DISKUZE K ČLÁNKU Pneumatiky budoucnosti na skutečném voze: Jak se vám líbí Lotus E22 na 18"? + foto
Pirelli dnes představilo v reálu první verzi svých 18palcových pneumatik. Během testu v Silverstone se objevily na Lotusu E22.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Pneumatiky budoucnosti na skutečném voze: Jak se vám líbí Lotus E22 na 18"? + foto
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
anonym
11:38 10.07.2014 178.255.168.XXXAby se pořád neomílala jenom pozitiva, tak jestli jsou údaje v článku [odkaz na stránku] správné, v současné podobě přidávají 16 gk neodpružené hmoty, navíc rotující (= další setrvačné síly). Ať už vypadají jakkoliv, tudy evidentně cesta nevede. Už tak jsou současná auta těžká až hanba.
-
-
Lord Mystic
19:09 09.07.2014 92.62.227.XXXvypadají úžasně nevím co víc k tomu napsat, bavím se čistě a jen o estetickém hledisku. vypadají moderně, agresivněji, prostě to k těm současným strojům mnohem více sedí!-
-
Lord Mystic
19:52 09.07.2014 92.62.227.XXXno rozhodně lepší než kdyby měli třeba jen 5 tlustých paprsků. ale chápu že je to o preferenci každého člověka. na osobáku mám podobné takže se mi líbí i tady.-
-
Lord Mystic
07:39 10.07.2014 79.110.38.XXXten průměr zůstává stejný jen větší část místo gumy zabírá ráfek. kilometr gumy mi nepřijde nic moderního či esteticky krásného, tohle je elegantnější. každopádně se vám nedivím, je to obrovská síla zvyku, až to zavedou tak uvidíte že po pár závodech se vám to bude líbit. a rozhodně to není nic proti krásným nosům či schodům na předku!-
-
anonym
18:57 10.07.2014 77.242.95.XXXSubjektivní. Dle tebe vypadají skvěle, dle mě to auto vypadá jako koňský povoz. Plácání ohledně zakrývání podběhů je fakt. A o změně průměru jsem nic neřekl. A líbit se rozhodně nebude. Nejde o to, jak vypadají kola samotná (ano, samotná vypadají samozřejmě lépe), ale jak ladí s autem a tohle je estetická katastrofa.-
Jens
22:19 10.07.2014 78.157.160.XXXA ty jsi jako objektivní nebo co jsi myslel tím úvodem? Plácáš jednu blbost za druhou. Koňský povoz máš v maštali, tak se na něj běž podívat, pak něco plácej o F1. Zakrývání podběhů je nebetyčná blbost. Ad změna průměru, proč na to reaguješ? Nevšiml sis, komu je můj příspěvek určen? Rozhodně se to líbí drtivé většině, lidé po celém světě si to hned zamilují. A hádej, co psal o průměrech. Kola nejen lépe vypadají, ale dokonale s vozem ladí. Je to epesní slast, dokonalost.
-
-
-
-
-
-
uzivatel001000
22:24 09.07.2014 46.39.185.XXXJá ti nevím, ale např. pohled na obrázek #24 v galerii mě moc nepřesvědčuje o kroku tím "správným" směrem.
-
-
-
-
Plecháček
14:04 09.07.2014 85.207.17.XXXMilí zamrzlí v době dávno minulé Tradice, nostalgie, blá blá blá. Já nevím, kdy vám, zamrzlým někde v 80. letech dojde, jakej je vlastně rok.
Všichhni by chtěli třílitrový V12, jenže málokomu dochází, že kdyby nebyly dnešní V6 s turbem svázaný normami o průtoku paliva, tak těm motorům, nad kterýma slintáte, natrhnou ... až k lopatkám. A navíc by měly pořádnej zvuk, o ten vám jde taky.
Myslíte, že by Mercedes v F1 zůstal, kdyby se nepřešlo na dnešní hybridní motory, ale zůstalo by se u vašich vysněných V12? Ani náhodou, nemělo by to použitelnost pro výrobu seriových aut.
Dost lidí by chtělo zpátky manuální převodovky. Ok, ale svezte se jednou v moderní sekvenčce nebo v automatu a nebudete chtít zpátky.
Kolik týmů - tím spíš továrních - by zůstalo v F1, kdyby se stále používaly manuální převodovky?
A nakonec nejžhavější téma, velký kola. I na tom nejlevnějším škopku na trhu dostanete v základu plechový patnáctky. V moderních autech jsou to bez problémů 17'' kola. Zkrátka zůstat u 13'' je zas krokem zpátky.
Tyhle velký kola zas dávaj prostor pro vývoj.
Říkejte si co chcete (stejně vlastně vaše slovo nic neznamená), ale moderní osobáky a F1 musí v určitých oblastech spolupracovat. A zůstat u neohrabaných rozežraných V12, manuálních převodovek a bačkorech na ráfkách o velikosti 13'' je bullshit.-
-
nikos
15:05 09.07.2014 213.195.215.XXXprotoze by to nikdo nezaplatil ? Spolehlivost, Motory v F1 jsou na tri okruhy a cca 1500 km kdyz secnu trening kvaldu a zavody a to by si opravdu nechtel si koupit auto ktere ujede tolik a pak musi novy motor atd? Prave ze tvoje zminovane La ferrari je prvni auto ktere ma v sobe aktivni karoserii, zaveseni, kers .... a urcite tam ta stavba motoru bude podobna protoze z atmosfery vytlacit 800 koni a kersem dalsich 160 neni zrovna malo a i tak to auto musi najezdit treba 60 000 km
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek