DISKUZE K ČLÁNKU Rosberga výdrž pneumatik překvapila, touží po titulu: "Teď už musím vyhrávat"
Nico Rosberg si uvědomuje, že pro zisk letošního titulu musí ve zbývajících závodech dosáhnout na vítězství.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Rosberga výdrž pneumatik překvapila, touží po titulu: "Teď už musím vyhrávat"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Hr3bec
12:24 15.10.2014 85.135.106.XXXNo nemá cenu to rozebírat...tohle mluví za vše. Stejná věc....dva rozdílné verdikty. Kdyby Botas zatočil a Rosberg ho trefil, tak by se Rosbeg asi moc divit ani nemohl. Spoléhal na to, že jede o titul a všichni ho víceméně pustí, než aby takto zasáhli do celkového pořadí. 2x to tam poslal z takové dálky, že měl sakra štěstí, že ho fakt všichni pustili....
https://www.youtube.com/watch?v=YAz_Fw1QQs8 -
-
Kubyk002
15:35 15.10.2014 78.102.112.XXX:D :D :D
další chytrák do party... můžete s s Jensem dát rande, udělat si hadrovou panenku Hama a píchat do ní jehlicemi :/
Jo ale je sakra rozdíl, když jedou 2 auta vedle sebe bok po boku, než když někdo má svá přední kola v urovni zadních druhého... navíc rozdíl eSíčkovitá zatáčka a pravoúuhlá zatáčka...
Navíc, nevšiml jsem si, že by Mercedes v Monze trestal Hama, jakožto viníka ze Spa...-
Mike17
16:09 15.10.2014 93.99.87.XXX1.Valteri byl při vjezdu DO PRVNÍ zatáčky zhruba na stejné úrovni, jako Nico vedle Lewise ve Spa. Na úrovni Lewisových zadních kol byl Nico až PO průjezdu první a před druhou zatáčkou, kde došlo ke kolizi. Stejně jako by byl Valteri, kdyby zůstal na trati a ze souboje by se chtěl stáhnout. Ale to už je jen spekulace, protože Valteri zvolil opuštění tratě a kde přesně by byl na ní, nikdo neví.
2.Průjezd Nica v Rusku a Lewise ve Spa oboumi zatáčkami byl na chlup stejný. Ani jeden tam místo nenechal naprosto žádné. Navíc Nico dobře viděl, že ve chvíli kdy zatáčku zavíral byl Valteri několik metrů daleko mimo trať.
3. Možná ti to uniklo, ale v Rusku po té pravoúhlé zatáčce následovala hned levotočivá. Stejně jako ve Spa. Jestli byla první ostřejší, na situaci naprosto nic nemění.
4. A samozřejmě ti uniklo, že jsem Hama za viníka ve Spa neoznačil.
Jeden rozdíl vidím. Zatímco dokážu uznat, že je týmový kolega zatím letos lepší než můj oblíbenec (Ricci i Lewis), tak ty nezapomeneš vždy soupeře shazovat, obviňovat z úmyslných nehod, podvodů a nadržování ze strany týmů. Nedej bože, abych tvůj idol přirovnal k jiným pilotům. To je pak neslýchaná drzost (jako po Silverstone že?).-
Jens
16:32 15.10.2014 78.157.160.XXXTo víš, snazší je hodit tři smajlíky, probrat nesmysly o žaludcích, označit někoho za anti-fan, trolla, domněle si rozbíjet vlastní oči.. prostě naplácat spoustu nesmyslů, než přijít slušně s rozumným argumentem a popřemýšlet nad tím, co chce druhý říct.
Jinak si myslím, že si Nico všiml, že Valtteri souboj vzdává (opouštěl hned trať), proto se pak při té následné levotočivé nesnažil nechávat místo. A z pohledu Valtteriho to bylo pochopitelné. Myslel si stejně jako všichni ostatní na boxové zídce, že má Nico před druhou zastávkou. -
-
Kubyk002
16:54 15.10.2014 78.102.112.XXXOK v jednom máš pravdu, občas jsem byl na vůči Nicovi hnusný, ale bohužel jsem impulzivní člověk, kterému většina blbostí dojde za delší dobu... na Spa mám jiný pohled než hned po závodě...
Spa ze strany Nica nebylo úmyslné, jen možná na pozdějším týmovém sezení naštval Hama a čekal, že se z toho on sesype, protože nervy jsou Lewisův kryptonit, Lewis v té zatáčce neměl kam více uhnout, a pokaždé když najíždějí auta do eSíčkek, tak vždy ten kdo má defenzivní stopu tak soubor prohraje, to si měl Nico uvědomit, a hlavně to bylo celé od Nica zbrklé, nepřipravené a mělo to blbé následky, za čož ho tým potrestal v Monze, kde si myslím, že to puštění bylo úmyslné, protože se oba na pódiu tak blbě culili, teda hlavně Nico i když prohrál...
K manévru v Soči, jak už někdo dával video dříve srovnání s Monzou a Magnusenem... prostě jediný rozdíl je v tom, že Mag vyhnal Valteriho na 2 obrubníky a Nico mimo trať na asfalt, prostě rozdíl minimální, ale jednomu ani nepohrozí vyštetřováním a druhému dají 5s...
Bahrain... Lewis byl vepředu a mohl si volit stopu, ale je pravda, že být to naopak tak na Nica asi nadávám, že se moc čistě nebránil, ale i tak si myslím, že tohle Nico prokaučoval, měl gumy které byly o 1s na kolo rychlejší a nedokázal Lewise předjet...
A poslední věc, kde si stále stojím za svým je Monako, prostě několikrát jsem se na to díval znova a prostě nikdo mne nepřesvědčí o tom, že to tam nezaparkoval schválně...
Ale zpět k tomu hlavnímu o čem jsme tu debatovali, je to, že prostě Soči a Spa byly uplně jiné situace, jiné zatáčky, ale Spa a Monza byly pěkně podobné...-
Mike17
17:19 15.10.2014 93.99.87.XXXNo to už je lepší diskuse, než jen nesmyslné urážky.
Pustil jsem si to pro srovnání.
https://www.youtube.com/watch?v=YAz_Fw1QQs8
V porovnání se Spa byl Bottas ve chvíli opuštění tratě o malinko víc vepředu, než byl Nico ve Spa. Nicméně kdyby se snažil z toho souboje stáhnout a zůstat na trati, trefil by nejspíš také křídlem Nicovo zadní kolo. Uznávám: je to spekulace založená pouze na rozdílu rychlostí obou vozů, která nemusí být konstantní. Nico jel dál naprosto stenou stopu, jako je běžná stopa, stejně jako Lewis ve Spa.
V provnání s Monzou je tam Bottas ve chvíli opuštění tratě na úplně stejné úrovni jako Kevin. Skoro se dotýkají navzájem předními koly. Kevin jel naprosto jinak, než je tam běžné, držel se mnohem více vlevo než obvykle.
Jestli se nepletu, tak váš hlavní argument viny Nica ve Spa bylo to, že nebyl vedle Lewise, ale pouze na úrovni jeho zadních kol. A úplně stejný rozdíl je mezi Monzou a Soči.
Promiň, ale rozdíl v zatáčkách je zanedbatelný. V obou případech je po pravotočivé hned nájezd do levotočivé. Že je první v Soči o něco ostřejší než ve Spa přece nedává najednou tomu vzadu větší právo "strčit čumák" dopředu. Kdyby došlo ke střetu, tvrdil bych přesně to samé jako ve Spa. Hlavní vinu by měl ten vzadu, ale ten vepředu by jistý podíl měl také.
Ale je velká otázka, jestli by tu zatáčku Nico zavřel i v případě, že by Valteri zůstal na trati. Protože ve chvíli kdy z ní vyjel, tam místo ještě bylo.-
Mike17
17:24 15.10.2014 93.99.87.XXXCo se týká Monaca, nešlo to poznat ani z telemetrie, tudíž je tvůj názor čistě subjektivní a založený na tom, že z toho Nico profitoval.
Také jsem si to pouštěl víckrát a nevidím na tom nic neobvykého. Probrždění, jaké předvedl Lewis hned v následující kvalifikaci také. Pravdu zná ovšem jen Nico.-
Kubyk002
18:26 15.10.2014 78.102.112.XXXještě bych se vrátil k rozdílu mezi Spa a Soči... v tom Spa to esíčko, kde hned po první zatáčce točíš hned doleva, tudíš tou druhou zatáčkou nelze nijak projet vnějškem, tak aby tam mohl Lewis nechat více místa(z mého laického pohledu a kdyby tam více místa nechal, tak by sám skončil v tom štěrku za tím esíčkem) ale v tom Soči byla kousek ještě rovinka a například po startu se tam tuším vměstnaly i 3 vozy do té douhé táhlé 180...
Ale Spa nechme být, pokud byl Nico vinen tak si to vyžral od vedení týmu a hlavně nepěkně od diváků, ale pokud opravdu mohl uhnout a neuhnul, tak to byla hloupost... ale Spa nechme býti Spa
Já jsem se spíš zaměřoval na srovnání Kev/Valteri/Monza a Nico/Valteri/Soči, kdy prostě neudělali ani bububu, a Kev dostal 5s, jako ano bylo to trochu ostřejší v Kevově podání, ale Valteri taky vyjel v obou případech mimo trať, v Monze si jen ještě 2x poskočil... tohle mně docela štve tahle nekonzistentnost komisařů...
A ještě Monaco... Mi prostě nejde do hlavy proč se Nico nedržel při nájezdu do pravotočivé zatáčky na levé straně tratě, ale byl uprostřed, proč dělal nějaké pohyby volantem doprava-doleva-doprava-doleva-doprava-doleva a navíc brzdil o strašnou délku později než byl brzdný bod v předchozím kole.Navíc i Lewis vykřikl do světa, že to bylo úmyslné (v té době byly vztahy mezi nima ještě jakš štakš dobré, a hlavně Lewis v té době vyhrával na závody 4:0, takže nevím proč by měl důvod lhát, a myslím si, že jezdec rozumí víc datům z telemetrie než nějací komisaři) a navíc frustrace Nica, který předchozí 4 závody s Lewisem prohrál...
Nevím, prostě si o tom Monaku budu myslet svoje, to spíš uvěřím, že to probrždění mu nařídil tým...-
Mike17
19:25 15.10.2014 93.99.87.XXX-Vettel ve Spa ukázal, že to projet vnějškem jde. Ale nechme to tak. Tým Nica oprávněně potrestal a Lewis správně trest nedostal.
-Popsal jsem ti kde vidím rozdíl. Zatímco v Monze se Valteri téměř dotýkal Kevinových PŘEDNÍCH, tak v Soči Nicových ZADNÍCH kol. To vidím jako celkem významný rozdíl. Nevím jestli Kevin trest dostat měl nebo ne (nijak jsem se k tomu nevyjadřoval), ale rozhodně byl jeho manévr méně oprávněný a jízdní stopa nestandartní.
-Pohyby volantem přece nemají na včasnost brždění absolutně žádný vliv. Kdyby tam udělal hodiny, bylo by to podezřelé. Ale on vyjel naprosto rovně. Ty pohyby naznačují maximálně to, že se mu auto rozhodilo a on se snažil ho srovnat. Jinak k nim neměl naprosto žádný důvod. Což by následně vysvětlovalo, že najížděl do zatáčky více vnitřkem než kolo předtím. Ano Lewis ho ihned obvinil z úmyslu. Ale ještě předtím, než data z telemetrie mohl vůbec vidět (na tiskovce ihned po skončení kvaldy). A to je to, co mi na něm vadí. Samozřejmě důkaz jeho neviny nemám a ani si jí nejsem 100% jistý.-
Kubyk002
21:29 15.10.2014 78.102.112.XXXJo teď jsem se na to díval, je fakt, že s tím Kevinem byl Vateri bok po boku i uprostřed zatáčky a s Nicem byl tak čumákem v půli Nicova auta, ale přesto, myslím, že alespoň napomenutí mu měli dát, trest ne, s tím jsem nesouhlasil ani v případě Keva, ale aspoň malé bububu, příště dostaneš 5s měli udělat...
Co si pamatuju z Monaka, tak, že to udělal Nico naschvál prohlásil poté co si prohlédl telemetrii, takhle to bylo napsané, protože kdyby to řekl na tiskovce tak to beru, prd ví, nic neviděl. Každopádně budu si stále myslet svoje, jedině do té doby než se Nico přizná (což se nestane :))
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek