DISKUZE K ČLÁNKU Pneumatiky budoucnosti na skutečném voze: Jak se vám líbí Lotus E22 na 18"? + foto

Pirelli dnes představilo v reálu první verzi svých 18palcových pneumatik. Během testu v Silverstone se objevily na Lotusu E22.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pneumatiky budoucnosti na skutečném voze: Jak se vám líbí Lotus E22 na 18"? + foto

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 110, poslední 11.07.2014 14:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Plecháček (Hlasovalo 30 lidí) 09.07.2014 14:04
Milí zamrzlí v době dávno minulé Tradice,… »
» Plecháček (Hlasovalo 14 lidí) 09.07.2014 10:37
Nádhera 16 Uau ... strašná krása, Už aby to… »
» tom11 (Hlasovalo 12 lidí) 09.07.2014 12:38
o.k. tohle se mi líbí. je to sice něco nového,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    158.193.80.XXX
    Nevyzerajú len dobre, ... ...ale z hľadiska zaťaženia sú výhodnejšie a znesú väčšie zaťaženie hlavne v rýchlich zátačkách. 01

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      Aby se pořád neomílala jenom pozitiva, tak jestli jsou údaje v článku [odkaz na stránku] správné, v současné podobě přidávají 16 gk neodpružené hmoty, navíc rotující (= další setrvačné síly). Ať už vypadají jakkoliv, tudy evidentně cesta nevede. Už tak jsou současná auta těžká až hanba.

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Lord Mystic

    Lord Mystic

    92.62.227.XXX
    vypadají úžasně nevím co víc k tomu napsat, bavím se čistě a jen o estetickém hledisku. vypadají moderně, agresivněji, prostě to k těm současným strojům mnohem více sedí!

    + 9 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • eR

      62.245.107.XXX
      Pokud jsou ta kola roztočená tak nemám nic proti, ale na tom statickém snímku to vypadá jako kdyby na tu formuli nasadili kola z kočáru. 12

      + 7 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Lord Mystic

        Lord Mystic

        92.62.227.XXX
        no rozhodně lepší než kdyby měli třeba jen 5 tlustých paprsků. ale chápu že je to o preferenci každého člověka. na osobáku mám podobné takže se mi líbí i tady.

        + 3 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • a+

          77.242.95.XXX
          Nemůžeš srovnávat osobák s F1... Na osobáku vypadají velké ráfky dobře, protože opticky vyplňují podběhy. Tady není co vyplňovat a prostě to vypadá divně. Absolutně to esteticky neladí.

          + 7 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • a+

            77.242.95.XXX
            navíc Navíc to ty dělá pneumatiky opticky užší, což je to poslední, co F1 potřebuje. Spíš bych rád širší zadní pneumatiky a pokud vážně potřebujem nižší profil pneu, tak bych to zvedl o 2, maximálně o 3 palce.

            + 5 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Lord Mystic

            Lord Mystic

            79.110.38.XXX
            ten průměr zůstává stejný jen větší část místo gumy zabírá ráfek. kilometr gumy mi nepřijde nic moderního či esteticky krásného, tohle je elegantnější. každopádně se vám nedivím, je to obrovská síla zvyku, až to zavedou tak uvidíte že po pár závodech se vám to bude líbit. a rozhodně to není nic proti krásným nosům či schodům na předku!

            + 1 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jens

              109.81.245.XXX
              Průměr nezůstává stejný, o 3 cm se zvětšily, to ale nic nemění na tom, že na voze F1 vypadají skvěle navzdory plácání o zakrývání podběhů u os. aut. 03

              + 7 / − 6

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                77.242.95.XXX
                Subjektivní. Dle tebe vypadají skvěle, dle mě to auto vypadá jako koňský povoz. Plácání ohledně zakrývání podběhů je fakt. A o změně průměru jsem nic neřekl. A líbit se rozhodně nebude. Nejde o to, jak vypadají kola samotná (ano, samotná vypadají samozřejmě lépe), ale jak ladí s autem a tohle je estetická katastrofa.

                + 3 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Jens

                  78.157.160.XXX
                  A ty jsi jako objektivní nebo co jsi myslel tím úvodem? Plácáš jednu blbost za druhou. Koňský povoz máš v maštali, tak se na něj běž podívat, pak něco plácej o F1. Zakrývání podběhů je nebetyčná blbost. Ad změna průměru, proč na to reaguješ? Nevšiml sis, komu je můj příspěvek určen? Rozhodně se to líbí drtivé většině, lidé po celém světě si to hned zamilují. A hádej, co psal o průměrech. 04 Kola nejen lépe vypadají, ale dokonale s vozem ladí. Je to epesní slast, dokonalost. 11

                  + 4 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001000

      uzivatel001000

      46.39.185.XXX
      Já ti nevím, ale např. pohled na obrázek #24 v galerii mě moc nepřesvědčuje o kroku tím "správným" směrem.

      + 2 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mr.B

    Mr.B

    90.176.164.XXX
    Hezké Mně se to líbí. Má to moderní vzhled.

    + 11 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      82.113.183.XXX
      Co je moderního na žebřiňáku?

      + 6 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mr.B

        Mr.B

        90.176.164.XXX
        O tvar ráfku přece vůbec nejde. Líbí se mi ta úzká pneumatika i to, jak jsou pěkně vidět brzdové kotouče. Až budou ve tmě rozžhavené, bude to hezká podívaná.

        + 10 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • pidro

    88.100.206.XXX
    Je to jako žebřiňák mýho dědy.

    + 6 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Plecháček

    Plecháček

    85.207.17.XXX
    Milí zamrzlí v době dávno minulé Tradice, nostalgie, blá blá blá. Já nevím, kdy vám, zamrzlým někde v 80. letech dojde, jakej je vlastně rok.

    Všichhni by chtěli třílitrový V12, jenže málokomu dochází, že kdyby nebyly dnešní V6 s turbem svázaný normami o průtoku paliva, tak těm motorům, nad kterýma slintáte, natrhnou ... až k lopatkám. A navíc by měly pořádnej zvuk, o ten vám jde taky.
    Myslíte, že by Mercedes v F1 zůstal, kdyby se nepřešlo na dnešní hybridní motory, ale zůstalo by se u vašich vysněných V12? Ani náhodou, nemělo by to použitelnost pro výrobu seriových aut.

    Dost lidí by chtělo zpátky manuální převodovky. Ok, ale svezte se jednou v moderní sekvenčce nebo v automatu a nebudete chtít zpátky.
    Kolik týmů - tím spíš továrních - by zůstalo v F1, kdyby se stále používaly manuální převodovky?

    A nakonec nejžhavější téma, velký kola. I na tom nejlevnějším škopku na trhu dostanete v základu plechový patnáctky. V moderních autech jsou to bez problémů 17'' kola. Zkrátka zůstat u 13'' je zas krokem zpátky.
    Tyhle velký kola zas dávaj prostor pro vývoj.


    Říkejte si co chcete (stejně vlastně vaše slovo nic neznamená), ale moderní osobáky a F1 musí v určitých oblastech spolupracovat. A zůstat u neohrabaných rozežraných V12, manuálních převodovek a bačkorech na ráfkách o velikosti 13'' je bullshit.

    + 30 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      proc tedy nove laferrarri a jine supersporty nemaji 1,6l motor, ci podobny obsah? Proc jsou to objemy, o kterych si muze F1 uz peknych par let nechat jenom zdat?

      + 10 / − 14

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Tom

        90.182.20.XXX
        Co to blábolíš???
        Životnost ti nic neříká?
        Navíc by se zase musel omezit turbotlak a já nevím co všechno, aby to nebyly monstra s 1,5 megawatt

        + 9 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • nikos

        213.195.215.XXX
        protoze by to nikdo nezaplatil ? Spolehlivost, Motory v F1 jsou na tri okruhy a cca 1500 km kdyz secnu trening kvaldu a zavody a to by si opravdu nechtel si koupit auto ktere ujede tolik a pak musi novy motor atd? Prave ze tvoje zminovane La ferrari je prvni auto ktere ma v sobe aktivni karoserii, zaveseni, kers .... a urcite tam ta stavba motoru bude podobna protoze z atmosfery vytlacit 800 koni a kersem dalsich 160 neni zrovna malo a i tak to auto musi najezdit treba 60 000 km

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama