DISKUZE K ČLÁNKU FIA s okamžitou platností zakazuje radiokomunikaci týkající se výkonnosti vozu či jezdce
FIA to s prosazením svého záměru omezit radiokomunikaci mezi boxovou zídkou a pilotem myslí vážně. Dnes o tom informovala v technické směrnici týmy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FIA s okamžitou platností zakazuje radiokomunikaci týkající se výkonnosti vozu či jezdce
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Zix.
19:30 11.09.2014 78.102.247.XXXČástečný zákaz radiokomunikace Pro fanouška který o tom pravidlu ví to bude určitě zajímavější, ale jak tu píšou jiní - bohužel se to dá snadno obejít vymyšlenými hesly a bude to skoro to samý.
Moc ale nechápu proč FIA takhle mění pravidla v průběhu sezóny pravidla. Ty by měli být jasně nastavený na začátku roku a měnit případně až na další rok. V jíných sportech se taky nemění takhle pravidla, že v části sezóny něco platí a pak najednou ne, nebo naopak. -
eR
18:48 11.09.2014 62.245.107.XXXTeď jsem četl rozhovor s Whitingem ohledně toho co bude a co nebude povolené a jsem pro.
Opravdu není žádoucí, aby byl jezdec veden za ručičku a veškeré informace o stavu auta mu dávali z boxů. To si má, jak říká Whiting, hlídat sám, protože veškeré potřebné údaje má na volantu. Sice přibude jezdcům práce a budou muset víc přemýšlet, protože z boxů už jim nebude moci přijít nápověda ve formě "změň režim motoru na 5 jinak nedojedeš", ale o tom to má být, aby o své jízdě rozhodoval jezdec a ne 20 lidí v boxech u počítačů simulující v reálném čase každou blbost.
Jediné co je z mého pohledu kontroverzní je skutečnost, že minimálně Red Bull a Williams jezdí s volantem bez displeje, tudíž si pilot tyto skutečnosti nemá jak hlídat a na výměnu za model s displejem mají velmi málo času. -
-
-
JOCHEN RINDT
15:35 11.09.2014 88.102.230.XXXDřív to šlo i bez rádia. Jak to ti borci dělali,asi uměli číst a měli ten auťák v těle ,nikdo neměl nic stopro,bylo větší vzrůšo,ale to už jsou jen starý pověsti. -
-
Duncan66
16:17 11.09.2014 89.29.32.XXXhehe, takze vyvozovat z toho, co pusti rezie do eteru jak na tom kdo je je naopak sranda velka. To je jako by se posuzovala kvalita nasi popmusic podle cetnosti clanku v Bulvaru. Taky je potom objektivni, ze vitezkou by byla dlouhe roky Bartosova apod., protoze se o ni pise kazdy den, ikdyz za posleni roky nenazpivala prakticky nic?
-
-
anonym
13:32 11.09.2014 158.255.27.XXXzaujimave aj ked nie presne chapem tomu pravidlu, kedze po prve sa moze sifrovat sprava a po druhe rad som si vzdy vypocul co sa deje medzi boxami a jazdcom. V ktorom sektore je kto rychlejsi, ake maju plany, atd.
Zakazat nieco na polovicu = nezakazat vobec // kto to bude hodnotit, ked budu spravi sifrovane do nejakych slov prip. viet? Totalna hlupost, na druhej strane chapem FIA, ale ci je toto rozhodnutie spravne..-
-
-
-
Maniak
10:06 12.09.2014 78.108.103.XXXŘíká se tomu vysílání s rozprostřeným spektrem. Vtip je v tom, že místo klasického vysílání na nějakém kanálu se vysílání převede na velmi širokopásmové. Výhodou je lepší odolnost proti rušení a ztížená detekce, protože klasické detektory vysílání nic nezjistí. Používaj to hlavně vojáci. Na druhou stranu je otázkou, zda by podobný bazmek šlo v autě utajit.
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek