DISKUZE K ČLÁNKU Šéfové týmů jednají o zákazu rádia v F1 - pomůže jezdcům více vyniknout?

Nelíbí se vám, že inženýři vodí piloty pomocí rádia "za ručičku?" Pomohlo by zatraktivnění závodu a odhalení schopnosti jezdců zákaz radiokomunikace? Možná se dočkáme, v současné době o něm totiž šéfové týmů jednají.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šéfové týmů jednají o zákazu rádia v F1 - pomůže jezdcům více vyniknout?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 36, poslední 10.09.2014 10:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» skejpa (Hlasovalo 9 lidí) 09.09.2014 08:36
dobrej nápad Nechal bych jim pouze informace o… »
» skejpa (Hlasovali 4 lidé) 09.09.2014 10:47
Na zastávku se můžou připravit i tím, že… »
» skejpa (Hlasovali 2 lidé) 09.09.2014 12:50
A co tím chceš naznačit ? :-) Já se do kokpitu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                    • Fanda.LH

                      109.81.147.XXX
                      Evidentně nevíš o čem je řeč...

                      + 0 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • jiný Honza

                        78.108.145.XXX
                        Proč? Máš dojem, že nebude signalizace tlaku oleje, teplot válců, turba, baterií, brzd a já nevím čeho ještě?
                        Když o tom nebude vědět depo, myslíš, že někdo bude riskovat zničení motoru v plné rychlosti? Když mají jen 5 motorů na sezónu? Takže bez analýzy z depa prostě zastaví.
                        Vem si, kolikrát slyšíš během závodu, že tomu se nelíbí brzdy, tomu netáhne motor, auto je přetáčivé, nedotáčivé...

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Fanda.LH

                          194.228.208.XXX
                          Pilot dostane nalejvárnu a informace o stavu uvidí na volantu... Ztěžují si protože můžou, v tom by byl ten přínos... Museli by si poradit sami...

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Ak na rok bude zavedené aj,... ...riadenie nastavenia náprav centrálnou jednotkou, tak to bude evidentne o tom, že pretekanie v skutočnom aute f1 a trenažéry sa stotožní. 18 11

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    88.146.158.XXX
    dobrej nápad Nechal bych jim pouze informace o nehodách na trati a nějakých dalších nečekaných situacích a jinak "poraď si sám". Chceš jet do boxů ? Jeď. A naopak. Bylo by to daleko zajímavější pro fanoušky a piloti by se mohli vymlouvat jen sami na sebe.

    + 9 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      194.228.208.XXX
      Na tu zastávku musí být nachystaní, to není jen tak... Nicméně myslím si, že v konečném důsledku by s ním komunikovali přes volant a na začátku by dostal nalejvárnu informací...

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • skejpa

        skejpa

        88.146.158.XXX
        Na zastávku se můžou připravit i tím, že zmáčkne čudlík. I v blbý počítačový hře jsem schopen kolo před zastávkou navolit kdy budu zastavovat a jestli chci měkký nebo tvrdý pneu... Tak proč by to nezvládli oni.

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          194.228.208.XXX
          Já zas v blbý počítačový hře jsem jednou Assassin podruhé slavný fotbalista... Taky nechápu proč v reálu nelezu po střelách a míčem se můžu leda tak nechat trefit...

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • skejpa

            skejpa

            88.146.158.XXX
            A co tím chceš naznačit ? :-) Já se do kokpitu neženu :D Jen říkám, že by to zvládli.

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              194.228.208.XXX
              Ve hře je všechno zjednodušený... Vždyť se to nedá absolutně srovnávat...

              + 2 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Karel

            89.103.122.XXX
            omg on nepíše že je pilot formule jedna, píše že i v blbé počítačové hře zmáčkně čudlík na "volantu" a mechanici v boxech vědi, aha skejparacer pojede dalsi kolo do boxů.. jinak ty věci co píšeš bys v reálu taky mohl, jen nebýt línej/levej13

            + 4 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jiný Honza

              78.108.145.XXX
              Jo a pak se sejdou oba vozy u mechaniků najednou... 11
              Nebo dorazí v momentě, kdy se zasekla pistole, není tlak vzduchu nebo asi 1000 dalších věcí.

              + 1 / − 7

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Myron

                95.173.207.XXX
                Ale to je riziko podnikání. Zůstalo by na týmu, aby zajistil připravenost na všechny eventuality. Koneckonců stále tu ještě jsou infotabule v rukou mechaniků na pitwall. A v dobách jejich používání to taky fungovalo...

                + 5 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Jens

                78.157.160.XXX
                Double pit-stopy zvládají týmy běžně (viz výjezdy SC), v tom bych problém neviděl.

                + 5 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jiný Honza

                  78.108.145.XXX
                  Za SC nehraje 5 sec roli, pokud se ale jede naplno, tak 5 sec může být i několik míst. Viz letošní Monza.

                  + 0 / − 5

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Jens

                    78.157.160.XXX
                    5 sekund hraje za SC v nahuštěném poli obzvlášť velkou roli. Ale i kdyby: dělají to občas i během závodu, takže v tomhle žádný problém není. Obzvlášť při zastávkách, které běžně trvají něco málo přes dvě sekundy.

                    + 3 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama