DISKUZE K ČLÁNKU Mattiacci: Zmrazení motorů je proti principům F1. Není fér, že mi Toto nabízí kalkulačku
Ferrari pokračuje ve svém tažení za rozmrazení motorů. Podle šéfa Marca Mattiacciho je proti principům Formule 1.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mattiacci: Zmrazení motorů je proti principům F1. Není fér, že mi Toto nabízí kalkulačku
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
Kevin
18:13 17.10.2014 83.136.206.XXXDomnívám se, že z důvodu všestraného kompromisu, bylo to zamražení hlavně ústupkem "nářků" malých týmů kvůli zvýšení nákladů na nové jednotky. Někde v diskusi jste psal, že si nepamatujete, kdy by někdy ferrari souhlasilo s něčím, co pro ně bylo silně nevýhodné. Tato otázka se dá úplně stejně položit i na ostatní týmy. Ferrari je známo tím, že by nejraději testovalo i v průběhu roku, takže zrovna tento motorový projekt může odpovídat na otázku, s čím kdy souhlasilo a bylo to proti jejich zájmům. Situace s Mcl není zase tak úplně stejná. Aero se dá vyvíjet závod od závodu po celý rok, stejně tak když někomu nesedí pneu, tak může pracovat na šasi a zavěšení. Zamražení hned první rok a pentle za poruchy, tomu říkám hloupost. Když se vám šasi nepovede, či pneu, můžete mít příští rok štěstí, se zamražením nehnete. Představte si, kdyby chudák Mcl musel dalších pět sezon jezdit se šasi, co měl v první letošním závodě, každého napadne, že je to hloupoust.
-
-
-
dannak
14:53 17.10.2014 193.245.34.XXXTo asi neni uplne Pravda, s temi penezi, ze ? Myslim, ze treba Michale Jordan v NBA dostaval vic penez, nez nekteri, tou dobou uz lepsi, mladsi hraci... jen proto, ze byl "Ferrar v NBA". A I v jinych sportech se plati casto vic za jmeno, nez nekterym za vysledky.
Fotbal nesleduju, ale I tam urcite bude par podobnych prikladu a v NHL zrovnatak. Proc by to tedy melo v F1 byt "podivne" ? -
rock
16:09 17.10.2014 37.188.232.XXXad peníze za "loajalitu"
Tvůj post je evidentně namířenej proti rudým (a proti FOM). Připomněl bych ale, že peníze za jméno dostávají i další týmy. Namátkou třeba McLaren je výrazně zvýhodněnej proti řekněme Force Indii. Vím, že to nijak nepopíráš, ale je vhodný připomenout, že z toho "zdeformovanýho" systému těží víc týmů než jenom jeden.-
XR
16:16 17.10.2014 78.157.160.XXXPravda je ještě trochu jinde: to, co dostává Ferrari, nedostává nikdo. A teď nemyslím jen absolutní částku, ale to princip dělení prize money: Ferrari z nich dostává 2,5 % před tím, než se začnou dále dělit. A při tom následném standardním dělení koláče není vynecháno, dostává odměnu podruhé.-
rock
16:24 17.10.2014 37.188.232.XXXJsem si toho vědom. To nic nemění na tom, že Ferrari, Red Bull, McLaren, Mercedes a Williams jsou finančně zvýhodnění proti ostatním. Rozdíl je jenom v míře. Ferrari dostává peníze, který nedostává McLaren, McLaren dostává peníze, který nedostává Lotus.
Buď se s tím můžeme smířit a pustit to z hlavy, nebo bychom měli vypískat všech pět preferovaných týmů, protože si bez uzardění vezmou peníze, na které zbývajících 6 týmů nemá nárok.-
XR
16:33 17.10.2014 78.157.160.XXXNo, mění i nemění - Ferrari je zkrátka zvýhodňováno dvakrát. Pokud bys odměny dle mistrovských bodů zrušil, aby nebyl nikdo zvýhodněn, pořád by tady bylo to Ferrari, které dostává 2,5 % za nic - i kdyby skončilo poslední s nulou. Tuhle výhodu nemá žádný jiný tým.-
rock
16:40 17.10.2014 37.188.232.XXXNe, těch pět týmů, který jsem vypsal, dostává k prize money peníze navíc jenom za prostou účast, bez ohledu na pořadí a mistrovský body. Někteří víc, někteří míň. Ale princip -totiž že dostávají prachy za jméno nebo loajalitu NAVÍC k tomu, co si vyzávodí- je stejný.
Force India, Sauber nebo Lotus tenhle bonus nemají.
-
-
-
-
-
rock
18:04 17.10.2014 37.188.232.XXXPro úplnost, Red Bull se Ferrari dost blíží...
Jinak máš samozřejmě pravdu. Zmínil jsem to hlavně proto, že se ovykle ignoruje fakt, že je skupina týmů, které dostávají a skupina týmů, které ne. Není to jen Ferrari vs všichni ostatní.
Byl bych pro rovný rozdělení financí, ale asi je to utopie. V mnoha sportech je běžný, že mediálně profláklá hvězda dostane startovný a ostatní se musí spolehnout na prize money. To není jenom záležitost F1, ale je to prolezlý všude, kam se podíváš.
-
-
-
-
-
-
Face
09:42 17.10.2014 88.102.130.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Duncan66
09:58 17.10.2014 89.29.32.XXXJak ukazuji prodeje za posledni roky, tak nelze moc spojovat uspechy F1 tymu s celosvetovymi prodeji. Tem se dari jako nikdy.
A pokud maji takovy obrat mimo auta za nejake cetky apod., tak je to naopak obrovske plus pro marketingove oddeleni, ze neceho takoveho dosahli.-
Face
10:11 17.10.2014 88.102.130.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
Face
13:08 17.10.2014 88.102.130.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
Face
14:35 17.10.2014 37.188.234.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Duncan66
17:29 17.10.2014 89.29.32.XXXRekl bych, ze to bude naopak vice. Stejne jako u jineho "luxusniho" zbozi. Tam je take marze daleko vyssi, nez u mainstreamu. viz. napr. vypocetni technika, kde top modely procesoru stoji treba i radove vice, nez mainstream, pritom pochazi ze stejne plotny, takze maji identicke naklady a jejich vykon je diky vyssi pouze v radu desitek procent.
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek