DISKUZE K ČLÁNKU McNish: Alonso je pro Ferrari novým Schumacherem
Allan McNish, legenda závodu 24 hodin Le Mans, hodnotí současnou situaci ve Ferrari ve vztahu k očekáváním z konce roku 2013.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McNish: Alonso je pro Ferrari novým Schumacherem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovalo 12 lidí)
16.09.2014 15:34
Ryba... ...vždycky smrdí od hlavy, Marmorini byl… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mobil1
21:01 17.09.2014 46.135.8.XXX
Já ti velmi dobře rozumím... Cítím to podobně, ale moje babička mi kdysi říkala jednu zajímavou věc:
Starší generace má vždycky pocit, že s ní ten lepší svět odchází a ta mladá generace, že s ní naopak ten lepší svět přichází...
Proto jsem v posuzování vývoje raději neutrální...
Starší generace má vždycky pocit, že s ní ten lepší svět odchází a ta mladá generace, že s ní naopak ten lepší svět přichází...
Proto jsem v posuzování vývoje raději neutrální...
ja
17:53 17.09.2014 95.103.190.XXX
Toľko Chválospevov-sprostostí na adresu Alosa, ako porozprával tento Mcnisch, som už dávno nečital. Vo Ferrari sa ho fakt potrebujú zbaviť a takýmito drístamy vyhnať jeho odkupnú cenu. Celý tím mu skače už Pať rokov kolo zaddku. Auta sa stavajú len pre neho a jeho jazdecký štýl, a nikto okrem Alonsa s nimi nedokáže zrobiť dobrý výsledok (massa,Kimi), A preto aj z Montiho zadku trčia už len Alonsove nechty na nohách. Santander pumpuje do Ferrrari obrovské finnčné injekcie , len aby Alonso získal titul. Tekéto zázemie nemal snáď ani Vettel a ten získal štyri tituly, len Alonso nič. Je zarážajúce, že táto jeho neschopnosť je prekrúcana v genialitu a on sám v spasiteľa Ferrari . Ja by som povedal skôr, že Alonso je hrobár timových kolegov, tímového ducha a celého Ferrari
dannak
15:58 17.09.2014 193.245.34.XXX
mame tlacitka DRS, mame ERS, nemame kraval... a mame hlavne otresne osklivy auta v porovnani s tim, s cim tihle boric jezdili. Kdykoli, kdy se podivam treba na F2002 nebo F2004, pripadne McL z techdle sezon, rikam si, kam jen to doslo :(
A pak ty okruhy, nektere jsou proste bidne.
A pak ty okruhy, nektere jsou proste bidne.
dannak
15:05 17.09.2014 193.245.34.XXX
Cau,
zaprve naprosto souhlas s Duncan66 vyse. Druhak, s Mattiacim bych byl opatrny, vzhledem k tomu, na jake pozici pusobil, logicky musel prodavat co nejvic ;) Tzn. ze jeho pohled prodat co nejvic a Monteho udrzet exkluzivitu znacky vlastne nejsou v zadnem rozporu, je to jen pohled z jine perspektivy na realitu zvysovani, nebo aspon udrzeni zisku.
Mattiaci ale ted veli zavodnimu tymu, uz neni sefem prodavacu, tzn. jeho perspektiva muze byt opet troche jina, poplatne nove roli.
Spis bych se bal toho, jak s Ferrari nalozi bud novy president, nebo jestli tato role ve Ferrari ksonci a bude jen sef koncernu. Odtud spis citim urcite riziko a tlak smerem k masovce a tedy potencialni znehodnoceni znacky.
zaprve naprosto souhlas s Duncan66 vyse. Druhak, s Mattiacim bych byl opatrny, vzhledem k tomu, na jake pozici pusobil, logicky musel prodavat co nejvic ;) Tzn. ze jeho pohled prodat co nejvic a Monteho udrzet exkluzivitu znacky vlastne nejsou v zadnem rozporu, je to jen pohled z jine perspektivy na realitu zvysovani, nebo aspon udrzeni zisku.
Mattiaci ale ted veli zavodnimu tymu, uz neni sefem prodavacu, tzn. jeho perspektiva muze byt opet troche jina, poplatne nove roli.
Spis bych se bal toho, jak s Ferrari nalozi bud novy president, nebo jestli tato role ve Ferrari ksonci a bude jen sef koncernu. Odtud spis citim urcite riziko a tlak smerem k masovce a tedy potencialni znehodnoceni znacky.
Pepan
12:34 17.09.2014 89.24.157.XXX
Ono to omezení výroby bylo dobré i pro cenu nových vozů. U jiných značek to je tak, že ojetin jsou plné autobazary, ceny padají a tím padají i ceny nových aut. Monte to šikovně schoval za rčení, že myslí na klienty Ferrari. ale v prvé řadě tím zajistil neklesající ceny nových aut. Ostatně, ani ti bohatí by nebyli ochotni vysolit balík peněz za výjimečné auto, jehož cena třeba za tři roky spadne na polovinu.
anonym
09:54 17.09.2014 178.255.168.XXX
Toho, co píšeš na konci, se také obávám. Myslím si, že právě omezení výroby a dlouhodobý tlak Monteho na exkluzivitu značky, nikoliv výsledky týmu F1, jsou hlavním důvodem, proč byl odejit. Není tajemstvím, že Mattiaci má na Ferrari opačný pohled - čím víc se prodá, tím líp (pro koncern) - ale nejsem ani trochu přesvědčený, že by to bylo pro značku z dlouhodobého pohledu dobře.
Pepan
08:34 17.09.2014 89.24.157.XXX
Přesně. Za vlády Monteho Ferrari čtyřnásobně zvýšilo produkci vozů až nakonec Monte musel loni sáhnout k opatření, že se omezila výroba, aby z Ferrari nebyla tuctovka, kterou si koupí každý a aby majitelům starších vozů neklesala jejich cena zbytečně rychle. Která automobilka si tohle může dovolit. Ostatně. Ferrari je z koncernu FIAT jediná značka, která je ve zisku. Jenže to, že Ferko vydělává, na obrazovce neuvidíte, ale neúspěch závodního týmu bije do očí. Takže se z Monteho udělal obětní beránek. Jsem moc zvědavý, jak si nový šéf Ferrari povede. Osobně si myslím, že fabrika půjde do kopru, a na závodní dráze se to nezlepší.
Duncan66
21:49 16.09.2014 89.29.32.XXX
to by me fakt zajimalo, jake auto stoji za neco, kdyz to neni auto, ktere vyhralo titul a v dalsich letech bojovalo o titul v poslednim zavode sezony. To jako, kdyz auto neujizdi 1s na kolo ostatnim, tak nestoji za nic? A je docela zajimave, ze takova definice plati pouze pro vozy Ferrarri, nebo to tak aspon podle toho vecneho place jeho fandu, kdyz neudelaji oba tituly vypada
Honza
20:41 16.09.2014 213.220.204.XXX
Peréz je silně nekonzistentní jezdec. Povedou se mu jeden nebo dva závody v roce a zbytek jezdí bídu. Stačí se podívat na bodové porovnání s Hulkenbergem nebo loňské zničení od Buttona.
Bianchi musí přestoupit z Marussie. Asi se nabízí Sauber. V Marussii sice vůči týmům uzavírající pole vyniká, ale kdo u nich jezdí. Proto by měl jít nahoru a ukázat svoje kvality. Jinak, kolik jezdců z akademie Ferrari nakonec ve Scuderii jezdilo? Ani jeden.
Bianchi musí přestoupit z Marussie. Asi se nabízí Sauber. V Marussii sice vůči týmům uzavírající pole vyniká, ale kdo u nich jezdí. Proto by měl jít nahoru a ukázat svoje kvality. Jinak, kolik jezdců z akademie Ferrari nakonec ve Scuderii jezdilo? Ani jeden.
Duncan66
19:39 16.09.2014 89.29.32.XXX
stejne tak srovnavat soucasnou podobu s tou kdy Schumi a Ferka dominovali je docela mimo misu. Ty statisice km, ktere Schumi natestoval za sezonu delala sakra hodne a nebylo to pouze o vyjimecnych lidech, ale hodne o tech zdrojich, ktere ostatni jednoduse nemeli.
Duncan66
19:35 16.09.2014 89.29.32.XXX
ja to prave v sirsim kontextu narozdil od mnohych posuzuju. On nebyl jenom sef zavodniho tymu, ale celeho Ferarri. A co se obchodni stranky tyce, tak si Ferrarri nikdy nevedlo tak dobre, jako v poslednich letech. Dokonce zacinaji zamerne omezovat vyrobu, aby se jich neprodalo moc a neklesla tak vyjimecnost teto znacky.
V minulosti melo Ferrarri daleko delsi pust, nez jaky maji ted a ani nebojovali kazdy druhy rok o titul do posledniho zavodu, jako se to delo v dobe "krize". Lidi jako je Schumi, Byrne atd. je na trhu nedostatek a nevim, proc by melo mit Ferrarri predkupni prava na kazdeho vyjimecneho cloveka. Konkurence nespi a taky ma kupu penez. A holt ne kazdy si z Ferka sedna na zadek.
Ze ho po takove dobe stahli a zkusi to s novou krvi naprosto chapu. Ale hazet na nej vse co nakonec nedopadlo je hloupe cernobile videni sveta, ktere ani na prvni pohled nepripomina skutecnou realitu
V minulosti melo Ferrarri daleko delsi pust, nez jaky maji ted a ani nebojovali kazdy druhy rok o titul do posledniho zavodu, jako se to delo v dobe "krize". Lidi jako je Schumi, Byrne atd. je na trhu nedostatek a nevim, proc by melo mit Ferrarri predkupni prava na kazdeho vyjimecneho cloveka. Konkurence nespi a taky ma kupu penez. A holt ne kazdy si z Ferka sedna na zadek.
Ze ho po takove dobe stahli a zkusi to s novou krvi naprosto chapu. Ale hazet na nej vse co nakonec nedopadlo je hloupe cernobile videni sveta, ktere ani na prvni pohled nepripomina skutecnou realitu
Carlos Pace
17:41 16.09.2014 109.81.208.XXX
dovolil bych si polemizovat Fernando Alonzo je bezesporu dobrým jezdcem, ale kolem něj se točil celý tým Ferrari od roku 2008, protože přivedl sponzora s hodně penězi. Kimi byl proto hozen přes palubu. Co se stalo? Fernando dodnes nemá titul. A dá se říci, že krouží a krouží ... Už za dob první mise Kimiho u Ferrari nestálo auto za nic. Dodnes se to nezlepšilo. Verdikt závěrem Fernando není bůh, ale přivedl sponzora. Spolu s Kimim to může Ferrari pomoci. Co se nové krve týká, tak Bianchi je mladý dravec bez potřebných vědomostí ( to jej jen konstatování, ne odsouzení ). A Pérez - tak tam McNish šlápl vedle. Podle mně je to trdlo bez hlavy.
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek