DISKUZE K ČLÁNKU Rosberga výdrž pneumatik překvapila, touží po titulu: "Teď už musím vyhrávat"
Nico Rosberg si uvědomuje, že pro zisk letošního titulu musí ve zbývajících závodech dosáhnout na vítězství.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Rosberga výdrž pneumatik překvapila, touží po titulu: "Teď už musím vyhrávat"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Kubyk002
10:19 16.10.2014 78.102.112.XXXŘekněme, že pokud by neměli tak dominantní auto a startovali by oba z konce, tak si myslím, že Lewis by se dostal tak o dvě pozice výš než Nico, ale i Nico předvádí, že umí, ono s takovým autem pokud by za někým zůstal viset tak by to byla ostuda, možná až na Williams... Ale stačí vzpomenout na Hockenheim, kdy Lewisovy předjížděcí manévry taky nebyly nejpovedenější :/
Lewis je prostě větší dravec, závodí srdcem, Nico je rozumnější a závodí spíše hlavou...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
mi88ki
10:51 15.10.2014 165.72.200.XXXDobrý rozbor.
Mě bude zajímat jak se s tím vyrovná Lewis hlavně v hlavě. Je v situaci, kde to má ve svých rukou, za předpokladu, že se mu auto nevysype v Abú.
Jednou však už zcela zbytečně o titul přišel, při druhé šanci ho sice získal, ale s velkým štěstím, když to trošku v posledním závodě nezvládal. Mám takový pocit, že když se dostane blízko vytčenému cíli, tak je to ten typ co se trochu vnitřně rozklepe. Ale třeba už vyzrál.-
Kubyk002
10:59 15.10.2014 78.102.112.XXXJo taky jsem si vzpomněl na ty 2 sezony, ale Lewis je starší, a podle toho co letos předvádí i vyzrálejší, sice občas si nějak sám pokazí kvaldu, ale zase v závodech je letos skoro bezchybný a myslím, že letos už na tom byl psychicky dost pod tlakem, hlavně řekněme po Spa, ale myslím, že letos se s tím vyrovná, i když vezměme tu situaci s 49 bodovým náskokem, kdyby mu to fakt v Abu Dhabi kleklo, to mně asi jeb..trefilo...
Já myslím, že to Lewis po psychické stránce zvládne, ale nevíme jestli to zvládne jeho auto... toť otázka...-
mi88ki
15:01 15.10.2014 165.72.200.XXXTrošku si nerozumíme. Jezdec není pod tlakem, když musí dohánět náskok. Horší je to, když se dostane do situace, "už jsem tak blízko, teď to jen nesmím po...". A Hamilton to už v minulosti jednou doslova zazdil a kdyby tenkrát začalo v Interlagosu pršet o pár sekund později, tak to po.... podruhé za sebou.
Nebo si vem Alonsa v Abú, když jel o titul. Taky to nezvládnul i když z části to byla strategická chyba týmu, nicméně rozhodně nejel na své běžné úrovni, byla to křeč. V 2005 pod tlakem nebyl, protože měl poslední závody značný náskok, defacto jistý titul. V roce 2006 ho zachránilo odstoupení Schumiho z vedoucí pozice v předposledním závodě, takže poslední závod o titul zažil jen 2010 a 2012. V roce 2012 potřeboval vyhrát a nedokázal to a to se trochu podělal i Vettel, který dojel šestý, byť musel jet stíhací jízdu. Ten ale ukázal v roce 2010, že když naopak potřebuješ stahovat náskok, tak to takový tlak není a vyhrál ve třech posledních GP ze čtyř, když jednou nedojel, zatímco Fernando náskok ztratil.
Podle mě jsou poslední závody pro ty co vedou a mají co ztratit, psychicky strašně těžké a většinou to podělají.
-
-
Duncan66
11:00 15.10.2014 89.29.32.XXXkriticky bude asi v podobne situaci start. potom uz jezdec nema cas myslet na blbosti. Kdyz mu vyjde start a auto bude v cajku, tak to bude v pohode.
USA a ABuDabi jsou pro Lewise silne trati, kde v minulosti prokazal ze mu dobre sedi a Nico tam podle me bude ztracet.
Jedina sance je nejaky chaos v Brazilii.
Hlavne aby o titulu ted nerozhodla technika, nebo nejaky hnup jako treba Hulk v Brazilii 2012. Pokud by totiz Seb nedojel, tak by Hulk vybojoval pro Alonsa titul sestrelenim Lewise.
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek