DISKUZE K ČLÁNKU Coulthard: Piloti nejsou spokojeni s letošními příliš tichými vozy
Podle bývalého jezdce Formule 1 Davida Coultharda si piloti jízdu se současnou generací monopostů moc neužívají. Nelíbí se mu ani to, že jsou příliš tiché.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Coulthard: Piloti nejsou spokojeni s letošními příliš tichými vozy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Raider
15:18 03.06.2014 85.70.74.XXXUž v 70. letech v dobách wingcaru a ground effectu se říkalo, že to jsou auta pro cvičené opice. Když má auto hodně přítlaku, tak odpouští mnohem více chyb. Chápu, že se nová auta jezdcům nelíbí, protože už nestačí za apexem hodit cihlu na plyn, chce to mnohem více citu a opatrnosti.
Pár let zpátky se na Pirelli nadávalo, že pneumatiky jsou moc měkké, nevydrží, drolí se a na trati je spousta žmolků, tak teda upekli tvrdší směsi a už se zase nadává, že to zas tolik nelepí. No tak ať už se konečně rozhodnou, co vlastně chtějí, protože takhle to vypadá, že chtějí vždycky to, co zrovna nemají.
Co se zvuku týče, tak změna je život. Pro mě je to menší tragédie než chrchlání foukačů dva roky zpátky. Řeší to trochu i problém stížností na nadměrný hluk, kterým pořadatelé GP čelí čím dál tím častěji, protože městské okruhy a noční závody jsou zrovna v kurzu.
Když lidé okolo F1 na svém sportu neumí najít nic pozitivního a jenom brblají, tak ať se potom nediví, že zájem klesá... Kritika toho, co se nepovedlo je samozřejmě potřebná stejně jako vypíchnutí toho, co se povedlo. -
-
Kapor
09:27 03.06.2014 194.160.178.XXXVidieť, že David nemá poznatky z medicíny,.. ...lebo nadmerný hluk škodí najmä jazdcom, ktorí mali preto v ušiach štople, aby naplnili literu dodržiavania bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci, aby ich sluch sa počas kariery nepoškodil, ktoré teraz nemusia mať vôbec, lebo technické riešenie pohonnej jednotky to samé vyriešilo bez väčšieho zásahu a je vlastne v norme, s čím by mali byť všetci spokojní a kto nie je, nech vykonáva nejakú inú adrenalínovú aktivitu a svoju makovicu tam vystaví na pospas bombardovaniu decibelmi.-
Eracer
11:06 03.06.2014 62.168.11.XXXTyhle moralistické řeči o hluku a o zdraví si nech na koledu a pro ekošílence, ti s tebou možná budou souhlasit, ale fanouškům ,kteří sledují F1 živě a utrácí za to desítky tisíc tohle raději neříkej, ještě by si mohl dojít k újmě na zdraví. ;)) To co se nyní lidem nabízí nesplňuje ani desetinu toho za co si platíš. -
uzivatel000968
14:47 03.06.2014 85.237.224.XXXLojzko, stavím sa, že si v živote nebol na pretekoch F1...
-
-
-
-
Kapor
15:53 03.06.2014 194.160.178.XXXNie Jensi,.. ...ale namiesto normy ČSN, si mal uviesť príslušnú normu ISO, ktorá hovorí o bezpečnosti a hygiene pri práci, ku ktorej hluk rozhodne patrí a tam je aj uvedená hranica, preto závodníci museli mať v ušiach pri 2,4 V8 štople, ktoré boli certifikované podľa ISO 9002 a teraz nie, lebo 1,6 V6 Turbo hranicu hluku neprekračuje, takže im stačí na makovici len helma.
-
-
-
-
-
-
uzivatel001250
10:31 03.06.2014 82.99.163.XXXAle zase lidi na druhou stranu lidi co tam bydlí, a kteří se nezajímají o nějakou F1, jsou rádi že o ní nevědí.
Osobně už mi ta hysterie kvůli údajně špatnému zvuku motorů začíná lézt na nervy.-
-
uzivatel001250
13:59 03.06.2014 82.99.163.XXXTvoje práva končí tam, kde začínají jejich.
A nemysli si, že všichni místní z F1 něco mají a že ji všichni milují a jsou nadšení z toho že jim pod okny jezdí (ok, jezdily...) V8 vysavače. Co znám odezvu lidí, bydlících v Brně-Žebětíne, kteří mají přes kopec Masarykův okruh, tak ti o Moto GP moc hezky nemluví (respektive na ni rovnou nadávají).
Mě se třeba letošní zvuk líbí, už to nezní jako když doma vysávám a při podřazování mi běhá mráz po zádech.-
anonym
16:23 03.06.2014 178.255.168.XXXTak nějak. Pokud bych si měl vybrat mezi uřvanou F1 bez Spa (to málem skončilo právě kvůli hluku) a tišší F1 se Spa, tak vítězí druhá varianta.
Nikdy se mi nezamlouvaly ječáky točící přes 15k rpm, takže letošní zvuk je pro mě po víc než čtvrtstoletí tak trochu návrat k normálu, byť tiššímu. Chápu, že ty vibrace člověku na okruhu nebo v autě mohou chybět, protože tam to bylo cítit celým tělem, ale většina lidí stejně sleduje F1 v TV a tam je to jenom o zvyku. Jak říkáš, zbytečná hysterie.
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek