DISKUZE K ČLÁNKU Rozhovor s Whitingem: Jaké pokyny budou moci inženýři jezdcům nadále předávat?

Charlie Whiting hovoří o tom, jaké pokyny budou moci týmy z boxové zídky svým jezdcům i nadále předávat, a které budou konkrétně zakázány.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rozhovor s Whitingem: Jaké pokyny budou moci inženýři jezdcům nadále předávat?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 13.09.2014 07:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» hixaxon (Hlasovalo 6 lidí) 12.09.2014 10:20
Systémy jsou složitější na ovládání, řízení… »
» tom11 (Hlasovalo 6 lidí) 12.09.2014 12:50
v průběhu sezony? spousta diskutujících tu píše,… »
» Rostislav M. (Hlasovali 5 lidé) 12.09.2014 08:25
můj názor Prva jsem k tomu nechtěl nic říci, ale… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    213.181.129.XXX
    "Lewis je rýchlejší v 8.zákrute, prechádza ju plynule, s dostatočným pribrzdením a bez zaseknutia v nájazde" ...
    Tu by Nico dostal všetky potrebné informácie o tom, ako jazdí 8.zákrutu Lewis, a pri tom myslím, nie sú porušené žiadne pravidlá článku 20.1 ... 03

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      213.181.129.XXX
      no, slovo "rýchlejší" by som zmenil radšej na "rýchly", alebo "prechádza správne" ... :-)
      čo sa týka paliva, stačí len uviesť "Lewis správne podraďuje v zákrute 3, dostatočne brzí motorom a udržuje palivo na dojazd" 04

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    v průběhu sezony? spousta diskutujících tu píše, že by se pravidla neměla měnit v průběhu sezony. naprosto souhlasím, ale tohle není změna pravidel, tohle je pouze vyžadování dodržování stávajících pravidel. ty články o samostatném řízení a o přenosu dat z boxů do auta v pravidlech dávno jsou. to, že bylo porušování tohoto pravidla doposud přehlíženo je chybou, ne to, že nyní to již přehlíženo nebude........

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Chasnik

    217.117.213.XXX
    pravidlo bez sankce?? "Jak budou hříšníci trestáni?
    Charlie Whiting: To je věc sportovních komisařů, ale myslím, že půjde o sportovní trest jako je pokuta."

    V tomto vidím extrémně slabý bod celé záležitosti. Jak je možné, že se stanoví nebo upraví pravidlo a nestanoví se jasná sankce nebo rozsah sankcí (dle míry provinění)? To bude zase problém toho, jak to který komisař bude posuzovat a mohou vzniknout zbytečné spory jenom proto, že někdo spíchnul narychlo uprostřed sezóny pravidlo, které se teď bude dolaďovat za pochodu. Vskutku profesionální přístup 02

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Takže věta: "Sebastien, Daniel is faster than You. Do You understand?" Je povolená.01

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jura

    109.80.88.XXX
    trest Trest bude sportovní - tedy například pokuta ? 11

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Prokop S.

    Prokop S.

    89.102.95.XXX
    ironie Je ironická jak se tu jednou objeví názory, že auta jsou příliš jednoduchá na řízení, a u dalšího článku kde se píše o stížení řízení jsou tu názory, že je to pro piloty naopak příliš složité 11

    co se týče poruch ohrožujících bezpečnost je logické, že tým komunikovat bude moci "hele, odešly ti zadní brzdy" asi zakazovat nebudou..

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • hixaxon

      hixaxon

      89.177.88.XXX
      Systémy jsou složitější na ovládání, řízení auta jako takového jednodušší. Dvě rozdílné věci.

      Já jsem za změnu rád, talent, cit a zkušenosti je to za co jsou podle mě piloti placení.

      + 6 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ono v istom momente je to aj prospešné,... ...lebo toho vykecávania bolo niekedy až moc a jazdcov to vytrhávalo zo sústredenia a neboli potom dosť koncentrovaný na závod a chybovali. 01

    + 3 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    130.226.139.XXX
    Blbost Takže je to tak jsme si myslel...
    Pilotovi budou odcházet brzdy až pak jednou nezastaví...
    Nemyslím si, že má dost času na to aby každou rovinku projel všechna data, zda je auto komplet v pořádko, kor když bude mít souboj s jiným pilotem.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • eR

      62.245.107.XXX
      To že vám odchází brzdy přece jako pilot cítíte, protože začnete probržďovat a nevejdete se do apexu. Na to nepotřebujete žádná data ani displeje.

      To mě připadá, jako by si tenista stěžoval, že mu raketa nehlásí, že má prasklou strunu. To prostě jako sportovec poznáte okamžitě, ani se na ni nemusíte podívat.

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mobil1

        46.135.72.XXX
        No nevím, sice jsem F1 nikdy neřídil, ale když auto začne špatně brzdit může těch příčin být víc, než jenom teplota brzd, řekl bych.

        Například problém s dobíjením baterie, pneumatikou, zavěšením kola, změna těžiště vozu atd.

        Neumím posoudit jestli je to pravidlo dobré nebo ne, ale přijde mi divné tohle měnit v průběhu sezóny.

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • eR

          62.245.107.XXX
          Problémů samozřejmě může být víc, ale pilot s nimi nemůže nic dělat. Takže pokud se s tím bude dát jet, i když bude muset dřív brzdit, tak pojede na dojetí a pokud bude cítit, že už je to nebezpečné, tak dojede do boxů a ze závodu odstoupí. Nastavení brzdného účinku si může udělat sám na volantu, jen už to prostě bude muset udělat sám podle svého citu, nepřijde mu echo z boxů, aby přihodil 2 body na předek.

          S tím, že by se v průběhu sezóny neměli pravidla měnit, samozřejmě souhlasím.

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Rostislav M.

        Rostislav M.

        109.107.201.XXX
        A co když mu blbne elektronický systém (víme, že zadní brzdy nejsou mechanicky spojeny s pedálem, ale řídí je elektronika)? Tedy se může stát, že jednou brzdí dobře, podruhé jinak apod? To pozná pilot jak jinak než tím, že bude procházet data na volantu?

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • eR

          62.245.107.XXX
          Pokud se závada jednou projeví a jednou ne, tak by mu ani tým s ničím nepomohl. Maximálně by mu řekl, ať to přepne do nějakého fail-safe módu, pokud ho mají a to může pilot udělat sám.

          Aby o jízdě pilota rozhodovalo 20 inženýrů v boxech je výsměch celému motorsportu. Do očí bijící to bylo v Německu, když Mercedes oznámil Lewisovi, že nejdřív musí spočítat jestli mu budou měnit přední křídlo, přitom je to ztráta asi 2-3 sekund při zastávce, což je při letošní rychlosti Mercedesu naprosto zanedbatelné. Poškodil si ho v 31 kole a až 39 mu oznámili, že by výměnou ztratili čas. Tudíž 8 kol počítali jestli jízda s poškozeným křídlem a změněným vyvážením bude stát Lewise do konce závodu víc, než výměna křídla. A to se na mě nezlobte, ale aby F1 byla postavena na takovýchto kalkulacích, tak to já nechci.

          + 2 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Přes dobrý výsledek nejsou piloti McLarenu spokojeni

PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

Kevin Magnussen byl po GP Itálie potrestán vlastně dvakrát

Magnussena v Baku neuvidíme, vybodoval se. Sám tvrdí, že svůj trest nechápe

Hrdina dne - Charles Leclerc. Dokázal převézt největší soupeře

GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama