DISKUZE K ČLÁNKU Marko: Se třetím autem by nám nevznikly další náklady, jsme pro
Formule 1 by se měla zamyslet nad svou budoucností. Budou v každém TOP týmu v zájmu zvýšení konkurence tři auta?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko: Se třetím autem by nám nevznikly další náklady, jsme pro
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000400
(Hlasovali 3 lidé)
24.10.2014 13:06
. Jsem totálně pro, vždyť ani historiofilové… »
» uzivatel000400
(Hlasovali 3 lidé)
24.10.2014 13:09
Hlavní pálka u auta je vývoj a 3+ aut s sebou… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
anonym
21:52 26.10.2014 89.29.32.XXXkdyz jenom 2 sady motoru na novou sezonu stoji 20 milionu eur a vic, tak bych chtel videt, jak by treti vuz dokazali celou sezonu provozovat do 10 milionu USD, kdyz tolik v podstate stoji jenom motor. kdyz vemem, ze kolem toho vozu bude makat cca 20 lidi s prumernym rocnim platem cca 200 tisic usd, tak jenom motor + lidska sila bude delat kolem 15 milionu. A kde je zbytek vozu, logistika a dalsich milion veci kolem?
-
-
-
-
-
-
-
-
crazytunny
14:50 25.10.2014 62.182.234.XXXnáklady no tak až mi někdo řekne jak chce RB financovat tohle bez navýšení nákladů ok:
- výroba 3tiho plnohodnotného auta na závody (ano můžete namítat že nyní se vyrábí víc vozů, ale logicky přímá úměra pojede stále dál)
- výroba/nákup 3tí série motorů pro závody (týmy mají k dispozici X motoru na vozidlo, takže nákup dalších Xti motorů pro další vůz není položka navíc?
- doprava - dopravit plnohodnotné vybavení celého jednoho auta navíc (teď se vozí většinou 2 plné formule a 1 v dílech kdyby havárie..atd, nicméně teď by museli vozit o celé jedno plnohodnotné vozidlo navíc a přiznejme si to i těch náhradních dílů by muselo být víc, takže tak 1,5 náhradního vozu)
- management vozu/pilota - kazdý pilot ma pro svuj vuz svoje inzenyry, svého zavodniho inzenyra...atd - verim ze toto by byla zanedbatelná polozka jedna se o navyseni o cca 30 lidí max
- zázemí - motorhome pro pilota, zázemí pro lidi navíc na okruhu
suma sumárum vidím to na cca 1/5 navýšení rozpočtu - 1/3 to nebude spousta věcí se dá koordinovat, napč logistika atd.
takze misto rozpoctu 500 milionu to bude 600 milionu, nehlede na to ze se muze stat ze bude dominovat jedna staj (mercedes) takze na stupne vitezu se cely rok nedostane nikdo jiny (pokud nebude porucha) a tím pádem nejlepší ze zbytku bdue brát 4tá místa každý závod, máme o titul rozhodnuto ve 2/3 sezóny (resp to že to bue někdo z Mercedesu) -
uzivatel000400
13:06 24.10.2014 93.185.8.XXX. Jsem totálně pro, vždyť ani historiofilové nemůžou nic namítat, ostatně hned v r. 1950 (pomyslný) PK vyhrálo legendární trio dědků Fangio, Fagioli, Farina.
Na rozdíl od myšlenek na rozšíření naší Extraligy či Gambáč ligy by moc nepoklesla jezdecká kvalita, naopak by vzrostla konkurenceschopnost, pestrost a show, dlouhodobě je mnoho jezdců na málo sedaček (hafo z nich navíc za tu svoji řiť platí šílené ringle ) A pokud z F1 byť jen dočasně kvůli málo sedačkám a/nebo málo penězům i talenti jako Di Resta, Hülkenberg, pak je asi vážně něco špatně
Nemluvě o jisté devalvaci bodů, kdy bodovat může doslova kde kdo, takto by bodovací systém opět nabral na jisté serióznosti a ceněnosti, a skoro každý, kdo by v závodě bodoval, by zase musel být nějakým způsobem spokojený
Ještě by byla hlína, podmiňovat 1 flek v teamu zajícem a druhý naopak veteránem, věkový průměr 27 let se mi dnes rozhodně nelíbí a nelíbí se mě ani příliv nevycválaných zajdů typu Verstappena, kteří ještě doslova "nic neví" a rozhovory s nimi se prakticky nedají číst... Na druhou stranu je mě líto mladých talentů kolem 22, ze dnešního hlediska skoro už "starých", kteří musí mnoho let čekat, až se např. Ferrari rozhoupe a zbaví se kupř. Massy, jak se částečně stalo Bianchimu, nebo už zmíněnému Hulkovi, který se bez 3. sedačky místa v dobrým teamu snad opravdu nakonec nedočká -
Kapor
11:27 24.10.2014 194.160.178.XXXAko vidieť,.. ...F1 sa stáva stále viac španielskou dedinou, kde sa zo dňa na deň menia pravidlá a autá budú jazdiť tak, ako si to naplánujú členovia tohto Metrixu. Ak si niekto myslí, že ľudia aby to predtým dohodnuté sledovali, aj keď to bude od r. 2015 umelá šou s Berniem na čele, tak sú na omyle, lebo každý o tom bude vedieť a ak bude musieť za prenos ešte aj platiť, tak sa pôjde radšej prejsť do prírody a prísť na dobré myšlienky. Hold F1 bude normálna, len do konca r. 2014, potom to už bude divadlo, nie z vydareným scenárom, ak ho bude režírovať postava Brnieho, ktorá týmto zabila do truhly posledný klinec tejto precíznej triedy automobilov. -
-
1
10:54 24.10.2014 178.255.168.XXXměl by sis uvědomit, že v podstatě všechny stáje přepravují a mají k dispozici minimálně 3 vozy, jeden ovšem v rozkladu. Byly doby, kdy 3 vůz byl v podstatě podmínkou účasti. Uvědom si, že pokud se bavíme o nákladech, tk top týmu vzniknou jediné - bude potřebovat na ten závod o 100kg benzínu víc.-
Tomur
11:28 24.10.2014 95.173.85.XXXTak teď v tom mám trošku hokej... přivézt na závod více druhů pneumatik je problém, přivést celé další auto problém není. Asi jak pro koho, v prvním případě Pirelli, ve druhém Red Bull. Jen tak na okraj, pokud už teď týmy vozí na závody třetí vůz v rozkladu, tak v případě nasazení tří ostrých do závodu to bude čtvrtý-
1
11:40 24.10.2014 178.255.168.XXXa kolik myslíš, že toho teď top týmy vozí? Uvědom si, že když není povoleno testování, tak vezou dva závodní, jeden rezervní + několik modifikací pro všechny tři. Takže ano, mohl by nastat nárůst nákladů, ale bude záležet především na tom, jak by byly třetí vozy provozovány. Z mého pohledu by bylo optimální do třetího vozu posadit talent bez zkušeností a tím pádem by mu byla poskytnuta osvědčená konfigurace, takže náklady navíc by byly minimální.
Další věcí je to, že v rámci konkordu zajišťuje přepravu bernie, takže pokud by chtěl víc aut od jednoho týmu, mároky na dopravu nese on.
Mě spíš přijde, že je to zase politická hra. Po třetích vozech dlouhodobě volá ferrari, tak mcl tvrdí, že by to nezvládl, ikdyž zrovna pro ně, by to bylo k nezaplacení, když budou potřebovat najet co nejvíc kilometrů s hondou...-
-
1
09:21 26.10.2014 178.255.168.XXXano, týmy mají vlastní kamiony, ale kompletní logistika je v režiji berniho a je otázkou, jestli jim proplácí fakturaci, nebo provozuje vlastní přepravu. Je to jeden z benefitů concordu a je tam hlavně proto, aby se týmy nesnažili šetřit, že by občas nějakou cenu vynechali
-
-
-
-
uzivatel000400
13:09 24.10.2014 93.185.8.XXXHlavní pálka u auta je vývoj a 3+ aut s sebou týmy vozí anyway (hlavně po legendárních masakrech, jako byla 1. zatajda ve Spa 1998 nebo 1999 )
Když něco postavím, logicky toho chci "prodat" více (3) než méně (2), to snad ekonomicky dává úplně jasnej smysl
-
-
Face
09:47 24.10.2014 88.102.130.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
-
-
anonym
11:03 24.10.2014 178.40.199.XXXno ako si predstavuju to nebodovanie do PK? zoberme ten najhorsi pripad ked v prvej desiatke skoncia vsetky tri tretie auta, do PK bude bodovat len 7 aut alebo sa to cele posunie a budu do PK bodovat aj auta ktore skoncia na 11,12,13.mieste?
cele je to zle lebo malym timom sa stazi bodovanie na lepsich poziciach a tym padom sa im stazi aj zhananie sponzorov, predsa len je lepsie ked skoncia na 5-6 mieste ako ked to bude len 8-9.miesto
a tiez bude problem to ze pri takto dominantnom aute ako ma mercedes bude podium cele obsadzovat na vacsine pretekov len jeden tim a to urcite nieje dobre pre atraktivitu f1
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek