DISKUZE K ČLÁNKU Marko: Se třetím autem by nám nevznikly další náklady, jsme pro
Formule 1 by se měla zamyslet nad svou budoucností. Budou v každém TOP týmu v zájmu zvýšení konkurence tři auta?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko: Se třetím autem by nám nevznikly další náklady, jsme pro
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000400
(Hlasovali 3 lidé)
24.10.2014 13:06
. Jsem totálně pro, vždyť ani historiofilové… »
» uzivatel000400
(Hlasovali 3 lidé)
24.10.2014 13:09
Hlavní pálka u auta je vývoj a 3+ aut s sebou… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Kubyk002
23:03 23.10.2014 85.207.90.XXXKalkulačku bych potřeboval to máš pravdu, ale takovou tu programovatelnou co stojí 10k a víc no :D
Vím, že by to týmy vyšlo určitě dráž, ale prostě to jedno auto v poli by byla zanedbatelná část jejich rozpočtů, pokud by si tam neangažovali jezdce kterému by museli platit horečné sumy... a když si takový Red Bull může dovolit za sezonu postavit 5 nových aut Vetelovi, tak to jedno auto je nezabije... to stejné by platilo pro ostatní továrenské týmy..Navíc by tam mohli vzít jezdce který by přinesl sponzora, a 3 reklamní plochy jsou více než 3, takže zase větší prachy od sponzorů... myslím, že finančně pokud by to dobře provedli, by je to nějak silněji nezatížilo-
-
Kubyk002
23:19 23.10.2014 85.207.90.XXXA kdo tu mluví o 50%... ano, ale se sponzory mají sjednáno předem kolik dostanou, to jestli už jsou nebo nejsou vidět na trati to je už problém marketingového oddělení dané firmy, že neinvestovali do tymu který je vidět... Jinak je to prostě reklamní plocha navíc, tedy v řeči čísel nárůst o 50% proti současnému stavu, ale to auto bude tvořit jen 33% "týmové reklamní plochy" a ten nárůst peněz od sponzorů by se pohyboval od 10-20%... to je jedno, ale prostě i kdyby nedostali od sponzorů ani vindru navíc, tak by to prostě pro tovární týmy nebyl problém utáhnout a byli by rádi, že okrádají další tým o cenné body do PJ a PK :) -
-
-
-
-
-
-
Kubyk002
22:57 23.10.2014 85.207.90.XXXPrávě proto jsem psal jména která se v závodním světě nějakou dobu pohybují a ne nějaké Lojzy z Horní Dolní, kteří prohánějí okresky ve svých Octávkách 1.9TDI a myslí si, že jsou mistři světa...
Navíc pokud vím tak Rossi i Loeb už v minulosti F1 testovali a pokud mne pamět nešálí tak si vedli poměrně dobře...
Ale ano je tam určitě větší riziko než když jezdí stabilní pole :)-
anonym
23:13 23.10.2014 89.29.32.XXXto je burt, ze se tam pohybuji. F1 je jednoduse neco jineho, Ze nekdo testoval taky nic neznamena. Trocha adrenalinu a v plnem provozu staci drobna nezkusenost a karambol je tu jak nic. Staci si vybavit toho letosniho matadora v Belgii, nebo kde to jel. Zkuseny pilot navic a jak to dopadlo. To by jsi opravdu chtel kazdy zavod a to i na cele? -
-
Kubyk002
23:21 23.10.2014 85.207.90.XXXAno, ale podivejte se jak si vede Loeb letos v nějakém tom šampionatu kde jezdí... tuším, že bojuje o titul... navíc rally je dle mého mnohem obtížnější než F1...ale to je jiná... prostě si myslím, že tihle mnou jmenovaní exhibicionisté by problémy nevzpůsobovali :)-
rock
08:44 24.10.2014 37.188.130.XXXNo, vlastně když se podíváš na tabulku toho šampionátu (WTCC), tak nebojuje o nic. Loeb je super rallyman, ale v cesťácích je nejhorší z továrního týmu Citroen a třetí pozici v šampionátu mu zachraňuje do značné míry to, jak se letošní Citroeny povedly. Ve WTCC je letos auto rozhodující možná víc, než v F1 (1.-3. C-Elyséée, 4.-6. Civic, 7.-9. Cruze)
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek