DISKUZE K ČLÁNKU Prohlášení týmů po závodě v Německu: Mercedes přiznává, že risk se safety carem nevyšel

Rosberg doma zvítězil. Jak hodnotí své výkony na Hockenheimu jednotliví piloti a představitelé týmů?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Prohlášení týmů po závodě v Německu: Mercedes přiznává, že risk se safety carem nevyšel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 21.07.2014 12:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000635 (Hlasovali 2 lidé) 21.07.2014 10:15
Další pěkný závod já snad tu F1 vezmu na milost.… »
» uzivatel001000 (Hlasovali 2 lidé) 20.07.2014 19:52
Ze záběrů kdy ukazovali srovnání rychlostí… »
» Duncan66 (Hlasovali 2 lidé) 20.07.2014 22:55
vsak si Massa tyto kolize opakuje pomerne… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Libor

37.48.39.XXX
Ke konci zavodu byla grafika s budikama, ham 2x dosahl 345, Botas 327 bez drs, ale ujelmu vzdycky v te prave zatacce pred parbolikou, jinak williams ma fakt o dost kratsi prevody.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

158.193.80.XXX
To nebol risk,... ...ale nedodržanie bezpečnostných predpisov, zo strany traťových komisárov, ktorý tam mali Safety Car poslať. 02

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000635

uzivatel000635

88.101.0.XXX
Další pěkný závod já snad tu F1 vezmu na milost... 11

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
Nevím, ale ten údaj 345 je ze začátku závodu a pak už překonán nebyl. Ta maximálka mě taky překvapila. Ostatně Mercedes na začátku sezóny někde kývnul na to, že dosahujou s plně nabitým ERS až 850 koní.

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Libor

89.190.61.XXX
Ham tam měl 345 když ke konci naháněl Botasa, pokud ta grafika neukazuje nesmysly. Měl to tam minimálně 2x nebo 3x, proto mě to celkem zarazilo, že ho nedal. Ta maximálka je stejně nějak vysoká, ten motor musí mít aspoň 850 koní.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Libor

89.190.61.XXX
To jo, ale když ho naháněl, tak Botas drs nemohl používat. Tak jsem to myslel. Asi to bude odstupňováním převodovky, jak už tady někdo psal.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

78.157.160.XXX
Podívej se, kdy toho Lewis dosáhl - hned na začátku a boost za 2 auty - a kolik dosahoval potom. Ke konci už 345 km/h ne.. takže za tím, co jsem řekl, si stojím: nebylo menšího rozdílu (a náročnějšího předjetí) mezi útočníkem s DRS než obránce bez DRS, jako mezi Hamiltonem a Bottasem. Ale pneumatiky hráli ve výjezdu také svou roli, to máš pravdu..

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

213.195.228.XXX
Není... Přeci v tom souboji měl Ham výhodu DRS, zatímco Bottas ji neměl... Takže když měl Lewis 345, tak měl Vetterri cca 330... Ale jak už jsem psal, ten souboj nebyl o maximálce, ale o výjezdu ze zatáčky...

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

78.157.160.XXX
Pleteš.. Bottas měl 340 s DRS. A myslíš, že když se ho Hamilton snažil předjet, tak ERS v Parabolice naplno nepoužíval?

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

78.157.160.XXX
Aha.. tak to taky sorry.. ne, Bottas mel o 5 km/h.. což je příliš málo na to, aby ho mohl Hamilton (s 345 km/h) nějak lehce předjet).

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
vsak si Massa tyto kolize opakuje pomerne pravidelne. Staci vedle nej dat upny opak, jako je napr. Kimi a je jasno.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

94.113.8.XXX
Pokud se nepletu, tak v jednu chvíli tam měl Hamilton 345 (s DRS na sedmičku) a Bottas 340 (bez DRS na osmičku). Williams měl lepší akceleraci, má kratší převody. Bottas podle mě používal v Parabolice naplno svůj ERS.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

213.195.228.XXX
Sorry, ale tak to si nerozumíme... Ja z tvýho příspěvku pochopil, že se snažíš tvrdit, že měl stejně jako Hamilton 345... A to neměl... Takže ty tím "stejně" myslíš jen s DRS...

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

78.157.160.XXX
Až se ti práší z huby.. nesmysly žvaníš ty. Hamilton měl s DRS 345,2 km/h - viz ten tvůj "výpis": [odkaz na stránku] 03

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

89.103.66.XXX
Byl bych dost opatrný v hodnocení různých možností a reakcí, které mohli v té rychlosti oba provést. Do zatáčky (ve chvíli, kdy začali točit volantem a brzdit) najížděli bok po boku. Massa se dostal vpřed až při vrcholu zatáčky, takže pokud o Kevinovi věděl, tak je ta volba jeho stopy jednoduše sebevražedná. Jestli si Massa ta pravidla vykládá takhle, tak si to brzo zopakuje; to auto vedle se nevypaří. Spíš bych ale řekl, že se o sobě dozvěděli moc pozdě, čili závodní incident, na kterém není co řešit a rozhodně ne vinit toho druhého.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

94.112.218.XXX
Myslel jsem jeho incidenty paušálně, od doby jeho návratu v roce 2010 až do teď. A že se nachomýtnul u některých kolizí není také náhoda nebo smůla, prostě měl být v kvalifikacích lepší

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

213.195.228.XXX
Chlapi sundejte brejle... To tady vážně tolik lidí nevidělo, jak se Lewis tou zatáčkou před DRS zónou proklouzal...? Tam byl rozdíl ve stopě jako prase... Evidentně se nemohl opřít o svou levou přední gumu....

+ 7 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

213.195.228.XXX
Právěže vzadu nejel... Já bych si dokonce dovolil tvrdit, že Kevin jel v předu... Massa se před něj dostal díky lepší stopě, ale už se před něj nedostal celou délkou vozu... Dle mého chyba Massy, špatně si to spočítal...

+ 5 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

213.195.228.XXX
Nežvaň tady nesmysly... Kdyby měl 345 tak je to ve výpise => měl 340... Jinak bez drs jel max. 330... Ten souboj ale nebyl o rychlosti na rovince... Lewis evidentně nemohl projet pořádně tu pravou zatáčku, vždy se tam klouzal a tam tedy Valtterri získával rozhodující náskok...

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

213.195.228.XXX
Ten souboj nebyl o maximálce... Ten rozhodovala ta zatáčka před rovinkou...

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama