DISKUZE K ČLÁNKU Mattiacci: Zmrazení motorů je proti principům F1. Není fér, že mi Toto nabízí kalkulačku

Ferrari pokračuje ve svém tažení za rozmrazení motorů. Podle šéfa Marca Mattiacciho je proti principům Formule 1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mattiacci: Zmrazení motorů je proti principům F1. Není fér, že mi Toto nabízí kalkulačku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 57, poslední 20.10.2014 00:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Lord Mystic (Hlasovalo 25 lidí) 17.10.2014 09:56
nejde jen o motory zmrazení se týká všeho, od… »
» skejpa (Hlasovalo 15 lidí) 17.10.2014 10:27
Naprostej souhlas. Zmrazení motorů byl… »
» Situs (Hlasovalo 14 lidí) 17.10.2014 12:40
Mattiacci Musim uznat, ze kdyby takto bojoval… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

anonym

62.182.234.XXX
Honda do stáje nacpala 320 mil euro coz je rozpocet napr marussie na 2 roky !!!

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Arnoux

217.66.164.XXX
No kéž bys měl pravdu.Četl jsem to v poslední analýze celkem renomovanýho zahraničního webu a šlo o nějaký zpracování dat pohybu aut při závodech.
Reakce Renaultu a Ferrari by tomu asi trochu napovídala.

Navíc při zrychlování z pravouhlý zatáčky je ti efektivita prd platná.Tam je opravdu potřeba výkon.
Výkon byl v článku samozřejmě myšlen jako výkon vč.Mguk.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

37.188.228.XXX
Klasicky blabol člověka, který se neumí podepsat. Ze by k nizsi spotrebe, anonymní nemysliteli? 14

+ 4 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

faubléé

90.181.29.XXX
a těch zbývajících 68% při výrobě zhruba 7000ks je snad málo..? Meleš kraviny..18

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

kakaa

85.71.39.XXX
no ferrari vyřeší svý problémy až přechodem na motory mercedes, pak ho budou zkoumat a až se za pět let změněj pravidla zase zkusej svůj, nevim, měli by udělat radikální řez, ještě radikálnějsí než byly ty poslední, když už tak už

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.255.168.XXX
jenže do tohoto motoru mohlo ferko kafrat minimálně, tp je dílo merglu s renckem

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

...

178.23.219.XXX
Efektivita A k čemu vede větší efektivita hmm...

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kevin

Kevin

83.136.206.XXX
Domnívám se, že z důvodu všestraného kompromisu, bylo to zamražení hlavně ústupkem "nářků" malých týmů kvůli zvýšení nákladů na nové jednotky. Někde v diskusi jste psal, že si nepamatujete, kdy by někdy ferrari souhlasilo s něčím, co pro ně bylo silně nevýhodné. Tato otázka se dá úplně stejně položit i na ostatní týmy. Ferrari je známo tím, že by nejraději testovalo i v průběhu roku, takže zrovna tento motorový projekt může odpovídat na otázku, s čím kdy souhlasilo a bylo to proti jejich zájmům. Situace s Mcl není zase tak úplně stejná. Aero se dá vyvíjet závod od závodu po celý rok, stejně tak když někomu nesedí pneu, tak může pracovat na šasi a zavěšení. Zamražení hned první rok a pentle za poruchy, tomu říkám hloupost. Když se vám šasi nepovede, či pneu, můžete mít příští rok štěstí, se zamražením nehnete. Představte si, kdyby chudák Mcl musel dalších pět sezon jezdit se šasi, co měl v první letošním závodě, každého napadne, že je to hloupoust.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

37.188.232.XXX
Pro úplnost, Red Bull se Ferrari dost blíží...

Jinak máš samozřejmě pravdu. Zmínil jsem to hlavně proto, že se ovykle ignoruje fakt, že je skupina týmů, které dostávají a skupina týmů, které ne. Není to jen Ferrari vs všichni ostatní.

Byl bych pro rovný rozdělení financí, ale asi je to utopie. V mnoha sportech je běžný, že mediálně profláklá hvězda dostane startovný a ostatní se musí spolehnout na prize money. To není jenom záležitost F1, ale je to prolezlý všude, kam se podíváš.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
pokud do toho zapocitas i penize Hondy na vyvoj vozu pro rok 2009, taj by se s rozpoctem mezi spickou stratovniho pole urcite neztratili. Melo me to napadnou, ze nekdo zcela ojedinely a naprosto extremni pripad BrawnGP pouzije.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
Rekl bych, ze to bude naopak vice. Stejne jako u jineho "luxusniho" zbozi. Tam je take marze daleko vyssi, nez u mainstreamu. viz. napr. vypocetni technika, kde top modely procesoru stoji treba i radove vice, nez mainstream, pritom pochazi ze stejne plotny, takze maji identicke naklady a jejich vykon je diky vyssi pouze v radu desitek procent.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
ono dostavat 100 a 10 je pri rozpoctu 400 docela zasadni rozdil. Zatimco pri rozpoctu 400 dostavat 10 a 0 je prakticky zanedbatelny rozdil.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000190

uzivatel000190

109.81.210.XXX
Brawn GP

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
ano, dostavaji i jini, ale Ferrarri zcela s prehledem nejvice. radove vice, nez Mcl. cca 99 vs 10 tusim.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
osobne prave nerozumim treba tomu, proc uz se tymy s FIA dohodli na tom zamrazeni hned prvni rok a hned v prvni sezone limit 5 motoru a dalsi za penalizace a neposunolo se to minimalne o rok. Ale tak jako tak pravidla jsou ohledne motoru pro vsechny stejna. To je neco podobneho, jako by napr. Mcl na zacatku letosni sezony pozadal, ze potrebuje dalsi testy navic, protoze zmrvili aerodynamiku a potrebuje to doladit.
Pravidla jsou dana a okecavat jejich obchazeni, ci neustalou zmenu, aby se nekomu pomohlo a nekomu uskodilo nejakym sportovnim duchem apod. neni v poradku.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
To ne, ale v F1 je to velice dulezity predpoklad a v poslednich letech primo nutna podminka. Asi nenajdes moc pripadu za poslednich treba 20 let, kdy vyhrala PK a PJ staj s polocnim rozpoctem nez top tymy.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

37.188.232.XXX
Ne, těch pět týmů, který jsem vypsal, dostává k prize money peníze navíc jenom za prostou účast, bez ohledu na pořadí a mistrovský body. Někteří víc, někteří míň. Ale princip -totiž že dostávají prachy za jméno nebo loajalitu NAVÍC k tomu, co si vyzávodí- je stejný.
Force India, Sauber nebo Lotus tenhle bonus nemají.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

XR

78.157.160.XXX
No, mění i nemění - Ferrari je zkrátka zvýhodňováno dvakrát. Pokud bys odměny dle mistrovských bodů zrušil, aby nebyl nikdo zvýhodněn, pořád by tady bylo to Ferrari, které dostává 2,5 % za nic - i kdyby skončilo poslední s nulou. Tuhle výhodu nemá žádný jiný tým.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

37.188.232.XXX
Jsem si toho vědom. To nic nemění na tom, že Ferrari, Red Bull, McLaren, Mercedes a Williams jsou finančně zvýhodnění proti ostatním. Rozdíl je jenom v míře. Ferrari dostává peníze, který nedostává McLaren, McLaren dostává peníze, který nedostává Lotus.
Buď se s tím můžeme smířit a pustit to z hlavy, nebo bychom měli vypískat všech pět preferovaných týmů, protože si bez uzardění vezmou peníze, na které zbývajících 6 týmů nemá nárok.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

XR

78.157.160.XXX
Pravda je ještě trochu jinde: to, co dostává Ferrari, nedostává nikdo. A teď nemyslím jen absolutní částku, ale to princip dělení prize money: Ferrari z nich dostává 2,5 % před tím, než se začnou dále dělit. A při tom následném standardním dělení koláče není vynecháno, dostává odměnu podruhé.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama