DISKUZE K ČLÁNKU Coulthard: Piloti nejsou spokojeni s letošními příliš tichými vozy

Podle bývalého jezdce Formule 1 Davida Coultharda si piloti jízdu se současnou generací monopostů moc neužívají. Nelíbí se mu ani to, že jsou příliš tiché.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Coulthard: Piloti nejsou spokojeni s letošními příliš tichými vozy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 05.06.2014 20:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Loqenc (Hlasovalo 13 lidí) 03.06.2014 08:37
njn Vozy se těm chudinkám špatně řídí, skoro by… »
» uzivatel001250 (Hlasovalo 9 lidí) 03.06.2014 10:31
Ale zase lidi na druhou stranu lidi co tam… »
» Lord Mystic (Hlasovalo 8 lidí) 03.06.2014 09:47
nebuď naivní ne neříkej co není pravda. kolik… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • Duncan66

              Duncan66

              89.29.32.XXX
              tak to ja teda vubec nesouhlasim. Rev k tomu proste patri a ten novy zvuk je naprosto priserny. Je to jako nejaka nizsi serie a i v TV zvlast zabery z onboard kamery s tim novym zvukem mam pocit, ze se divam na formuli3 apod. Jednoduse des a bes. Chapu, ze sto lidi, sto chuti, ale je to neco, jako by behem fotbaloveho utkani pri zaplnenem stadionu byla atmosfera stejna jako kdyz hrajou se zakazem a neni tam ani jeden fanda. Hodne divne a nuda.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • anonym

            94.113.78.XXX
            Tedy jestli bych něco srovnával s vysavačem, tak zrovna turbo motory:) Ačkoliv záleží kolik otáček točí Váš vysavač. Na okruhu je letošní F1 tišší, než Porsche Super Cup, což mi přijde trapné. Je úžasné jak efektivní motory jsou, ale to je definitivně poslední věc, která fanouška motorsportu zajímá. Fanoušek motorsportu si raději koupí NA motor slušného objemu, než "efektivní" turbo. Proč efektivní v uvozovkách? Celá ta efektivita je směšná ve srovnání s ohromným růstem nákladů a technologických požadavků, které výroba nových motorů F1 přináší. Ten sport by neměl být marketingovým nástrojem automobilek. Co myslíte?

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Duncan66

              Duncan66

              89.29.32.XXX
              ikdyby to byl markentingovy nastroj, tak pro koho? pro 0,001 promile lidi. Protoze kdo si koupi auto za 10 milionu s tim, ze rocne usetri 50 tisic za pohonne hmoty, kdyz stejne vykonne auto ma za desetinu ceny a desetinovy sevrvis, pojistku atd.? 13

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • fo-ol

              89.176.25.XXX
              je vazne neuveritelne kolik lidi je schopno se zaseknout na takove picovine jako ze nejsou ke sledovani F1 potreba spunty do usi :))) a kolik se jich bude 20x rocne zaprisahat ze na pristi GP uz se urcite, ale urcite a ani omylem divat nebudou :))) prosim: dodrzte to! stejne jako se na fotbale radi obejdem bez dymovnic a petard, na F1 se milerad obejdem bez vas!

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Eracer

    62.168.11.XXX
    No jako osobně jsem rád ,že lidi o tom mluví, že jezdci o tom mluví, dokládá to celkovou ubohost F1, která je nyní opravdu velmi neatraktivní jak pro jezdce tak hlavně pro zbytek světa včetně fanoušků. Jediný komu se letošní F1 líbí je Niki Lauda a lidé z Mercedesu. F1 pro děti...

    + 8 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lord Mystic

      Lord Mystic

      79.110.38.XXX
      nebuď naivní ne neříkej co není pravda. kolik týmů udělalo něco pro to aby zlepšili zvuk? ehm kromě mercedesu nikdo nic? všichni jen mlátí hubou naprázdno a nikdo nic nedělá, jen mercedes se snažil. takže tyhle trapný řeči si prosím nech od cesty.

      + 8 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Eracer

        62.168.11.XXX
        To nejsou trapné řeči mladej, ale krutá realita, to že dnešní F1 stojí za velké H nezakecáš, říkají to piloti, říká to šéf F1 a hlavně to říkají fanoušci pokud nebudou fanoušci nebude F1. Tak si to uvědom, každá země po letošních závodech kde se jelo, zvažuje další účast v této disciplíně, jelikož se snesla vlna kritiky, letos to ještě cítit nebude, ale příští rok a leta nadcházející ano, tomu věř, pořád je to ekonomika a tu neošálíš. Takže chytrolínské řeči si nech pro někoho jiného, jinak mercedes se snažil ale zcela zbytečně, pokud chceš hukot tak musíš mít pořádný motor, to co je ted v F1 je jen pro smích.

        + 4 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Lord Mystic

          Lord Mystic

          79.110.38.XXX
          nehádám se s tebou že jde F1 pomalu do kopru, reagoval jsem na trapné popichování mercedesu a laudy. oni si to nezaslouží, oni nebyli iniciátory nových motorů. a také je otázkou zda-li se současnými technologiemi je vůbec nějaké rozumné řešení jak z toho ven...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Chasnik

          78.24.10.XXX
          "...říkají to piloti, říká to šéf F1 a hlavně to říkají fanoušci pokud nebudou fanoušci nebude F1"
          Taky jde o to, kolik fandů má opravdu vlastní názor a kolik z nich to říká právě proto, že to říkají piloti nebo šéf F1.

          Nikomu nechci namlouvat, že zvuk letošních formulí je úžasný, to ani omylem. Otázkou ale je, jestli je to skutečně tak velký problém (není to poprvé, co se změnil zvuk formulí, hlavně kvůli změnám motorů) nebo jestli někdo uměle nafukuje bublinu, aby z toho měl prospěch.

          Týká se to hlavně návštěvníků závodů, fandové u televize zase takový rozdíl nepocítí. Většina záběrů je zdaleka, navíc ve zvukové stopě běží komentář. Onboard záběry a nějaké střihy zblízka, kde by byl zvuk motorů slyšet více (např. v pitlane) nejsou tak časté. Samozřejmě, pokud se na to divák soustředí, rozdíl zpozoruje, ale na celkový zážitek z gauče před TV to nemá extra vliv. To mě třeba daleko víc štve osekaný livetiming.

          A jestli bude mít slabší zvuková kulisa vliv i na samotnou návštěvnost okruhů, ukážou až tvrdá data a srovnání s předchozími ročníky.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Lord Mystic

            Lord Mystic

            79.110.38.XXX
            každý rok navštívím jednu GP, v minulosti maďarsko, anglie, spa - letos máme koupené lístky do německa. porovnám na vlastní uši a uvidím. v tv tam opravdu není zásadní rozdíl.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • SebVonVett

    SebVonVett

    79.127.137.XXX
    Přesně řečeno....Jako by mi mluvil z duše ..

    + 7 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama