DISKUZE K ČLÁNKU Šéfové týmů jednají o zákazu rádia v F1 - pomůže jezdcům více vyniknout?
Nelíbí se vám, že inženýři vodí piloty pomocí rádia "za ručičku?" Pomohlo by zatraktivnění závodu a odhalení schopnosti jezdců zákaz radiokomunikace? Možná se dočkáme, v současné době o něm totiž šéfové týmů jednají.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Šéfové týmů jednají o zákazu rádia v F1 - pomůže jezdcům více vyniknout?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Arnošt
13:19 09.09.2014 213.151.83.XXXDobrý nápad Nic nemám proti slovní komunikaci. Ale dálkové zásahy do řídící jednotky a dalších elekronických hejblat bych zakázal. Tedy ukončit předos dat ve směru boxová zídka - auto. Pokud to nevíte, tak v současnosti lze ovládat řadu parametrů, včetně charakterisky brždění, bez vědomí pilota. Obrácený přenos tolik nevadí. -
-
dannak
10:35 09.09.2014 193.245.34.XXXblbost Ahcjo, co to zas vymysleji za kraviny ? podle me to bude podobne, jako s mrazenim motoru: zmrazi vyvoj motoru, tak se zacnou penize cpat to ladeni vyfuku.
Ted zakazou radio, tak holt vymysli superinteligentni Volant, kteryb bude zobrazovat vic nez ty stavajici, ve snaze dohat "informacn ztratu" vypadkem radia.
Achjo, kam to speje ? na jedne strane chceme F1 supermoderni, viz nove motory, revolucni technologie atd. a na druhe strane takovyhle, temer zpatecnicky krok ? nejak v tom postradam konzistenci a vic mi to prijde jako pokus omyl: neco zmenime a uvidime, co na to divaci.
Jeste par takovych sezon a koncim s F1, bohuzel :(-
anonym
12:15 09.09.2014 178.255.168.XXXNeviděl bych to tak černě. Oboustranná telemetrie je dávno zakázaná, takže na volantu se tak jako tak budou moct zobrazit jenom údaje týkající se auta plus max. pár základních povolených údajů týkajících se závodu. Sebesuperinteligentnější volant se sebevětším displejem nebudou nic platné. Naopak by to mohlo zjednodušit ovládání vozu, zredukovat počet z kokpitu nastavitelných parametrů.
Takové věci, jako kde má pilot jak jet, aby byl o půl desetiny rychlejší nebo ušetřil půl decky paliva, ať řeší v trénincích, od toho jsou. V závodě ať každý ukáže, co v něm je.
-
-
anonym
08:39 09.09.2014 213.220.242.XXXNe Vzhledem k tomu kam se Formule 1 posunula za poslední 15, 20 let, tak to je podle mě nemožné. Současné monoposty jsou spíš už playstationy, které jezdec není schopen sám ovládat, každý potřebuje pomoc s nastavením, to nemluvím o zátěžových situacích typu nehoda, selhání některé části pohonné jednotky apod.-
-
-
-
-
jiný Honza
11:36 09.09.2014 194.48.241.XXXJasně, ale je ptákovina odstupovat (nebo naopak něco zničit na autě) jen proto, že jedna ze dvou zobrazovacích jednotek nejede. Prostě buď je volant OK nebo jedu podle údajů z depa. Mám prostě zálohu.
Pokud by tohle chtěli odbourat, pak buď fůra aut nedojede - závada na volantu nebo budou penalizace za více motorů, turb...
Takže pokud zrušit komunikaci (kromě nehod, depa atd.), pak současně zrušit limity na počet částí za sezónu. -
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek