DISKUZE K ČLÁNKU Pneumatiky budoucnosti na skutečném voze: Jak se vám líbí Lotus E22 na 18"? + foto

Pirelli dnes představilo v reálu první verzi svých 18palcových pneumatik. Během testu v Silverstone se objevily na Lotusu E22.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pneumatiky budoucnosti na skutečném voze: Jak se vám líbí Lotus E22 na 18"? + foto

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 110, poslední 11.07.2014 14:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Plecháček (Hlasovalo 30 lidí) 09.07.2014 14:04
Milí zamrzlí v době dávno minulé Tradice,… »
» Plecháček (Hlasovalo 14 lidí) 09.07.2014 10:37
Nádhera 16 Uau ... strašná krása, Už aby to… »
» tom11 (Hlasovalo 12 lidí) 09.07.2014 12:38
o.k. tohle se mi líbí. je to sice něco nového,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • zeto

        89.102.65.XXX
        Možná máš pravdu, ale měl bys mluvit jen za sebe. Mně se to třeba nelíbí a také jsem fanoušek.

        + 6 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          109.81.245.XXX
          Možná.. ty nevíš? Samozřejmě, že ne! Je potřeba vyjádřit hlas inteligentní většiny! 13

          + 5 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • anonym

        89.177.125.XXX
        právě bod 3 jasně značí, že tvoje odpověď v bodu 2 je mylná.

        + 0 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          109.81.245.XXX
          Ses v tom pěkně, zamotal.. na stupidní příspěvků jedinců, kteří se neumí ani podepsat, jsme si ale už zvykli. 03

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001000

    uzivatel001000

    46.39.185.XXX
    Podle mně by F1-čkám slušely kola ala NASCAR. Tyto kola mi příjdou takové hranaté. Ale možná to jen dělají ty ráfky. Skoro na jakémkoli jiném typu vozu by zajisté vypadaly luxusně, ale k F1 mi to nějak nepasuje.

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    fuj je to hnus fialovej, ale asi je to otazka zvyku a za 10 sezon uz mi to neprijde. Ale co vim, tak na ten odporny zvuk novych mnotrou si nezvyknu nikdy.

    + 3 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    o.k. tohle se mi líbí. je to sice něco nového, neokoukaného, ale nemyslím si, že je to ošklivější, než původní kola. ostatně vzhled je vždy pouze věcí vkusu a ten máme každý trošku jiný. navíc to poskytne i další technické možnosti01

    + 12 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.255.168.XXX
    13" ráfky jsou historie. Mám pocit, že důvod proč zůstaly tak dlouho byla snaha omezit velikost brzdového kotouče.
    Prototypy Le Mans jezdí na nízkoprofilech a nikdo nenadává, že nejsou hezký... Pokud by to prošlo, tak budou ty ráfky vypadat určitě jinak - zavěšení se jim přizpůsobí, tady jsou ráfky udělané tak, aby šly nasadit na současné auto...

    + 9 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Eracer

    62.168.11.XXX
    To je naprosto strašný To je jako u těch tiningových hňupů co mají polorozpadlou fábii nebo fáčko a narvou tam 22 ky kola a pak se jim to sotva rozjede....prostě šílenost F1 toto nepřijme...konec konců jsou to jen kola tak se z toho přeci nepo******

    + 5 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • nikos

      213.195.215.XXX
      tak to me ukaz kdo u tebe jezdi na fabce s 22" :-D ... a co to ma stim spolecneho copak F1 je fabie ? ze srovnavas? F1 je kure**ky velky monopost a tomu rozmer 18" nebo 17" sedí ... jak už se psalo střední třídy aut už normálně maji 18" palců kola.

      + 8 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Plecháček

        Plecháček

        85.207.17.XXX
        Přesně tak ... do nových aut se klasicky dělají do základu (popřípadě v možnosti výběru) 17'' kola. A pokud se omílá, že F1 by měla sloužit také pro vývoj osobních aut (i proto se přešlo na tyhle moderní hybridní 1,6l V6 motory), tak je prostě pasé, stejně jako předchozí atmosférický V8, aby moderní formule měla 13'' kola.

        Srovnávat tuning show, kde se leckdy narazí na pěkný paskvily, s moderní F1, to je trošku mimo mísu.

        Ano, na monopostech z roku 2000 by to vypadalo blbě, ale doba se posunula a na těchto moderních formulích to vypadá *** dobře. 01
        Příspěvek byl redakčně upraven.

        + 8 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.255.168.XXX
          Jděte už s těmi osobáky někam, formulová auta jsou o něčem úplně jiném. 20

          + 6 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Plecháček

            Plecháček

            85.207.17.XXX
            Já tu nic nechci přirovnávat k osobákům, jen říkám, že se technologie z formulí odráží také do běžného provozu. Sekvenční převodovky, hybridní downsizingové motory, Ferrari La Ferrari má dokonce i KERS a myslím, že taky DRS. Proto jsem se zmínil o tom, že 13'' kola jsou out.

            K redakci: Tak to nakonec neprošlo. 19 12

            + 4 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Duncan66

              Duncan66

              89.29.32.XXX
              ano ma KERS a stoji 35 milionu. To se vyplati 03 Jedno La Ferrarri do kazde rodiny 13

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Plecháček

                Plecháček

                85.207.17.XXX
                Jasný, ale od toho je ta technologie vyvíjena, abys jednou mohl ve svý Fabii 0,8 k předjetí místo podřazení o 4 stupně použít nějaký KERS a nemusels huntovat motor a aby auto víc nežralo.

                Možná přeháním, ale chtěl jsem říct, že takový věci mají jednou potenciál aby byly využívaný v normálním provozu v běžně dostupných autech. Je jasný, že momentálně se budou objevovat pouze v extra modelech.

                + 3 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  178.255.168.XXX
                  Ukaž mi normální auto, co má ramena zavěšení o tloušťce prstu s délkou dost přes půl metru a prostor na odpružení a tlumení o velikosti dárkového balení čtyř lahváčů...

                  Řada technologií z F1 se u běžných aut uplatní, ale rozhodně ne všechny. Věci, které jsou pro F1 specifické, jsou zkrátka u normálních aut nepoužitelné. Zářným příkladem je aerodynamika. Zavěšení a odpružení je u formulových vozů také hodně specifické a s normálními auty nemá moc společného.

                  + 3 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Mil

    85.93.104.XXX
    Mě to připomíná loukoťové kola07

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    83.208.81.XXX
    . . . co tady furt řešíte??? Jezdí z vás aspoň někdo v autě s větším výkonem jak 200 koní . . . ??? Zkuste si na takové auto obout gumy s vysokým profilem a jsem yvědavý jak se vám bude jezdit . . . 03

    + 5 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama