DISKUZE K ČLÁNKU Horner: Mercedes mění názor, najednou jsou proti rozmrazení vývoje motorů
Týmy hlasovaly o změně pravidel zmrazení motorů. Podle Christiana Hornera Mercedes nakonec otočil a je proti. Toto Wolff se však brání tím, že se jen chtějí držet pravidel.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Horner: Mercedes mění názor, najednou jsou proti rozmrazení vývoje motorů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
GRAHAM
14:08 14.10.2014 77.236.206.XXXŘešení Tak ať se Redbull a Ferrari vzdají všech peněz co dostavají od Ekláka,je to opravdu mazec peněz, v zasadě nečisté a nesportovní vůči ostatním, ti nemají ani 10 % co oni a dá se to na motory.....všichni stejně.To by ale řvali a taky by to neprošlo. -
uzivatel000415
08:11 14.10.2014 194.12.37.XXXNu uvidíme. Aby kluci nahodou nezmenili nazor, az tam vleze honda. Kdyby se ji povedl dobry motor, bude Mergl taky pro Mercedes by si mel uvedomit ze ted stopro ten jejich nekdo "aspon trosku" okoukava. A navic o vyvoji snad F1 je. Uz dejte pokoj s nejakyma nakladama. Stejne tam litaj miliony o kterejch se nam ani nezda. -
Pepan
20:32 13.10.2014 89.24.157.XXXTaky jsem pro rozmrazení vývoje. Současný stav je nesmysl. Vývoj by měl být povolen po celou dobu průběhu první sezóny. A ještě si dovolím jedno rejpnutí. Je zajímavé, že o dodržování pravidel hovoří tým který si loni udělal tajný soukromý test s Pirelli, začernil svým pilotům přilby, aby je nikdo nepoznal a když to bulváři vyřvali, mlžil, že to bylo podle pravidel. -
Pikaso
18:52 13.10.2014 178.17.100.XXXpochopitelné postoje Chápu oba pány. Kdyby byl na čele RBR a M až druhý, argumenty by zůstaly a otočilo by se pouze to, kdo které říká. Osobně bych rozmrazil všechno jak již jsem několikrát psal. Nesmyslné hry na omezování nákladů jsou stejně jenom mediální hrou. Kdo z nás ví kolik peněz utratí jednotlivé týmy ve svých dceřiných společnostech, které v klidu pracují někde bokem ???? Kdo chce a má na to ať utrácí, bez omezení by to bylo aspoň transparentní. Jediné co bych zachoval jsou základní parametry a bezpečnost. Zároveň by s tím zmizel i ukřivděný pocit, že někdo podváděl. Základní parametry jako rozměry hmotnost, obsah a výkon motoru a nárazové testy ....... jsou jasné a lehce kontrolovatelné. No a pak....už každý ukaž co dokážeš. -
Face
18:27 13.10.2014 37.188.137.XXXPřesto že to sportu nepomůže, myslím ze změnit pravidla by byl nedobrý precedens a mimo to taky nefér vůči těm co pracovali nejlépe. To by taky třeba mohli chtít evropané změnit pravidla maratonu, protože keňané z nich umí více vytěžit...
samozřejmě s nadsázkou -
skejpa
18:14 13.10.2014 89.103.83.XXXDilema Je to celé smutné. Najednu stranu Mercedes udělal nejlepší motor, za což si zaslouží uznání. Ba co víc, udělal vše podle pravidel a nyní je pouze chce dodržovat ode všech. Nadruhou stranu asi nikdo z výrobců nepočítal s tím, že jeden motor bude mít takovou výkonnostní výhodu a tudíž, že ostatní týmy budou jen paběrkovat.
Já osobně jsem pro rozmrazení. Ba co víc, nikdy bych to nezmrazoval. Tak by se dal dělat vývoj v průběhu roku a celé by to bylo zajímavější hlvně pro diváky protože by nebylo jasné, jestli tým co dominuje nazačátku, bude dominovat i na konci. To samé testování aerodinamických prvků. Letos je to vlastně stejné jako předchozí sezóny. Někdo něco vymyslí a ostatní to buď ten rok nemůžou zkopírovat vůbec nebo až v pozdější části toho roku a je vlastně rozhodnuto. Přitom u těch motorů by stačilo jen málo aby se ty formule zase trochu víc vyrovnali... -
mnr
17:27 13.10.2014 90.176.196.XXXsnižování nákladů tak mi to připadá ,že kluci z branže zaslepení neúspěchem úplně zapoměli na to ,že tu kdysi byl trend postupného snižování nákladů v F1.
snad příští dekádu se k tomu dostanou, protože to mě hlava nebere. jsou jak malé děti co neví, co vlastně chtějí.
ale po rozpadu FOTA se už není čemu divit ,právo silnějšího vítězí....
-
anonym
18:12 13.10.2014 178.255.168.XXXjenže zmrazení vývoje nemá nic společného se snižováním nákladů. Jenom zavedení nových pohoných jednotek zvedlo náklady o cca 300% a vývoj běží kontinuálně u všech výrobců, jen se jejich výsledky nemohou promítnout ihned do sportovních výsledků a to je cílem mercedesu...
-
-
anonym
15:20 13.10.2014 178.255.168.XXXJá teda nevím, ale vidím v tom jediné - snahu udržet si dominanci. Stejně vývoj probíhá během celého roku, jenom výsledky týmy zjistí až v příštím roce. Mercedes nasypal dle zlých jazyků až miliardu do vývoje tohoto agregátu a je jasné, že chce z této investice vytěžit maximum. Ovšem zmrazení pohoných jednotek jde proti všem principům F1. I při přechodu z V10 na V8 byl první rok vývoj povolen a FIA posléze vybrala datum (zpětně) ke kterému byly motory homologovány, aby byly zajištěny maximálně vyrovnané podmínky. Letos ale byl tlak na homologaci ještě před začátkem sezony, a nedivím se, že mercedes nechce, aby se stav měnil-
JaroB
00:18 15.10.2014 88.212.40.XXXZaujímave je, že si nikto neuvedomuje ale tieto VŠETKY pravidlá SCHVÁLILI VŠETCI zúčastnený výrobcovia ...takže teraz keď niekto odviedol lepšiu prácu zrazu chcú SVOJE rozhodnutia zmeniť ... nedivím sa Mercedesu keď postavili takto "dokonalý" stroj , že ho nechcú nechať okopčiť ostatným ...GOO Mercedes -
-
-
-
-
erdedy
17:21 13.10.2014 178.41.85.XXXNie nie, snaha Renaultu to sice bola tiez, ale Prvotny napad nebol z R. ale skor celkovo vedenia F1 (FIA?) nalakat do F1 dalsich vyrobcov a za toto neni zodpovedny Renault. Slo konkretne hlavne o Audi resp. VW, ktori sa aj po schvaleni zmien, na celu F1 elegantne vys.ali
O turba sa stejnou mierou ako Renault zasadzoval aj Mercedes. Jedine proti bolo na zaciatku Ferrari.
Co sa tyka zmrazenia - tu tiez neni na vine len Renault - vsetci stejnou mierou podporili/schvalili tento nezmysel (vcitane tych "nasich" volov z R.)
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek