DISKUZE K ČLÁNKU Alonso: "Pódium rozhodně překvapilo, filozofie vozu ale není zcela správná" + foto
Fernando Alonso vnímal včerejší dojezd na pódiu v Maďarsku jako vítězství, výkonnost jeho vozu Ferrari jej velmi překvapila. Zároveň si ale uvědomuje, že některé věci na něm bude před příští sezónou třeba změnit, protože filozofie jeho návrhu není úplně správnou.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alonso: "Pódium rozhodně překvapilo, filozofie vozu ale není zcela správná" + foto
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001000
(Hlasovalo 10 lidí)
28.07.2014 14:46
Jestli poukazuješ na včerejší závod, tak ti moc… »
» uzivatel001000
(Hlasovalo 6 lidí)
28.07.2014 16:36
Tak, jako se tobě může zdát, že na něj někteří… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
09:21 31.07.2014 158.193.80.XXXTento úspech na Hungaroringu,... ...bol veľmi potrebný pre tím Ferrari a ja si len prajem, nech aj SPA a Monza pre nich dopadne dobre, lebo to bude alfa a omega pre to, či v tíme Fernando ostane, alebo po nezdare zariskuje a zamieri k McLarenu, kde dovedie aj hlavného sponzora, banku Santander. Všetko je otvorené a niekedy sa oddá riskovať, ako to urobil Lewis Hamilton. -
-
-
AAA
16:08 28.07.2014 178.41.53.XXXVäčšina ľudí hovorí, že najlepšieho pilota spoznáme tak, že všetkým dáme rovnaký monopost a uvidíme kto vyhrá. Podľa mňa je to blbosť, ja zastávam názor dajme každému auto aké mu vyhovuje (berme s nadhľadom) a uvidíme kto vyhrá. Kimi jazdí tužku, ale to sa môže všetko budúci rok zmeniť, rozhodne by som ho neodpisoval.-
Fanda.LH
17:32 28.07.2014 109.81.209.XXXAle houby vyhovuje... Jestli by něco pomohlo, tak opravdu dát všem stejné auto, pár mechaniků a inženýrů, ať si auto nastaví dle své libosti... Tak by se poznal nej pilot, který dokáže z daného materiálu dostat maximum... To je jejich práce...-
-
-
anonym
08:32 29.07.2014 178.255.168.XXXSnaží se vyplodit to, že když pilotovi auto sedne, dokáže s ním zajet líp, než když mu nesedí.
Možnosti nastavení nejsou nekonečné a když někomu nesedne filozofie vozu, který vyžaduje specifické ovládání a způsob jízdy, nastavením to nedožene. Tady se potom dělí zrno od plev z hlediska univerzálnosti pilota, tedy jeho schopnosti přizpůsobit se jakémukoliv autu a zajet s ním dobrý výsledek. Takových je i v F1 jenom hrstka.
Jakkoliv mám Marka rád a fandím mu, evidentně není univerzál typu Alonsa, protože se s foukáním nikdy úplně nesžil, zatímco Sebovi naopak vyhovovalo. Tvrdí to insideři, je to jasně patrné z dosahovaných výsledků v průběhu sezón, kdy se přímo i nepřímo foukalo, tak nechápu, o čem pořád točíš.
Souhlasím, že jediné objektivní porovnání pilotů je dát jim stejné podmínky, tedy i stejné auto. Není to dokonalé, ale jediné smysluplné.-
-
anonym
16:10 29.07.2014 178.255.168.XXXJistěže byl Seb lepší téměř vždy, opak jsem nikdy netvrdil (ostatně exceloval už v TR po boku Bourdaise). Podívej se ale o kolik, když se nefoukalo nebo bylo foukání ještě ve vývoji a piloti si na něj teprve zvykali a o kolik, když už bylo vychytané. Jsou to úplně jiná čísla, tam je rozdíl třídy!
Na vlastní názor máš pochopitelně právo. Pokud ovšem insideři z Red Bullu i řada dalších lidí, kteří evidentně ví, o čem mluví, tvrdí něco jiného...
-
-
-
-
-
-
-
rock
14:14 28.07.2014 37.188.139.XXX"Nikdo neví jak by se stejným autem jeli jiní top piloti."
Jako třeba exmistr 2007 nebo vicemistr 2008? No, je teda samozřejmě možné říct, že tihle nejsou top piloti, ale pak už se ta skupina hodně zužuje, když se do ní nedostanou ani (skoro :-) )mistři.-
Fanda.LH
15:05 28.07.2014 109.81.209.XXXNěkdy jsou věci mezi zemí a nebem, které člověk jen tak nepochopí... Třeba u Ducati dokázal vyhrávat pouze Stoner, všichni kolem něj hořeli... I MS Hayden, dokonce i Valentino Rossi s neotřesitelnou pověstí neuspěl... Něco v tom tým musí být v nepořádku...
-
-
-
-
Kapor
09:55 28.07.2014 158.193.80.XXXPre mňa nie, lebo auto sa značne zlepšilo,... ....a bolo to vidieť nielen na jazde Fernanda, ale aj Kimiho. Macellatóre Matiaci sa snažil a stratégia tímu sa v tomto závode zase o niečo zlepšila a v Monze to bude asi skutočne IN, no to skrátenie trate na konci, malo viesť k zámene na 2. a 3. miesta v prospech Lewisa, lebo tým mu zabránil, aby sa mu Lewis priblížil tak, aby ho mohol predbehnúť.
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek