DISKUZE K ČLÁNKU Alonso: "Pódium rozhodně překvapilo, filozofie vozu ale není zcela správná" + foto

Fernando Alonso vnímal včerejší dojezd na pódiu v Maďarsku jako vítězství, výkonnost jeho vozu Ferrari jej velmi překvapila. Zároveň si ale uvědomuje, že některé věci na něm bude před příští sezónou třeba změnit, protože filozofie jeho návrhu není úplně správnou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso: "Pódium rozhodně překvapilo, filozofie vozu ale není zcela správná" + foto

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 31.07.2014 09:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001000 (Hlasovalo 10 lidí) 28.07.2014 14:46
Jestli poukazuješ na včerejší závod, tak ti moc… »
» mi88ki (Hlasovalo 7 lidí) 28.07.2014 12:56
Nečekal jsem od Kimiho zázraky, ale to co letos… »
» uzivatel001000 (Hlasovalo 6 lidí) 28.07.2014 16:36
Tak, jako se tobě může zdát, že na něj někteří… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    158.193.80.XXX
    Tento úspech na Hungaroringu,... ...bol veľmi potrebný pre tím Ferrari a ja si len prajem, nech aj SPA a Monza pre nich dopadne dobre, lebo to bude alfa a omega pre to, či v tíme Fernando ostane, alebo po nezdare zariskuje a zamieri k McLarenu, kde dovedie aj hlavného sponzora, banku Santander. 01 Všetko je otvorené a niekedy sa oddá riskovať, ako to urobil Lewis Hamilton. 01

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • badys

    46.13.68.XXX
    šrot O jakém šrotu se tu pořád mluví. Za pět let co je Alonso u Ferrari nedojel jen jedinkrát kvůli technickému problému. Tak jaký šrot. Nikdo neví jak by se stejným autem jeli jiní top piloti.

    + 5 / − 19

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Nardo

      95.103.231.XXX
      Ale vidíme ako s rovnakým autom jazdí raikkonen a predtým massa, a to nám stačí. 03

      + 19 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • AAA

        178.41.53.XXX
        Väčšina ľudí hovorí, že najlepšieho pilota spoznáme tak, že všetkým dáme rovnaký monopost a uvidíme kto vyhrá. Podľa mňa je to blbosť, ja zastávam názor dajme každému auto aké mu vyhovuje (berme s nadhľadom) a uvidíme kto vyhrá. Kimi jazdí tužku, ale to sa môže všetko budúci rok zmeniť, rozhodne by som ho neodpisoval.

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          109.81.209.XXX
          Ale houby vyhovuje... Jestli by něco pomohlo, tak opravdu dát všem stejné auto, pár mechaniků a inženýrů, ať si auto nastaví dle své libosti... Tak by se poznal nej pilot, který dokáže z daného materiálu dostat maximum... To je jejich práce...

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            46.33.96.XXX
            Souhlas.
            Vlastně už tady něco takového máme. Jmenuje se to GP2 (případně F Renault 3.5 nebo IndyCar).

            Teď ještě přesvědčit ty opravdu dobrý piloty, aby se tam přesunuli :-)

            + 6 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • dannak

              89.103.144.XXX
              Neboj, ono soucasnym smerem, jakym se F1 ubira - vsemozna standardizace - tu brzy tenhle stav bude taky. Pak piloti nebudou muset nikam odchazet. Bohuzel :(

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              109.81.209.XXX
              Celá formulová kariéra je o stejných vozech, jen v F1 si je staví týmy sami... Tak nechápu co se ostatní snaží vyplodit, když Vettelovi předhazují foukaný difuzor apod...

              + 2 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                178.255.168.XXX
                Snaží se vyplodit to, že když pilotovi auto sedne, dokáže s ním zajet líp, než když mu nesedí.

                Možnosti nastavení nejsou nekonečné a když někomu nesedne filozofie vozu, který vyžaduje specifické ovládání a způsob jízdy, nastavením to nedožene. Tady se potom dělí zrno od plev z hlediska univerzálnosti pilota, tedy jeho schopnosti přizpůsobit se jakémukoliv autu a zajet s ním dobrý výsledek. Takových je i v F1 jenom hrstka.

                Jakkoliv mám Marka rád a fandím mu, evidentně není univerzál typu Alonsa, protože se s foukáním nikdy úplně nesžil, zatímco Sebovi naopak vyhovovalo. Tvrdí to insideři, je to jasně patrné z dosahovaných výsledků v průběhu sezón, kdy se přímo i nepřímo foukalo, tak nechápu, o čem pořád točíš.

                Souhlasím, že jediné objektivní porovnání pilotů je dát jim stejné podmínky, tedy i stejné auto. Není to dokonalé, ale jediné smysluplné.

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  109.81.209.XXX
                  To s tím foukáním neberu... Seb byl lepší téměř vždy, za jakýchkoli okolností... Např. v roce 2009, kdy se nefoukalo...

                  + 1 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    178.255.168.XXX
                    Jistěže byl Seb lepší téměř vždy, opak jsem nikdy netvrdil (ostatně exceloval už v TR po boku Bourdaise). Podívej se ale o kolik, když se nefoukalo nebo bylo foukání ještě ve vývoji a piloti si na něj teprve zvykali a o kolik, když už bylo vychytané. Jsou to úplně jiná čísla, tam je rozdíl třídy!

                    Na vlastní názor máš pochopitelně právo. Pokud ovšem insideři z Red Bullu i řada dalších lidí, kteří evidentně ví, o čem mluví, tvrdí něco jiného...

                    + 4 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      109.81.209.XXX
      Ferrari je rozporuplné auto... Rozhodně se s ním dá bojovat o slušné výsledky, chce to ale pořádnou porci nasazení i štěstí...

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.139.XXX
      "Nikdo neví jak by se stejným autem jeli jiní top piloti."

      Jako třeba exmistr 2007 nebo vicemistr 2008? No, je teda samozřejmě možné říct, že tihle nejsou top piloti, ale pak už se ta skupina hodně zužuje, když se do ní nedostanou ani (skoro :-) )mistři.

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        109.81.209.XXX
        Někdy jsou věci mezi zemí a nebem, které člověk jen tak nepochopí... Třeba u Ducati dokázal vyhrávat pouze Stoner, všichni kolem něj hořeli... I MS Hayden, dokonce i Valentino Rossi s neotřesitelnou pověstí neuspěl... Něco v tom tým musí být v nepořádku...

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      213.216.61.XXX
      Dřevěný koník ti nikdy neonemocní, ani se nezraní, ale velmi pochybuju, že by předběhl živého koně. 14

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    158.193.80.XXX
    Pre mňa nie, lebo auto sa značne zlepšilo,... ....a bolo to vidieť nielen na jazde Fernanda, ale aj Kimiho. Macellatóre Matiaci sa snažil a stratégia tímu sa v tomto závode zase o niečo zlepšila a v Monze to bude asi skutočne IN, no to skrátenie trate na konci, malo viesť k zámene na 2. a 3. miesta v prospech Lewisa, lebo tým mu zabránil, aby sa mu Lewis priblížil tak, aby ho mohol predbehnúť. 14

    + 4 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Loqenc

      Loqenc

      77.240.177.XXX
      zase se to vyrovnalo se strategií v kvalifikaci pro Kimiho :)

      + 5 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Zbynek Havrda

      78.98.90.XXX
      hamilton podrazil team. prestal utocit na alonsa, zacal zbrzdovat Nica a alonso z toho vytazil 2 miesto.
      raikkonenove pripomienky k autu zacinaju mat prve vysledky konkurencieschopnosti.

      + 6 / − 25

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        85.193.24.XXX
        Můžeš blíže definaovat, jak Hamilton podrazil team? To měl zastavit, aby milostpán Nico mohl projet?

        + 16 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama