DISKUZE K ČLÁNKU McNish: Alonso je pro Ferrari novým Schumacherem

Allan McNish, legenda závodu 24 hodin Le Mans, hodnotí současnou situaci ve Ferrari ve vztahu k očekáváním z konce roku 2013.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McNish: Alonso je pro Ferrari novým Schumacherem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 18.09.2014 01:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000635 (Hlasovalo 12 lidí) 16.09.2014 15:34
Ryba... ...vždycky smrdí od hlavy, Marmorini byl… »
» Duncan66 (Hlasovalo 8 lidí) 16.09.2014 19:35
ja to prave v sirsim kontextu narozdil od… »
» Duncan66 (Hlasovalo 6 lidí) 16.09.2014 19:39
stejne tak srovnavat soucasnou podobu s tou kdy… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
Tak se podivej na nektere souboje Lewise a nemusis vzpominat 15 let zpatky, ale jen 4 roky zpet a napr. mokry zavod v Cine, kde Lewis v Mcl predvedl serii fantastickych predjeti. 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mobil1

46.135.8.XXX
Já ti velmi dobře rozumím... Cítím to podobně, ale moje babička mi kdysi říkala jednu zajímavou věc:

Starší generace má vždycky pocit, že s ní ten lepší svět odchází a ta mladá generace, že s ní naopak ten lepší svět přichází...

Proto jsem v posuzování vývoje raději neutrální... 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

89.173.188.XXX
dokonale napisane. co dokazal je vyhrat nad teamovymi kolegami ale iba cez spinavu politiku.
pochoval teamoveho ducha a ferrari je v troskach. montezemolo ktoreho opil rozkom mu moze podakovat za vyhazov.

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ja

95.103.190.XXX
Toľko Chválospevov-sprostostí na adresu Alosa, ako porozprával tento Mcnisch, som už dávno nečital. Vo Ferrari sa ho fakt potrebujú zbaviť a takýmito drístamy vyhnať jeho odkupnú cenu. Celý tím mu skače už Pať rokov kolo zaddku. Auta sa stavajú len pre neho a jeho jazdecký štýl, a nikto okrem Alonsa s nimi nedokáže zrobiť dobrý výsledok (massa,Kimi), A preto aj z Montiho zadku trčia už len Alonsove nechty na nohách. Santander pumpuje do Ferrrari obrovské finnčné injekcie , len aby Alonso získal titul. Tekéto zázemie nemal snáď ani Vettel a ten získal štyri tituly, len Alonso nič. Je zarážajúce, že táto jeho neschopnosť je prekrúcana v genialitu a on sám v spasiteľa Ferrari . Ja by som povedal skôr, že Alonso je hrobár timových kolegov, tímového ducha a celého Ferrari18 18 18

+ 6 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

dannak

193.245.34.XXX
mame tlacitka DRS, mame ERS, nemame kraval... a mame hlavne otresne osklivy auta v porovnani s tim, s cim tihle boric jezdili. Kdykoli, kdy se podivam treba na F2002 nebo F2004, pripadne McL z techdle sezon, rikam si, kam jen to doslo :(
A pak ty okruhy, nektere jsou proste bidne.

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

dannak

193.245.34.XXX
Jak letošní auto mohlo byt vyvijeno por Kimiho, když teprve tuhle sezonu prisel ?
Achjo :( a navic s tim vyvojem pro konkretniho jezdce uz to taky neni, co byvalom hlavne v dobach (temer?) neomezeneho testovani.

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

dannak

193.245.34.XXX
Cau,
zaprve naprosto souhlas s Duncan66 vyse. Druhak, s Mattiacim bych byl opatrny, vzhledem k tomu, na jake pozici pusobil, logicky musel prodavat co nejvic ;) Tzn. ze jeho pohled prodat co nejvic a Monteho udrzet exkluzivitu znacky vlastne nejsou v zadnem rozporu, je to jen pohled z jine perspektivy na realitu zvysovani, nebo aspon udrzeni zisku.
Mattiaci ale ted veli zavodnimu tymu, uz neni sefem prodavacu, tzn. jeho perspektiva muze byt opet troche jina, poplatne nove roli.
Spis bych se bal toho, jak s Ferrari nalozi bud novy president, nebo jestli tato role ve Ferrari ksonci a bude jen sef koncernu. Odtud spis citim urcite riziko a tlak smerem k masovce a tedy potencialni znehodnoceni znacky.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Ono to omezení výroby bylo dobré i pro cenu nových vozů. U jiných značek to je tak, že ojetin jsou plné autobazary, ceny padají a tím padají i ceny nových aut. Monte to šikovně schoval za rčení, že myslí na klienty Ferrari. ale v prvé řadě tím zajistil neklesající ceny nových aut. Ostatně, ani ti bohatí by nebyli ochotni vysolit balík peněz za výjimečné auto, jehož cena třeba za tři roky spadne na polovinu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mobil1

46.135.8.XXX
PS: Se slzou v oku vzpomínám na souboje Schumi - Mikka a speciálně na to předjetí jezdce o kolo zpět - Schumi z leva, Mikka z prava...Ta byla paráda, kdeže ale loňské sněhy jsou...

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mobil1

46.135.8.XXX
Normálně bych napsal... Normálně bych vy kluci červení napsal něco jako: "Vaše problémy naše radost..." Ale vzhledem k tomu, že moji miláčci z Wokingu jsou na tom ještě hůř tak držím palce ať se z toho brzy vyhrabeme-oba 03

Hezký den

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.255.168.XXX
Toho, co píšeš na konci, se také obávám. Myslím si, že právě omezení výroby a dlouhodobý tlak Monteho na exkluzivitu značky, nikoliv výsledky týmu F1, jsou hlavním důvodem, proč byl odejit. Není tajemstvím, že Mattiaci má na Ferrari opačný pohled - čím víc se prodá, tím líp (pro koncern) - ale nejsem ani trochu přesvědčený, že by to bylo pro značku z dlouhodobého pohledu dobře. 05

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

M3

109.107.201.XXX
Další větší příklad. I sám Mattiaci uvedl, že příští sezonu bude auto postaveno na míru obou jezdcům.

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Přesně. Za vlády Monteho Ferrari čtyřnásobně zvýšilo produkci vozů až nakonec Monte musel loni sáhnout k opatření, že se omezila výroba, aby z Ferrari nebyla tuctovka, kterou si koupí každý a aby majitelům starších vozů neklesala jejich cena zbytečně rychle. Která automobilka si tohle může dovolit. Ostatně. Ferrari je z koncernu FIAT jediná značka, která je ve zisku. Jenže to, že Ferko vydělává, na obrazovce neuvidíte, ale neúspěch závodního týmu bije do očí. Takže se z Monteho udělal obětní beránek. Jsem moc zvědavý, jak si nový šéf Ferrari povede. Osobně si myslím, že fabrika půjde do kopru, a na závodní dráze se to nezlepší.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
to by me fakt zajimalo, jake auto stoji za neco, kdyz to neni auto, ktere vyhralo titul a v dalsich letech bojovalo o titul v poslednim zavode sezony. To jako, kdyz auto neujizdi 1s na kolo ostatnim, tak nestoji za nic? A je docela zajimave, ze takova definice plati pouze pro vozy Ferrarri, nebo to tak aspon podle toho vecneho place jeho fandu, kdyz neudelaji oba tituly vypada 13

+ 3 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Honza

213.220.204.XXX
Peréz je silně nekonzistentní jezdec. Povedou se mu jeden nebo dva závody v roce a zbytek jezdí bídu. Stačí se podívat na bodové porovnání s Hulkenbergem nebo loňské zničení od Buttona.

Bianchi musí přestoupit z Marussie. Asi se nabízí Sauber. V Marussii sice vůči týmům uzavírající pole vyniká, ale kdo u nich jezdí. Proto by měl jít nahoru a ukázat svoje kvality. Jinak, kolik jezdců z akademie Ferrari nakonec ve Scuderii jezdilo? Ani jeden.

+ 8 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Honza

213.220.204.XXX
Na nastavení pozice za volantem přesně na míru čekal Kimi až do Barcelony. Malý příklad.

+ 7 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

85.237.234.XXX
já mám taky pointu - kdo ví, možná ani ten Bůh to neví,kdyby se Ferrari věnovalo jednomu pilotovi víc...jak víš, že se dnes Ferrari nevěnuje oboum pilotům stejně?

+ 7 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
stejne tak srovnavat soucasnou podobu s tou kdy Schumi a Ferka dominovali je docela mimo misu. Ty statisice km, ktere Schumi natestoval za sezonu delala sakra hodne a nebylo to pouze o vyjimecnych lidech, ale hodne o tech zdrojich, ktere ostatni jednoduse nemeli.

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
ja to prave v sirsim kontextu narozdil od mnohych posuzuju. On nebyl jenom sef zavodniho tymu, ale celeho Ferarri. A co se obchodni stranky tyce, tak si Ferrarri nikdy nevedlo tak dobre, jako v poslednich letech. Dokonce zacinaji zamerne omezovat vyrobu, aby se jich neprodalo moc a neklesla tak vyjimecnost teto znacky.
V minulosti melo Ferrarri daleko delsi pust, nez jaky maji ted a ani nebojovali kazdy druhy rok o titul do posledniho zavodu, jako se to delo v dobe "krize". Lidi jako je Schumi, Byrne atd. je na trhu nedostatek a nevim, proc by melo mit Ferrarri predkupni prava na kazdeho vyjimecneho cloveka. Konkurence nespi a taky ma kupu penez. A holt ne kazdy si z Ferka sedna na zadek.
Ze ho po takove dobe stahli a zkusi to s novou krvi naprosto chapu. Ale hazet na nej vse co nakonec nedopadlo je hloupe cernobile videni sveta, ktere ani na prvni pohled nepripomina skutecnou realitu 03

+ 8 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Carlos Pace

109.81.208.XXX
dovolil bych si polemizovat Fernando Alonzo je bezesporu dobrým jezdcem, ale kolem něj se točil celý tým Ferrari od roku 2008, protože přivedl sponzora s hodně penězi. Kimi byl proto hozen přes palubu. Co se stalo? Fernando dodnes nemá titul. A dá se říci, že krouží a krouží ... Už za dob první mise Kimiho u Ferrari nestálo auto za nic. Dodnes se to nezlepšilo. Verdikt závěrem Fernando není bůh, ale přivedl sponzora. Spolu s Kimim to může Ferrari pomoci. Co se nové krve týká, tak Bianchi je mladý dravec bez potřebných vědomostí ( to jej jen konstatování, ne odsouzení ). A Pérez - tak tam McNish šlápl vedle. Podle mně je to trdlo bez hlavy.03

+ 14 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Alex Albon si musel vypůjčit vůz od týmového kolegy (ilustrační foto)

Třetí trénink rozhodly poslední vteřiny, slavit může Ferrari

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama