DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton válcuje Rosberga i v 2. tréninku, třetí Magnussen. Alonso s problémy a bez času
ABÚ ZABÍ - 2. TRÉNINK; Lewis Hamilton dokázal svého týmového kolegu Nica Rosberga porazit v Abú Zabí i odpoledne, byť jen o 83 tisícin sekundy. Třetí skončil Kevin Magnussen s McLarenem, kvůli technickým problémům zůstal bez času pouze Fernando Alonso.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton válcuje Rosberga i v 2. tréninku, třetí Magnussen. Alonso s problémy a bez času
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» JOCHEN RINDT
(Hlasovali 5 lidé)
21.11.2014 17:27
No uvidíme. Jak se říka nechval dne před večerem… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Jens
18:28 22.11.2014 78.157.160.XXX
Hezká pohádka.. Tak ty Nicovi nevyčítáš, že studuje Lewisova data, ty mu jen vyčítáš, že z nich opisuje? A k čemu by pak ta četba dat komu byla? Lewis dělá to samé a od Nica se naučil ještě více. Hezky ho drtí v kvaldách Nico, Lewis nestíhá a evidentně na něj nemá, nikoliv naopak, jak si namýšlíš.
A jak to myslíš, že Lewis není žádný nováček - copak Rosberg je? Naopak byl překvapen, co všechno se mohl naučit. Nic moc u něj naopak nenašel Nico.. ostatně má pořád navrch, co by u toho nýmanda taky pohledával, že?
A jak to myslíš, že Lewis není žádný nováček - copak Rosberg je? Naopak byl překvapen, co všechno se mohl naučit. Nic moc u něj naopak nenašel Nico.. ostatně má pořád navrch, co by u toho nýmanda taky pohledával, že?
PC
17:54 22.11.2014 46.13.21.XXX
Nevím, kde jste všichni v mém příspěvku přečetli, že vyčítám Nicovi to, že studuje Lewisova data. Jasně tam píšu, že vyčítám Nicovi to, že jen opisuje a sám nepřichází s ničím. To se pak dobře zlepšuje, ale jen do úrovně toho, od koho "opisuje". Jasně, že to nikdo nezakazuje, ale o Nicovi to dost vypovídá. Nico na víc evidentně nemá. Lewis není dávno žádný nováček a jistě se před závodem připravuje stejně zodpovědně jako ostatní a přesto byl překvapen, jakým způsobem Nico nebo jeho část týmu zpracovává Lewisova data. Chtěl začít dělat totéž, ale nic převratného tam nenašel.
Jens
13:47 22.11.2014 78.157.160.XXX
Snažil jsem se to přehnat jako PC v předchozím příspěvku. Tam to podal tak, jako by Nico byl nýmand, který opisuje, a Lewis se k ničemu takovému nikdy nesnížil. Samozřejmě, že to patří k F1, dělají to všichni. Vyčítat někomu, že studuje data týmového kolegy, je ubohost.
rock
13:45 22.11.2014 46.33.96.XXXAsi vůbec poprvé v životě bych se v tomhle Lewise zastal. Studium všech dostupných údajů (včetně kolegovy telemetrie a nastavení) zkrátka patří k současnému pilotovi F1, ke každému bez rozdílu. Ten, který by to nedělal, by se zbytečně okrádal o možnost zlepšení nebo alespoň o informace o soupeři. Je to stejně důležité jako vrozený talent a rychlost na dráze.
Takže nechápu to jako opisování, ale jako poctivou přípravu...
PC
08:58 22.11.2014 46.13.21.XXX
Nico nepřichází s žádným vlastvím řešením, jen doslova "opisuje" od svých kolegů. Když tam byl (tehdy) tragický Schumi, tak ho sice Nico válcoval, ale žádná zvláštní sláva to nebyla. Když přišel Lewis, tak Nico dostal na p...l a najednou se začal pronikavě zlepšovat.
Umí velmi dobře opisovat a kopírovat, v tom je jeho talent. Ale zároveň žádné jeho další zlepšení nelze čekat, dokud vedle sebe nebude mít někoho lepšího než Lewise.
I já jsem si všiml, že zřejmě Lewis konečně našel na Nica recept. Zdá se, že nejede v kvaldě a v trénincích naplno a navíc si nechává nastavovat vůz do různě hraničních hodnot. On se svým talentem to ještě (většinou) zvládne, Nicovi to už ale tolik nesedí. Tahle taktika už asi nebude fungovat moc dlouho (Nico už má už celou Lewisovu kartotéku dat pro všechny okruhy) a umožňuje získávat jen setiny a tisíciny, ale nic lepšího zřejmě vymyslet nejde. Tahle taktika umožňuje Lewisovi Nica porážet, ale jen v závodě (Lewis nemůže vyhrát už žádnou kvalifikaci nebo jen v případě Nicových problémů) a jen velmi těsně, navíc jízdou na hraně Lewis ohromě riskuje jak poškození svého vozu, tak nějakou svou jezdeckou chybu. Ale nic jinéhomu nezbývá. Nico je schopen ho ve všem napodobit a jezdí strojově přesně a skoro nedělá chyby. Lewis má naději pro dobrý příští rok jen v tom, že se příští vůz od toho letošního bude co nejvíc lišit, nebo alespoň v tom důležitém pro výběr způsobu jízdy. Pak budou Nicovi jeho znalosti Lewisovi techniky k ničemu a bude muset shromažďovat Lewisovy data znovu od začátku. Ale ani Lewis nebude bez rizika - nový vůz mu prostě nemusí sednout a bude na koni Nico.
Umí velmi dobře opisovat a kopírovat, v tom je jeho talent. Ale zároveň žádné jeho další zlepšení nelze čekat, dokud vedle sebe nebude mít někoho lepšího než Lewise.
I já jsem si všiml, že zřejmě Lewis konečně našel na Nica recept. Zdá se, že nejede v kvaldě a v trénincích naplno a navíc si nechává nastavovat vůz do různě hraničních hodnot. On se svým talentem to ještě (většinou) zvládne, Nicovi to už ale tolik nesedí. Tahle taktika už asi nebude fungovat moc dlouho (Nico už má už celou Lewisovu kartotéku dat pro všechny okruhy) a umožňuje získávat jen setiny a tisíciny, ale nic lepšího zřejmě vymyslet nejde. Tahle taktika umožňuje Lewisovi Nica porážet, ale jen v závodě (Lewis nemůže vyhrát už žádnou kvalifikaci nebo jen v případě Nicových problémů) a jen velmi těsně, navíc jízdou na hraně Lewis ohromě riskuje jak poškození svého vozu, tak nějakou svou jezdeckou chybu. Ale nic jinéhomu nezbývá. Nico je schopen ho ve všem napodobit a jezdí strojově přesně a skoro nedělá chyby. Lewis má naději pro dobrý příští rok jen v tom, že se příští vůz od toho letošního bude co nejvíc lišit, nebo alespoň v tom důležitém pro výběr způsobu jízdy. Pak budou Nicovi jeho znalosti Lewisovi techniky k ničemu a bude muset shromažďovat Lewisovy data znovu od začátku. Ale ani Lewis nebude bez rizika - nový vůz mu prostě nemusí sednout a bude na koni Nico.
PC
08:05 22.11.2014 46.13.21.XXX
Při takhle nesmyslných pravidlech pro něj nemá vůbec cenu startovat. Zvlášť na okruhu kde se nepředjíždí kdovíjak dobře.
Proč ho prostě nenechají startovat posledního, už bez dalších postihů?
Pokud je z dobrého týmu s dobrým vozem, stejně se před ten průměr dostane. Pokud je z obvyklého konce startovního pole, stejně na tom konci zůstane, tak proč jim ještě takhle nesmyslně házet klacky pod nohy? Už tak není v F1 vidět žádná zvláštní radost. Jen honba za penězi, za lepšími pracovními místy, k tomu vodopády PR-keců. Kde jsou různé legrácky, pýcha celého týmu, týmový duch? Kdy jsme naposledy viděli třeba pálení pneumatik po závodě? V loni, co?
Proč ho prostě nenechají startovat posledního, už bez dalších postihů?
Pokud je z dobrého týmu s dobrým vozem, stejně se před ten průměr dostane. Pokud je z obvyklého konce startovního pole, stejně na tom konci zůstane, tak proč jim ještě takhle nesmyslně házet klacky pod nohy? Už tak není v F1 vidět žádná zvláštní radost. Jen honba za penězi, za lepšími pracovními místy, k tomu vodopády PR-keců. Kde jsou různé legrácky, pýcha celého týmu, týmový duch? Kdy jsme naposledy viděli třeba pálení pneumatik po závodě? V loni, co?
Kubyk002
20:54 21.11.2014 85.207.90.XXX
výjimečně souhlas, ale zase si troufám tvrdit, že závod dopadne jinak než kvalifikace, protože napadlo mne to až před pár dny, tak Lewis nejede v kvaldě svoje maximum, aby si to potom Nico "nepřečetl" a nebyl v závodě rychlejší než on, ale nechávává si někde nějaká místa, kde ví, že může zrychlit a ví, že tým to Nicovi nemůže říct, kde Lewis zrychlil... je to jen teorie, ale Lewis je posledních pár závodů v závodním tempu o dost rychlejší než Nico...
anonym
19:53 21.11.2014 91.148.44.XXX
???? "......nasadil 6. motor s vnitřním spalováním, 6. turbo a 6. motorgenerátor MGU-H, proto bude na startovním roštu odsunut o 20 pozic. Protože všechna trestná místa ale nevyčerpá, komisaři mu v závodě udělí dodatečný trest dle jeho kvalifikační pozice (pěti či desetisekundovou penalizaci, trestný průjezd boxy či 10 sekund stop & go)." ----- KTORY KK.KK.TT TOTO VYMYSLEL A PRESADIL ??? CO JE TO ZA LOGIKU AKY TO ZMYSEL ? TOTO MA BYT VRCHOL MOTORSPORTU ???
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek