DISKUZE K ČLÁNKU Coulthard: Piloti nejsou spokojeni s letošními příliš tichými vozy

Podle bývalého jezdce Formule 1 Davida Coultharda si piloti jízdu se současnou generací monopostů moc neužívají. Nelíbí se mu ani to, že jsou příliš tiché.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Coulthard: Piloti nejsou spokojeni s letošními příliš tichými vozy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 05.06.2014 20:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Loqenc (Hlasovalo 13 lidí) 03.06.2014 08:37
njn Vozy se těm chudinkám špatně řídí, skoro by… »
» uzivatel001250 (Hlasovalo 9 lidí) 03.06.2014 10:31
Ale zase lidi na druhou stranu lidi co tam… »
» Lord Mystic (Hlasovalo 8 lidí) 03.06.2014 09:47
nebuď naivní ne neříkej co není pravda. kolik… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Raider

    85.70.74.XXX
    Už v 70. letech v dobách wingcaru a ground effectu se říkalo, že to jsou auta pro cvičené opice. Když má auto hodně přítlaku, tak odpouští mnohem více chyb. Chápu, že se nová auta jezdcům nelíbí, protože už nestačí za apexem hodit cihlu na plyn, chce to mnohem více citu a opatrnosti.

    Pár let zpátky se na Pirelli nadávalo, že pneumatiky jsou moc měkké, nevydrží, drolí se a na trati je spousta žmolků, tak teda upekli tvrdší směsi a už se zase nadává, že to zas tolik nelepí. No tak ať už se konečně rozhodnou, co vlastně chtějí, protože takhle to vypadá, že chtějí vždycky to, co zrovna nemají.

    Co se zvuku týče, tak změna je život. Pro mě je to menší tragédie než chrchlání foukačů dva roky zpátky. Řeší to trochu i problém stížností na nadměrný hluk, kterým pořadatelé GP čelí čím dál tím častěji, protože městské okruhy a noční závody jsou zrovna v kurzu.

    Když lidé okolo F1 na svém sportu neumí najít nic pozitivního a jenom brblají, tak ať se potom nediví, že zájem klesá... Kritika toho, co se nepovedlo je samozřejmě potřebná stejně jako vypíchnutí toho, co se povedlo.

    + 9 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Chasnik

      78.24.10.XXX
      "...protože takhle to vypadá, že chtějí vždycky to, co zrovna nemají."
      Jestli to nebude tím, že se jedná o obecný princip fungování Homo sapiens sapiens12

      Každopádně jsi to sesumíroval pěkně - dávám plus :)

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Čokl

    213.235.140.XXX
    A co mě štve, aby toho nebylo málo, tak i ten zvuk intra na formula1.com změnili na ten nové bzucak :(

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    109.81.245.XXX
    To: Rock - Ssakryš Díky. Jinak viz: [odkaz na stránku]

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Vidieť, že David nemá poznatky z medicíny,.. ...lebo nadmerný hluk škodí najmä jazdcom, ktorí mali preto v ušiach štople, aby naplnili literu dodržiavania bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci, aby ich sluch sa počas kariery nepoškodil, ktoré teraz nemusia mať vôbec, lebo technické riešenie pohonnej jednotky to samé vyriešilo bez väčšieho zásahu a je vlastne v norme, s čím by mali byť všetci spokojní a kto nie je, nech vykonáva nejakú inú adrenalínovú aktivitu a svoju makovicu tam vystaví na pospas bombardovaniu decibelmi. 08

    + 3 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Eracer

      62.168.11.XXX
      Tyhle moralistické řeči o hluku a o zdraví si nech na koledu a pro ekošílence, ti s tebou možná budou souhlasit, ale fanouškům ,kteří sledují F1 živě a utrácí za to desítky tisíc tohle raději neříkej, ještě by si mohl dojít k újmě na zdraví. ;)) To co se nyní lidem nabízí nesplňuje ani desetinu toho za co si platíš.

      + 8 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000968

      uzivatel000968

      85.237.224.XXX
      Lojzko, stavím sa, že si v živote nebol na pretekoch F1...

      12 03 12

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Myslíš normu ČSN? 04

      + 11 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Myslíš, že je rozdiel ... ....v stanovenej hranice hluku podľa ČSN a hygienickou normou ? 02 Ja si nemyslím. 01

        + 3 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          109.81.245.XXX
          Já si jen myslím, že nějaká ČSN je Formuli 1 úplně ukradená. 11

          + 6 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Nie Jensi,.. ...ale namiesto normy ČSN, si mal uviesť príslušnú normu ISO, ktorá hovorí o bezpečnosti a hygiene pri práci, ku ktorej hluk rozhodne patrí a tam je aj uvedená hranica, preto závodníci museli mať v ušiach pri 2,4 V8 štople, ktoré boli certifikované podľa ISO 9002 a teraz nie, lebo 1,6 V6 Turbo hranicu hluku neprekračuje, takže im stačí na makovici len helma. 11

            + 3 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.226.XXX
      Jo. Místo špuntů za 2E použili motory za 20 mega E 13

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Loqenc

    Loqenc

    77.240.177.XXX
    njn Vozy se těm chudinkám špatně řídí, skoro by mě rozplakal. :-) Asi by chtěli jezdit zase jako po kolejích ne?

    + 13 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    109.202.68.XXX
    Nuda Přesně tak, známej byl letos v Monaku a dřív byl randál slyšet po celém městě, atmosféra super, dnes jdete o dvě ulice dál a nevíte, že je tam nějaká F1

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001250

      uzivatel001250

      82.99.163.XXX
      Ale zase lidi na druhou stranu lidi co tam bydlí, a kteří se nezajímají o nějakou F1, jsou rádi že o ní nevědí. 04
      Osobně už mi ta hysterie kvůli údajně špatnému zvuku motorů začíná lézt na nervy.

      + 9 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        109.202.68.XXX
        co mě je do lidí co tam bydlí, navíc domácí na F1 pěkně vydělávaj....jinak mě zase leze na nervy to ticho 10

        + 1 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001250

          uzivatel001250

          82.99.163.XXX
          Tvoje práva končí tam, kde začínají jejich. 04
          A nemysli si, že všichni místní z F1 něco mají a že ji všichni milují a jsou nadšení z toho že jim pod okny jezdí (ok, jezdily...) V8 vysavače. Co znám odezvu lidí, bydlících v Brně-Žebětíne, kteří mají přes kopec Masarykův okruh, tak ti o Moto GP moc hezky nemluví (respektive na ni rovnou nadávají). 03

          Mě se třeba letošní zvuk líbí, už to nezní jako když doma vysávám a při podřazování mi běhá mráz po zádech. 04

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.255.168.XXX
            Tak nějak. Pokud bych si měl vybrat mezi uřvanou F1 bez Spa (to málem skončilo právě kvůli hluku) a tišší F1 se Spa, tak vítězí druhá varianta.

            Nikdy se mi nezamlouvaly ječáky točící přes 15k rpm, takže letošní zvuk je pro mě po víc než čtvrtstoletí tak trochu návrat k normálu, byť tiššímu. Chápu, že ty vibrace člověku na okruhu nebo v autě mohou chybět, protože tam to bylo cítit celým tělem, ale většina lidí stejně sleduje F1 v TV a tam je to jenom o zvyku. Jak říkáš, zbytečná hysterie.

            + 5 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama