DISKUZE K ČLÁNKU Tilke: Za nudnější závod v Rusku nemůže rozvržení okruhu. Co tedy?
Herman Tilke se zastává okruhu v Soči, který hostil první Velkou cenu Ruska. Ta příliš dramatickou podívanou nepřinesla, ale podle německého návrháře za to trať nemohla.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Tilke: Za nudnější závod v Rusku nemůže rozvržení okruhu. Co tedy?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovalo 19 lidí)
20.10.2014 10:59
Bohužel to je soudobý trend, ostatně jako u… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
17:14 25.10.2014 93.99.87.XXXKoukám, že se v jednom pořád neměníš. Neustále mne napadáš na základě domněnek, které sis sám vytvořil.
KDE PROSÍM PÍŠU, ŽE BYCH RADĚJI MĚKČÍ SMĚSI?????????????
KDE PROSÍM PÍŠU, ŽE JSEM CHTĚL JEŠTĚ VÍC PŘEDJÍŽDĚNÍ???????????
Vím naprosto přesně co chci a pořád to samé. Jen musíš chtít vnímat, co píšu a ne opět po svém, číst mezi řádky, když tam nic není.
Ty jsi ho obvinil, že svaluje na někoho vinu. Já jsem ti jen vysvětlil, že má pravdu. Totiž každé malé dítě, které sleduje F1 první rok už ví, že čím měkčí směs, tím víc zastávek v boxech a čím víc zastávek v boxech, tím víc se předjíždí. Ale protože jde o někoho, koho nemáš rád, tak začneš zpochybňovat i to co sám dobře víš. Dokonce i Pirelli samo prohlásilo, že v Soči jsou úmyslně příliš konzervativní a proč. Tilke jen řekl to samé co oni.
A stejně tak tradičně NAPROSTO pomíjíš, co jsem napsal. Zcela úmyslně jsem napsal, že JE MOŽNÉ, že mohla trať být lepší (protože to nevím). Viz 21.10. v 9:30. Ale to se ti moc nehodí, protože bys ze mne nemohl udělat extremistu a šíleného obhájce Tilkeho, že?
A úplně stejně tak mne obviňuješ ze srovnávání nesrovnatelného. Co nesrovnatelného jsem srovnával? Opět plácnutí o ničem?-
odin
19:33 25.10.2014 77.240.96.XXXMiku, nic jsem si nevytvořil. Jen jsem za ta léta diskuzí s tebou leccos četl. A tak jsem si vytvořil jistý průřez tvých názorů. A když mi některý tvůj postoj nepasuje do toho, co tu hlásáš, ozvu se. Ty to pak bereš jako, že tě "napadám".
Tak to shrňme: Tilke vytvořil okruh na němž sledovat závodění bylo nudou. (Z mého pohledu letos nejzbytečnější podnik F1). Po kritice některých pilotů, že se nedalo předjíždět ani s DRS, vydal pan Tilke prohlášení, ve kterém za stav viní Pirelli a jejich konzervativní nasazení pneu. A ty jej svými názory podporuješ. Bral bych to, pokud bys v minulosti podporoval nekonzervativní přístup Pirelli k závodům. Ale četl jsem tu jenom tvoji kritiku a nespokojenost. Proč najednou s Tilkem souhlasíš a nekonzervativní přístup Pirelli má zachraňovat závod na nudném okruhu?
Mně v Tilkeho slovech chybí přihlášení se k spoluodpovědnosti jakožto autora. Tobě ne? Vím, že se každý okruh nemusí povést. Některé se mu vydařily lépe, jiné hůře (to jsi ostatně popsal výše a já s tím souhlasím), ale proč hází nudu jen na Pirelli? Asi jsem už na podobná vyjádření alergický. V posledních letech se stalo módou házet vše na Pirelli a mně to leze krkem. Nepovedlo se mi zvítězit? Viník je Pirelli. Nepředjíždělo se? Opět je na vině Pirelli. Nemohli jsme jet na hraně? Pak jedině kvůli Pirelli. Jezdíme na podhuštěných, chybně nasazených pneumatikách? Zase jenom kvůli Pirelli.
Promiň Miku, ale ty jsi v podpoře těchto hloupých názorů na tomto fóru docela ikona.-
Mike17
07:34 26.10.2014 93.99.87.XXXJsi schopen rozlišit 2 různé věci? Můžu souhlasit s tím, že by měkčí směsi způsobily vyšší počet předjetí a přitom nechtít, aby byly měkčí použity!!!!! Mně počet předjetí celkem stačil a rozhodně nebyl nejmenší v tomto ročníku. Možná by mohl být vyšší, ale ne za cenu toho, aby se jezdilo na hadrech!!!!
Klidně připustím, že jsem ikona LOŇSKÉ kritiky Pirelli. A pořád si stojím za svým názorem, že by gumy neměly vydržet jen pár rychlých kol. Ale můžeš mne citovat, kde kritizuji Pirelli letos za jejich KONZERVATIVNOST????? To co jsem napsal tady není jejich kritika, ale souhlas s názorem, že tvrdost gum má souvislost s množstvím předjíždění!!!!! NIKDE jsem nepsal, že mi to VADÍ!!!!! Už si rozumíme?
Jestli Tilkem mohl udělat něco lépe nevím. Jasně a NĚKOLIKRÁT jsem to tu napsal. Že na to konzervativnost gum měla velký vliv, prostě nelhal. Tečka.
Nevím jaké měl možnosti, ale i kdyby to mohl udělat lépe, tak stejně netuším, co od něj čekáš? Že řekne: "podělal jsem to, vyhodily jsme stovky milionů blbě kvůli mně"!? Vůbec se mi nelíbilo co jsem připravil, ale stejně jsem to nechal tolik let stavět!? Už jsi někdy viděl, aby architekt někde prohlásil, že jeho díla stojí za ho....??? Ať už má pravdu nebo ne, tak mně rozhodně neudivuje, že hledá příčiny něčeho špatného jinde.-
odin
09:13 26.10.2014 77.240.96.XXXAno, už ti asi rozumím. Přesto mám prostě jiný názor. Preferuji jiné postoje. A když autor kritizuje okolí za "ne zcela vydařený podnik na jeho díle", aniž by alespoň zmínil spoluodpovědnost (jakýmkoliv stylem), automaticky u mne "padá ke dnu".
Proč by nutně musel říkat, že co vytvořil stojí za h....? Vždyť to ani nemusí být pravda (a ani já si to nemyslím). Ale čekal bych cosi jako: Měl jsem mnohá omezení a tudíž výsledek není optimální. Pro zvýšení předpokladu atraktivity závodů zde, bude třeba spolupracovat s Pirelli na volbě mnohem agresívnějších směsí. Možná jsem ohl leccos udělat jinak. atd.atd.
Myslíš, že by ses takto vehementně zastával Pirellek, kdyby po závodě prohlásili, že pan Tilke postavil paskvil. Ale že chápou, jeho práci? Já jsem přesvědčen, že od tebe by se v žádném případě zastání nedočkali. A přitom to může být z jejich pohledu stejná pravda, jako Tilkeho kecy.
Už prozměnu ty chápeš o co jde zase mně?
Jo a ještě k tobě a Pirelli: Napsal jsem pár hloupých názorů které jsem tu četl (jako příklad). Ani nevím, zda jsi některého ty sám autorem. Spíš bych řekl, že nikoliv. Ale s určitostí vím, že se ke každému hlásíš a obhajuješ ho. Proto jsem tě "nařkl" z podpory, nikoliv z autorství. -
-
-
-
-
Mike17
19:12 25.10.2014 93.99.87.XXXA neodpustím si ještě jednu poznámku k tomu, jak si měním názory na gumy, jak se mi to hodí: Loni jsem ty gumy kritizoval, přestože na nich Vettel získal celkem pohodlně 4. titul. A letos jsem je moc do jejich kritiky nepouštěl. Ne, že bych je považoval za ideální, ale jsou mnohem lepší než ty loňské hadry. Přesto, že převážně právě díky nim (aspoň podle Webbera, Vettela a dalších) Vettel za Riccim zaostává.
ANO AŽ TAK ZASLEPENÝ FANBOY VETTELA JSEM.-
-
Mike17
18:23 26.10.2014 93.99.87.XXXTo jsem tedy nepřestřelil já. To je případný přestřel Webbera, Hornera a některých dalších. A já NEŘÍKÁM (ani oni), že je to jediný důvod. Nicméně i kdyby to tak nebylo a všichni jsme se pletli, stejně to na podstatě nic nemění! A to, že loni na MNOU kritizovaných gumách vyhrál pohodlně titul a letos na mnou NEKRITIZOVANÝCH se mu nedaří!!!
První 3 řádky se dají ověřit v dřívějších diskusích.-
-
-
odin
19:41 26.10.2014 77.240.96.XXXMiku, já byh řekl, že loňská Vettelova vítězství nebyla o gumách, ale o foukání. I když ono foukání s gumami úzce souvisí. Red Bull loni potřeboval změnit konstrukci gum, aby mohl foukat a jezdit tu svoji taktiku (strategii) . Nikde není psáno, že by se jim stejně dobře dařilo, kdyby ke změně nedošlo. Já jsem naopak přesvědčen, že právě oni tak tlačili na změnu proto, že moc dobře věděli, že mohou mít problémy. Ale to už nikdo nezjistí. Bohužel v soudobé F1 vítězí prachatí a politicky silní. Nikliv nejlepší. Což je i případ Vettela.-
Mike17
22:54 26.10.2014 93.99.87.XXXPrávě proto, že nebyla o gumách ale o foukání, tak jejich změna na výsledku mistrovství nic nezměnila, byť na výsledek NĚKTERÝCH ZÁVODŮ to vliv mít mohlo. Já jen řekl, že jsem ty gumy kritizoval NAVZDORY tomu, že "můj idol" (jak mu říkáte) na nich vyhrál.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel000635
10:59 20.10.2014 88.101.0.XXXBohužel to je soudobý trend, ostatně jako u všeho v dnešní době. Umělohmotná autíčka pro děti (většinou bohaté nebo alespoň sedící na velkém balíku sponzorských peněz) místo pořádných monopostů pro odvážné chlapy (kteří jsou ti nejlepší, dostatečně zkušení a odvážní, ale mající v sobě i dostatek citu pro fair-play) - u jezdců v současné době více fungují peníze před přirozeným výběrem, což F1 dosti výrazně křiví.
U okruhů je to podobné - univerzální moderní okruhy navrhované s ohledem na bezpečnost mnoha různých závodních sérií vytlačují pravé závodní okruhy vyžadující kromě závodnického umu i hodně závodnického srdíčka. Okruhy se staví ve městech, kde už jen svým umístěním je zajištěna celkem slušná návštěvnost - diváci dojedou MHD až ke vstupní bráně a nemusí jet svým autem a pak v něm trávit hodiny v zácpě před odstavným parkovištěm a z něj ještě kilometr ke vstupní bráně a po závodě zase další hodiny v opačném gardu.
Takový je zkrátka trend dneška, ale najdou se i výjimky - např. letos znovu otevřený A1 ring.
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek