DISKUZE K ČLÁNKU Newey: Vylepšení vozů je letos mnohem méně, navíc jsou pouze kosmetická

Technický ředitel Red Bull Adrian Newey poukazuje na to, že vylepšení letošních vozů jsou kvůli přísnějším pravidlům spíše jen kosmetická. Trend potvrzují také zástupci FIA.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Newey: Vylepšení vozů je letos mnohem méně, navíc jsou pouze kosmetická

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 07.06.2014 14:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001000 (Hlasovalo 9 lidí) 06.06.2014 10:28
Jo no, už to tu bylo řečeno mnohokrát. Způsobů,… »
» Prokop S. (Hlasovali 4 lidé) 06.06.2014 13:21
líbí se mi ten nápad zmrazit spalovací motor,… »
» uzivatel001000 (Hlasovali 2 lidé) 07.06.2014 14:53
Nebylo by to tak snadne diky promennemu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno Adrian,.. ...tohto roku hrajú prim pohonné jednotky. Kto ich má lepšie, ten víťazí. 11

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    80.82.145.XXX
    mě by se více líbilo,kdyby F1 byla více o výkonné pohonné jednotce nebo vymakané mechanické přilnavosti než o aerodynamice.A právě díky promakané aerodynamice nemůžou jet vozy za sebou,aby si nezničily gumy a tak vymysleli zlepšovák na předjížděni DRS.
    Je na čase,aby aerodynamika nebyla tím hlavním faktorem na zlepšení výkonnosti vozu.
    Už to že se motor používal na aero účely mě štvalo,motor má táhnout auto a né jej jinak využívat.Není divu,že to s motorama takhle dopadlo.

    + 11 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Tom

      90.182.20.XXX
      Jednoznačně souhlas.. Někdo tu psal, že by stačilo, aby více přítlaku generovala podlaha a už by nebyl problém v tom "špatném" vzuchu za autem.. F1 se mi od nového milénia líbí čím dál míň, ale koukat se budu stejně, protože nic lepšího stejně není..

      + 10 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001000

      uzivatel001000

      46.39.185.XXX
      Jo no, už to tu bylo řečeno mnohokrát. Způsobů, jak zvýšit mechanický grip je poměrně dost a často by to byla velmi levná řešení. Např. rozšíření gum, to by nestálo skoro nic.
      On je to ale takový začarovaný kruh. I když jim povolíš získat grip jinde, designeři stejně budou aerodynamickou výkonnost hledat vždycky. Oni totiž vědí, že aerodynamikou se dá získat mnoho výkonnosti, navíc co se jednou naučíš, to jen tak nezapomeneš. Nedokážeš jim nakázat, aby se aerodynamice nevěnovali.

      + 9 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jiný Honza

        194.48.241.XXX
        Myslím, že by to šlo - povolit maximální aerodynamický přítlačný efekt a stanovit jeho maximální nárůsty pro (třeba) 100, 200, 300 km/h. To se dá snadno změřit v tunelu.

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • fo-ol

          89.176.25.XXX
          ano, jediny zpusob jak to provest je v umele restrikci areaodynamickeho pusobeni a to je - malo platny - vec kterou lze jen obtizne presne merit. to neni jako regulovat objem motoru...

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jiný Honza

            78.108.145.XXX
            Právě to by nebylo až tak těžké. Auto (nebo jeho model) by se postavil na váhu a ofukoval ve větrném tunelu. Přírůstek hmotnosti = přítlak.

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001000

              uzivatel001000

              37.188.230.XXX
              Nebylo by to tak snadne diky promennemu pritlaku pramenicim z ruznych nastaveni jednotlivych aerodynamickych prvku. Navic by to vyzadovalo spoustu mereni v tunelu, coz je velmi nakladna zalezitost navic nemozna kontrolovat primo v miste zavodeni.

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Kubyk002

      85.207.90.XXX
      Mi se současná formule líbí, míň přítlaku, silnější motory...
      Jen jediné co bych změnil, tak bych nechal zmražené motory, ale nechal bych neomezný výkon ERS na co maximální dobu a nechal bych běžet jeho vývoj, dokud by auta nedosáhla nějakých šílených výkonů jako za první turboéry....

      Navíc aerodynamika je stále důležitá, podívejte se na Mercedes a třeba McLaren, motor mají stejný, jen je rozdíl v aerodynamice SW jednotky a dalších blbostech, ale prostě i tak aerodynamika hraje důležitou roli :)

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Prokop S.

        Prokop S.

        89.102.95.XXX
        líbí se mi ten nápad zmrazit spalovací motor, ale dál vyvíjet ERS.. souhlasí to s tou honbou za co nejefektivnější rekuperanci 04

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • AAA

      178.41.122.XXX
      Pozri názory fanúšikov nikoho nezaujímajú. Pretože keby ich zaujímali tak by nikdy nezaviedli dvojité body v poslednom závode.

      + 8 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama