DISKUZE K ČLÁNKU Todt zavrhuje plán Red Bullu na levnější V6 motory s dvojitým turbem

Prezident FIA, Jean Todt, trvá na tom, že nemá neomezenou sílu tak, aby dokázal protlačit změny v F1 poté, co je poslední dobou v krizi a ze všech stran se valí kritika.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Todt zavrhuje plán Red Bullu na levnější V6 motory s dvojitým turbem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 44, poslední 02.12.2014 14:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 10 lidí) 26.11.2014 23:30
Todta vymenit... Preco, ked rozprava o krize v… »
» Mike17 (Hlasovalo 8 lidí) 27.11.2014 15:00
Hmmm. Koukám, že e-nafta je něco podobného jako… »
» erdedy (Hlasovali 5 lidé) 27.11.2014 10:27
Rozhodne tam je od toho, aby sa takej situacii… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              109.81.147.XXX
              Nevím proč by s tím měl cokoli dělat... F1 byla, je, bude o penězích a o vývoji... Nemáš na to ? Nechoď tam... Časem přijdou nové týmy... Levné 8mi válce jsme tu měli 8 sezón... Je čas na změnu...

              Todt rozhodně nemůže za to, že se majitelé těchto nových týmů rozhodli, dále již do f1 neinvestovat...

              + 1 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    178.41.62.XXX
    Todta vymenit... Preco, ked rozprava o krize v F1, tak len - ze skrachoval Caterham a Marussia...?! Ved do toho stavu ich dohnala situacia ci podmienky, ktore nastavili! Vlastne inak - oni len odklepli, co cheli aj si presadili velkí vyrobcovia...

    Uz par rokov (este ked sa to len pripravovalo) male stajne pindali na cenu turbomotorov aj na rozdelenie prijmov. Urcite "nahodou" sa jedno (motory) dotiahlo do konca, druhe (prachy) nie. Kto je za to zodpovedny? Aj on! Kto ich pocuval? Nikto! Tak nech laskavo len "nekonstatuje" ale pekne sa do toho angazuje (aj sype popol...).

    Mimochodom - nielen teamy ale po celom svete, po forach, aj my tu na fore, sme to hovorili (kritizovali) tiez. Ale koho uz dnes zaujima nazor "blbích" fanusikov, ze...?!03 02

    + 10 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • M3

      109.107.201.XXX
      Jedna věc je ze tymy zkrachovali diky velkym nakladum, které bylo paradoxně v plánu snížit. Na druhou stranu musím dát trochu za pravdu Berniemu, ze tyto dva tymy si to zřejmě nedokázali spočítat. Pořád je to jenom business. Pokud někdo zkrachuje a nechá za sebou dluhy, není to dobrý podnikatel a tudíž nemá v této branži co dělat. Já myslím, že přijdou nové a možná lepší týmy. Williams jezdil hodně dlouho na chvostu s malým rozpočtem. S penězi od nových sponzorů v tomto roce naložil více než effektivně. Naopak podle mě je Ferrari v tomto ohledu nejhorší. Mají peněz, ale neumí s nimi nakládat.

      + 5 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • alfa

        94.199.40.XXX
        Týmy vstupovaly do F1 s tím, že se náklady nebudou zvyšovat, dokonce že se budou snižovat. Pak najednou FIA odsouhlasí, že místo motorů za 10 milionů si týmy musí pořídit motory za 25 milionů a přitom jim nezvýší příjmy, tak je to jednoznačně likvidační.

        + 8 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000635

          uzivatel000635

          88.101.0.XXX
          Ale FIA přece týmům nijak neomezuje jejich příjmy!!! FIA s příjmy týmů nemá co do činění, pokud máš na mysli příjmy týmů za komerční práva, prémie za umístění v PK a další, tak toto rozděluje Bernie a ne FIA.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • fero

      178.40.199.XXX
      povodny este maxov navrh na nove motory tzv. svetovy motor podporovali aj male stajne lebo im bolo slubovane ze vdaka tomu ze sa ten motor bude povuzivat vo viacerych seriach nie len v f1 ze bude lacnejsi

      no ale maxa vymenili a todt bol priliz slaby aby dokazal ustrazit automobilky a tie si potom presadili to co chceli a nakoniec z toho vznikol extremne predrazeny pohon

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        195.80.165.XXX
        Mosley mal celkom dobru myslienku, ale tiez nie uplne dotiahnutu... Samozrejme proti boli vyrobcovia a Max sa vtedy "vyhrazal", ze to necha vyrobit u Cosworthu a ostatnich ma na haku... Ani jeden extrem neni dobry.

        FIA a Todt ale (ako pises) neustrazil/i vobec nic!!! Renault s Daimlerom si aj tak presadili tento predrazeny nezmysel...

        Dodnes si neviem predstavit, co museli Ferrari slubit, ze to nezablokovali.04 Jedine tie "baliky" navyse...03

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.40.199.XXX
          urcite tam ten bonus zohral rolu ale netreba zabudat ze ferrari patri fiatu a ten tiez mohol mat zaujem na tychto novych motoroch
          takze navonok sice ferrari moze vystupovat tvrdo proti aby si vyjednolo pre seba co najviac vyhod ale v konecnom dosledku boli fiatom prinuteni s tym suhlasit

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000046

          uzivatel000046

          194.228.216.XXX
          Akože čo?
          Ferrari si presadilo V6, Pôvodne to mal byť radový štvorvalec, ktorý by sa na "svetový" motor aspoň podobal.
          Dnešná V-šesťka je nezmysel, ktorý nemá obdobu. Nikto ju nechce ( okrem Mercedesu ) nikde nemá využitie ( okrem Williamsu ) Paradoxom je, že naň najviac doplatilo samotné Ferrari. Nuž, bohovia si niekedy vedia kruto zažartovať 04

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            78.41.168.XXX
            "Nikto ju nechce ( okrem Mercedesu )"

            Opravdu nikdo? Nebyl to Mercedes kdo vyhrožoval odchodem v případě dalšího odkladu nasazení současných motorů, ale.....Renault. Dokonce ochotu dodávat novou specifikaci motorů jevil i Cosworth, který ovšem dojel na nezájem týmů/odběratelů.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel000046

              uzivatel000046

              194.228.216.XXX
              04 Neberte to osobne, ale sú ľudia, ktorí iróniu nespoznajú ani keby ich ovalila po hlave.

              Teraz k veci. Nehovorím o tom, čo bolo, ale čo je. Každý sa niečím vyhrážal, ak sa nesplnia jeho požiadavky. Renault presadzoval hybrid, Ferrari šesťvalec a Mercedes trval na dohodnutom termíne uvedenia motorov. Každý mal podľa svojho pohľadu "dobrý" dôvod opustiť F1, ak sa jeho požiadavky nesplnia. Ale to je história.

              Hovorím o dnešnom motore, ktorý paradoxne opäť nikto nechce. Pre malé tímy je drahý, Ferrari a Renault ho nezvládli. Všetci chcú nejakú zmenu. Problém je len, že každý inú a navzájom protichodnú. Ak sa rozmrazí nad dohodnutú hranicu enormne stúpnu náklady a malé tímy to potopí ešte viac.
              Ak sa nerozmrazí, tak Ferrari a Renault stratu len ťažko dobehnú.
              Vyhrážky odchodom tu budeme mať na stole tak či tak.

              Nech sa na to pozeráme z akejkoľvek strany, tak súčasný motor vyhovuje len Mercedesu, ktorí s ním dominuje a Williamsu, ktorý naň zohnal peniaze a poriadne si s ním polepšil.
              FI je tak na hrane. Na jednej strane ťaží z jeho výkonu, na druhej nadáva na cenu.

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                78.41.168.XXX
                Ne že bych nesouhlasil, ale současný, tedy dnešní motor chce taky Renault, jen ho chce víc vyvíjet. Pravda je ovšem taková, ironie neironie, že současný motor opravdu nechtělo jen Ferrari.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • uzivatel000046

                  uzivatel000046

                  194.228.216.XXX
                  Myslím, že Renault by mal radšej radový motor, nie V-motor. Asi aj Honda. Taký motor by mal pre nich oveľa väčší reklamný potenciál.
                  Problém je, že Ferrari nechcelo ani starý motor. Pravdou je, že konkrétne tento systém asi nechceli , ale aj oni už chceli nový motor.
                  Proste sa zrodil kompromis. Či dobrý, ukáže čas.

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            195.80.165.XXX
            03 nie pan senator... ...paradoxom je, ze tím ktorý tak strasne volá po setreni nakladov, zaroven navalil do tejto technologie dvojnasobnu ciastku oproti ostatním... Nuz museli, lebo by to uz pred predstavenstvom po dalsej neuspesnej sezone neokecali...04 19 12

            Ale vratim sa k teme 12 - stvorvalec by aso nebol idealny, ale ako "svetovy" by sa hadam dal "zniest". Osobne mi to nevonia. Ale to mi nevonia ani tento co mame teraz.

            Ferrari je dost casto ako "predajna d.vka"... Za benefity aj koleno...
            Tento debakel vsak asi neocakaval nikto a ani oni sami. (stejne aj Lotus...)

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel000046

              uzivatel000046

              194.228.216.XXX
              S nákladmi sa mýlite stále dookola. Opakujete tú istú hlúposť, s prepáčením.

              Mercedes dáva zákazníkom najlacnejšiu zostavu. Bodka. Ak by sa motory rozmrazili, musel by to dať zákazníkom do ceny. Bodka.
              Rovnako, ako by navýšili cenu zostavy Ferrari a Renault.
              Kde by na to malé tímy zobrali?

              Čo na tom nechápete?


              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • erdedy

                erdedy

                178.41.62.XXX
                Co tak donutit Ferrari a Renault resp. im povolit, nech si osvoja tiez taky model podnikania?04

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • uzivatel000046

                  uzivatel000046

                  195.91.11.XXX
                  Kto ich k tomu donúti? Nereálne.
                  Ferrari chce tretie autá, čím viac tímov zakape, tým sú k tomu bližšie.
                  Renault svoj tím nemá, všetky náklady musí rozpočítať medzi zákazníkov. RB by to bolo jedno, aj tak do toho vnáša vlastné prachy. Ale čo ak prežije Caterham?

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama