DISKUZE K ČLÁNKU Marko: Se třetím autem by nám nevznikly další náklady, jsme pro

Formule 1 by se měla zamyslet nad svou budoucností. Budou v každém TOP týmu v zájmu zvýšení konkurence tři auta?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko: Se třetím autem by nám nevznikly další náklady, jsme pro

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 77, poslední 27.10.2014 12:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Fanda.LH (Hlasovali 4 lidé) 23.10.2014 22:57
Není to zas taková pálka a je to další reklamní… »
» uzivatel000400 (Hlasovali 3 lidé) 24.10.2014 13:06
. Jsem totálně pro, vždyť ani historiofilové… »
» uzivatel000400 (Hlasovali 3 lidé) 24.10.2014 13:09
Hlavní pálka u auta je vývoj a 3+ aut s sebou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • FWMonty

        80.82.145.XXX
        a to jsem ještě vynechal turbomotor,který je hodně nákladný.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kubyk002

          85.207.90.XXX
          Kalkulačku bych potřeboval to máš pravdu, ale takovou tu programovatelnou co stojí 10k a víc no :D
          Vím, že by to týmy vyšlo určitě dráž, ale prostě to jedno auto v poli by byla zanedbatelná část jejich rozpočtů, pokud by si tam neangažovali jezdce kterému by museli platit horečné sumy... a když si takový Red Bull může dovolit za sezonu postavit 5 nových aut Vetelovi, tak to jedno auto je nezabije... to stejné by platilo pro ostatní továrenské týmy..Navíc by tam mohli vzít jezdce který by přinesl sponzora, a 3 reklamní plochy jsou více než 3, takže zase větší prachy od sponzorů... myslím, že finančně pokud by to dobře provedli, by je to nějak silněji nezatížilo 14

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            89.29.32.XXX
            kdyz na trati budou 3 mercedesy, ale budou v zaberu cca stejnou dobu, jako kdyz jezdi 2, tak jim sponzori asi nedaji o 50% vice penez, nemyslis?

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kubyk002

              85.207.90.XXX
              A kdo tu mluví o 50%... ano, ale se sponzory mají sjednáno předem kolik dostanou, to jestli už jsou nebo nejsou vidět na trati to je už problém marketingového oddělení dané firmy, že neinvestovali do tymu který je vidět... Jinak je to prostě reklamní plocha navíc, tedy v řeči čísel nárůst o 50% proti současnému stavu, ale to auto bude tvořit jen 33% "týmové reklamní plochy" a ten nárůst peněz od sponzorů by se pohyboval od 10-20%... to je jedno, ale prostě i kdyby nedostali od sponzorů ani vindru navíc, tak by to prostě pro tovární týmy nebyl problém utáhnout a byli by rádi, že okrádají další tým o cenné body do PJ a PK :)

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                89.29.32.XXX
                no prave a co ty ostatni tymy, ktere diky tomu budou na bodech dojizdet jeste mene a mene? Jakou motivaci asi takove tymy budou mit zustavat v F1? Abychom za 3 sezony neplakali, ze do rocniku 2018 nastoupi 4 tymy. 17

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • 1

                  178.255.168.XXX
                  To by se dalo ošetřit jednoduše tím, že do třetího vozu by museli posadit nějakýho nováčka...

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    178.40.199.XXX
                    s dnesnym mercedesom by aj novacik dochadzal na bodoch a mnohych pretekoch by mal mercedes nie double ale triple

                    + 3 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
      • Prokop S.

        Prokop S.

        89.102.95.XXX
        více reklamní plochy, platící jezdec..

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      109.81.147.XXX
      Já bych z toho nedělal frašku... Když budou 3 vozy, tak ať bodují všichni stejně...

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      89.29.32.XXX
      s temi exibicemi v primem souboji mezi ostatnimi mi to tedy v poradku neprijde. Prezenou start a vlastni chybou treba rozhodnou o titulu. To si doufam neprejes.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kubyk002

        85.207.90.XXX
        Právě proto jsem psal jména která se v závodním světě nějakou dobu pohybují a ne nějaké Lojzy z Horní Dolní, kteří prohánějí okresky ve svých Octávkách 1.9TDI a myslí si, že jsou mistři světa...
        Navíc pokud vím tak Rossi i Loeb už v minulosti F1 testovali a pokud mne pamět nešálí tak si vedli poměrně dobře...
        Ale ano je tam určitě větší riziko než když jezdí stabilní pole :)

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          89.29.32.XXX
          to je burt, ze se tam pohybuji. F1 je jednoduse neco jineho, Ze nekdo testoval taky nic neznamena. Trocha adrenalinu a v plnem provozu staci drobna nezkusenost a karambol je tu jak nic. Staci si vybavit toho letosniho matadora v Belgii, nebo kde to jel. Zkuseny pilot navic a jak to dopadlo. To by jsi opravdu chtel kazdy zavod a to i na cele?

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          89.29.32.XXX
          staci se podivat, jak si napr. vedou piloti F1 v Rally. prvni sezonu nedojedou skoro zadny zavod, pokazde se nekde vymelou. Jak Kimi tak Kubica.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kubyk002

            85.207.90.XXX
            Ano, ale podivejte se jak si vede Loeb letos v nějakém tom šampionatu kde jezdí... tuším, že bojuje o titul... navíc rally je dle mého mnohem obtížnější než F1...ale to je jiná... prostě si myslím, že tihle mnou jmenovaní exhibicionisté by problémy nevzpůsobovali :)

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              89.29.32.XXX
              navic, pokud by se v tom tretim voze vystridalo nekolik pilotu behem sezony, tak k cemu by to bylo z pohledu sampionatu? To by z F1 opravdu byl uz pouze cirkus.

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • rock

              37.188.130.XXX
              No, vlastně když se podíváš na tabulku toho šampionátu (WTCC), tak nebojuje o nic. Loeb je super rallyman, ale v cesťácích je nejhorší z továrního týmu Citroen a třetí pozici v šampionátu mu zachraňuje do značné míry to, jak se letošní Citroeny povedly. Ve WTCC je letos auto rozhodující možná víc, než v F1 (1.-3. C-Elyséée, 4.-6. Civic, 7.-9. Cruze)

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.130.XXX
      Na to, abys dostal hvězdy do auta, máš ROC.
      Loebovi je 40 a Rossimu 35. Jsou to dědci bez zkušeností s formulemi a bez dlouhýho testování by v F1 působili asi stejně jako Yuji Ide blahé paměti.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama