DISKUZE K ČLÁNKU Mattiacci: Zmrazení motorů je proti principům F1. Není fér, že mi Toto nabízí kalkulačku
Ferrari pokračuje ve svém tažení za rozmrazení motorů. Podle šéfa Marca Mattiacciho je proti principům Formule 1.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mattiacci: Zmrazení motorů je proti principům F1. Není fér, že mi Toto nabízí kalkulačku
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Arnoux
10:57 18.10.2014 217.66.164.XXX
No kéž bys měl pravdu.Četl jsem to v poslední analýze celkem renomovanýho zahraničního webu a šlo o nějaký zpracování dat pohybu aut při závodech.
Reakce Renaultu a Ferrari by tomu asi trochu napovídala.
Navíc při zrychlování z pravouhlý zatáčky je ti efektivita prd platná.Tam je opravdu potřeba výkon.
Výkon byl v článku samozřejmě myšlen jako výkon vč.Mguk.
Reakce Renaultu a Ferrari by tomu asi trochu napovídala.
Navíc při zrychlování z pravouhlý zatáčky je ti efektivita prd platná.Tam je opravdu potřeba výkon.
Výkon byl v článku samozřejmě myšlen jako výkon vč.Mguk.
Kevin
18:13 17.10.2014 83.136.206.XXX
Domnívám se, že z důvodu všestraného kompromisu, bylo to zamražení hlavně ústupkem "nářků" malých týmů kvůli zvýšení nákladů na nové jednotky. Někde v diskusi jste psal, že si nepamatujete, kdy by někdy ferrari souhlasilo s něčím, co pro ně bylo silně nevýhodné. Tato otázka se dá úplně stejně položit i na ostatní týmy. Ferrari je známo tím, že by nejraději testovalo i v průběhu roku, takže zrovna tento motorový projekt může odpovídat na otázku, s čím kdy souhlasilo a bylo to proti jejich zájmům. Situace s Mcl není zase tak úplně stejná. Aero se dá vyvíjet závod od závodu po celý rok, stejně tak když někomu nesedí pneu, tak může pracovat na šasi a zavěšení. Zamražení hned první rok a pentle za poruchy, tomu říkám hloupost. Když se vám šasi nepovede, či pneu, můžete mít příští rok štěstí, se zamražením nehnete. Představte si, kdyby chudák Mcl musel dalších pět sezon jezdit se šasi, co měl v první letošním závodě, každého napadne, že je to hloupoust.
rock
18:04 17.10.2014 37.188.232.XXX
Pro úplnost, Red Bull se Ferrari dost blíží...
Jinak máš samozřejmě pravdu. Zmínil jsem to hlavně proto, že se ovykle ignoruje fakt, že je skupina týmů, které dostávají a skupina týmů, které ne. Není to jen Ferrari vs všichni ostatní.
Byl bych pro rovný rozdělení financí, ale asi je to utopie. V mnoha sportech je běžný, že mediálně profláklá hvězda dostane startovný a ostatní se musí spolehnout na prize money. To není jenom záležitost F1, ale je to prolezlý všude, kam se podíváš.
Jinak máš samozřejmě pravdu. Zmínil jsem to hlavně proto, že se ovykle ignoruje fakt, že je skupina týmů, které dostávají a skupina týmů, které ne. Není to jen Ferrari vs všichni ostatní.
Byl bych pro rovný rozdělení financí, ale asi je to utopie. V mnoha sportech je běžný, že mediálně profláklá hvězda dostane startovný a ostatní se musí spolehnout na prize money. To není jenom záležitost F1, ale je to prolezlý všude, kam se podíváš.
Duncan66
17:29 17.10.2014 89.29.32.XXX
Rekl bych, ze to bude naopak vice. Stejne jako u jineho "luxusniho" zbozi. Tam je take marze daleko vyssi, nez u mainstreamu. viz. napr. vypocetni technika, kde top modely procesoru stoji treba i radove vice, nez mainstream, pritom pochazi ze stejne plotny, takze maji identicke naklady a jejich vykon je diky vyssi pouze v radu desitek procent.
Duncan66
17:11 17.10.2014 89.29.32.XXX
osobne prave nerozumim treba tomu, proc uz se tymy s FIA dohodli na tom zamrazeni hned prvni rok a hned v prvni sezone limit 5 motoru a dalsi za penalizace a neposunolo se to minimalne o rok. Ale tak jako tak pravidla jsou ohledne motoru pro vsechny stejna. To je neco podobneho, jako by napr. Mcl na zacatku letosni sezony pozadal, ze potrebuje dalsi testy navic, protoze zmrvili aerodynamiku a potrebuje to doladit.
Pravidla jsou dana a okecavat jejich obchazeni, ci neustalou zmenu, aby se nekomu pomohlo a nekomu uskodilo nejakym sportovnim duchem apod. neni v poradku.
Pravidla jsou dana a okecavat jejich obchazeni, ci neustalou zmenu, aby se nekomu pomohlo a nekomu uskodilo nejakym sportovnim duchem apod. neni v poradku.
rock
16:40 17.10.2014 37.188.232.XXX
Ne, těch pět týmů, který jsem vypsal, dostává k prize money peníze navíc jenom za prostou účast, bez ohledu na pořadí a mistrovský body. Někteří víc, někteří míň. Ale princip -totiž že dostávají prachy za jméno nebo loajalitu NAVÍC k tomu, co si vyzávodí- je stejný.
Force India, Sauber nebo Lotus tenhle bonus nemají.
Force India, Sauber nebo Lotus tenhle bonus nemají.
XR
16:33 17.10.2014 78.157.160.XXX
No, mění i nemění - Ferrari je zkrátka zvýhodňováno dvakrát. Pokud bys odměny dle mistrovských bodů zrušil, aby nebyl nikdo zvýhodněn, pořád by tady bylo to Ferrari, které dostává 2,5 % za nic - i kdyby skončilo poslední s nulou. Tuhle výhodu nemá žádný jiný tým.
rock
16:24 17.10.2014 37.188.232.XXX
Jsem si toho vědom. To nic nemění na tom, že Ferrari, Red Bull, McLaren, Mercedes a Williams jsou finančně zvýhodnění proti ostatním. Rozdíl je jenom v míře. Ferrari dostává peníze, který nedostává McLaren, McLaren dostává peníze, který nedostává Lotus.
Buď se s tím můžeme smířit a pustit to z hlavy, nebo bychom měli vypískat všech pět preferovaných týmů, protože si bez uzardění vezmou peníze, na které zbývajících 6 týmů nemá nárok.
Buď se s tím můžeme smířit a pustit to z hlavy, nebo bychom měli vypískat všech pět preferovaných týmů, protože si bez uzardění vezmou peníze, na které zbývajících 6 týmů nemá nárok.
XR
16:16 17.10.2014 78.157.160.XXX
Pravda je ještě trochu jinde: to, co dostává Ferrari, nedostává nikdo. A teď nemyslím jen absolutní částku, ale to princip dělení prize money: Ferrari z nich dostává 2,5 % před tím, než se začnou dále dělit. A při tom následném standardním dělení koláče není vynecháno, dostává odměnu podruhé.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek