca dvakrát.
Najprv podpísal lukratívnejšiu zmluvu bez možnosti predčasného ukončenia, potom si od Montezemolla vydrankal skorší odchod. Dokonca trval na tom, aby Mattiaci ctil ústnu dohodu viac ako podpísanú zmluvu.
Potom, keď ho v Mercedese odkopli, v RedBulle sa mu vysmiali a Ron si kládol podmienky otočil, a chcel vo Ferrari predsa len "prezimovať" za podmienok ešte lepších ako v pôvodnej "lukratívnejšej" zmluve.
Nečudo, že ho vykopli a označili za "podrazáka". Nič iné si ani nezaslúžil.-
Alfred
12:40 04.12.2014 78.41.168.XXXNerad Vám beru iluze, ale článek může a dle mne taky je pouze elaborát domněnek, i když třeba logických, ale stále nedoložitelných. Když mi šéf nabídne jako poslední nabídnutou možnost odejít dřív než se původně dohodlo, tak nevidím na tom nic nekorektního když se ji budu snažit využít.
Ať tak nebo onak, tak dle článku chtěl Mattiaci udržet Alonsa v týmu dokonce déle než do r.2016, přičemž to není tak dávno, co tady všichni tleskali údajné snaze vyhodit jej. No a nakonec jej Mattiaci "vyhodil" asi jen proto, že jej nedokázal udržet.-
uzivatel000046
13:08 04.12.2014 194.228.216.XXXTakže ešte pred chvíľou článok potvrdzoval údajnú Alonsovu férovosť, ale zrazu je to len "elaborát domnienok".
Zaujímavé......
Mimochodom, prečítajte si to ešte raz. Poriadne.
Mattiaci síce chcel Alonsa udržať, ale za podmienok, ktoré stanoví on, nie Alonso. To akosi neustále prehliadate.
Pokiaľ ich Alonso dodržať nechcel, alebo si chcel rovno presadiť svoje podmienky, v tom momente ho Mattiaci vykopol. To je niečo celkom iné, ako tvrdíte Vy, že Alonso chcel a urobil. Nie neurobil. Urobil to niekto za neho.-
Alfred
13:36 04.12.2014 78.41.168.XXXPromiňte, ale kde jsem tvrdil že článek potvrzuje Alonsovu férovost? Poněkud senátní poznámka....velká škoda že taky v Senátu nebyla položena
Číst to můžu třeba 100x, ale znění Alonsovy smlouvy tam při vší snaze nenaleznu a vy taky ne. I kdybych to vzal jako bernou minci, tak by měla dvě strany - jako třeba ta kde si Mattiaci chtěl udržet Alonsa za podmínek, které odmítl. Ostatně na netu plovou desítky článků renomovaných autorů ve kterých se tvrdí, nebo spekuluje (stejně jako se spekuluje v tomhle článku) že měl Alonso smlouvu s výkonostní klausulí, která mu odchod umožňovala...
Když si vemu současnou situaci Ferrari v posledních letech, tak mi z toho vychází že to spíš byl Mattiaci, kdo byl v pozici ze které se podmínky nekladou. Alonso který byl snad jediný článek řetězu ve Ferrari, který odváděl takovou práci, jaká se od něj čekala si nijak významně neuškodí přestupem do McLarenu (jestli vůbec) byť by se tomu nasnadě i nedařilo a jestli si polepší Ferrari sestavou dvou poražených jezdců kteří během jedné sezony dali zapomenout takřka na vše co do té doby dosáhli je když nic jiného, tak přinejmenším nejisté.
-
uzivatel000046
13:47 04.12.2014 194.228.216.XXXOspravedlňujem sa. To tvrdil na začiatku vlákna Michal. Myslel som, že pokračujem v diskusii s ním. To som prehliadol.
S ostatným nesúhlasím. Pre mňa je prvý tím a vždy je to tím, kto určuje pravidlá. Tímov máme len deväť, top tímov ešte menej. Jazdcov minimálne desať na každú voľnú sedačku.
Kto si polepší a kto poškodí uvidíme na rok, To je názor proti názoru. Čas to rozrieši.-
-
uzivatel000046
14:02 04.12.2014 194.228.216.XXXJe to možné. Rovnako je možné, že bude mať v kokpite vlaňajšieho, predvlaňajšieho, predpredvlaňajšieho, predpredpredvlaňajšieho Vettela. Uvidíme.-
Alfred
14:13 04.12.2014 78.41.168.XXXI kdyby měli nasnadě v kokpitu loňského,předloňského a předpředloňského a předpředpředloňského Vettela, tak ten Alonsa nenahradí...Málokdy prejudikuji, ale jsem zcela přesvědčen, že Alonso by se v dominantních vozech typu RB6/8 netřásl o titul v posledních závodech sezony. Nemluvě o tom, že Vettel alespoň zatím, se nedokáže plně přizpůsobit vozu, který není ideální....v jistých částech sezon měl potíže i s Webberem, kterého ve vší úctě nemohu popsat nijak jinak než průměrného jezdce.-
uzivatel000046
14:20 04.12.2014 194.228.216.XXXNie netriasol, to máte pravdu.
Alonso v dominantnom voze dvakrát v "posledných" pretekoch o titul rovno prišiel. Načo sa zbytočne triasť-
Alfred
14:24 04.12.2014 78.41.168.XXXHm, že zhodnotíte Ferrari z let 2010 a 2012 jako dominantní vozy bych čekal od kohokolov jiného, ale od Vás opravdu ne. Chudák Massa, jestli tehdy jezdil v dominantním voze, tak letos přišel o titul sir Frank, nebo Vy o zbytky objektivity v téhle diskuzi-
uzivatel000046
14:30 04.12.2014 194.228.216.XXXMáte pravdu, dnes som celkom roztržitý. Neustále robím chyby.
Na McLaren 07 som celkom zabudol.
Čiže podčiarknuté a sčítané. Alonso dokázal prísť o tri tituly v dominantnom voze.
Ja nie som Massovým fanúšikom a tento rok opäť ukázal, že medzi top pilotov rozhodne nepatrí.
Len je trochu s podivom, že mu museli trhať plomby, aby sa Alonso pred neho vôbec dostal.-
-
-
uzivatel000046
15:48 04.12.2014 194.228.216.XXXSranda je sranda a celkom si tieto podpichovania užívam. Hlavne pokiaľ sa bavíme o Probléme niekoho iného.
Ale chvíľu vážne.
Alonso vstupoval do druhej polovici sezóny 2012 s viac ako 40 bodovým náskokom na oba RedBully. Ako ináč sa dá nazývať jeho monopost?
Že to opäť nezvládol je len a len jeho vina. Nikoho iného. Plombu síce trhali Massovi len raz, ale v druhej polovici na neho Alonso nestačil opakovane.
Do letnej prestávky získal Alonso 164 bodov a Massa 25.
Od prestávky získal Alonso 114 bodov a Massa 97. Očividne to Alonso v druhej časti pokašľal. Nebolo to v aute. Bolo to v ňom.
-
anonym
16:08 04.12.2014 183.86.209.XXXDo druhé půle sezony nastupoval Alonso se 34b náskokem, ovšem Ferrari do ní nastupovalo s 54bodovou ztrátou na RBR.
Počty Vám taky moc nejdou, ale fakt je jeden - sezona měla 20 závodů a když nebudu počítat Belgii a Suzuku, kde Alonso nedojel a ne zrovna vlastní vinou, tak Massa neporazil Alonsa ani v jednom závodě a v kvalifikacích se mu to podařilo všehošudy jen 3x, z toho jednou na Monze díky větrnému pytli který mu neposkytl nikdo jiný než Alonso, který měl na voze závadu DRS. Ostatně v kvalifikacích bylo jasně vidět jak byl ten vůz dominantní....když zrovna nepršelo, tak byli rádi za třetí řadu.
Očividně jste pokašlali svou argumentaci pane Senátore, je to prostě asi ve Vás, nebo nevim jestli jsem to měl vůbec brát vážně jak jste žádal-
anonym
19:52 04.12.2014 162.243.243.XXXze nekdo nastavuje auto primarne na zavod automaticky neznamena, ze je to plecka, kdyz v kvalifikacich koncil ve treti rade. Ze mel potom v zavode kolikrat nejlepsi zavodni rychlost, ale podle vas a dalsich Alonsovych fanatickych fandu asi bylo pouze Alonsovym umem a nikoli strategii tymu, ze?
-
-
Nasir
22:28 04.12.2014 213.216.61.XXXPěkně smyšlená hloupost. Právě po letní přestávce 2012 nasadil RB takové vylepšení, že měl šňůru 4 vítězství v řadě a nikdo se na ně nechytal. To se změnilo až zhruba poslední 2 závody, kdy se dotáhl McL, ale Ferrari už nestíhalo. Vtipné je, že žongluješ s bodovým náskokem, ale opět sis nevšiml, jakým způsobem se ten náskok ztenčil. Podle tvé logiky asi Ferrari nepostavilo auto, když tehdy vedoucí jezdec ve 2 závodech ani nebral body.
2010 to zůstalo otevřené jen díky tomu, že RB poztrácel plno bodů kvůli nespolehlivosti techniky a nesmyslných chyb Vettela (vražení do Webbera a Buttona ap.). Jinak by se žádné drama nekonalo a dopadlo by to tak, jak to taky dopadlo. Většinu sezony měl nejlepší auto právě RB. Radši jsi měl zůstat u té srandy, to bylo lepší. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 30.6.2024
GP Rakouska71 kol (306.452 km)
Spielberg
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- Kvalifikace (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (12:30 - 13:30)
- 1. Závod (16:30)
-
Neděle
- 2. Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek