DISKUZE K ČLÁNKU "Dennisi, nechej si Buttona," vyzývá Hamilton
McLaren, který se chystá na příchod Fernanda Alonsa, se bude muset vzdát služeb jednoho ze svých závodních jezdců. Podle Lewise Hamiltona by si měl podržet zkušeného Jensona Buttona.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Dennisi, nechej si Buttona," vyzývá Hamilton
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
fero
14:31 26.11.2014 178.40.199.XXX
***
williams ked v nom jazdil button bolo lepsie auto ako tohtorocny mclaren
bolo to suverejne 3tie najlepsie auto, mclaren bol teraz rad za 5miesto, tak co tu trepes ze button zacinal na horsom aute
ak by totalne prepadol tak mclaren by nad nim vobec neuvazoval
pretekove tempo sa da dohnat skusenostami, grosjean tiez prvu sezonu extra neziaril a v druhej ked ku koncu dostal rovnake auto ako kimi tak nemal problem ho porazit
Příspěvek byl redakčně upraven.
williams ked v nom jazdil button bolo lepsie auto ako tohtorocny mclaren
bolo to suverejne 3tie najlepsie auto, mclaren bol teraz rad za 5miesto, tak co tu trepes ze button zacinal na horsom aute
ak by totalne prepadol tak mclaren by nad nim vobec neuvazoval
pretekove tempo sa da dohnat skusenostami, grosjean tiez prvu sezonu extra neziaril a v druhej ked ku koncu dostal rovnake auto ako kimi tak nemal problem ho porazit
Příspěvek byl redakčně upraven.
Eracer
14:01 26.11.2014 62.168.11.XXX
Tak když si vezmeš sezony 2011-2012-2013 tak tam bylo poměrně dost týmů které mohli sáhnout po nějaké té výhře. Dříve to bylo pouze Ferrari a McLaren a zbytek nazdar hoši pak někdy možná Williams. Letos jsou tedy větší šance na nějaký slušný výsledek. Alespon si to myslím dle toho co vidím. :-)
ERacer
13:59 26.11.2014 62.168.11.XXX
Jízda s letošním vozem je jednoduší a pro nováčky jsou letošní vozy snadnější než byly kdysi. "Toho řekl Felipe Massa a něco podobného pravil, Vettel, Button , Alonso , Sutil a další jezdci kteří znají silnější F1 z dob minulých. Takže asi na tom něco bude. To že je zrušena TC to nic nemění, to je jen desetinka toho co tomu pomáhalo. Lewis Hamilton dokonce řekl že TC má v sobě každý jezdec a nijak to neovlivnilo jízdu s vozem F1. A že body nehrají roli tak to teda se mýlíš pane to hraje větší roli než si myslíš zkus si spočítat kolik by měl Kevin bodů kdyby musel dojet max na 6 místě A pak tu hudruj a představ si to že Button toto musel zajíždět s o mnoho horší technikou než měl ted Kevin. At se ti to líbí nebo ne. Kevin propadl na celé čáře pokud by zaujala tak by ho McLaren podepsal jako jasnou vycházející hvězdu a basta fidli, jenomže zázraky se neděly a výsledek z Austrálie se stala pouhou náhodou nic víc. Samotný McLaren přiznal ,že Kevin je velmi slabý v závodním tempu což Button v této sezoně celkem s přehledem dokázal a ta propast mohla být ještě větší nebýt hloupých odstoupení díky poruch. Nevím co pořád řešíš. Kevin propadl a vidí to celý formulový svět.
ttt
13:12 26.11.2014 212.5.221.XXX
"dříve byla menší konkurence existovali tři týmy které měli na potenciální výhru dnes jich máš tak 5 možná 6"
To vazne? Celkom suhlasim co pises panovi neznamemu, ale 5-6 timov nieeeee. Tuto sezonu len Mercedes. Potom dlho dlho nic a pri kombinacii poruch Mercedesov a stastia (Safety car a pod) mohli na vyhru pomyslat RB a Williams. Ostatni si ani neskrtli. A RB a Willici tiez nie keby nemal Merc problemy
To vazne? Celkom suhlasim co pises panovi neznamemu, ale 5-6 timov nieeeee. Tuto sezonu len Mercedes. Potom dlho dlho nic a pri kombinacii poruch Mercedesov a stastia (Safety car a pod) mohli na vyhru pomyslat RB a Williams. Ostatni si ani neskrtli. A RB a Willici tiez nie keby nemal Merc problemy
anonym
12:26 26.11.2014 178.40.199.XXX
v minulosti bolo menej prace? to snad nemozes mysliet vazne
takto to ziadny jazdec nikdy nepovedal, dnes maju pri ovladani auta jazdci daleko viac roboty ako v minulosti a kto tvrdi opak tak si zamerne klame
jazdit na limite s autom s TC je neporovnatelne jednoduchsie ako jazdit na limite s autom bez trakcnej kontroly a ktomu mat tubomotor+elektromotor pod zadkom
krutiaci moment vtedajsich motorov a terajsieho pohonu sa neda ani len zrovnat
a ako to mali tazsie ked mohli testovat kolko chceli ci uz pred sezonou alebo pocas sezony? to vazne si myslis ze je lahsie naskocit do sezony ked odjazdia par testovacich dni ako ked mohli testovat kolko potrebovali?
lahsie to bolo jedine po fyzickej stranke ale jazda s TC urcite tazsia nebola
tak isto nemuseli pocas kola nastavovat tolko veci ako je to potrebne pri terajsich autach
nemozes verit vsetkemu co stari jazdci povedia, lebo oni vzdy budu tvrdit ze oni to mali tazsie ako terajsi
ale ono v konecnom dosledku je jedno ktore auta sa ovladali tazsie, lebo ak sa lahsie ovlada auto novacikovi tak sa lahsie ovlada aj staremu jazdcovi takze tato premenna az tak podstatna nieje
bodovaci system tiez nehra rolu
button prehral svoju prvu sezonu takym istym stylo ako magnussen
dokonca ju prehral este vyraznejsie lebo magnussen dokazal byt dobry aspon v Q ale gombik aj v Q prehral dost vyrazne
takto to ziadny jazdec nikdy nepovedal, dnes maju pri ovladani auta jazdci daleko viac roboty ako v minulosti a kto tvrdi opak tak si zamerne klame
jazdit na limite s autom s TC je neporovnatelne jednoduchsie ako jazdit na limite s autom bez trakcnej kontroly a ktomu mat tubomotor+elektromotor pod zadkom
krutiaci moment vtedajsich motorov a terajsieho pohonu sa neda ani len zrovnat
a ako to mali tazsie ked mohli testovat kolko chceli ci uz pred sezonou alebo pocas sezony? to vazne si myslis ze je lahsie naskocit do sezony ked odjazdia par testovacich dni ako ked mohli testovat kolko potrebovali?
lahsie to bolo jedine po fyzickej stranke ale jazda s TC urcite tazsia nebola
tak isto nemuseli pocas kola nastavovat tolko veci ako je to potrebne pri terajsich autach
nemozes verit vsetkemu co stari jazdci povedia, lebo oni vzdy budu tvrdit ze oni to mali tazsie ako terajsi
ale ono v konecnom dosledku je jedno ktore auta sa ovladali tazsie, lebo ak sa lahsie ovlada auto novacikovi tak sa lahsie ovlada aj staremu jazdcovi takze tato premenna az tak podstatna nieje
bodovaci system tiez nehra rolu
button prehral svoju prvu sezonu takym istym stylo ako magnussen
dokonca ju prehral este vyraznejsie lebo magnussen dokazal byt dobry aspon v Q ale gombik aj v Q prehral dost vyrazne
ERacer
12:02 26.11.2014 62.168.11.XXX
Jak řekli jezdci nynější F1 je jednodušší na řízení takže méně práce. Jinak Ano Ralf skončil na 5 místě ale Williams ohromně ztrácel na ty před sebou a dříve byla menší konkurence existovali tři týmy které měli na potenciální výhru dnes jich máš tak 5 možná 6. A navíc to bodování. Podívej na debuty všech letošní mistrů jak to měli těžké nynější nováčci to mají lehoučké jako nikdy před tím. Měl by si více číst než polemizovat. To co mi tu říkáš jsou jen tvé osobní dojmy nic víc. Kevin měl v porovnání s Buttonem tragický start. A hlavně se mi líbí jak říkáš tragického Fisichellu pokud vím ve své době byl považován za skvělého jezdce a kolem roku 2002- 2003 se polemizovalo o jeho debutu v McLarenu tak bacha...z Fisichelly udělal průměr až Briatore kdy ho odpálil do nosiče vody stejně tak jak to udělali ve Ferrku s Massou.
anonym
11:48 26.11.2014 178.40.199.XXX
button zacinal so srotmi? jeho timovy kolega skoncil na 5mieste, vtedajsi williams bol na tom ovela lepsie ako tohtorocny mclaren
a v druhej sezone dostal nakladacku od priemerneho fisichelu
nech mi nikto netvrdi ze ovladat auto s TC je tazsie ako ovladat auto s nizkym pritlakom a obrovskym krutiacim momentom
ved si len pozri ako sa takym autom vysporiadali majstri sveta kimi a vettel a ty chces aby novacik hned porazil majstra sveta
bolo to fyzicky narocnejsie to uznavam kedze boli vacsie pretazenia a preto by bol problem tam posadit 16 rocneho chlapca ale v mnohom to bolo v tej dobe aj jednoduchsie, mali TC, tie auta neboli tak komplikovane, nekladol sa taky doraz na pracu s gumami* kedze vdaka tankovaniu sa dalo ovela viac pracovat so strategiou
nebol zakaz testovania, takze mali v tych autach ovela viac odjazdene
button pri svojej premierovej sezone urcite nebol lepsi ako teraz magnussen
*praca s gumami je podla mna jeden s dost podstatnych faktorov preco mnoho mladikov nema problem zajazdit dobre kvalifikaciu ale v pretekoch im to uz tak nejde
v kvalifikacii idu naplno ale v pretekoch uz musia mysliet na to ze nemozu na to tlacit lebo ich odrovnaju za par kol, ale toto nieje vec ktoru sa casom nedokazu naucit
a v druhej sezone dostal nakladacku od priemerneho fisichelu
nech mi nikto netvrdi ze ovladat auto s TC je tazsie ako ovladat auto s nizkym pritlakom a obrovskym krutiacim momentom
ved si len pozri ako sa takym autom vysporiadali majstri sveta kimi a vettel a ty chces aby novacik hned porazil majstra sveta
bolo to fyzicky narocnejsie to uznavam kedze boli vacsie pretazenia a preto by bol problem tam posadit 16 rocneho chlapca ale v mnohom to bolo v tej dobe aj jednoduchsie, mali TC, tie auta neboli tak komplikovane, nekladol sa taky doraz na pracu s gumami* kedze vdaka tankovaniu sa dalo ovela viac pracovat so strategiou
nebol zakaz testovania, takze mali v tych autach ovela viac odjazdene
button pri svojej premierovej sezone urcite nebol lepsi ako teraz magnussen
*praca s gumami je podla mna jeden s dost podstatnych faktorov preco mnoho mladikov nema problem zajazdit dobre kvalifikaciu ale v pretekoch im to uz tak nejde
v kvalifikacii idu naplno ale v pretekoch uz musia mysliet na to ze nemozu na to tlacit lebo ich odrovnaju za par kol, ale toto nieje vec ktoru sa casom nedokazu naucit
Eracer
11:17 26.11.2014 62.168.11.XXX
To co říkáš je jen tvůj osobní dojem. Každý jezdec letošního startovního pole označil letošní vozy ,že se mnohem snadněji ovládají a ježdění s nimi je velmi snadné a i nepřímo to potvrdil Marko Helmut který pravil, že Max dostal šanci tak brzy zejména díky tomu, že je ježdění nenáročné. Takže tak přeber si to jak chceš. A pokud tomu stále nechceš uvěřit tak by bylo dobré si přečíst názory jezdců na letošní vozy. Jinak pokud vím tak Button naskočil vedle Ralfa do TOP týmu odkud byl také vypakován a našel fleka u Bennettonu a potom už práskal jednoho za druhým. Hlavně Jenson začínal se šroty což Kevin nemá zase tak úplně špatný stroj a bodování ???? to je v dnešní době jednoduší pokud vím dříve bodovalo pouze 6 jezdců. Takže si sečti lepší auto které Kevin měl a pak přičti větší bodování. A dojdeš názoru že i tak byl Button patrně lepší.
fero
11:11 26.11.2014 178.40.199.XXX
to je blbost
dnes v dobe zakazu testovania je nastup pre novacika ovela tazsi
button prehral prve dve sezony rovnako zdrvujuco ako teraz magnussen a to nemal vedla seba majstra sveta
nebola v tej dobe nahodou povolana aj TC? kdezto dnes maju maly pritlak a obrovsky krutiaci moment, ktomu este neporovnatelne viac ovladacov na volante, ovela vacsi doraz sa kladie na dokonale zachadzanie s pneumatikami,...
dnes v dobe zakazu testovania je nastup pre novacika ovela tazsi
button prehral prve dve sezony rovnako zdrvujuco ako teraz magnussen a to nemal vedla seba majstra sveta
nebola v tej dobe nahodou povolana aj TC? kdezto dnes maju maly pritlak a obrovsky krutiaci moment, ktomu este neporovnatelne viac ovladacov na volante, ovela vacsi doraz sa kladie na dokonale zachadzanie s pneumatikami,...
eR
10:47 26.11.2014 62.245.107.XXX
Z pohledu automobilky i týmu má titul v Poháru konstruktérů vyšší hodnotu pro značku než individuální jezdecký titul, který se v médiích spojuje vždy spíš s jezdcem a jeho uměním, než s technikou se kterou ten titul vyhrál.
Proto si myslím, že pokud bude mít v rozhodování o jezdecké sestavě alespoň nějaké slovo Honda, tak bude upřednostňovat Buttona před Magnussenem, už jen z toho důvodu, že k zisku PK potřebujete, aby sbírali slušné body každý závod oba jezdci. PK asi těžko vyhraje tým, jehož dvojka bude mít třetinu bodů jedničky. A to se v případě dvojice Alonso - Magnussen dá očekávat.
Navíc je tady pár důvodů proč by se dvojice Alonso - Button jevila jako ideální:
- oba jezdci spolu dobře vychází
- Button jezdí líp když má silného kolegu, vybičuje se tak k lepším výkonům
- Button už za Hondu jezdil, má v Japonsku hodně fanoušků a je to japanofil, což je pro Hondu lepší než neznámý Magnussen (jehož marketingová hodnota je diskutabilní)
- Button může na této úrovni jezdit ještě pár let a mezitím si McL může místo Magnussena vychovat jiného mladíka
Těch pozitiv je prostě moc a neriskujete téměř nic, protože od Buttona budete očekávat "pouze" stejné výkony jaké dlouhodobě předvádí. Kdežto v případě Magnussena sázíte na to, že bude jezdit lépe než tento rok (a to výrazně lépe, pokud chcete v PK něco znamenat), což se mi jeví jako dost nejistá sázka.
Proto si myslím, že pokud bude mít v rozhodování o jezdecké sestavě alespoň nějaké slovo Honda, tak bude upřednostňovat Buttona před Magnussenem, už jen z toho důvodu, že k zisku PK potřebujete, aby sbírali slušné body každý závod oba jezdci. PK asi těžko vyhraje tým, jehož dvojka bude mít třetinu bodů jedničky. A to se v případě dvojice Alonso - Magnussen dá očekávat.
Navíc je tady pár důvodů proč by se dvojice Alonso - Button jevila jako ideální:
- oba jezdci spolu dobře vychází
- Button jezdí líp když má silného kolegu, vybičuje se tak k lepším výkonům
- Button už za Hondu jezdil, má v Japonsku hodně fanoušků a je to japanofil, což je pro Hondu lepší než neznámý Magnussen (jehož marketingová hodnota je diskutabilní)
- Button může na této úrovni jezdit ještě pár let a mezitím si McL může místo Magnussena vychovat jiného mladíka
Těch pozitiv je prostě moc a neriskujete téměř nic, protože od Buttona budete očekávat "pouze" stejné výkony jaké dlouhodobě předvádí. Kdežto v případě Magnussena sázíte na to, že bude jezdit lépe než tento rok (a to výrazně lépe, pokud chcete v PK něco znamenat), což se mi jeví jako dost nejistá sázka.
Eracer
10:23 26.11.2014 62.168.11.XXX
Button jezdil vcelku obstojně , doba kdy začínal Button byl pro nováčky velmi náročná , samotné řízení F1 bylo mnohem těžší. Dnes je ta příprava mnohem lepší a hlavně F jako taková je jednoduchá a letošní sezona tak nějak pro všechny "nová". Takže tak.
Kapor
09:59 26.11.2014 80.87.214.XXX
Ja si myslím opak,... ...lebo to, že je v McLarene Kevin, ďakuje práve Ronovi a ten to neurobí už len preto, lebo by tým potvrdil, že sa v Kevinovi mýlil. Naopak Fernando potrebuje mladého nosiča vody, ktorý bude pre neho robiť, lebo ako vidieť, McLaren je v *** a s novou pohonnou jednotkou od Hondy je to bieda, ktorú nemal ani s tou od Mercedesu na začiatku sezóny 2014. Ak auto v testoch stojí v garáži, nie je to o konkurencieschopnosti tímu, ale o jeho neschopnosti !
Příspěvek byl redakčně upraven.
Příspěvek byl redakčně upraven.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek