DISKUZE K ČLÁNKU Týmy potřebují testovat 18" pneumatiky v ročním předstihu

Technický ředitel stáje Ferrari – James Allison si myslí, že je velice důležité, aby týmy Formule 1 byly informovány v dostatečném časovém předstihu před zavedením nových 18“ pneumatik.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Týmy potřebují testovat 18" pneumatiky v ročním předstihu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 20.08.2014 13:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» skejpa (Hlasovalo 8 lidí) 19.08.2014 13:24
Ne za rok ale již další sezónu Já bych je… »
» zipp (Hlasovalo 7 lidí) 19.08.2014 14:44
přesně tak, 13" kola patří do minulýho… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • karel

    89.103.122.XXX
    děkujeme.. za další zbytečné zlepšení o které nikdo nestojí, stejně jako letošní nosánky 11
    neponaučitelná to organizace, formuli mám rád ale už je mi z těch všech rádoby změn k lepšímu na blinkání :(

    + 5 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jarda

      109.81.245.XXX
      Nikdo - myslíš tu malou část pseudofanoušků? Přes 3/4 byly pro, většině se větší kola na formulích líbí. Je fajn, že F1 konečně přemýšlí o něčem přínosném.

      + 10 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • karel

        89.103.122.XXX
        no nazývat mě pseudofanouškem když jsem od 98 minimálně nevynechal závod je zavádějící..

        Gp2 ,f3, a víceméně vetšina openwheelů se obejde bez toho, ale jak říkám, nedivím se, když k tomu přičtu ty prohlášení zainteresovaných lidí jak formule potřebuje expandovat na sociální sítě, twiter, každej musí vědět kdy Fernando měnil trenky..ztratil jsem již dávno naději

        Jinak 3/4 mě nezajímají, jelikož 3/4 z nich jsou právě ti tví pseudofanoušci, low riders na ráfkách ;), ostatním ani nestojí za to reagovat ..

        + 8 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jarda

          109.81.245.XXX
          To, že někdo teprve 16 let sleduje F1 znamená, že nemůže být pseudofanouškem? Svým postojem k pokroku, výkonnosti a hezkému designu dáváš najevo, jako to je s tím tvím fandovstvím. To, že F1 má podle tebe ignorovat sociální sítě, Twitter, youtube a moderní technologie, jen dokresluje tvé rádobyobjektivní představy. Pokud tě nezajímá názor drtivé většiny, jsi nejen pravý pseudofanoušek, ale i ignorat. A na ráfkách se jezdí i teď, na těch pravěkých gumách, které nemají žádné praktické využití. Si něco takového nasaď na svého Favorita a pak mudruj! 14

          + 8 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • karel

            89.103.122.XXX
            no pokud mi někdo řekne že formuli jedna sleduje 16 let co závod, předtím samozřejmě taky, tak u pro mě není pseudofanoušek..

            Pokud sleduješ formuli kvůli technologiím, tak to musíš z Formule E být v sedmým nebi..

            Ta tvoje drtivá většina opakuji jsou právě ti tvý pseudofanoušci, které jak píše třeba skejpa, cituji: WOW to vypadá o 200% rychleji..lol to jsou oni, nic ve zlým.

            Prostě já jsem proti, ale vše záleží na staříkovi.. a v konečné fázy opravdu takové gumy budou, takže tu pouze pláči nad rozlitým mlékem.

            + 6 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • karel

            89.103.122.XXX
            "To, že F1 má podle tebe ignorovat sociální sítě, Twitter, youtube a moderní technologie, jen dokresluje tvé rádobyobjektivní představy."


            Tohle neříkám, ale taky si nemyslím že by to byl její problém. Dřív se bez toho obešla a fanoušků bylo stále dost. To už je jen něco navíc, obal který je k ničemu, když zboží uvnitř je zhnilé. Jak říkám nebráním se pokroku, ale měnit vše? ten youtube atd. to ať si přidaj, ale ať mi netvrdí že to pro mě F1 něják zatraktivní.

            + 6 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.255.168.XXX
        Hodně by mě ale zajímalo, kde bereš ty pseudofanoušky. Já ve svém okolí pozoruju, že odpůrci 18" kol jsou většinou starší ročníky, konzervy, které fandí F1 30+ let, zatímco nadšením hýkají většinou mladší ročníky, kterým sotva zaschl inkoust na řidičáku a fandí vždycky tomu, kdo vyhrává. Kdo se víc blíží pojmu pseudofanoušek, ať si každý rozhodne sám. 03

        Samozřejmě se to ale nedá paušalizovat, protože jsem viděl velké nadšení i od ročníku 48 a o žebřiňáku slyšel mluvit kluka bez řidičáku, takže... V každém případě máš pravdu, že většině se osmnáctky líbí, ale že by bylo možné odpůrce považovat za pseudofanoušky, to je, myslím, hodně přestřelené.

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jarda

          109.81.245.XXX
          Až si zvolíš nějaký nick, tak ti rád odpovím. S anonymy nehodlám ztrácet čas.

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.255.168.XXX
            Plky o ztácení času s anonymy jsou jen hloupá výmluva člověka bez argumentů. 03

            Honza

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jarda

              109.81.245.XXX
              Nevím, jestli jsi ten stejný anonym jako výš, který přišel trochu k rozumu, nebo další přivandrovalý anonymní hlupák, který si může na Internetu ulevit.

              Pokud jsi inteligentní tak víš, že diskuse má smysl s někým, kdo má jméno - ne s jedním, dvěma, desítkami, stovkami či tisíci lidmi schovávajícími se za stejný anonym. Pokud chceš odpovědi a opravdu ti záleží na tom, aby někdo tvé argumenty bral a slušně s tebou hovořil, pak si nějaký nick vybereš. Nemusí to být kvůli vytváření sociálních vazeb tady, ale vnímám to tak trochu jako slušnost.

              + 2 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                178.255.168.XXX
                Jsem stejný anonymní hlupák, který sem chodí už pěknou řádku let, který sem několik let přispíval s jedním konkrétním nickem a s několika lidmi si tu i celkem notoval (dokud onen nick používal, pochopitelně), takže řekněme, že i nějaké ty sociální vazby byly.

                Možná si říkáš, proč o sobě píšu jako o hlupákovi a hlavně proč nick dál nepoužívám. Je to celkem prosté - bojuju s větrnými mlýny a i když vím, že je můj vzdor tak trochu hloupý, záměrně bojkotu to předvyplňovací políčko, které, když ho člověk ve spěchu opomene, z něj místo upozornění, že nemá vyplněný nick, udělá anonyma. Osobně je mi totiž úplně jedno, s kým se bavím, pokud je diskuse smysluplná. Zato mi dost vadí zbytečné příspěvky typu "zapomněl jsem se podepsat", "nebyl jsem přihlášený" apod., jako i podporování anonymů diskusním systémem. Jsem totiž přesvědčený, možná mylně, že kdyby musel každý vyplnit nějaký nick o určitém minimálním počtu znaků, právě "příspěvky" přivandrovalých anonymních hlupáků by ubyly.

                Můžeme se teď vrátit k tématu, dořešit ty pseudofanoušky a případně probrat, jestli zrovna velikost ráfků je palčivým problémem F1, který je třeba za nemalé investice ze strany týmů řešit? 03

                Honza

                + 2 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Jarda

                  109.81.245.XXX
                  Když ho záměrně bojkotuješ, tak mi to přijde trochu škoda, protože hlupák zřejmě nejsi. Nijak ti to neprospívá, tohle nevnímám jako boj s větrnými mlýny, ale zbytečné bazírování na něčem tak malicherném.. když se chci přihlásit do bankovnictvím, musím znát login, na úřadech potřebuji občanku - člověk občas musí vědomě něco udělat, ne? Jasně, může zapomenout, ale to se dá napravit, ne? Ty příspěvky jsem si tady nevšimnul, co tady píšeš, ale tím netvrdím, že se to nemůže stát - a kdyby se mi to stalo, tak to pod tím napravím. Ale vzhledem k tomu, že jde o první řádek? Jasně, je to tvá volba, ale podle mě se tím zbytečně řadíš někde jinde.. níže. A občas zbytečně můžeš sklidit negativní reakci, protože většina anonymů píše anonymně záměrně - z jiných důvodů. Ale když tě to baví bojovat pro nic a zbytečně si znepříjemňovat život, tak ti do toho mluvit nebudu.

                  Teď k těm pseudofanouškům: průzkumy ukazovaly, že cca 3/4 fanoušků byly pro větší kola, a líbíly se i lidem z F1. Neviděl jsem průzkum s odpovědmi strukturovanými dle věku. V mém okolí je to jinak, takže argumentovat tím, co zažíváš kolem sebe, to je dost subjektivní (hodně malý vzorek lidí). Velikost kol určitě není palčivým problémem - vidím, že jsi na to téměř alergický, ale hodně by to zatraktivnilo pohnojený vzhled vozů (začalo to radlicemi vpředu, pak ty nosy atd). A kromě nevýhod a vyšších nákladů (ty souvisejí s každou změnou) mají výhody.

                  + 3 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • anonym

      80.154.98.XXX
      na F1 jsou balóny z jediného důvodu : jsou tam už spoustu let. Před lety se používaly skoro všude, dnes zbyly už jen traktory a F1. Všechny ostatní odvětví přešly na nižší pneumatiky, které mají lepší vlastnosti.

      + 8 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • zipp

        zipp

        81.19.3.XXX
        přesně tak, 13" kola patří do minulýho tisíciletí a měly být pryč už dávno

        + 7 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.255.168.XXX
        Před cca 20 lety začaly některé bohatší týmy experimentovat s většími koly a protože to byla hodně drahá sranda (nejde ani tolik o kolo samotné, ale o brzdy a všecho kolem nich a samozřejmě černou díru na peníze - aerodynamiku), kterou by malé týmy stěží utáhly, doholo se, že zůstanou všichni u 13" kol. To ale není jediný důvod, proč mají formulové vozy balóny, viz 10:47.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    88.146.158.XXX
    Ne za rok ale již další sezónu Já bych je nasadil hned. Ta formule s nima vypadá asi tak o 200% rychleji.

    + 8 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Eracer

    62.168.11.XXX
    Tato velikost je absolutní nesmysl...

    + 8 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • XR

      109.81.245.XXX
      Tak absolutní nesmysl, jako u silničních vozů? 03

      + 6 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.255.168.XXX
        Srovnání se silničními vozy je ten největší nesmysl ze všeho. Zavěšení, odpružení a potřeba primárního odpružení pneumatikou je u formulí se silničními vozy jen těžko srovnatelná.

        Eracer nepíše, že chce nechat současné třináctky. Proti rozumnému zvětšení kola by byl asi málokdo, ale osmnáctky jsou u formulí prostě overkill. Navíc jestli něco neudělají s hmotností... Fakt nechápu, proč je třeba k už tak dost těžkým autům přidávat dalších 16 kg jen kvůli líbivým ráfkům (pominu, že se zdaleka nelíbí každému).

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          109.81.245.XXX
          Se zeptej Mercedesu, jak je pro ně srovnávání se silničními vozy ten největší nesmysl ze všeho. Proč myslíš, že se přecházelo na nový formát motorů? 12

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama