DISKUZE K ČLÁNKU Newey: Vylepšení vozů je letos mnohem méně, navíc jsou pouze kosmetická
Technický ředitel Red Bull Adrian Newey poukazuje na to, že vylepšení letošních vozů jsou kvůli přísnějším pravidlům spíše jen kosmetická. Trend potvrzují také zástupci FIA.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Newey: Vylepšení vozů je letos mnohem méně, navíc jsou pouze kosmetická
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001000
(Hlasovalo 9 lidí)
06.06.2014 10:28
Jo no, už to tu bylo řečeno mnohokrát. Způsobů,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
FWMonty
09:45 06.06.2014 80.82.145.XXXmě by se více líbilo,kdyby F1 byla více o výkonné pohonné jednotce nebo vymakané mechanické přilnavosti než o aerodynamice.A právě díky promakané aerodynamice nemůžou jet vozy za sebou,aby si nezničily gumy a tak vymysleli zlepšovák na předjížděni DRS.
Je na čase,aby aerodynamika nebyla tím hlavním faktorem na zlepšení výkonnosti vozu.
Už to že se motor používal na aero účely mě štvalo,motor má táhnout auto a né jej jinak využívat.Není divu,že to s motorama takhle dopadlo.-
Tom
10:07 06.06.2014 90.182.20.XXXJednoznačně souhlas.. Někdo tu psal, že by stačilo, aby více přítlaku generovala podlaha a už by nebyl problém v tom "špatném" vzuchu za autem.. F1 se mi od nového milénia líbí čím dál míň, ale koukat se budu stejně, protože nic lepšího stejně není.. -
uzivatel001000
10:28 06.06.2014 46.39.185.XXXJo no, už to tu bylo řečeno mnohokrát. Způsobů, jak zvýšit mechanický grip je poměrně dost a často by to byla velmi levná řešení. Např. rozšíření gum, to by nestálo skoro nic.
On je to ale takový začarovaný kruh. I když jim povolíš získat grip jinde, designeři stejně budou aerodynamickou výkonnost hledat vždycky. Oni totiž vědí, že aerodynamikou se dá získat mnoho výkonnosti, navíc co se jednou naučíš, to jen tak nezapomeneš. Nedokážeš jim nakázat, aby se aerodynamice nevěnovali.-
-
-
-
uzivatel001000
14:53 07.06.2014 37.188.230.XXXNebylo by to tak snadne diky promennemu pritlaku pramenicim z ruznych nastaveni jednotlivych aerodynamickych prvku. Navic by to vyzadovalo spoustu mereni v tunelu, coz je velmi nakladna zalezitost navic nemozna kontrolovat primo v miste zavodeni.
-
-
-
-
-
Kubyk002
11:22 06.06.2014 85.207.90.XXXMi se současná formule líbí, míň přítlaku, silnější motory...
Jen jediné co bych změnil, tak bych nechal zmražené motory, ale nechal bych neomezný výkon ERS na co maximální dobu a nechal bych běžet jeho vývoj, dokud by auta nedosáhla nějakých šílených výkonů jako za první turboéry....
Navíc aerodynamika je stále důležitá, podívejte se na Mercedes a třeba McLaren, motor mají stejný, jen je rozdíl v aerodynamice SW jednotky a dalších blbostech, ale prostě i tak aerodynamika hraje důležitou roli :)
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek