DISKUZE K ČLÁNKU Wolff: F1 je dostatečně atraktivní, v minulosti také bývala nuda
Toto Wolff reaguje na kritiku některých nových pravidel Formule 1. Podle něj je vývoj nevyhnutelný a ani staré časy nebyly pořád vzrušující.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Wolff: F1 je dostatečně atraktivní, v minulosti také bývala nuda
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
zlo
17:53 13.08.2014 94.113.8.XXX
nuda? Poslední sezóny mi připadají děním na trati výrazně atraktivnější než V10 éra, i některé závody z 80. let. Na youtube je mnoho celých závodů, na spostu z nich se nedá koukat. Teď to není vždy sláva, ale nudných závodů je méně.
Poslední tři závody byly parádní, to nemluvím o Bahrajnu. Vyloženě nudu přineslo jen Monako. Pak několik průměrných závodů. I tak je to o dost lepší než např. letošní ročník Indycar.
Ano, je to umělé. Předjíždí se povětšinou kvůli DRS a pneumatikové strategii, ale je mi to sympatičtější než závod na plný plyn od začátku do konce, kde proběhnou 1-2 manévry. Viděli jsme ale také nespočet nádherných férových soubojů. Tvrdit, že třeba v 90. letech byly závody divácky atraktivnější, zavání pokrytectvím.
Poslední tři závody byly parádní, to nemluvím o Bahrajnu. Vyloženě nudu přineslo jen Monako. Pak několik průměrných závodů. I tak je to o dost lepší než např. letošní ročník Indycar.
Ano, je to umělé. Předjíždí se povětšinou kvůli DRS a pneumatikové strategii, ale je mi to sympatičtější než závod na plný plyn od začátku do konce, kde proběhnou 1-2 manévry. Viděli jsme ale také nespočet nádherných férových soubojů. Tvrdit, že třeba v 90. letech byly závody divácky atraktivnější, zavání pokrytectvím.
dannak
16:03 13.08.2014 193.245.34.XXX
Ale za Schumiho, kdyz uz tuhle eru zminujes, nikdo nebyl pravidly omezen, co smi a co nesmi vyvijet. Nebo rozhodne ne tak, jako ted.
Soucasna pravidla jsou tak svazujici, ze delaji auta proste oskliva. A ver tomu nebo ne, hodne lidem jde I o tenhle esteticky faktor.
Soucasna pravidla jsou tak svazujici, ze delaji auta proste oskliva. A ver tomu nebo ne, hodne lidem jde I o tenhle esteticky faktor.
Aktuálně
Nadcházející závod 19.5.2024
GP Emilia Romagna63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferrari
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek