DISKUZE K ČLÁNKU Marko: Red Bull zůstane v F1 i bez Neweyho

Helmut Marko se vyjádřil, že i když to nebude po odchodu Adriana Neweyho lehké, tým Red Bull bude s velkou podporou Dietera Mateschitze v F1 pokračovat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko: Red Bull zůstane v F1 i bez Neweyho

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 19.06.2014 08:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Prokop S. (Hlasovalo 7 lidí) 17.06.2014 12:49
prestiž Má pravdu v tom, že z GP těží především… »
» Tomur (Hlasovalo 7 lidí) 17.06.2014 13:14
No jo, tady to radši rozkradou než přispět na… »
» uzivatel000968 (Hlasovali 4 lidé) 17.06.2014 23:21
"tím Red Bull vyhodnotil pre r. 2014,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

odin

odin

77.240.96.XXX
01 01 01 18

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.255.168.XXX
Jasně, Nurburgring je stejný a přesto opačný příběh. Většinou je to tak, že podle názvu nerozlišíme různé verze okruhu (Silverstone, Hockenheim...) nebo dokonce ani různé okruhy (Nurburgring). Rakušáci okruh po přestavbě přejmenovali, takže název jasně určuje nejen místo, ale i verzi. Pravda, hodně dlouho jsem s novým názvem bojoval, ale nakonec jsem si zvykl a dnes mi právě přijde fajn, že se dají podle názvu rozlišit různé kapitoly historie okruhu.

Však se nepřeme, jenom si vyjasňujeme stanoviska. Nejsme přece ženské, abychom si spolu chodili do diskusního fóra (na kafíčko apod.) posouhlasit, no ne? 03 18

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Já vím o co ti jde. Pokud pamatuješ původní Osterreichring, tak také pamatuješ původní Nurburgring. Oba tyto okruhy stihl podobný osud. Oba se upravovaly (zkracovaly), oba na chvíli vypadly ze seriálu F1. A rozdíl mezi nimi je jediný. Zatímco Red Bull Ring je už třetí název "stejného místa", Nurburgring je stále jediný název "stejného místa". I když jde o zcela jiný okruh, který nemá s původním zdaleka tolik společného, co má společné Osterreichring a Red Bull Ringem. 03
Jinak s tebou souhlasím, že vzkříšení starého Osterreichringu by byla fakt pecka.
Ale přeme se tu nesmyslně, jak v té reklamě na Snickers. V jedné továrně se čokoládou tyčinky polévaly, zatímco ve druhé čokoládu na tyčinky nalévali....18 18 18

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.255.168.XXX
Ne, ne, jde mi o tvar a délku trati. Existovaly jenom dvě základní (drobné úpravy nepočítaje):
Osterreichring neboli starý dobrý Zeltweg = 5,9km s klopenkou, 1969 - 1995 (F1 1970 - 1987).
A1 ring = osekaný, zkrácený 4,3km okruh, 1996 - 2004 (F1 1997 - 2003).

Když řekneš, že obnovili Osterreichring, vypadá to, jakoby vzkřísili starý, dlouhý okruh, což by byla naprostá pecka. Ale ve skutečnosti obnovili "jenom" krátký, novější A1 ring. I to je ale skvělé. 04 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
A kde byl Osterreichring? Kde A1 Ring a kde je teď Red Bull Ring? Nejedná se náhodou o jedno a to samé místo? O jednu a tu samou trať? Nepojede se náhodou po stejné (části) tratě jako se jezdilo v sedmdesátých letech na Osterreichringu? Vždyť A1 Ring vznikl vypuštěním části trati starého Osterreichringu a tím pádem zkrácením okruhu.
Podobné to bylo na Nurburgringu. Jenže tam se to pokaždé nepřejmenovávalo. Stále se okruh jmenuje stejně, i když vypustili severní smyčku a z původního okruhu se jezdí po mnohem menší části, než v případě rakouského okruhu.03
Ano pokud ti jde o správnou posloupnost, tak je jasné, že se okruh nejprve jmenoval Osterreichring, pak A1 Ring a dnes Red Bull Ring. Ale pořád se jedná o jedno a totéž místo. Jenom rakušané rádi přejmenovávají okruhy, zatáčky a všelicos jiného.12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.255.168.XXX
No počkej, když už, tak obnovu A1 ringu. Starý dobrý dlouhý Osterreichring je nenávratně pryč. Jinak souhlas, je to skvělá trať a díky Mateschitzovi je zpět! 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Napíšem to ešte raz,.. ...lebo ľudí to zaujíma, že nie ja som imbecil ale *** lebo súčasťou každej dobrej obchodnej zmluvy je klauzula o dodávke, kde sa spomína kvalita výrobku, čo Red Bull vo svojej zmluve zabudol urobiť a preto mu dodali brak. A to po stránke HW aj SW pohonnej jednotky. Ak by to mali v zmluve ošetrené mohli od zmluvy okamžite odstúpiť, pričom náklady s tým spojené, by im Renault musel uhradiť. Takto im ostali len oči pre plač ako tebe, lebo ako každý vidí o obchodných zmluvách a ich uzatváraní, nemáš ani dunst. 02 ***
Příspěvek byl redakčně upraven.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Jak tu bandu RedBulláckou nemám v lásce za ty jejich křivárny, tak jim musím zatleskat za obnovu Osterreichringu. A také za to, že tuto GP dostali do kalendáře sezóny F1. GP Rakouska mi v seriálu mistrovství světa F1 hodně chyběla. Mají u mne 01 01 01 .

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000968

uzivatel000968

95.105.152.XXX
"tím Red Bull vyhodnotil pre r. 2014, úplne mylnú teóriu, že pokračovanie spolupráce s Renaultom, je to najlepšie, čo existuje"

... Lojzko, zmluva na dodanie nových 1,6 L motorov bola podpísaná už dávnejšie (nie päť minút pred dvanástou) v čase víťazného ťaženia motorov RENAULT, takže tvrdiť, že RED BULL vyhodnotil mylnú teóriu, ako tvrdíš Ty je scestné...

... prepáč, ale Ty vždy vyznievaš ako "po boji generál"... a to nie obyčajný...ale ten najmúdrejší ...

... 04 03 12 ...

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

VTomi

195.49.189.XXX
A ja som si myslel, že sa kradne len na Slovensku :-) Ale teraz som troška odbočil od témy.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Tomur

Tomur

95.173.85.XXX
No jo, tady to radši rozkradou než přispět na motorsport 17

+ 7 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Prokop S.

Prokop S.

89.102.95.XXX
prestiž Má pravdu v tom, že z GP těží především země. Ať už mezinárodní prestiž (1 z 20 zemí na světě), tak především finanční přínos ve formě daní. Škoda, že si toto neuvědomují čeští papaláši a příští rok se tak u nás nepojede MS motorek..

+ 7 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Je to každému normálnemu človeku jasné,... ...že Adrian sa sťahuje z hlavnej pozície preto, lebo nechce mať a ani nemá zodpovednosť za úspechy tímu, lebo on nijako nemôže ovplyvniť to, že tím Red Bull vyhodnotil pre r. 2014, úplne mylnú teóriu, že pokračovanie spolupráce s Renaultom, je to najlepšie, čo existuje, ak ich pohonná jednotka nie je pre auto RB10 to pravé orechové, hoci šasi bolo navrhnuté aj pre túto sezónu na špičkovej úrovni, ale výsledok sa vôbec nedostavil, kôli počiatočnému zlyhávaniu pohonnej jednotky a tento tým je vlastne odkázaný na to, že vyhrá len vtedy, ak jazdci, alebo technika Mrecedesu zlyhá, čo nie je to, na čo Adrian stavia a preto to jasne zdehonestováva jeho prácu, hoci on odviedol s tímom maximum. Hádam pochvala na margo Red Bullu len tá, že okruh F1 v Rakúsku obnovili, za čo by mali určite dostať od štátu vysoké štátne vyznamenanie, lebo je to zviditeľnenie Rakúska vo svete a Marko je určite jeden z kandidátov. 01 Kiež by aj Mercedes takto kúpil a dal do poriadku Nullburbring. Bolo by to v Európe, na závodných tratiach zase o niečo radostnejšie. 01

+ 8 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama