DISKUZE K ČLÁNKU McNish: Alonso je pro Ferrari novým Schumacherem

Allan McNish, legenda závodu 24 hodin Le Mans, hodnotí současnou situaci ve Ferrari ve vztahu k očekáváním z konce roku 2013.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McNish: Alonso je pro Ferrari novým Schumacherem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 18.09.2014 01:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000635 (Hlasovalo 12 lidí) 16.09.2014 15:34
Ryba... ...vždycky smrdí od hlavy, Marmorini byl… »
» Duncan66 (Hlasovalo 8 lidí) 16.09.2014 19:35
ja to prave v sirsim kontextu narozdil od… »
» Duncan66 (Hlasovalo 6 lidí) 16.09.2014 19:39
stejne tak srovnavat soucasnou podobu s tou kdy… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • ja

    95.103.190.XXX
    Toľko Chválospevov-sprostostí na adresu Alosa, ako porozprával tento Mcnisch, som už dávno nečital. Vo Ferrari sa ho fakt potrebujú zbaviť a takýmito drístamy vyhnať jeho odkupnú cenu. Celý tím mu skače už Pať rokov kolo zaddku. Auta sa stavajú len pre neho a jeho jazdecký štýl, a nikto okrem Alonsa s nimi nedokáže zrobiť dobrý výsledok (massa,Kimi), A preto aj z Montiho zadku trčia už len Alonsove nechty na nohách. Santander pumpuje do Ferrrari obrovské finnčné injekcie , len aby Alonso získal titul. Tekéto zázemie nemal snáď ani Vettel a ten získal štyri tituly, len Alonso nič. Je zarážajúce, že táto jeho neschopnosť je prekrúcana v genialitu a on sám v spasiteľa Ferrari . Ja by som povedal skôr, že Alonso je hrobár timových kolegov, tímového ducha a celého Ferrari18 18 18

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.173.188.XXX
      dokonale napisane. co dokazal je vyhrat nad teamovymi kolegami ale iba cez spinavu politiku.
      pochoval teamoveho ducha a ferrari je v troskach. montezemolo ktoreho opil rozkom mu moze podakovat za vyhazov.

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mobil1

    46.135.8.XXX
    Normálně bych napsal... Normálně bych vy kluci červení napsal něco jako: "Vaše problémy naše radost..." Ale vzhledem k tomu, že moji miláčci z Wokingu jsou na tom ještě hůř tak držím palce ať se z toho brzy vyhrabeme-oba 03

    Hezký den

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mobil1

      46.135.8.XXX
      PS: Se slzou v oku vzpomínám na souboje Schumi - Mikka a speciálně na to předjetí jezdce o kolo zpět - Schumi z leva, Mikka z prava...Ta byla paráda, kdeže ale loňské sněhy jsou...

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • dannak

        193.245.34.XXX
        mame tlacitka DRS, mame ERS, nemame kraval... a mame hlavne otresne osklivy auta v porovnani s tim, s cim tihle boric jezdili. Kdykoli, kdy se podivam treba na F2002 nebo F2004, pripadne McL z techdle sezon, rikam si, kam jen to doslo :(
        A pak ty okruhy, nektere jsou proste bidne.

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mobil1

          46.135.8.XXX
          Já ti velmi dobře rozumím... Cítím to podobně, ale moje babička mi kdysi říkala jednu zajímavou věc:

          Starší generace má vždycky pocit, že s ní ten lepší svět odchází a ta mladá generace, že s ní naopak ten lepší svět přichází...

          Proto jsem v posuzování vývoje raději neutrální... 03

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        Tak se podivej na nektere souboje Lewise a nemusis vzpominat 15 let zpatky, ale jen 4 roky zpet a napr. mokry zavod v Cine, kde Lewis v Mcl predvedl serii fantastickych predjeti. 03

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Carlos Pace

    109.81.208.XXX
    dovolil bych si polemizovat Fernando Alonzo je bezesporu dobrým jezdcem, ale kolem něj se točil celý tým Ferrari od roku 2008, protože přivedl sponzora s hodně penězi. Kimi byl proto hozen přes palubu. Co se stalo? Fernando dodnes nemá titul. A dá se říci, že krouží a krouží ... Už za dob první mise Kimiho u Ferrari nestálo auto za nic. Dodnes se to nezlepšilo. Verdikt závěrem Fernando není bůh, ale přivedl sponzora. Spolu s Kimim to může Ferrari pomoci. Co se nové krve týká, tak Bianchi je mladý dravec bez potřebných vědomostí ( to jej jen konstatování, ne odsouzení ). A Pérez - tak tam McNish šlápl vedle. Podle mně je to trdlo bez hlavy.03

    + 14 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Honza

      213.220.204.XXX
      Peréz je silně nekonzistentní jezdec. Povedou se mu jeden nebo dva závody v roce a zbytek jezdí bídu. Stačí se podívat na bodové porovnání s Hulkenbergem nebo loňské zničení od Buttona.

      Bianchi musí přestoupit z Marussie. Asi se nabízí Sauber. V Marussii sice vůči týmům uzavírající pole vyniká, ale kdo u nich jezdí. Proto by měl jít nahoru a ukázat svoje kvality. Jinak, kolik jezdců z akademie Ferrari nakonec ve Scuderii jezdilo? Ani jeden.

      + 8 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      to by me fakt zajimalo, jake auto stoji za neco, kdyz to neni auto, ktere vyhralo titul a v dalsich letech bojovalo o titul v poslednim zavode sezony. To jako, kdyz auto neujizdi 1s na kolo ostatnim, tak nestoji za nic? A je docela zajimave, ze takova definice plati pouze pro vozy Ferrarri, nebo to tak aspon podle toho vecneho place jeho fandu, kdyz neudelaji oba tituly vypada 13

      + 3 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Alonso, alonso, alonso

    46.13.241.XXX
    M3 Už mě to nějak přestává bavit ty články o tom, jak je Alonso nejlepší. Ono je totiž rozdíl, když každá půlka týmu se soustředí na auto pro jednoho z pilotů, než když se celý tým stará jen o jednoho. Ono je to taková sázka do loterie. Buď dát půlku peněz každému a třeba nic nevyhrát, než za všechny peníze pracovat na jednom autě a to druhý jen tak aby se neřeklo. Ve Ferrari se však vždycky hrálo na jedničku, ať už veřejně či neveřejně.

    + 14 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • M3

      46.13.241.XXX
      RE Abych tedy došel k pointě. Bůh ví, jak by to bylo, kdyby se Ferrari věnovalo obou pilotům stejně. To se totiž nikdo nikdy nedozví.

      + 9 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        85.237.234.XXX
        já mám taky pointu - kdo ví, možná ani ten Bůh to neví,kdyby se Ferrari věnovalo jednomu pilotovi víc...jak víš, že se dnes Ferrari nevěnuje oboum pilotům stejně?

        + 7 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Honza

          213.220.204.XXX
          Na nastavení pozice za volantem přesně na míru čekal Kimi až do Barcelony. Malý příklad.

          + 7 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • M3

            109.107.201.XXX
            Další větší příklad. I sám Mattiaci uvedl, že příští sezonu bude auto postaveno na míru obou jezdcům.

            + 5 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • dannak

              193.245.34.XXX
              Jak letošní auto mohlo byt vyvijeno por Kimiho, když teprve tuhle sezonu prisel ?
              Achjo :( a navic s tim vyvojem pro konkretniho jezdce uz to taky neni, co byvalom hlavne v dobach (temer?) neomezeneho testovani.

              + 4 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Arnošt

    213.151.83.XXX
    Výměna vedení Jsem přesvědčený, že je nutné vyměni i toho kakabuse co je mačtá a tlačí, ale vítězit neumí.

    + 9 / − 18

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    88.101.0.XXX
    Ryba... ...vždycky smrdí od hlavy, Marmorini byl obětován, ve skutečnosti měl být odejit Montezemolo a to již o pár let dříve. FA dokazuje své mistrovství tím, že dokáže s průměrným vozem zajíždět takovéto výsledky. Problém Ferrari je dlouhodobě schovaný v horních patrech vedení týmu.

    + 12 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      89.102.3.XXX
      jestli se nepletu, tak Montezemolo byl ve vedeni i v dobe, kdy Schumi drtil konkurenci rozdilem dvou trid. Stejne tak automobilka pod jeho vedenim dosahla historicky nejvetsich zisku atd. Takze hodit vsechny chyby na nej asi nebude realny stav veci. 13

      + 25 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000635

        uzivatel000635

        88.101.0.XXX
        Posuzuj v širším kontextu - strůjcem poslední éry úspěchů bylo osazentvo Todt, Brown, Byrne, Schumacher, teď Montezemolo nebyl schopen přivézt nikoho jiného podobného. Ten tým teď prostě nefunguje tak, jako za éry výše jmenovaných a to je vizitka Montezemola.

        + 5 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Lewis Hamilton za oběma rudými vozy v Belgii

"Na mexických rovinkách budeme proti Ferrari bez šance," tuší před víkendem Hamilton

Lando Norris s McLarenem MCL34 nastaveným pro vysoký přítlak v Maďarsku

Měnit koncept vozu před rokem 2020 není risk, brání se McLaren

Přední křídlo vozu Maxe Verstappena před závodem v Japonsku

Věří si Verstappen letos ještě na vítězství?

Carlos Sainz s McLarenem MCL34

McLaren už věří, že může Renault porazit a skončit čtvrtý. Jeho šéf ale ví, že to nestačí

Kevin Magnussen v kvalifikaci v Německu

Magnussen a top tým? Zasloužím si ho, říká Dán

Alain Prost a Cyril Abiteboul v tréninku v Abú Zabí

Abiteboul hodnotí letošní sezonu."Je nejtěžší v mé kariéře," říká

Lewis Hamilton s Mercedesem W10 na Hockenheimu

"Snad se F1 v roce 2021 obejde bez DRS," doufá Hamilton

Charles Leclerc a Max Verstappen na tiskovce v Monaku

Leclerc nebo Verstappen? Irvine říká, kdo má podle něj vyšší potenciál

Carlos Sainz s McLarenem MCL34 v Suzuce

"McLaren byl v Suzuce tak rychlý, že to Ferrari vzdalo," těší Sainze. Poprvé také držel tempo s Red Bullem

Lewis Hamilton v závodě v Soči

Hamilton prozrazuje s čím není u letošního Mercedesu spokojený

  • Pátek

    • 1. Trénink (17:00 - 18:30)
    • 2. Trénink (21:00 - 22:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (17:00 - 18:00)
    • Kvalifikace (20:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. LEC... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama