DISKUZE K ČLÁNKU McNish: Alonso je pro Ferrari novým Schumacherem

Allan McNish, legenda závodu 24 hodin Le Mans, hodnotí současnou situaci ve Ferrari ve vztahu k očekáváním z konce roku 2013.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McNish: Alonso je pro Ferrari novým Schumacherem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 18.09.2014 01:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000635 (Hlasovalo 12 lidí) 16.09.2014 15:34
Ryba... ...vždycky smrdí od hlavy, Marmorini byl… »
» Duncan66 (Hlasovalo 8 lidí) 16.09.2014 19:35
ja to prave v sirsim kontextu narozdil od… »
» Duncan66 (Hlasovalo 6 lidí) 16.09.2014 19:39
stejne tak srovnavat soucasnou podobu s tou kdy… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          ja to prave v sirsim kontextu narozdil od mnohych posuzuju. On nebyl jenom sef zavodniho tymu, ale celeho Ferarri. A co se obchodni stranky tyce, tak si Ferrarri nikdy nevedlo tak dobre, jako v poslednich letech. Dokonce zacinaji zamerne omezovat vyrobu, aby se jich neprodalo moc a neklesla tak vyjimecnost teto znacky.
          V minulosti melo Ferrarri daleko delsi pust, nez jaky maji ted a ani nebojovali kazdy druhy rok o titul do posledniho zavodu, jako se to delo v dobe "krize". Lidi jako je Schumi, Byrne atd. je na trhu nedostatek a nevim, proc by melo mit Ferrarri predkupni prava na kazdeho vyjimecneho cloveka. Konkurence nespi a taky ma kupu penez. A holt ne kazdy si z Ferka sedna na zadek.
          Ze ho po takove dobe stahli a zkusi to s novou krvi naprosto chapu. Ale hazet na nej vse co nakonec nedopadlo je hloupe cernobile videni sveta, ktere ani na prvni pohled nepripomina skutecnou realitu 03

          + 8 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Přesně. Za vlády Monteho Ferrari čtyřnásobně zvýšilo produkci vozů až nakonec Monte musel loni sáhnout k opatření, že se omezila výroba, aby z Ferrari nebyla tuctovka, kterou si koupí každý a aby majitelům starších vozů neklesala jejich cena zbytečně rychle. Která automobilka si tohle může dovolit. Ostatně. Ferrari je z koncernu FIAT jediná značka, která je ve zisku. Jenže to, že Ferko vydělává, na obrazovce neuvidíte, ale neúspěch závodního týmu bije do očí. Takže se z Monteho udělal obětní beránek. Jsem moc zvědavý, jak si nový šéf Ferrari povede. Osobně si myslím, že fabrika půjde do kopru, a na závodní dráze se to nezlepší.

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              178.255.168.XXX
              Toho, co píšeš na konci, se také obávám. Myslím si, že právě omezení výroby a dlouhodobý tlak Monteho na exkluzivitu značky, nikoliv výsledky týmu F1, jsou hlavním důvodem, proč byl odejit. Není tajemstvím, že Mattiaci má na Ferrari opačný pohled - čím víc se prodá, tím líp (pro koncern) - ale nejsem ani trochu přesvědčený, že by to bylo pro značku z dlouhodobého pohledu dobře. 05

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                Ono to omezení výroby bylo dobré i pro cenu nových vozů. U jiných značek to je tak, že ojetin jsou plné autobazary, ceny padají a tím padají i ceny nových aut. Monte to šikovně schoval za rčení, že myslí na klienty Ferrari. ale v prvé řadě tím zajistil neklesající ceny nových aut. Ostatně, ani ti bohatí by nebyli ochotni vysolit balík peněz za výjimečné auto, jehož cena třeba za tři roky spadne na polovinu.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • dannak

                193.245.34.XXX
                Cau,
                zaprve naprosto souhlas s Duncan66 vyse. Druhak, s Mattiacim bych byl opatrny, vzhledem k tomu, na jake pozici pusobil, logicky musel prodavat co nejvic ;) Tzn. ze jeho pohled prodat co nejvic a Monteho udrzet exkluzivitu znacky vlastne nejsou v zadnem rozporu, je to jen pohled z jine perspektivy na realitu zvysovani, nebo aspon udrzeni zisku.
                Mattiaci ale ted veli zavodnimu tymu, uz neni sefem prodavacu, tzn. jeho perspektiva muze byt opet troche jina, poplatne nove roli.
                Spis bych se bal toho, jak s Ferrari nalozi bud novy president, nebo jestli tato role ve Ferrari ksonci a bude jen sef koncernu. Odtud spis citim urcite riziko a tlak smerem k masovce a tedy potencialni znehodnoceni znacky.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          stejne tak srovnavat soucasnou podobu s tou kdy Schumi a Ferka dominovali je docela mimo misu. Ty statisice km, ktere Schumi natestoval za sezonu delala sakra hodne a nebylo to pouze o vyjimecnych lidech, ale hodne o tech zdrojich, ktere ostatni jednoduse nemeli.

          + 6 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Fernando je nový Michael Schumachr pre Ferrari,... ...len im chýba tých 7 titulov, čo Michael s Rossom naškrabali. 11 18 McNIsch sa mal Fernanda opýtať, prečo má pri úsmeve také okrúhle líca ? 18 Lebo má v nich orechy, by zlela odpoveď. 11 ( Josarian, Hlava XXII.) 11

    + 12 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama