DISKUZE K ČLÁNKU Proč jde Haas do F1? Chce zvýšit své prodeje o miliardu dolarů

Americký obchodník a zakladatel závodního týmu, s nímž chce od roku 2016 vstoupit do Formule 1, popsal motiv svého vstupu do královské disciplíny motorsportu - jde, jak jinak, o peníze.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč jde Haas do F1? Chce zvýšit své prodeje o miliardu dolarů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 20.06.2014 00:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001000 (Hlasovalo 9 lidí) 18.06.2014 08:16
:) Už vidím Ferrari a Mercedes, jak je vítají s… »
» odin (Hlasovalo 8 lidí) 18.06.2014 09:18
Já to zase tak nerálně nevidím. Proč by jim to… »
» uzivatel001000 (Hlasovalo 7 lidí) 18.06.2014 11:06
Tak já bych to zas tak jednoznačně neviděl. S… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Lebo Haas má podpísané dodávky,... ...pohonných jednotiek už z Ferrari, preto Mercedes tam vôbec nefiguruje. 11

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Kapříku, napsal jsem TŘEBA (jako příklad). Vybral jsem náhodně z matinem uvedených stájí Mercedes. Stejně tak jsem mohl zvolit Ferrari... A to, co jsem psal je pouhá spekulativní reakce na spekulativní názor matina. Tak to neber zas tak horlivě vážně.03 12

          + 5 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001000

        uzivatel001000

        46.39.185.XXX
        "Tak určitěéé" by jim to mohli prodávat 03 Akorát to nevidím, jako příliš reálný scénář. Samozřejmě by záleželo na podmínkách, které by jim Haas nabídl, vše má svou cenu, že ano.
        Ferrari usilovně bojuje o návrat na špici, možná mám trochu omezenou fantazii, ale nedokážu si představit, že by v tomto období plýtvali svými silami pro nějaký nový tým, byť by to bylo za úplatu. Mají co dělat sami se sebou. Na druhou stranu Mercedes momentálně zažívá skvělé chvíle, mají zřejmě povedený vůz i v jiných oblastech, než jen pohonná jednotka. Takže dle mého názoru budou teď střežit know-how jako oko v hlavě, obzvlášť, když se pravidla nebudou moc měnit pro příští sezóny. Ohledně RB a TorroRosso, tyto dvě stáje mají společného majitele, myslím si (a už se to i mnohokrát ukázalo), že lze velmi snadno prosadit zájmy o "nekonkurenci". V případě některého týmu F1 a Haase by se o takového formě spolupráce zcela jistě nejednalo.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Nechci ti za každou cenu "vyvracet" tvé názory. Ani já, ani ty nemáme ke svým tvrzením dost informací a více-méně spekulujeme.
          Ale z mého pohledu jde o nastavení podmínek spolupráce. A tam nevidím problémy, které vidíš ty.
          Proč by například nemohli Ferrari a Haas udělat dohodu (výměný obchod)? Ferrari poskytne Haasovi konkurenceschopné technologie a bude jeho tým "učit" pracovat v F1. A Haas bude "pomáhat" Ferrari na dráze a se zpětnou vazbou (data 4 pilotů jsou více, než od 2 pilotů) Vše může být formulováno pro nadcházejících např. 6 let tak, aby Haas byl schopen po této době plnohodnotného soupeření v F1. Ferrari by mělo po tuto dobu o dva soupeře méně. Respektive o dvě spřízněné duše více.03 18
          Možná fantazíruji až příliš, ale mít Alonso za poslední 4 sezóny podporu ještě dvou pilotů průměrného týmu, tak jako měl Vettel, určitě by se minimálně jednoho titulu dočkal.03 Ty rozdíly mezi nimi v některých sezónách nebyly až tak veliké.
          Ale jde o spekulaci, která může být pravdou, ale také nemusí. A i kdyby ta tak bylo, těžko to někdo ze zainteresovaných veřejně potvrdí.03 I RBR a STR jsou oficiálně soupeři, kteří si nic nedarují. Praxe je ale trochu odlišná.18 18 18

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • rock

          37.188.235.XXX
          Zrovna Ferrari, které dávno volá po třetím autě, by se k nějaké formě farmářského týmu klidně mohlo odhodlat. Ovšem vždycky je to něco za něco a otázkou je, jestli by naopak Haas měl zájem až o TAK úzkou spolupráci.

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama