DISKUZE K ČLÁNKU Rozhovor s Whitingem: Jaké pokyny budou moci inženýři jezdcům nadále předávat?
Charlie Whiting hovoří o tom, jaké pokyny budou moci týmy z boxové zídky svým jezdcům i nadále předávat, a které budou konkrétně zakázány.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Rozhovor s Whitingem: Jaké pokyny budou moci inženýři jezdcům nadále předávat?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Rostislav M.
(Hlasovali 5 lidé)
12.09.2014 08:25
můj názor Prva jsem k tomu nechtěl nic říci, ale… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
anonym
07:48 13.09.2014 213.181.129.XXX"Lewis je rýchlejší v 8.zákrute, prechádza ju plynule, s dostatočným pribrzdením a bez zaseknutia v nájazde" ...
Tu by Nico dostal všetky potrebné informácie o tom, ako jazdí 8.zákrutu Lewis, a pri tom myslím, nie sú porušené žiadne pravidlá článku 20.1 ... -
tom11
12:50 12.09.2014 77.48.94.XXXv průběhu sezony? spousta diskutujících tu píše, že by se pravidla neměla měnit v průběhu sezony. naprosto souhlasím, ale tohle není změna pravidel, tohle je pouze vyžadování dodržování stávajících pravidel. ty články o samostatném řízení a o přenosu dat z boxů do auta v pravidlech dávno jsou. to, že bylo porušování tohoto pravidla doposud přehlíženo je chybou, ne to, že nyní to již přehlíženo nebude........ -
Chasnik
11:40 12.09.2014 217.117.213.XXXpravidlo bez sankce?? "Jak budou hříšníci trestáni?
Charlie Whiting: To je věc sportovních komisařů, ale myslím, že půjde o sportovní trest jako je pokuta."
V tomto vidím extrémně slabý bod celé záležitosti. Jak je možné, že se stanoví nebo upraví pravidlo a nestanoví se jasná sankce nebo rozsah sankcí (dle míry provinění)? To bude zase problém toho, jak to který komisař bude posuzovat a mohou vzniknout zbytečné spory jenom proto, že někdo spíchnul narychlo uprostřed sezóny pravidlo, které se teď bude dolaďovat za pochodu. Vskutku profesionální přístup -
-
Prokop S.
09:23 12.09.2014 89.102.95.XXXironie Je ironická jak se tu jednou objeví názory, že auta jsou příliš jednoduchá na řízení, a u dalšího článku kde se píše o stížení řízení jsou tu názory, že je to pro piloty naopak příliš složité
co se týče poruch ohrožujících bezpečnost je logické, že tým komunikovat bude moci "hele, odešly ti zadní brzdy" asi zakazovat nebudou.. -
anonym
09:14 12.09.2014 130.226.139.XXXBlbost Takže je to tak jsme si myslel...
Pilotovi budou odcházet brzdy až pak jednou nezastaví...
Nemyslím si, že má dost času na to aby každou rovinku projel všechna data, zda je auto komplet v pořádko, kor když bude mít souboj s jiným pilotem.-
eR
09:28 12.09.2014 62.245.107.XXXTo že vám odchází brzdy přece jako pilot cítíte, protože začnete probržďovat a nevejdete se do apexu. Na to nepotřebujete žádná data ani displeje.
To mě připadá, jako by si tenista stěžoval, že mu raketa nehlásí, že má prasklou strunu. To prostě jako sportovec poznáte okamžitě, ani se na ni nemusíte podívat.-
Mobil1
10:41 12.09.2014 46.135.72.XXXNo nevím, sice jsem F1 nikdy neřídil, ale když auto začne špatně brzdit může těch příčin být víc, než jenom teplota brzd, řekl bych.
Například problém s dobíjením baterie, pneumatikou, zavěšením kola, změna těžiště vozu atd.
Neumím posoudit jestli je to pravidlo dobré nebo ne, ale přijde mi divné tohle měnit v průběhu sezóny.-
eR
11:32 12.09.2014 62.245.107.XXXProblémů samozřejmě může být víc, ale pilot s nimi nemůže nic dělat. Takže pokud se s tím bude dát jet, i když bude muset dřív brzdit, tak pojede na dojetí a pokud bude cítit, že už je to nebezpečné, tak dojede do boxů a ze závodu odstoupí. Nastavení brzdného účinku si může udělat sám na volantu, jen už to prostě bude muset udělat sám podle svého citu, nepřijde mu echo z boxů, aby přihodil 2 body na předek.
S tím, že by se v průběhu sezóny neměli pravidla měnit, samozřejmě souhlasím.
-
-
Rostislav M.
10:47 12.09.2014 109.107.201.XXXA co když mu blbne elektronický systém (víme, že zadní brzdy nejsou mechanicky spojeny s pedálem, ale řídí je elektronika)? Tedy se může stát, že jednou brzdí dobře, podruhé jinak apod? To pozná pilot jak jinak než tím, že bude procházet data na volantu?-
eR
12:13 12.09.2014 62.245.107.XXXPokud se závada jednou projeví a jednou ne, tak by mu ani tým s ničím nepomohl. Maximálně by mu řekl, ať to přepne do nějakého fail-safe módu, pokud ho mají a to může pilot udělat sám.
Aby o jízdě pilota rozhodovalo 20 inženýrů v boxech je výsměch celému motorsportu. Do očí bijící to bylo v Německu, když Mercedes oznámil Lewisovi, že nejdřív musí spočítat jestli mu budou měnit přední křídlo, přitom je to ztráta asi 2-3 sekund při zastávce, což je při letošní rychlosti Mercedesu naprosto zanedbatelné. Poškodil si ho v 31 kole a až 39 mu oznámili, že by výměnou ztratili čas. Tudíž 8 kol počítali jestli jízda s poškozeným křídlem a změněným vyvážením bude stát Lewise do konce závodu víc, než výměna křídla. A to se na mě nezlobte, ale aby F1 byla postavena na takovýchto kalkulacích, tak to já nechci.
-
-
-
Nadcházející závod 15.9.2024
GP Ázerbájdžánu51kol (306.049 km)
Baku City Circuit
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (10:30 - 11:30)
- Kvalifikace (14:00)
-
Neděle
- Závod (13:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek