DISKUZE K ČLÁNKU Mattiacci: Zmrazení motorů je proti principům F1. Není fér, že mi Toto nabízí kalkulačku

Ferrari pokračuje ve svém tažení za rozmrazení motorů. Podle šéfa Marca Mattiacciho je proti principům Formule 1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mattiacci: Zmrazení motorů je proti principům F1. Není fér, že mi Toto nabízí kalkulačku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 57, poslední 20.10.2014 00:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Lord Mystic (Hlasovalo 25 lidí) 17.10.2014 09:56
nejde jen o motory zmrazení se týká všeho, od… »
» skejpa (Hlasovalo 15 lidí) 17.10.2014 10:27
Naprostej souhlas. Zmrazení motorů byl… »
» Situs (Hlasovalo 14 lidí) 17.10.2014 12:40
Mattiacci Musim uznat, ze kdyby takto bojoval… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • Kevin

              Kevin

              83.136.206.XXX
              Domnívám se, že z důvodu všestraného kompromisu, bylo to zamražení hlavně ústupkem "nářků" malých týmů kvůli zvýšení nákladů na nové jednotky. Někde v diskusi jste psal, že si nepamatujete, kdy by někdy ferrari souhlasilo s něčím, co pro ně bylo silně nevýhodné. Tato otázka se dá úplně stejně položit i na ostatní týmy. Ferrari je známo tím, že by nejraději testovalo i v průběhu roku, takže zrovna tento motorový projekt může odpovídat na otázku, s čím kdy souhlasilo a bylo to proti jejich zájmům. Situace s Mcl není zase tak úplně stejná. Aero se dá vyvíjet závod od závodu po celý rok, stejně tak když někomu nesedí pneu, tak může pracovat na šasi a zavěšení. Zamražení hned první rok a pentle za poruchy, tomu říkám hloupost. Když se vám šasi nepovede, či pneu, můžete mít příští rok štěstí, se zamražením nehnete. Představte si, kdyby chudák Mcl musel dalších pět sezon jezdit se šasi, co měl v první letošním závodě, každého napadne, že je to hloupoust.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • dannak

          193.245.34.XXX
          To asi neni uplne Pravda, s temi penezi, ze ? Myslim, ze treba Michale Jordan v NBA dostaval vic penez, nez nekteri, tou dobou uz lepsi, mladsi hraci... jen proto, ze byl "Ferrar v NBA". A I v jinych sportech se plati casto vic za jmeno, nez nekterym za vysledky.
          Fotbal nesleduju, ale I tam urcite bude par podobnych prikladu a v NHL zrovnatak. Proc by to tedy melo v F1 byt "podivne" ?

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • rock

          37.188.232.XXX
          ad peníze za "loajalitu"

          Tvůj post je evidentně namířenej proti rudým (a proti FOM). Připomněl bych ale, že peníze za jméno dostávají i další týmy. Namátkou třeba McLaren je výrazně zvýhodněnej proti řekněme Force Indii. Vím, že to nijak nepopíráš, ale je vhodný připomenout, že z toho "zdeformovanýho" systému těží víc týmů než jenom jeden.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • XR

            78.157.160.XXX
            Pravda je ještě trochu jinde: to, co dostává Ferrari, nedostává nikdo. A teď nemyslím jen absolutní částku, ale to princip dělení prize money: Ferrari z nich dostává 2,5 % před tím, než se začnou dále dělit. A při tom následném standardním dělení koláče není vynecháno, dostává odměnu podruhé.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • rock

              37.188.232.XXX
              Jsem si toho vědom. To nic nemění na tom, že Ferrari, Red Bull, McLaren, Mercedes a Williams jsou finančně zvýhodnění proti ostatním. Rozdíl je jenom v míře. Ferrari dostává peníze, který nedostává McLaren, McLaren dostává peníze, který nedostává Lotus.
              Buď se s tím můžeme smířit a pustit to z hlavy, nebo bychom měli vypískat všech pět preferovaných týmů, protože si bez uzardění vezmou peníze, na které zbývajících 6 týmů nemá nárok.

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • XR

                78.157.160.XXX
                No, mění i nemění - Ferrari je zkrátka zvýhodňováno dvakrát. Pokud bys odměny dle mistrovských bodů zrušil, aby nebyl nikdo zvýhodněn, pořád by tady bylo to Ferrari, které dostává 2,5 % za nic - i kdyby skončilo poslední s nulou. Tuhle výhodu nemá žádný jiný tým.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • rock

                  37.188.232.XXX
                  Ne, těch pět týmů, který jsem vypsal, dostává k prize money peníze navíc jenom za prostou účast, bez ohledu na pořadí a mistrovský body. Někteří víc, někteří míň. Ale princip -totiž že dostávají prachy za jméno nebo loajalitu NAVÍC k tomu, co si vyzávodí- je stejný.
                  Force India, Sauber nebo Lotus tenhle bonus nemají.

                  + 3 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                Duncan66

                89.29.32.XXX
                ono dostavat 100 a 10 je pri rozpoctu 400 docela zasadni rozdil. Zatimco pri rozpoctu 400 dostavat 10 a 0 je prakticky zanedbatelny rozdil.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            89.29.32.XXX
            ano, dostavaji i jini, ale Ferrarri zcela s prehledem nejvice. radove vice, nez Mcl. cca 99 vs 10 tusim.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • rock

              37.188.232.XXX
              Pro úplnost, Red Bull se Ferrari dost blíží...

              Jinak máš samozřejmě pravdu. Zmínil jsem to hlavně proto, že se ovykle ignoruje fakt, že je skupina týmů, které dostávají a skupina týmů, které ne. Není to jen Ferrari vs všichni ostatní.

              Byl bych pro rovný rozdělení financí, ale asi je to utopie. V mnoha sportech je běžný, že mediálně profláklá hvězda dostane startovný a ostatní se musí spolehnout na prize money. To není jenom záležitost F1, ale je to prolezlý všude, kam se podíváš.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      88.146.158.XXX
      Naprostej souhlas. Zmrazení motorů byl nejdebilnější nápad co je za poslední dobu napadl. Ale když už si to odsouhlasili, vůbec se nedivím Mercedesu, že to chce dodržet.

      + 15 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Face

    Face

    88.102.130.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 9 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Jak ukazuji prodeje za posledni roky, tak nelze moc spojovat uspechy F1 tymu s celosvetovymi prodeji. Tem se dari jako nikdy.
      A pokud maji takovy obrat mimo auta za nejake cetky apod., tak je to naopak obrovske plus pro marketingove oddeleni, ze neceho takoveho dosahli.

      + 12 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Face

        Face

        88.102.130.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 6 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          89.29.127.XXX
          všechno podstatné s čím souhlasím je už ve dvou komentářích nade mnou, takže jenom drobný detail, a ty ses kde učil matematiku, to ti tam řekli, že 32% je většina? 20

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Face

            Face

            88.102.130.XXX
            Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Duncan66

              Duncan66

              89.29.32.XXX
              a ty znas prumernou marzi tech cetek a prumernou marzi prodaneho vozu, kdyz nam tady tvrdis, ze to "dělá určitě více, než 50% zisku" ??? muzes prosim uvest zdroj informaci?

              + 4 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Face

                Face

                37.188.234.XXX
                Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                + 1 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Duncan66

                  Duncan66

                  89.29.32.XXX
                  Rekl bych, ze to bude naopak vice. Stejne jako u jineho "luxusniho" zbozi. Tam je take marze daleko vyssi, nez u mainstreamu. viz. napr. vypocetni technika, kde top modely procesoru stoji treba i radove vice, nez mainstream, pritom pochazi ze stejne plotny, takze maji identicke naklady a jejich vykon je diky vyssi pouze v radu desitek procent.

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama