DISKUZE K ČLÁNKU Horner: Mercedes mění názor, najednou jsou proti rozmrazení vývoje motorů

Týmy hlasovaly o změně pravidel zmrazení motorů. Podle Christiana Hornera Mercedes nakonec otočil a je proti. Toto Wolff se však brání tím, že se jen chtějí držet pravidel.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Horner: Mercedes mění názor, najednou jsou proti rozmrazení vývoje motorů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 15.10.2014 08:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pikaso (Hlasovalo 13 lidí) 13.10.2014 18:52
pochopitelné postoje Chápu oba pány. Kdyby byl… »
» Pepan (Hlasovalo 9 lidí) 13.10.2014 20:32
Taky jsem pro rozmrazení vývoje. Současný stav… »
» Prokop S. (Hlasovalo 8 lidí) 13.10.2014 15:37
no nebyl pro homologaci už někdy v únoru… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    77.236.206.XXX
    Řešení Tak ať se Redbull a Ferrari vzdají všech peněz co dostavají od Ekláka,je to opravdu mazec peněz, v zasadě nečisté a nesportovní vůči ostatním, ti nemají ani 10 % co oni a dá se to na motory.....všichni stejně.To by ale řvali a taky by to neprošlo. 18

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000415

    uzivatel000415

    194.12.37.XXX
    Nu uvidíme. Aby kluci nahodou nezmenili nazor, az tam vleze honda. Kdyby se ji povedl dobry motor, bude Mergl taky pro 12 Mercedes by si mel uvedomit ze ted stopro ten jejich nekdo "aspon trosku" okoukava. A navic o vyvoji snad F1 je. Uz dejte pokoj s nejakyma nakladama. Stejne tam litaj miliony o kterejch se nam ani nezda.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Taky jsem pro rozmrazení vývoje. Současný stav je nesmysl. Vývoj by měl být povolen po celou dobu průběhu první sezóny. A ještě si dovolím jedno rejpnutí. Je zajímavé, že o dodržování pravidel hovoří tým který si loni udělal tajný soukromý test s Pirelli, začernil svým pilotům přilby, aby je nikdo nepoznal a když to bulváři vyřvali, mlžil, že to bylo podle pravidel.

    + 9 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    178.17.100.XXX
    pochopitelné postoje Chápu oba pány. Kdyby byl na čele RBR a M až druhý, argumenty by zůstaly a otočilo by se pouze to, kdo které říká. Osobně bych rozmrazil všechno jak již jsem několikrát psal. Nesmyslné hry na omezování nákladů jsou stejně jenom mediální hrou. Kdo z nás ví kolik peněz utratí jednotlivé týmy ve svých dceřiných společnostech, které v klidu pracují někde bokem ???? Kdo chce a má na to ať utrácí, bez omezení by to bylo aspoň transparentní. Jediné co bych zachoval jsou základní parametry a bezpečnost. Zároveň by s tím zmizel i ukřivděný pocit, že někdo podváděl. Základní parametry jako rozměry hmotnost, obsah a výkon motoru a nárazové testy ....... jsou jasné a lehce kontrolovatelné. No a pak....už každý ukaž co dokážeš.

    + 13 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      88.146.158.XXX
      To by bylo skvělé ale má to jeden háček. Formule by byly tak rychlé, že už by neměli šanci se ani předjet :) Takže jistá omezení a restrikce existovat musí...

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    77.48.245.XXX
    No doufám, že Renault udělá příští rok s Red Bullem silnější motor, já jim věřím.

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Face

    37.188.137.XXX
    Přesto že to sportu nepomůže, myslím ze změnit pravidla by byl nedobrý precedens a mimo to taky nefér vůči těm co pracovali nejlépe. To by taky třeba mohli chtít evropané změnit pravidla maratonu, protože keňané z nich umí více vytěžit...
    samozřejmě s nadsázkou 03

    + 10 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Known

    212.79.110.XXX
    Hm... To nestačílo, že si Mercedes nechal zakázat FRIC?? To je úroveň.

    + 13 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    89.103.83.XXX
    Dilema Je to celé smutné. Najednu stranu Mercedes udělal nejlepší motor, za což si zaslouží uznání. Ba co víc, udělal vše podle pravidel a nyní je pouze chce dodržovat ode všech. Nadruhou stranu asi nikdo z výrobců nepočítal s tím, že jeden motor bude mít takovou výkonnostní výhodu a tudíž, že ostatní týmy budou jen paběrkovat.
    Já osobně jsem pro rozmrazení. Ba co víc, nikdy bych to nezmrazoval. Tak by se dal dělat vývoj v průběhu roku a celé by to bylo zajímavější hlvně pro diváky protože by nebylo jasné, jestli tým co dominuje nazačátku, bude dominovat i na konci. To samé testování aerodinamických prvků. Letos je to vlastně stejné jako předchozí sezóny. Někdo něco vymyslí a ostatní to buď ten rok nemůžou zkopírovat vůbec nebo až v pozdější části toho roku a je vlastně rozhodnuto. Přitom u těch motorů by stačilo jen málo aby se ty formule zase trochu víc vyrovnali...

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mnr

    90.176.196.XXX
    snižování nákladů tak mi to připadá ,že kluci z branže zaslepení neúspěchem úplně zapoměli na to ,že tu kdysi byl trend postupného snižování nákladů v F1.
    snad příští dekádu se k tomu dostanou, protože to mě hlava nebere. jsou jak malé děti co neví, co vlastně chtějí.
    ale po rozpadu FOTA se už není čemu divit ,právo silnějšího vítězí....

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      jenže zmrazení vývoje nemá nic společného se snižováním nákladů. Jenom zavedení nových pohoných jednotek zvedlo náklady o cca 300% a vývoj běží kontinuálně u všech výrobců, jen se jejich výsledky nemohou promítnout ihned do sportovních výsledků a to je cílem mercedesu...

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.255.168.XXX
    Já teda nevím, ale vidím v tom jediné - snahu udržet si dominanci. Stejně vývoj probíhá během celého roku, jenom výsledky týmy zjistí až v příštím roce. Mercedes nasypal dle zlých jazyků až miliardu do vývoje tohoto agregátu a je jasné, že chce z této investice vytěžit maximum. Ovšem zmrazení pohoných jednotek jde proti všem principům F1. I při přechodu z V10 na V8 byl první rok vývoj povolen a FIA posléze vybrala datum (zpětně) ke kterému byly motory homologovány, aby byly zajištěny maximálně vyrovnané podmínky. Letos ale byl tlak na homologaci ještě před začátkem sezony, a nedivím se, že mercedes nechce, aby se stav měnil

    + 11 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • JaroB

      88.212.40.XXX
      Zaujímave je, že si nikto neuvedomuje ale tieto VŠETKY pravidlá SCHVÁLILI VŠETCI zúčastnený výrobcovia ...takže teraz keď niekto odviedol lepšiu prácu zrazu chcú SVOJE rozhodnutia zmeniť ... nedivím sa Mercedesu keď postavili takto "dokonalý" stroj , že ho nechcú nechať okopčiť ostatným ...GOO Mercedes 01

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Prokop S.

      Prokop S.

      89.102.95.XXX
      no nebyl pro homologaci už někdy v únoru náhodou nejhlasitější právě Renault?

      + 8 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.255.168.XXX
        renault chtěl tu homologaci zrušit, ale mercedes byl rezolutně proti...

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Prokop S.

          Prokop S.

          89.102.95.XXX
          nemyslím co se dělo po prvních testech, ale než byl termín homologace vůbec stanoven.. když se nové regulace a pravidla teprv vymýšlely..

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.255.168.XXX
            Tak to člověče netuším, kdo přišel s myšlenkou rovnou motory zmrazit, faktem je, že tahle pohonná jednotka je z 90% nápad a snaha renaultu

            + 7 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • erdedy

              erdedy

              178.41.85.XXX
              Nie nie, snaha Renaultu to sice bola tiez, ale Prvotny napad nebol z R. ale skor celkovo vedenia F1 (FIA?) nalakat do F1 dalsich vyrobcov a za toto neni zodpovedny Renault. Slo konkretne hlavne o Audi resp. VW, ktori sa aj po schvaleni zmien, na celu F1 elegantne vys.ali 03

              O turba sa stejnou mierou ako Renault zasadzoval aj Mercedes. Jedine proti bolo na zaciatku Ferrari.

              Co sa tyka zmrazenia - tu tiez neni na vine len Renault - vsetci stejnou mierou podporili/schvalili tento nezmysel (vcitane tych "nasich" volov z R.)

              + 5 / − 7

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama