DISKUZE K ČLÁNKU Šéfové týmů jednají o zákazu rádia v F1 - pomůže jezdcům více vyniknout?

Nelíbí se vám, že inženýři vodí piloty pomocí rádia "za ručičku?" Pomohlo by zatraktivnění závodu a odhalení schopnosti jezdců zákaz radiokomunikace? Možná se dočkáme, v současné době o něm totiž šéfové týmů jednají.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šéfové týmů jednají o zákazu rádia v F1 - pomůže jezdcům více vyniknout?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 36, poslední 10.09.2014 10:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» skejpa (Hlasovalo 9 lidí) 09.09.2014 08:36
dobrej nápad Nechal bych jim pouze informace o… »
» skejpa (Hlasovali 4 lidé) 09.09.2014 10:47
Na zastávku se můžou připravit i tím, že… »
» skejpa (Hlasovali 2 lidé) 09.09.2014 12:50
A co tím chceš naznačit ? :-) Já se do kokpitu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                    • Fanda.LH

                      109.81.147.XXX
                      Evidentně nevíš o čem je řeč...

                      + 0 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • jiný Honza

                        78.108.145.XXX
                        Proč? Máš dojem, že nebude signalizace tlaku oleje, teplot válců, turba, baterií, brzd a já nevím čeho ještě?
                        Když o tom nebude vědět depo, myslíš, že někdo bude riskovat zničení motoru v plné rychlosti? Když mají jen 5 motorů na sezónu? Takže bez analýzy z depa prostě zastaví.
                        Vem si, kolikrát slyšíš během závodu, že tomu se nelíbí brzdy, tomu netáhne motor, auto je přetáčivé, nedotáčivé...

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Fanda.LH

                          194.228.208.XXX
                          Pilot dostane nalejvárnu a informace o stavu uvidí na volantu... Ztěžují si protože můžou, v tom by byl ten přínos... Museli by si poradit sami...

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Ak na rok bude zavedené aj,... ...riadenie nastavenia náprav centrálnou jednotkou, tak to bude evidentne o tom, že pretekanie v skutočnom aute f1 a trenažéry sa stotožní. 18 11

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    88.146.158.XXX
    dobrej nápad Nechal bych jim pouze informace o nehodách na trati a nějakých dalších nečekaných situacích a jinak "poraď si sám". Chceš jet do boxů ? Jeď. A naopak. Bylo by to daleko zajímavější pro fanoušky a piloti by se mohli vymlouvat jen sami na sebe.

    + 9 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      194.228.208.XXX
      Na tu zastávku musí být nachystaní, to není jen tak... Nicméně myslím si, že v konečném důsledku by s ním komunikovali přes volant a na začátku by dostal nalejvárnu informací...

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • skejpa

        skejpa

        88.146.158.XXX
        Na zastávku se můžou připravit i tím, že zmáčkne čudlík. I v blbý počítačový hře jsem schopen kolo před zastávkou navolit kdy budu zastavovat a jestli chci měkký nebo tvrdý pneu... Tak proč by to nezvládli oni.

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          194.228.208.XXX
          Já zas v blbý počítačový hře jsem jednou Assassin podruhé slavný fotbalista... Taky nechápu proč v reálu nelezu po střelách a míčem se můžu leda tak nechat trefit...

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • skejpa

            skejpa

            88.146.158.XXX
            A co tím chceš naznačit ? :-) Já se do kokpitu neženu :D Jen říkám, že by to zvládli.

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              194.228.208.XXX
              Ve hře je všechno zjednodušený... Vždyť se to nedá absolutně srovnávat...

              + 2 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Karel

            89.103.122.XXX
            omg on nepíše že je pilot formule jedna, píše že i v blbé počítačové hře zmáčkně čudlík na "volantu" a mechanici v boxech vědi, aha skejparacer pojede dalsi kolo do boxů.. jinak ty věci co píšeš bys v reálu taky mohl, jen nebýt línej/levej13

            + 4 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jiný Honza

              78.108.145.XXX
              Jo a pak se sejdou oba vozy u mechaniků najednou... 11
              Nebo dorazí v momentě, kdy se zasekla pistole, není tlak vzduchu nebo asi 1000 dalších věcí.

              + 1 / − 7

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Myron

                95.173.207.XXX
                Ale to je riziko podnikání. Zůstalo by na týmu, aby zajistil připravenost na všechny eventuality. Koneckonců stále tu ještě jsou infotabule v rukou mechaniků na pitwall. A v dobách jejich používání to taky fungovalo...

                + 5 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Jens

                78.157.160.XXX
                Double pit-stopy zvládají týmy běžně (viz výjezdy SC), v tom bych problém neviděl.

                + 5 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jiný Honza

                  78.108.145.XXX
                  Za SC nehraje 5 sec roli, pokud se ale jede naplno, tak 5 sec může být i několik míst. Viz letošní Monza.

                  + 0 / − 5

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Jens

                    78.157.160.XXX
                    5 sekund hraje za SC v nahuštěném poli obzvlášť velkou roli. Ale i kdyby: dělají to občas i během závodu, takže v tomhle žádný problém není. Obzvlášť při zastávkách, které běžně trvají něco málo přes dvě sekundy.

                    + 3 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama