DISKUZE K ČLÁNKU FIA objasňuje, co přesně je a co není v oblasti radiokomunikace povoleno
Charlie Whiting poslal týmům další technickou direktivu, ve které je vysvětleno, co se jezdcům od nadcházející GP Singapuru může sdělovat radiem a co ne.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FIA objasňuje, co přesně je a co není v oblasti radiokomunikace povoleno
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
kakaa
23:58 16.09.2014 85.71.39.XXXno kimi si ani nevšimne, že je něco jinak a u ostatních to bude nějaký to ehmehm, ok fernando ehmehm, tak maso už se vaří a polívka je na stole... no uvidíme kdo je na ingách jak závislej a jen doufám, že to nepřinese zbytečný nehody, nikoho to nic nestojí, po tý hodině oprav zábradlí v silverstone je mi už všechno jedno, timhle mě nevzrušej, jen tiše odpočítávám konec formule jedna... jsem fanda letošních motorů a vůbec tý techniky okolo, ale když pustím nějakej starší onboard a vidím jak si to tenkrát mazali.... -
Kapor
10:00 16.09.2014 194.160.178.XXXJa neviem, či je to normálne,.. ...lebo v strese, v ktorom každý jazdec v závode je, ak sa mu niečo prihodí, komunikuje podvedome a pýta sa na všetko, čo ho napadne. Nie je predsa normálne sa to učiť naspamäť, čo je a čo nie je povolené, lebo v okamžiku v tej rýchlosti každý pilot koná podvedome a hlavne musí konať rýchlo, lebo čas nemožno zastaviť a pánom komisárom sa to javí celkom inak, ak sedia pred obrazovkami zo zaparenými zadkami a nemusia pri tom bohvieako zaťažovať mozog. Jazdci aj ich traťový inžinieri sú v jednom ohni, v strese a nemajú čas rozmýšľať, či to môžu , alebo nemôžu povedať. Ak to komisári schválili bez toho, aby sa predtým poradili so psychológmi, považujem za nedostatočné !-
-
Kapor
08:34 17.09.2014 80.87.214.XXXNemal by sa ani pýtať,.. ...čo nesmie a čo je zakáyané. Lebo ak mu odpovedajú, z boxového múru, tak budú potestaní všetci. A to je hlúpe. Všetko sa nahráva a nemusí byť trest okamžite, ale po vyhodnotení odposluchu, ktoré sa bude pravidelne robiť po závode.
-
-
-
-
anonym
09:24 16.09.2014 95.102.120.XXXco ti na tom neni jasne?
mozu dostat svoj cas aky zajazdili v sektoroch a kolach
mozu dostat casy ake jazdia ich superi ale len cas na kolo
nemozu dostat info ake casy jazdia superi v jednotlivych sektoroch
nemozu dostat info ze v ktorej casti(zakrute, brzdnej zone,..) su rychlejsi/pomalsi jeho superi
-
-
MaSacrY
09:13 16.09.2014 195.122.195.XXXZAJÍMAVÝ POKU Jsem na to docela zvědavý, v určitých fázích závodu to může být docela sranda. Zajímámě jak si to fia ohlídá. Dále je ale nefer, že je povoleno, vše co je zakázano odesílat na displej volantu, a to ve startovním poli mají údajne pouze 3 až 4 týmy. Takže sem zvědavý, jak se toto všecho ujme a zda to pomůže. Ale určije už neuslišíme "v zatáčce č.5 jdeš o 20m dřív na brzdy než ten předtebou" adt. a bude to jen a jen o jezdcích a jejich umu si zlepšovat jednotlivé průjezdy a kola. -
-
uzivatel001000
10:58 16.09.2014 46.39.185.XXXTak konkrétně tyto změny mi příjdou akceptovatelné i uprostřed sezóny. Pro nikoho z těchto změn nevyplývá žádná výhoda či nevýhoda, změny postihnou všechny stejně. Jediná výjimka, kterou již někteří zmínili je absence displeje na volantech vozů některých týmů, ale to věřím, že nebude příliš velká překážka. Nedělal bych z toho velké drama, je to prej pro dobro věci, oddělí se semena od plev-
anonym
12:57 16.09.2014 95.102.120.XXXmohli dat nejake prechodne obdobie presne kvoli tomu displeju kedze nie vsetky timy ho maju, ale kedze ten displej je "homologovany" a dodava ho pre vsetkych mclaren a info na nom sa zobrazuje z elektroniky ktora je jednotna a tiez ju dodava len mclaren tak by nemal byt velky problem aby ho vsetky timy nasadili
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek