DISKUZE K ČLÁNKU Whiting: Co všechno může FIA během závodu v reálném čase sledovat

Komisaři FIA mají během závodu možnost sledovat mnohem více zajímavých údajů než běžní diváci u televize. Charlie Whiting popisuje, jaké mají možnosti.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Whiting: Co všechno může FIA během závodu v reálném čase sledovat

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 14.07.2014 15:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001000 (Hlasovalo 7 lidí) 11.07.2014 14:02
To, co popsal Chalie zní docela absurdně. Ale… »
» erdedy (Hlasovali 2 lidé) 11.07.2014 19:37
;-) Skoda, ze sa Charlie nerozpovedal… »
» uzivatel001000 (Hlasovali 2 lidé) 14.07.2014 09:40
Já si třeba nedokážu představit, jak by se toto… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    158.193.80.XXX
    No, vlasnte niektorých napadajú veľmi úsmevné veci,... ...a vidieť, že sú to srandisti, ktorí sem tam zamietnu aj taký systém, ako je Fric, hoci je to systém úplne pasívny, ak predtým hovorili úplne jasne, na začiatku sezóny 2014 o zavedení aktívneho zavesenia, čo je teda diametálne dokonalejšie riešenie riadené centrálnou jednotkou. 02 Také veci by sa nemali stávať len preto, že niekto to dokáže urobiť a využiť vo svojich závodných monopostoch a druhý nie, lebo je neschopný. 02

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    85.71.39.XXX
    no spíš mě děsí kdy přijdou s tím, že o pořadí na startu nebude rozhodovat kvalifikace, ale hlasování fanoušků na jejich stránkách

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      Jednou už zkoumali postavení na startu dle losu nebo střídaní jezdců v různých monopostech, tak ať si zametou před svým prahem. Dvojité bodování v posledním závodě je toho zářným příkladem.

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    178.41.60.XXX
    ;-) Skoda, ze sa Charlie nerozpovedal detailnejsie, "co vsetko/ake data" vidia z pohonu... lepsie/presnejsie z palivoveho systemu... uplne konkretne - okrem svojho "gill-senzora" ci nahodou 04 nevidia aj vystup toho "kalibrovaneho zariadenia", z ktoreho tahaju momentalnu spotrebu motorari...(?)12

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    62.209.192.XXX
    To je vskutku zajímavé... Jak moc hloupí lidé se dostanou na tak zajímavé místa... Místo tankování by mohli přeběhnout rovnou do nového vozu a v rámci úspornejch opatření by si museli vzít volant i sedačku z toho předchozího...

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001000

      uzivatel001000

      46.39.185.XXX
      To, co popsal Chalie zní docela absurdně. Ale neřekl bych, že takový nápad vzejde z hlavy hlupáka. Akorát to neměli dotažené do konce. Věřím, že by se dala vymyslet nádrž typu plug'n play.

      + 7 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        94.199.40.XXX
        Mě připadají naprosto absurdní dvojité body. Takže jakákoli absurdita se může do F1 dostat velice rychle a tajně, aby o tom fanoušci vůbec nevěděli a byli postaveni před schválené předpisy.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001000

          uzivatel001000

          46.39.185.XXX
          S dvojitými body s tebou 100% souhlasím. Jinak, fanoušci jsou přece vždy postaveni před hotovou věc 03 , nikdo se jich neptá na jejich názor a když se člověk podívá na změny z posledních let, tak je to velká škoda. Za posledních pár let si nevybavuji změnu v pravidlech, o které by se dalo říct "no konečně něco rozumného".

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • anonym

      94.199.40.XXX
      No a jak se to bude dělat ve Formuli E? Uprostřed závodu se přesedne do jiného vozu. Takže stačí, když se toho chytně Bernie a máme to v F1 už v příštím roce...

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama