DISKUZE K ČLÁNKU McNish: Alonso je pro Ferrari novým Schumacherem
Allan McNish, legenda závodu 24 hodin Le Mans, hodnotí současnou situaci ve Ferrari ve vztahu k očekáváním z konce roku 2013.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McNish: Alonso je pro Ferrari novým Schumacherem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovalo 12 lidí)
16.09.2014 15:34
Ryba... ...vždycky smrdí od hlavy, Marmorini byl… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Duncan66
19:35 16.09.2014 89.29.32.XXXja to prave v sirsim kontextu narozdil od mnohych posuzuju. On nebyl jenom sef zavodniho tymu, ale celeho Ferarri. A co se obchodni stranky tyce, tak si Ferrarri nikdy nevedlo tak dobre, jako v poslednich letech. Dokonce zacinaji zamerne omezovat vyrobu, aby se jich neprodalo moc a neklesla tak vyjimecnost teto znacky.
V minulosti melo Ferrarri daleko delsi pust, nez jaky maji ted a ani nebojovali kazdy druhy rok o titul do posledniho zavodu, jako se to delo v dobe "krize". Lidi jako je Schumi, Byrne atd. je na trhu nedostatek a nevim, proc by melo mit Ferrarri predkupni prava na kazdeho vyjimecneho cloveka. Konkurence nespi a taky ma kupu penez. A holt ne kazdy si z Ferka sedna na zadek.
Ze ho po takove dobe stahli a zkusi to s novou krvi naprosto chapu. Ale hazet na nej vse co nakonec nedopadlo je hloupe cernobile videni sveta, ktere ani na prvni pohled nepripomina skutecnou realitu-
Pepan
08:34 17.09.2014 89.24.157.XXXPřesně. Za vlády Monteho Ferrari čtyřnásobně zvýšilo produkci vozů až nakonec Monte musel loni sáhnout k opatření, že se omezila výroba, aby z Ferrari nebyla tuctovka, kterou si koupí každý a aby majitelům starších vozů neklesala jejich cena zbytečně rychle. Která automobilka si tohle může dovolit. Ostatně. Ferrari je z koncernu FIAT jediná značka, která je ve zisku. Jenže to, že Ferko vydělává, na obrazovce neuvidíte, ale neúspěch závodního týmu bije do očí. Takže se z Monteho udělal obětní beránek. Jsem moc zvědavý, jak si nový šéf Ferrari povede. Osobně si myslím, že fabrika půjde do kopru, a na závodní dráze se to nezlepší.-
anonym
09:54 17.09.2014 178.255.168.XXXToho, co píšeš na konci, se také obávám. Myslím si, že právě omezení výroby a dlouhodobý tlak Monteho na exkluzivitu značky, nikoliv výsledky týmu F1, jsou hlavním důvodem, proč byl odejit. Není tajemstvím, že Mattiaci má na Ferrari opačný pohled - čím víc se prodá, tím líp (pro koncern) - ale nejsem ani trochu přesvědčený, že by to bylo pro značku z dlouhodobého pohledu dobře.-
Pepan
12:34 17.09.2014 89.24.157.XXXOno to omezení výroby bylo dobré i pro cenu nových vozů. U jiných značek to je tak, že ojetin jsou plné autobazary, ceny padají a tím padají i ceny nových aut. Monte to šikovně schoval za rčení, že myslí na klienty Ferrari. ale v prvé řadě tím zajistil neklesající ceny nových aut. Ostatně, ani ti bohatí by nebyli ochotni vysolit balík peněz za výjimečné auto, jehož cena třeba za tři roky spadne na polovinu. -
dannak
15:05 17.09.2014 193.245.34.XXXCau,
zaprve naprosto souhlas s Duncan66 vyse. Druhak, s Mattiacim bych byl opatrny, vzhledem k tomu, na jake pozici pusobil, logicky musel prodavat co nejvic ;) Tzn. ze jeho pohled prodat co nejvic a Monteho udrzet exkluzivitu znacky vlastne nejsou v zadnem rozporu, je to jen pohled z jine perspektivy na realitu zvysovani, nebo aspon udrzeni zisku.
Mattiaci ale ted veli zavodnimu tymu, uz neni sefem prodavacu, tzn. jeho perspektiva muze byt opet troche jina, poplatne nove roli.
Spis bych se bal toho, jak s Ferrari nalozi bud novy president, nebo jestli tato role ve Ferrari ksonci a bude jen sef koncernu. Odtud spis citim urcite riziko a tlak smerem k masovce a tedy potencialni znehodnoceni znacky.
-
-
-
-
Duncan66
19:39 16.09.2014 89.29.32.XXXstejne tak srovnavat soucasnou podobu s tou kdy Schumi a Ferka dominovali je docela mimo misu. Ty statisice km, ktere Schumi natestoval za sezonu delala sakra hodne a nebylo to pouze o vyjimecnych lidech, ale hodne o tech zdrojich, ktere ostatni jednoduse nemeli.
-
-
-
-
Kapor
15:19 16.09.2014 194.160.178.XXXFernando je nový Michael Schumachr pre Ferrari,... ...len im chýba tých 7 titulov, čo Michael s Rossom naškrabali. McNIsch sa mal Fernanda opýtať, prečo má pri úsmeve také okrúhle líca ? Lebo má v nich orechy, by zlela odpoveď. ( Josarian, Hlava XXII.)
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek