DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes: Red Bull si se svými návrhy pro motory hledí jen vlastních zájmů

Tecnický šéf Mercedesu, Paddy Lowe, říká, že snaha Red Bullu dosáhnout změn v oblasti pohonných jednotek je hnána čistě jen jejich vlastním zájmem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes: Red Bull si se svými návrhy pro motory hledí jen vlastních zájmů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 46, poslední 05.12.2014 12:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001447 (Hlasovalo 9 lidí) 03.12.2014 08:42
ha-ha este ziadny tym v f1 neobhajoval ine… »
» uzivatel000190 (Hlasovalo 8 lidí) 03.12.2014 13:13
V čem je to zvrácené? Zvrácené mě přijde spíše… »
» uzivatel000190 (Hlasovalo 7 lidí) 03.12.2014 11:01
srovnání výkonu Za mě se musí dát příležitost… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                      • Mike17

                        Mike17

                        93.99.87.XXX
                        Ne, nezpochybňuju (ani jsem to nikdy nedělal), že RB na to tlačil. Ale za exploze v Silverstone prostě nemohl. Neměl jak donutit Ferrari, Mclaren, Mercedes a Sauber, aby to udělali úmyslně. U STR se o tom dá polemizovat. Jejich tlak samozřejmě z morálního hlediska je diskutabilní, ale dělají to samé co Ferrari nebo Mercedes v jiných případech. Každý se snaží protlačit své zájmy ne vždy košér způsobem. 03
                        Jestli byla změna konstrukce nutná nebo ne já fakt posoudit neumím. A do diskuse na toto téma se pouštět nechci. Gumám nerozumím a nevím, jestli se Silverstone mohl opakovat nebo ne.

                        + 0 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.96.XXX
                          Se vším cos napsal se dá souhlasit. Jenom jsem přesvědčen, že RBR měl některé týmy na své straně a tudíž je k ničemu nemusel přemlouvat. Ono to totiž tak bývá, že se pole rozdělí na zastánce změn a odpůrce. Nebo myslíš, že na změnu tlačili jenom RedBulláci? Já vím minimálně ještě o Mercedesu. RedBull byl jenom nejvíce "vidět", proto o nich také více píšu. A že podobné věci dělají i ostatní v jiných případech? Však si to ode mne také schytají. Když Merg tajně testoval, já jsem rozhodně nepatřil mezi jejich obhájce. Vadili mi lumpárny organizované Briatorem ať už v Benettonu, nebo v Renaultu. Stejně tak Dennisovy kulišárny u McLarenu, nebo Ferrarácké veletoče.
                          Zajímavé je, že se většinou utkáváme spolu, protože ty se snažíš lumpárny obhajovat. Já jsem vždy nekompromisní a kritický. Mně vadí i argumetace typu: "no a co, vždyť to ostatní dělají také..." Výmluvy na "ostatní" nejsou u mne omluvou pro špinavosti.
                          Chápu, že v F1 jde o tvrdý byznis, kde se na žádné Mirky Dušíny nehraje, respektive tací projedou vše a skončí s Černým Petrem. Ale my diskutéři si snad můžeme dovolit "luxus" vidět věci v pravém světle.03

                          + 1 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            93.99.87.XXX
                            Jasně, Mercedes mohl mít na své straně, ale těžko Ferrari.
                            Ono to není ani o obhajování lumpáren, ale o tom jestli něco lumpárna je. Silverstone je celkem typickým příkladem. Ty v tom vidíš lumpárnu, já shodu několika technických podmínek, které to způsobily. Je to prostě o tom, že ty vidíš ty věci "v pravém světle" a já potřebuju důkazy, než někoho obviním z podvodu. 03
                            Se zbytkem souhlasím. 04

                            + 1 / − 2

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • odin

                              odin

                              77.240.96.XXX
                              11 18 proto se tu stále dohadujeme. Ano já jsem nekompromisní kritik každého náznaku nekalosi a důkazy k tomu nepotřebuji. To jsi napsal přesně. A spíše se na všechno dívám z "morální stránky".
                              Miku tentokrát jsi to vystihl naprosto přesně. Jen se asi liším v jediném detailu. A sice, když připustím, že Silverstone byl shodou tech. podmínek, pak bych čekal řešení v rámci sezóny mnohem citlivější. Čili, jak jsem už psal. Analýzu tech. selhání a nápravu. Nikoliv radikální změnu konstrukce, ještě dříve, než byly známy důvody. A jestliže Pirelli ve své analýze řeklo, že týmy nepoužívaly pneu správně, pak je stačilo donutit k správnému užívání. V tom prostě vidím, že "komusi" (ty víš koho myslím) šlo o politikaření a o změnu konstrukce. S upřesňujícím pravidlem by se těžko spokojili.03

                              + 1 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
  • JaroB

    88.212.40.XXX
    presne Presne tak...lepšie by to asi nikto nepovedal...majú jednu zlú sezónu a už chcú meniť na čom sa roky dohadovali...veď ich to nebude stáť nič /teda skoro nič/ iba výrobcovia motorov spláchnu pám miliónov kanálom a vytiahnu ďalšie na nový vývoj...CHORÉ 02

    + 5 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

GP BAKU: Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Přes dobrý výsledek nejsou piloti McLarenu spokojeni

PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

Kevin Magnussen byl po GP Itálie potrestán vlastně dvakrát

Magnussena v Baku neuvidíme, vybodoval se. Sám tvrdí, že svůj trest nechápe

Hrdina dne - Charles Leclerc. Dokázal převézt největší soupeře

GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama