DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes: Red Bull si se svými návrhy pro motory hledí jen vlastních zájmů
Tecnický šéf Mercedesu, Paddy Lowe, říká, že snaha Red Bullu dosáhnout změn v oblasti pohonných jednotek je hnána čistě jen jejich vlastním zájmem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes: Red Bull si se svými návrhy pro motory hledí jen vlastních zájmů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000190
(Hlasovalo 8 lidí)
03.12.2014 13:13
V čem je to zvrácené? Zvrácené mě přijde spíše… »
» uzivatel000190
(Hlasovalo 7 lidí)
03.12.2014 11:01
srovnání výkonu Za mě se musí dát příležitost… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
20:44 04.12.2014 93.99.87.XXXNe, nezpochybňuju (ani jsem to nikdy nedělal), že RB na to tlačil. Ale za exploze v Silverstone prostě nemohl. Neměl jak donutit Ferrari, Mclaren, Mercedes a Sauber, aby to udělali úmyslně. U STR se o tom dá polemizovat. Jejich tlak samozřejmě z morálního hlediska je diskutabilní, ale dělají to samé co Ferrari nebo Mercedes v jiných případech. Každý se snaží protlačit své zájmy ne vždy košér způsobem.
Jestli byla změna konstrukce nutná nebo ne já fakt posoudit neumím. A do diskuse na toto téma se pouštět nechci. Gumám nerozumím a nevím, jestli se Silverstone mohl opakovat nebo ne.-
odin
22:02 04.12.2014 77.240.96.XXXSe vším cos napsal se dá souhlasit. Jenom jsem přesvědčen, že RBR měl některé týmy na své straně a tudíž je k ničemu nemusel přemlouvat. Ono to totiž tak bývá, že se pole rozdělí na zastánce změn a odpůrce. Nebo myslíš, že na změnu tlačili jenom RedBulláci? Já vím minimálně ještě o Mercedesu. RedBull byl jenom nejvíce "vidět", proto o nich také více píšu. A že podobné věci dělají i ostatní v jiných případech? Však si to ode mne také schytají. Když Merg tajně testoval, já jsem rozhodně nepatřil mezi jejich obhájce. Vadili mi lumpárny organizované Briatorem ať už v Benettonu, nebo v Renaultu. Stejně tak Dennisovy kulišárny u McLarenu, nebo Ferrarácké veletoče.
Zajímavé je, že se většinou utkáváme spolu, protože ty se snažíš lumpárny obhajovat. Já jsem vždy nekompromisní a kritický. Mně vadí i argumetace typu: "no a co, vždyť to ostatní dělají také..." Výmluvy na "ostatní" nejsou u mne omluvou pro špinavosti.
Chápu, že v F1 jde o tvrdý byznis, kde se na žádné Mirky Dušíny nehraje, respektive tací projedou vše a skončí s Černým Petrem. Ale my diskutéři si snad můžeme dovolit "luxus" vidět věci v pravém světle.-
Mike17
11:16 05.12.2014 93.99.87.XXXJasně, Mercedes mohl mít na své straně, ale těžko Ferrari.
Ono to není ani o obhajování lumpáren, ale o tom jestli něco lumpárna je. Silverstone je celkem typickým příkladem. Ty v tom vidíš lumpárnu, já shodu několika technických podmínek, které to způsobily. Je to prostě o tom, že ty vidíš ty věci "v pravém světle" a já potřebuju důkazy, než někoho obviním z podvodu.
Se zbytkem souhlasím.-
odin
12:47 05.12.2014 77.240.96.XXXproto se tu stále dohadujeme. Ano já jsem nekompromisní kritik každého náznaku nekalosi a důkazy k tomu nepotřebuji. To jsi napsal přesně. A spíše se na všechno dívám z "morální stránky".
Miku tentokrát jsi to vystihl naprosto přesně. Jen se asi liším v jediném detailu. A sice, když připustím, že Silverstone byl shodou tech. podmínek, pak bych čekal řešení v rámci sezóny mnohem citlivější. Čili, jak jsem už psal. Analýzu tech. selhání a nápravu. Nikoliv radikální změnu konstrukce, ještě dříve, než byly známy důvody. A jestliže Pirelli ve své analýze řeklo, že týmy nepoužívaly pneu správně, pak je stačilo donutit k správnému užívání. V tom prostě vidím, že "komusi" (ty víš koho myslím) šlo o politikaření a o změnu konstrukce. S upřesňujícím pravidlem by se těžko spokojili.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
JaroB
00:59 03.12.2014 88.212.40.XXXpresne Presne tak...lepšie by to asi nikto nepovedal...majú jednu zlú sezónu a už chcú meniť na čom sa roky dohadovali...veď ich to nebude stáť nič /teda skoro nič/ iba výrobcovia motorov spláchnu pám miliónov kanálom a vytiahnu ďalšie na nový vývoj...CHORÉ
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek