DISKUZE K ČLÁNKU FIA s okamžitou platností zakazuje radiokomunikaci týkající se výkonnosti vozu či jezdce

FIA to s prosazením svého záměru omezit radiokomunikaci mezi boxovou zídkou a pilotem myslí vážně. Dnes o tom informovala v technické směrnici týmy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA s okamžitou platností zakazuje radiokomunikaci týkající se výkonnosti vozu či jezdce

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 12.09.2014 10:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» hixaxon (Hlasovalo 22 lidí) 11.09.2014 14:36
V podání Ferrari: "Kimi, chorizo is faster… »
» tom11 (Hlasovalo 14 lidí) 11.09.2014 13:01
text ... z článku jsem vůbec nepochopil, o co… »
» uzivatel000820 (Hlasovalo 9 lidí) 11.09.2014 12:07
Tak to je asi největší hloupost co jsem za … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    text ... z článku jsem vůbec nepochopil, o co jde, zato Kamuiův twitter to vysvětlil jasně18

    ale vážně. myšlenka je jasná, současná pravidla také, ale kdo a jak bude určovat hranici co je a co není " samostatné řízení" a co je a co není "přenos dat do auta", tak to jsem hodně zvědavý. ono takové oznámení na tabuli na boxové zídce je také přenos dat...20

    + 14 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jedi

    94.230.156.XXX
    Hahah, kolik "vysoce kvalifikovaných" lidí bude v "komisi", která bude posuzovat radiokomunikaci? A jaké budou tresty? Kdy bude výběrové řízení na tyto odborníky? Určitě to nebude špatně placený, tak že bych se přihlásil...

    + 9 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Qay

    212.108.4.XXX
    tak to prostě zašifrují víno je kyselé = týmový kolega je rychlejší,
    1. třída kašička = zrychli v 1. sektoru,
    třešně zrají = zajels nejrychlejší kolo,
    cítím něco shnilého = z toho auta dnes víc nedostaneš... atd., atd.

    + 24 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Slimák

      194.213.42.XXX
      mýdlo volá ručník 12

      + 12 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • hixaxon

      hixaxon

      62.141.0.XXX
      V podání Ferrari: "Kimi, chorizo is faster than vodka, do you understand this message?"

      + 22 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • RiLCO

      78.98.193.XXX
      Vo Ferrari majú na to špecialistu, Andrea Stella.
      Buď hovorí po taliansky, alebo po anglicky s talianskym prízvukom, no ja mu za boha nerozumiem.

      + 9 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jiný Honza

      194.48.241.XXX
      Pták mává křídly - upadla ti radlice.11

      + 18 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000820

    uzivatel000820

    193.35.102.XXX
    Tak to je asi největší hloupost co jsem za poslední dekádu zažil. To proboha budou dekódovat opatrné šifry které si týmy vymyslí? Jak chtějí přesně určit hranici co je ještě povoleno z důvodu bezpečnosti nebo strategie obecně? Nechápu.02

    + 9 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    212.10.81.XXX
    CO? Řekněme, že bude unikat olej, nebo nízký tlak atp. Prostě hrozí situace zničení motoru nebo selhání klíčového komponentu tak tým nebude moct pilotovi říct, že má zastavit auto atp?

    + 0 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      109.202.68.XXX
      to je technická závada, tam to bude asi jinak...ale spíš mě zajímá třeba jak to bude s pneumatikama a jejich stavem, tam jde o výkonnost

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Prokop S.

        Prokop S.

        89.102.95.XXX
        co se týče pneu, stejně to bývá spíše na jezdci aby řekl jak se na nich jede - v jakém jsou stavu. Boxů se to nedotkne..

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • RevolutionX

      109.80.156.XXX
      Tak můžou využít ten obří display co si namontovali na volant. Myslím že malá hlášku o stavu oleje by se tam vešla 03

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Karel

        109.81.245.XXX
        Na displej volantu by to jezdci mohlo kreslit průjezd zatáčkou a překrýt stopou týmového kolegy.

        + 6 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama