DISKUZE K ČLÁNKU McNish: Alonso je pro Ferrari novým Schumacherem

Allan McNish, legenda závodu 24 hodin Le Mans, hodnotí současnou situaci ve Ferrari ve vztahu k očekáváním z konce roku 2013.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McNish: Alonso je pro Ferrari novým Schumacherem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 18.09.2014 01:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000635 (Hlasovalo 12 lidí) 16.09.2014 15:34
Ryba... ...vždycky smrdí od hlavy, Marmorini byl… »
» Duncan66 (Hlasovalo 8 lidí) 16.09.2014 19:35
ja to prave v sirsim kontextu narozdil od… »
» Duncan66 (Hlasovalo 6 lidí) 16.09.2014 19:39
stejne tak srovnavat soucasnou podobu s tou kdy… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • ja

    95.103.190.XXX
    Toľko Chválospevov-sprostostí na adresu Alosa, ako porozprával tento Mcnisch, som už dávno nečital. Vo Ferrari sa ho fakt potrebujú zbaviť a takýmito drístamy vyhnať jeho odkupnú cenu. Celý tím mu skače už Pať rokov kolo zaddku. Auta sa stavajú len pre neho a jeho jazdecký štýl, a nikto okrem Alonsa s nimi nedokáže zrobiť dobrý výsledok (massa,Kimi), A preto aj z Montiho zadku trčia už len Alonsove nechty na nohách. Santander pumpuje do Ferrrari obrovské finnčné injekcie , len aby Alonso získal titul. Tekéto zázemie nemal snáď ani Vettel a ten získal štyri tituly, len Alonso nič. Je zarážajúce, že táto jeho neschopnosť je prekrúcana v genialitu a on sám v spasiteľa Ferrari . Ja by som povedal skôr, že Alonso je hrobár timových kolegov, tímového ducha a celého Ferrari18 18 18

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.173.188.XXX
      dokonale napisane. co dokazal je vyhrat nad teamovymi kolegami ale iba cez spinavu politiku.
      pochoval teamoveho ducha a ferrari je v troskach. montezemolo ktoreho opil rozkom mu moze podakovat za vyhazov.

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mobil1

    46.135.8.XXX
    Normálně bych napsal... Normálně bych vy kluci červení napsal něco jako: "Vaše problémy naše radost..." Ale vzhledem k tomu, že moji miláčci z Wokingu jsou na tom ještě hůř tak držím palce ať se z toho brzy vyhrabeme-oba 03

    Hezký den

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mobil1

      46.135.8.XXX
      PS: Se slzou v oku vzpomínám na souboje Schumi - Mikka a speciálně na to předjetí jezdce o kolo zpět - Schumi z leva, Mikka z prava...Ta byla paráda, kdeže ale loňské sněhy jsou...

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • dannak

        193.245.34.XXX
        mame tlacitka DRS, mame ERS, nemame kraval... a mame hlavne otresne osklivy auta v porovnani s tim, s cim tihle boric jezdili. Kdykoli, kdy se podivam treba na F2002 nebo F2004, pripadne McL z techdle sezon, rikam si, kam jen to doslo :(
        A pak ty okruhy, nektere jsou proste bidne.

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mobil1

          46.135.8.XXX
          Já ti velmi dobře rozumím... Cítím to podobně, ale moje babička mi kdysi říkala jednu zajímavou věc:

          Starší generace má vždycky pocit, že s ní ten lepší svět odchází a ta mladá generace, že s ní naopak ten lepší svět přichází...

          Proto jsem v posuzování vývoje raději neutrální... 03

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        Tak se podivej na nektere souboje Lewise a nemusis vzpominat 15 let zpatky, ale jen 4 roky zpet a napr. mokry zavod v Cine, kde Lewis v Mcl predvedl serii fantastickych predjeti. 03

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Carlos Pace

    109.81.208.XXX
    dovolil bych si polemizovat Fernando Alonzo je bezesporu dobrým jezdcem, ale kolem něj se točil celý tým Ferrari od roku 2008, protože přivedl sponzora s hodně penězi. Kimi byl proto hozen přes palubu. Co se stalo? Fernando dodnes nemá titul. A dá se říci, že krouží a krouží ... Už za dob první mise Kimiho u Ferrari nestálo auto za nic. Dodnes se to nezlepšilo. Verdikt závěrem Fernando není bůh, ale přivedl sponzora. Spolu s Kimim to může Ferrari pomoci. Co se nové krve týká, tak Bianchi je mladý dravec bez potřebných vědomostí ( to jej jen konstatování, ne odsouzení ). A Pérez - tak tam McNish šlápl vedle. Podle mně je to trdlo bez hlavy.03

    + 14 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Honza

      213.220.204.XXX
      Peréz je silně nekonzistentní jezdec. Povedou se mu jeden nebo dva závody v roce a zbytek jezdí bídu. Stačí se podívat na bodové porovnání s Hulkenbergem nebo loňské zničení od Buttona.

      Bianchi musí přestoupit z Marussie. Asi se nabízí Sauber. V Marussii sice vůči týmům uzavírající pole vyniká, ale kdo u nich jezdí. Proto by měl jít nahoru a ukázat svoje kvality. Jinak, kolik jezdců z akademie Ferrari nakonec ve Scuderii jezdilo? Ani jeden.

      + 8 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      to by me fakt zajimalo, jake auto stoji za neco, kdyz to neni auto, ktere vyhralo titul a v dalsich letech bojovalo o titul v poslednim zavode sezony. To jako, kdyz auto neujizdi 1s na kolo ostatnim, tak nestoji za nic? A je docela zajimave, ze takova definice plati pouze pro vozy Ferrarri, nebo to tak aspon podle toho vecneho place jeho fandu, kdyz neudelaji oba tituly vypada 13

      + 3 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Alonso, alonso, alonso

    46.13.241.XXX
    M3 Už mě to nějak přestává bavit ty články o tom, jak je Alonso nejlepší. Ono je totiž rozdíl, když každá půlka týmu se soustředí na auto pro jednoho z pilotů, než když se celý tým stará jen o jednoho. Ono je to taková sázka do loterie. Buď dát půlku peněz každému a třeba nic nevyhrát, než za všechny peníze pracovat na jednom autě a to druhý jen tak aby se neřeklo. Ve Ferrari se však vždycky hrálo na jedničku, ať už veřejně či neveřejně.

    + 14 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • M3

      46.13.241.XXX
      RE Abych tedy došel k pointě. Bůh ví, jak by to bylo, kdyby se Ferrari věnovalo obou pilotům stejně. To se totiž nikdo nikdy nedozví.

      + 9 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        85.237.234.XXX
        já mám taky pointu - kdo ví, možná ani ten Bůh to neví,kdyby se Ferrari věnovalo jednomu pilotovi víc...jak víš, že se dnes Ferrari nevěnuje oboum pilotům stejně?

        + 7 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Honza

          213.220.204.XXX
          Na nastavení pozice za volantem přesně na míru čekal Kimi až do Barcelony. Malý příklad.

          + 7 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • M3

            109.107.201.XXX
            Další větší příklad. I sám Mattiaci uvedl, že příští sezonu bude auto postaveno na míru obou jezdcům.

            + 5 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • dannak

              193.245.34.XXX
              Jak letošní auto mohlo byt vyvijeno por Kimiho, když teprve tuhle sezonu prisel ?
              Achjo :( a navic s tim vyvojem pro konkretniho jezdce uz to taky neni, co byvalom hlavne v dobach (temer?) neomezeneho testovani.

              + 4 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Arnošt

    213.151.83.XXX
    Výměna vedení Jsem přesvědčený, že je nutné vyměni i toho kakabuse co je mačtá a tlačí, ale vítězit neumí.

    + 9 / − 18

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    88.101.0.XXX
    Ryba... ...vždycky smrdí od hlavy, Marmorini byl obětován, ve skutečnosti měl být odejit Montezemolo a to již o pár let dříve. FA dokazuje své mistrovství tím, že dokáže s průměrným vozem zajíždět takovéto výsledky. Problém Ferrari je dlouhodobě schovaný v horních patrech vedení týmu.

    + 12 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      89.102.3.XXX
      jestli se nepletu, tak Montezemolo byl ve vedeni i v dobe, kdy Schumi drtil konkurenci rozdilem dvou trid. Stejne tak automobilka pod jeho vedenim dosahla historicky nejvetsich zisku atd. Takze hodit vsechny chyby na nej asi nebude realny stav veci. 13

      + 25 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000635

        uzivatel000635

        88.101.0.XXX
        Posuzuj v širším kontextu - strůjcem poslední éry úspěchů bylo osazentvo Todt, Brown, Byrne, Schumacher, teď Montezemolo nebyl schopen přivézt nikoho jiného podobného. Ten tým teď prostě nefunguje tak, jako za éry výše jmenovaných a to je vizitka Montezemola.

        + 5 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama