DISKUZE K ČLÁNKU Týmy potřebují testovat 18" pneumatiky v ročním předstihu
Technický ředitel stáje Ferrari – James Allison si myslí, že je velice důležité, aby týmy Formule 1 byly informovány v dostatečném časovém předstihu před zavedením nových 18“ pneumatik.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Týmy potřebují testovat 18" pneumatiky v ročním předstihu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
karel
14:38 19.08.2014 89.103.122.XXXno nazývat mě pseudofanouškem když jsem od 98 minimálně nevynechal závod je zavádějící..
Gp2 ,f3, a víceméně vetšina openwheelů se obejde bez toho, ale jak říkám, nedivím se, když k tomu přičtu ty prohlášení zainteresovaných lidí jak formule potřebuje expandovat na sociální sítě, twiter, každej musí vědět kdy Fernando měnil trenky..ztratil jsem již dávno naději
Jinak 3/4 mě nezajímají, jelikož 3/4 z nich jsou právě ti tví pseudofanoušci, low riders na ráfkách ;), ostatním ani nestojí za to reagovat ..-
Jarda
14:46 19.08.2014 109.81.245.XXXTo, že někdo teprve 16 let sleduje F1 znamená, že nemůže být pseudofanouškem? Svým postojem k pokroku, výkonnosti a hezkému designu dáváš najevo, jako to je s tím tvím fandovstvím. To, že F1 má podle tebe ignorovat sociální sítě, Twitter, youtube a moderní technologie, jen dokresluje tvé rádobyobjektivní představy. Pokud tě nezajímá názor drtivé většiny, jsi nejen pravý pseudofanoušek, ale i ignorat. A na ráfkách se jezdí i teď, na těch pravěkých gumách, které nemají žádné praktické využití. Si něco takového nasaď na svého Favorita a pak mudruj!-
karel
14:53 19.08.2014 89.103.122.XXXno pokud mi někdo řekne že formuli jedna sleduje 16 let co závod, předtím samozřejmě taky, tak u pro mě není pseudofanoušek..
Pokud sleduješ formuli kvůli technologiím, tak to musíš z Formule E být v sedmým nebi..
Ta tvoje drtivá většina opakuji jsou právě ti tvý pseudofanoušci, které jak píše třeba skejpa, cituji: WOW to vypadá o 200% rychleji..lol to jsou oni, nic ve zlým.
Prostě já jsem proti, ale vše záleží na staříkovi.. a v konečné fázy opravdu takové gumy budou, takže tu pouze pláči nad rozlitým mlékem. -
karel
15:00 19.08.2014 89.103.122.XXX"To, že F1 má podle tebe ignorovat sociální sítě, Twitter, youtube a moderní technologie, jen dokresluje tvé rádobyobjektivní představy."
Tohle neříkám, ale taky si nemyslím že by to byl její problém. Dřív se bez toho obešla a fanoušků bylo stále dost. To už je jen něco navíc, obal který je k ničemu, když zboží uvnitř je zhnilé. Jak říkám nebráním se pokroku, ale měnit vše? ten youtube atd. to ať si přidaj, ale ať mi netvrdí že to pro mě F1 něják zatraktivní.
-
-
-
anonym
11:06 20.08.2014 178.255.168.XXXHodně by mě ale zajímalo, kde bereš ty pseudofanoušky. Já ve svém okolí pozoruju, že odpůrci 18" kol jsou většinou starší ročníky, konzervy, které fandí F1 30+ let, zatímco nadšením hýkají většinou mladší ročníky, kterým sotva zaschl inkoust na řidičáku a fandí vždycky tomu, kdo vyhrává. Kdo se víc blíží pojmu pseudofanoušek, ať si každý rozhodne sám.
Samozřejmě se to ale nedá paušalizovat, protože jsem viděl velké nadšení i od ročníku 48 a o žebřiňáku slyšel mluvit kluka bez řidičáku, takže... V každém případě máš pravdu, že většině se osmnáctky líbí, ale že by bylo možné odpůrce považovat za pseudofanoušky, to je, myslím, hodně přestřelené.-
-
-
Jarda
12:47 20.08.2014 109.81.245.XXXNevím, jestli jsi ten stejný anonym jako výš, který přišel trochu k rozumu, nebo další přivandrovalý anonymní hlupák, který si může na Internetu ulevit.
Pokud jsi inteligentní tak víš, že diskuse má smysl s někým, kdo má jméno - ne s jedním, dvěma, desítkami, stovkami či tisíci lidmi schovávajícími se za stejný anonym. Pokud chceš odpovědi a opravdu ti záleží na tom, aby někdo tvé argumenty bral a slušně s tebou hovořil, pak si nějaký nick vybereš. Nemusí to být kvůli vytváření sociálních vazeb tady, ale vnímám to tak trochu jako slušnost.-
anonym
13:26 20.08.2014 178.255.168.XXXJsem stejný anonymní hlupák, který sem chodí už pěknou řádku let, který sem několik let přispíval s jedním konkrétním nickem a s několika lidmi si tu i celkem notoval (dokud onen nick používal, pochopitelně), takže řekněme, že i nějaké ty sociální vazby byly.
Možná si říkáš, proč o sobě píšu jako o hlupákovi a hlavně proč nick dál nepoužívám. Je to celkem prosté - bojuju s větrnými mlýny a i když vím, že je můj vzdor tak trochu hloupý, záměrně bojkotu to předvyplňovací políčko, které, když ho člověk ve spěchu opomene, z něj místo upozornění, že nemá vyplněný nick, udělá anonyma. Osobně je mi totiž úplně jedno, s kým se bavím, pokud je diskuse smysluplná. Zato mi dost vadí zbytečné příspěvky typu "zapomněl jsem se podepsat", "nebyl jsem přihlášený" apod., jako i podporování anonymů diskusním systémem. Jsem totiž přesvědčený, možná mylně, že kdyby musel každý vyplnit nějaký nick o určitém minimálním počtu znaků, právě "příspěvky" přivandrovalých anonymních hlupáků by ubyly.
Můžeme se teď vrátit k tématu, dořešit ty pseudofanoušky a případně probrat, jestli zrovna velikost ráfků je palčivým problémem F1, který je třeba za nemalé investice ze strany týmů řešit?
Honza-
Jarda
13:37 20.08.2014 109.81.245.XXXKdyž ho záměrně bojkotuješ, tak mi to přijde trochu škoda, protože hlupák zřejmě nejsi. Nijak ti to neprospívá, tohle nevnímám jako boj s větrnými mlýny, ale zbytečné bazírování na něčem tak malicherném.. když se chci přihlásit do bankovnictvím, musím znát login, na úřadech potřebuji občanku - člověk občas musí vědomě něco udělat, ne? Jasně, může zapomenout, ale to se dá napravit, ne? Ty příspěvky jsem si tady nevšimnul, co tady píšeš, ale tím netvrdím, že se to nemůže stát - a kdyby se mi to stalo, tak to pod tím napravím. Ale vzhledem k tomu, že jde o první řádek? Jasně, je to tvá volba, ale podle mě se tím zbytečně řadíš někde jinde.. níže. A občas zbytečně můžeš sklidit negativní reakci, protože většina anonymů píše anonymně záměrně - z jiných důvodů. Ale když tě to baví bojovat pro nic a zbytečně si znepříjemňovat život, tak ti do toho mluvit nebudu.
Teď k těm pseudofanouškům: průzkumy ukazovaly, že cca 3/4 fanoušků byly pro větší kola, a líbíly se i lidem z F1. Neviděl jsem průzkum s odpovědmi strukturovanými dle věku. V mém okolí je to jinak, takže argumentovat tím, co zažíváš kolem sebe, to je dost subjektivní (hodně malý vzorek lidí). Velikost kol určitě není palčivým problémem - vidím, že jsi na to téměř alergický, ale hodně by to zatraktivnilo pohnojený vzhled vozů (začalo to radlicemi vpředu, pak ty nosy atd). A kromě nevýhod a vyšších nákladů (ty souvisejí s každou změnou) mají výhody.
-
-
-
-
-
-
-
-
anonym
10:55 20.08.2014 178.255.168.XXXPřed cca 20 lety začaly některé bohatší týmy experimentovat s většími koly a protože to byla hodně drahá sranda (nejde ani tolik o kolo samotné, ale o brzdy a všecho kolem nich a samozřejmě černou díru na peníze - aerodynamiku), kterou by malé týmy stěží utáhly, doholo se, že zůstanou všichni u 13" kol. To ale není jediný důvod, proč mají formulové vozy balóny, viz 10:47.
-
-
-
-
anonym
10:16 20.08.2014 178.255.168.XXXSrovnání se silničními vozy je ten největší nesmysl ze všeho. Zavěšení, odpružení a potřeba primárního odpružení pneumatikou je u formulí se silničními vozy jen těžko srovnatelná.
Eracer nepíše, že chce nechat současné třináctky. Proti rozumnému zvětšení kola by byl asi málokdo, ale osmnáctky jsou u formulí prostě overkill. Navíc jestli něco neudělají s hmotností... Fakt nechápu, proč je třeba k už tak dost těžkým autům přidávat dalších 16 kg jen kvůli líbivým ráfkům (pominu, že se zdaleka nelíbí každému).
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek