DISKUZE K ČLÁNKU FIA objasňuje, co přesně je a co není v oblasti radiokomunikace povoleno

Charlie Whiting poslal týmům další technickou direktivu, ve které je vysvětleno, co se jezdcům od nadcházející GP Singapuru může sdělovat radiem a co ne.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA objasňuje, co přesně je a co není v oblasti radiokomunikace povoleno

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 18.09.2014 07:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» skejpa (Hlasovali 4 lidé) 16.09.2014 09:50
Ale stejně "detail času soupeře"...… »
» uzivatel001000 (Hlasovali 3 lidé) 16.09.2014 10:58
Tak konkrétně tyto změny mi příjdou… »
» skejpa (Hlasovali 2 lidé) 16.09.2014 09:16
? Nesměj: informace o detailních časech sektorů… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • kakaa

    85.71.39.XXX
    no kimi si ani nevšimne, že je něco jinak a u ostatních to bude nějaký to ehmehm, ok fernando ehmehm, tak maso už se vaří a polívka je na stole... no uvidíme kdo je na ingách jak závislej a jen doufám, že to nepřinese zbytečný nehody, nikoho to nic nestojí, po tý hodině oprav zábradlí v silverstone je mi už všechno jedno, timhle mě nevzrušej, jen tiše odpočítávám konec formule jedna... jsem fanda letošních motorů a vůbec tý techniky okolo, ale když pustím nějakej starší onboard a vidím jak si to tenkrát mazali....

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja neviem, či je to normálne,.. ...lebo v strese, v ktorom každý jazdec v závode je, ak sa mu niečo prihodí, komunikuje podvedome a pýta sa na všetko, čo ho napadne. Nie je predsa normálne sa to učiť naspamäť, čo je a čo nie je povolené, lebo v okamžiku v tej rýchlosti každý pilot koná podvedome a hlavne musí konať rýchlo, lebo čas nemožno zastaviť a pánom komisárom sa to javí celkom inak, ak sedia pred obrazovkami zo zaparenými zadkami a nemusia pri tom bohvieako zaťažovať mozog. Jazdci aj ich traťový inžinieri sú v jednom ohni, v strese a nemajú čas rozmýšľať, či to môžu , alebo nemôžu povedať. Ak to komisári schválili bez toho, aby sa predtým poradili so psychológmi, považujem za nedostatočné ! 02 02 02

    + 7 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      95.102.26.XXX
      Jazdec sa môže pýtať na čokoľvek... 03

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        80.87.214.XXX
        Nemal by sa ani pýtať,.. ...čo nesmie a čo je zakáyané. Lebo ak mu odpovedajú, z boxového múru, tak budú potestaní všetci.02 A to je hlúpe. 02 Všetko sa nahráva a nemusí byť trest okamžite, ale po vyhodnotení odposluchu, ktoré sa bude pravidelne robiť po závode.09

        + 2 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    88.146.158.XXX
    ? Nesměj:
    informace o detailních časech sektorů jednotlivých soupeřů a sdělování toho, kde je soupeř rychlejší nebo pomalejší

    Mohou:
    detaily ohledně času na kolo nebo sektoru,detail času na kolo soupeře

    To je nějaký divný ne ? :D

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      95.102.120.XXX
      co ti na tom neni jasne?
      mozu dostat svoj cas aky zajazdili v sektoroch a kolach
      mozu dostat casy ake jazdia ich superi ale len cas na kolo

      nemozu dostat info ake casy jazdia superi v jednotlivych sektoroch
      nemozu dostat info ze v ktorej casti(zakrute, brzdnej zone,..) su rychlejsi/pomalsi jeho superi

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • skejpa

        skejpa

        88.146.158.XXX
        OK, díky za vysvětlení :)

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • skejpa

        skejpa

        88.146.158.XXX
        Ale stejně "detail času soupeře"... snad jen čas na kolo soupeře. Detail symbolizuje něco víc než jen čas na kolo :) Teda aspoň já to tak vnímal...

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          212.20.119.XXX
          No detail právě bude kdy a kde byl rychlejší...

          + 1 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • skejpa

            skejpa

            88.146.158.XXX
            No a to maj právě zakázaný :D Teď trochu parafrázuju Cimrmana ale je to fakt trochu nešťastně podaný :D

            + 1 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • MaSacrY

    195.122.195.XXX
    ZAJÍMAVÝ POKU Jsem na to docela zvědavý, v určitých fázích závodu to může být docela sranda. Zajímámě jak si to fia ohlídá. Dále je ale nefer, že je povoleno, vše co je zakázano odesílat na displej volantu, a to ve startovním poli mají údajne pouze 3 až 4 týmy. Takže sem zvědavý, jak se toto všecho ujme a zda to pomůže. Ale určije už neuslišíme "v zatáčce č.5 jdeš o 20m dřív na brzdy než ten předtebou" adt. a bude to jen a jen o jezdcích a jejich umu si zlepšovat jednotlivé průjezdy a kola.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ala6

      82.44.180.XXX
      Trochu se pletes. Nikdo nic na display posilat nesmi. Ten zobrazuje pouze data z vozu. Prenos dat do vozu je hodne let zakazan.

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kubyk002

    78.102.112.XXX
    De..li A jako tohle ma zatraktivnit zavody? Za mne velky palec dolu, proste zmeny uprostred sezony jsou vzdy nefer, a na houbeles :\

    + 8 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      95.102.120.XXX
      no jednoducho tak ze jazdci uz nebudu len stlacat gombiky podla nariadeni timu ale budu musiet o tom premyslat, je vacsia pravdepodobnost chyby a kazda chyba moze znamenat velke zdramatizovanie

      + 7 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001000

      uzivatel001000

      46.39.185.XXX
      Tak konkrétně tyto změny mi příjdou akceptovatelné i uprostřed sezóny. Pro nikoho z těchto změn nevyplývá žádná výhoda či nevýhoda, změny postihnou všechny stejně. Jediná výjimka, kterou již někteří zmínili je absence displeje na volantech vozů některých týmů, ale to věřím, že nebude příliš velká překážka. Nedělal bych z toho velké drama, je to prej pro dobro věci, oddělí se semena od plev 03

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        95.102.120.XXX
        mohli dat nejake prechodne obdobie presne kvoli tomu displeju kedze nie vsetky timy ho maju, ale kedze ten displej je "homologovany" a dodava ho pre vsetkych mclaren a info na nom sa zobrazuje z elektroniky ktora je jednotna a tiez ju dodava len mclaren tak by nemal byt velky problem aby ho vsetky timy nasadili

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama