DISKUZE K ČLÁNKU Rosberga výdrž pneumatik překvapila, touží po titulu: "Teď už musím vyhrávat"

Nico Rosberg si uvědomuje, že pro zisk letošního titulu musí ve zbývajících závodech dosáhnout na vítězství.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rosberga výdrž pneumatik překvapila, touží po titulu: "Teď už musím vyhrávat"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 53, poslední 16.10.2014 21:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovalo 19 lidí) 15.10.2014 10:54
rekl bych, ze Fanda myslel prevahu Mercedesu. … »
» mi88ki (Hlasovalo 12 lidí) 15.10.2014 10:53
Nemluvě o tom, že Nico se musel zdržovat v… »
» Hr3bec (Hlasovalo 11 lidí) 15.10.2014 12:24
No nemá cenu to rozebírat...tohle mluví za vše.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Vojta

    46.33.96.XXX
    Já si naopak myslím, že tady ta volba Pirelli pro závod byla naprosto mimo, protože aby jezdec bez jednoho kola ujel celý závod na jedné sadě a ještě docela v dobrém závodním režimu, popírá to celou filozofii pneumatik a jejich značení a výběr na jednotlivé okruhy

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • xinho

    217.118.100.XXX
    to uz vidim Rosberga ...ako je zas premotivovany v prvej zatacke...dalsie zavody to nevesti nic dobre

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      109.81.147.XXX
      To já si nemyslím, že udělá znovu stejnou chybu... Doufám, že Austin bude LH vyhovovat 04

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kubyk002

    78.102.112.XXX
    Tak jsem si to počítal... Tak jsem si to počítal a pokud zachováme 2 předpoklady, z čehož je jeden reálný a jeden trochu méně, tak Lewisovi stačí vyhrát jeden závod a je mistr světa. Zatímco Rosberg by musel vyhrát všechny 3 závody.
    Ty předpoklady jsou:
    1. Mercedesy dojedou do cíle na prvním a druhé místě (což je více než reálné)
    2. Nikoho z dvojice Merecedesu nepotká technická porucha a neodstoupí nebo se vzájemně nijak nevyřadí...
    Také mne naopadla situace, kdy by Nico v USA nebo Brazílii odstoupil, Lewis by ten závod vyhrál, v tom druhém by vyhrál Lewis a Nico dojel druhý a před Abu Dhabi by měl Lewis náskok 49 bodů, a v posledním závodě by se stalo to, že by to kleklo Lewisovi a Nico by si dojel pro titul... Tohle by byl dojeb dvojitých bodů(které jsou největším nesmyslem letošní hodně povedené sezony)...

    Raději neuvažovat, co se může stát, viděli jsme, že jsou letos závody nevyzpitatelné, takže se může i klidně stát, že vyhraje třeba Valteri, protože Williams teď jel :) (i když Mercu opět nestíhal značně, kdyby Lewis zabral šponou a nešetřil techniku, a závodil s Rosbergem, tak má v cíli náskok převyšující 40s(na Valteriho)

    + 14 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      194.228.208.XXX
      Když vezmu, že Nico dojel druhý... Tak ta převaha byla až nechutná...

      + 7 / − 14

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jens

        109.81.245.XXX
        Když vezmu, že Nico odjel celý závod na stejných gumách, že po 2. kole ztrácel 30 sekund a v cíli byl 13 sekund po nevýrazném Hamiltonovi, tak šlo opravdu o "nechutnou převahu."

        + 18 / − 17

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • mi88ki

          mi88ki

          165.72.200.XXX
          Nemluvě o tom, že Nico se musel zdržovat v soubojích a jezdil chvílemi za soupeři, což gumám taky nepomůže. Ale z druhé strany je jasné, že Lewis na to vůbec nemusel tlačit. Takže dělat závěry z jedné nebo druhé strany je stejná hloupost.

          + 12 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          rekl bych, ze Fanda myslel prevahu Mercedesu.

          Vazne budes operovat s temi 13 sekundami, kdyz jel Lewis cely zavod na 80% a posledni dve kola zpomalil o 3s na kolo ikdyz by si suse mohl strihnout nejrychlejsi kolo v zavode? Lewis nam krasne zraje a pochopil, ze neni treba auto tlacit na limit, kdyz je za vodou.

          + 19 / − 12

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            89.29.32.XXX
            v neposledni rade Lewise taky cekala zastavka v boxech. Nemel jich za zavod mene, nez Nico a v Rusku trvala cca 30s 03

            + 0 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jarda

              109.81.245.XXX
              V poslední řadě (pokud už chceš mít fakta správně): od 30 sekund musíš odečíst průjezd Nica po dráze kolem boxové uličky, to máš pak hned o několik sekund méně než 30. Ale i kdyby: po zastávce Lewise ztrácel Nico v 30. kole přes 21 s, v cíli byl 13,7 s za ním.

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Kubyk002

          78.102.112.XXX
          Jensi tobě asi hodně leží v žaludku :D :D :D
          proč asi ztrácel 30s, protože byl asi v boxech pro nové gumy, které si sám zničil...
          Nevím proč by měl Ham na to zbytečně tlačit, neměl důvod, ve chvíli kdy přezouval na středně tvrdé měl 20s náskok na Valteriho, takže měl tlačit jen pro to aby si honil ego a byl v cíli minutu před všema ostatníma?
          Fakt Jensi, a podobní anti-Ham fans co si ještě nevymslíte za koko..blbosti...
          (i když Ham fans taky vymýšlejí taky obvinění vůči Rosbergovi, to neříkám, ale co vy někdy dokážete napsat po plně zaslouženém vítězství to fakt až člověka bije do očí...)
          Radši si užívej poslední 3 závody, protože jsou to poslední 3 závodní víkendy, kdy uvidíš Jensona ve Formuli :)

          + 12 / − 11

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jens

            109.81.245.XXX
            Proč by mi měl ležet v žaludku? To spíš tobě něco přelítlo přes nos vzhledem k těm smajlíkům. Proč těch 30 s ztrácel je každému jasné. Ale jaký krásný výkon předvedl, to už většině uniká. Předvedl spoustu předjížděcích manévrů, krásně dostal na brzdy Raikkonena i Bottase - a to měli o cca 25 kol novější gumy.

            Těch 13 sekund, to není žádná má operace, to je fakt. Jestli si někdo myslí, že jel Hamilton na 80 % a Rosberg na 100 %, tak je vážně směšný. 18 Hamilton jel rozhodně na víc, Mercedes nemá o 20 sekund na kolo rychlejší auto, to může tvrdit jen hlupák. A Rosberg vzhledem k tomu, jak gumy musel šetřit, tak určitě nejel na 100. Přesto perfektní výkon, klobouk dolů, jak se z toho dostal v závodě! 01

            + 14 / − 15

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • zeto

              89.102.65.XXX
              Můžeš rozvést tu myšlenku s 20s na kolo?

              + 5 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jens

                109.81.245.XXX
                Kdyby jel na 20 % výkonu motoru, krouticího momentu, brzd, aerodynamiky, gripu, tak by to v Soči dělalo cca 20 sekund. Netvrdím, že techniku nešetřil, ale 20 % je totální přestřel.

                + 9 / − 10

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Duncan66

                  Duncan66

                  89.29.32.XXX
                  tim ze Lewis nejel na hrane, tak prichazel o grip, aerodynamiku, kroutici moment apod.? 18

                  + 2 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Jens

                    109.81.245.XXX
                    Proč by měl? Zkoušíš někdy přemýšlet? Když jel na 80 % možností svého vozu, tak třeba využíval aero výkon jen na 80 %, proč by měl o aerodynamiku přicházet. Cvak, škobrt, bum, seno.. zvuky mozku. 12

                    + 1 / − 4

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • ttt

                  212.5.221.XXX
                  Dovolim si mensiu poznamku - ak niekto ide na 80%, neznamena to ze ide na 20% vykonu motoru! Je rozdiel ist na 80% (= o 20% vykonu menej) a ist na 20% (= o 80% vykonu menej).

                  Trosku sa to tu zacalo miesat, keby isiel hociktory Mercedes na 20% vykonu (teda o 80% pomalsie!) tak ich budu obiehat aj dazdovky (keby tam nejake boli 04 ). Ak by dal Ham kolo za 1:40 (=100s) pri 100% vykone, tak "Kdyby jel na 20 % výkonu motoru" tak dá kolo (teoreticky) za 500s, co je panecku cez 8min 12

                  A Rosberg v radiovej komunikacii vravil, ze ide tak aby dosiel na tej sade do konca, takze tiez na to neslapal uplne na 100%. HAM isiel podla mna tak na 95%, mozno potom aj menej (90%).

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • Kubyk002

              78.102.112.XXX
              To já neříkám, že nepředvedl dobrý výkon, ale do té situace se dostal vlastní chybou, a měl setsaktramenské štěstí, že Pirelli dovezlo takové směsi a, že soudruzi položili asfalt jaký položili... Každopádně i tomu neslaboduššímu člověku musí být jasné, že Lewis nejel druhou polovinu závodu ani na těch 80%, protože i z řazení bylo jasně viditelné, že šetří techniku... Nico prostě musel jet zbytek závodu na 100%, protože kdyby nejel tak by jej ohrožoval Valteri, či by jej ani nepředjel...
              Jinak ten předjížděcí manévr na Valteriho taky nebyl nejčistší, jak se tady všichni oháněli jak Ham vytlačoval Nica v Bahrainu z trati, tak Nico tam Valterimu nenechal na vnější stopě ani milimetr, takže to taky bylo bububu určitě( na pentli ne)...

              + 11 / − 9

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                Duncan66

                89.29.32.XXX
                Nico jinak predjizdet ani neumi. Vsechny jeho manevry jsou "uhni, nebo bude kolize".

                + 10 / − 12

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Jens

                  109.81.245.XXX
                  Jasně, jako jsme viděli v Soči 18 Nico měl právo na zatáčku, Bottasovi místo nechal. V Bahrajnu to bylo něco úplně jiného, tam jej mistr, který neumí koukat do zpětného zrcátka (viz Belgie, ale za tu se naštěstí omluvil), vyhnal do písku. 03

                  + 12 / − 14

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama