DISKUZE K ČLÁNKU Head: Nové turbomotory jsou zbytečně drahé, 800 koní lze získat za desetinu ceny

Nové hybridní pohonné jednotky jsou podle zakladatele a bývalého technického ředitele Williamsu Patricka Heada příliš drahé.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Head: Nové turbomotory jsou zbytečně drahé, 800 koní lze získat za desetinu ceny

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 04.06.2014 17:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovalo 21 lidí) 02.06.2014 15:43
Heh kdyz si clovek uvedomi, ze tymy daji za 5… »
» zipp (Hlasovalo 8 lidí) 02.06.2014 13:10
No ono se dá určitě nahnat 800koní za desetinu… »
» mi88ki (Hlasoval 1 člověk) 03.06.2014 11:04
Motory U motorů by měly platit jen čtyři… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • Tomas77

          85.93.125.XXX
          Dost mimo To co si napisal je dost mimo. Ked prisli turbomotory, boli vykonnejsie a stacilo "mierne" upravit stavujuce motory a narast vykonu bol az o 50%. A FIA ich pomerne rychlo zakazala. Teraz, ked je technologia baterii dost primitivna sa snazime vyvinut kocko-psa, ktory je zbytocne nevykonny a predrazeny. V case, ked male tymi neustale placu, aka je F1 draha. Komicke je, ze im FIA dava za pravdu (chce "znizit" naklady) a pritom vymysla taketo nezmysli. Pokym sa nevytvoria ucinne systemy na uskladnenie energie budu taketo systemy na pritaz. Namiesto aby sa pchali penize na prvotny vyskum, peniaze sa davaju ako sponzorsky dar do F1 (co je zabava a nic ine), kde sa vacsinou spalia.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • pidro

      88.100.206.XXX
      F1 nikdy nebyla o efektivitě.Nevím,proč na jedné straně se mluví o úsporách a na druhé se zavádějí nákladné nesmysly jako jsou současné pohonné jednotky.05

      + 11 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Tom

    90.182.20.XXX
    Souhlas Předražené hybridy nemají budoucnost, je potřeba hledat jinde. Ať už u samotných elektromotorů nebo vodíku.. A nebo třeba někde úplně jinde. Dovolím si použít ohrané klišé - za tuto stagnaci vývoje v oblasti alternativních paliv může ropná a kdovíjaká lobby. A vsadím se, že v šuplíkách leží takové projekty o kterých se nám ani nesnilo.. Viz zahozené Teslovy vynálezy

    + 26 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama