DISKUZE K ČLÁNKU Pneumatiky budoucnosti na skutečném voze: Jak se vám líbí Lotus E22 na 18"? + foto
Pirelli dnes představilo v reálu první verzi svých 18palcových pneumatik. Během testu v Silverstone se objevily na Lotusu E22.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Pneumatiky budoucnosti na skutečném voze: Jak se vám líbí Lotus E22 na 18"? + foto
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
uzivatel001000
13:14 09.07.2014 46.39.185.XXXPodle mně by F1-čkám slušely kola ala NASCAR. Tyto kola mi příjdou takové hranaté. Ale možná to jen dělají ty ráfky. Skoro na jakémkoli jiném typu vozu by zajisté vypadaly luxusně, ale k F1 mi to nějak nepasuje. -
anonym
12:29 09.07.2014 178.255.168.XXX13" ráfky jsou historie. Mám pocit, že důvod proč zůstaly tak dlouho byla snaha omezit velikost brzdového kotouče.
Prototypy Le Mans jezdí na nízkoprofilech a nikdo nenadává, že nejsou hezký... Pokud by to prošlo, tak budou ty ráfky vypadat určitě jinak - zavěšení se jim přizpůsobí, tady jsou ráfky udělané tak, aby šly nasadit na současné auto... -
Eracer
12:17 09.07.2014 62.168.11.XXXTo je naprosto strašný To je jako u těch tiningových hňupů co mají polorozpadlou fábii nebo fáčko a narvou tam 22 ky kola a pak se jim to sotva rozjede....prostě šílenost F1 toto nepřijme...konec konců jsou to jen kola tak se z toho přeci nepo******-
nikos
12:24 09.07.2014 213.195.215.XXXtak to me ukaz kdo u tebe jezdi na fabce s 22" :-D ... a co to ma stim spolecneho copak F1 je fabie ? ze srovnavas? F1 je kure**ky velky monopost a tomu rozmer 18" nebo 17" sedí ... jak už se psalo střední třídy aut už normálně maji 18" palců kola.-
Plecháček
12:34 09.07.2014 85.207.17.XXXPřesně tak ... do nových aut se klasicky dělají do základu (popřípadě v možnosti výběru) 17'' kola. A pokud se omílá, že F1 by měla sloužit také pro vývoj osobních aut (i proto se přešlo na tyhle moderní hybridní 1,6l V6 motory), tak je prostě pasé, stejně jako předchozí atmosférický V8, aby moderní formule měla 13'' kola.
Srovnávat tuning show, kde se leckdy narazí na pěkný paskvily, s moderní F1, to je trošku mimo mísu.
Ano, na monopostech z roku 2000 by to vypadalo blbě, ale doba se posunula a na těchto moderních formulích to vypadá *** dobře.
Příspěvek byl redakčně upraven.-
-
Plecháček
13:48 09.07.2014 85.207.17.XXXJá tu nic nechci přirovnávat k osobákům, jen říkám, že se technologie z formulí odráží také do běžného provozu. Sekvenční převodovky, hybridní downsizingové motory, Ferrari La Ferrari má dokonce i KERS a myslím, že taky DRS. Proto jsem se zmínil o tom, že 13'' kola jsou out.
K redakci: Tak to nakonec neprošlo.-
-
Plecháček
14:11 09.07.2014 85.207.17.XXXJasný, ale od toho je ta technologie vyvíjena, abys jednou mohl ve svý Fabii 0,8 k předjetí místo podřazení o 4 stupně použít nějaký KERS a nemusels huntovat motor a aby auto víc nežralo.
Možná přeháním, ale chtěl jsem říct, že takový věci mají jednou potenciál aby byly využívaný v normálním provozu v běžně dostupných autech. Je jasný, že momentálně se budou objevovat pouze v extra modelech.-
anonym
14:29 09.07.2014 178.255.168.XXXUkaž mi normální auto, co má ramena zavěšení o tloušťce prstu s délkou dost přes půl metru a prostor na odpružení a tlumení o velikosti dárkového balení čtyř lahváčů...
Řada technologií z F1 se u běžných aut uplatní, ale rozhodně ne všechny. Věci, které jsou pro F1 specifické, jsou zkrátka u normálních aut nepoužitelné. Zářným příkladem je aerodynamika. Zavěšení a odpružení je u formulových vozů také hodně specifické a s normálními auty nemá moc společného.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek