DISKUZE K ČLÁNKU Obrat: Týmy opět zvažují zákaz testování v průběhu sezóny
Sotva byly testy uprostřed sezóny letos zavedeny, týmy F1 už opět přemýšlejí o jejich zákazu i o dalších změnách, které by vedly ke snížení nákladů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Obrat: Týmy opět zvažují zákaz testování v průběhu sezóny
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
15:56 29.05.2014 194.160.178.XXXA kto o tom premýšľa ? Len hlupáci, ktorí si chcú vylepšiť postavenie na úkor iných, tak vždy prídu z inou pesničkou a FIA ako stará cundra, furt mení svoje rozhodnutia z dňa na deň. Veď testy, aerotunel aj metóda CFD bola podľa hodín strávených na nich upravená do konečnej podoby tak, že bolo povedané, že je to optimum a najlepšie riešenie aj z pohľadu neprekročenia stanoveného rozpočtového stropu. Tak prečo furt niečo meniť, aby sa to len menilo a nebolo sa o čo oprieť, lebo nič nie je spoľahlivo dané v predpisoch tak, aby to bolo nemenné a bolo sa o čo do budúcna oprieť, ale to bolo ako zhnitý plot, o ktorý ak sa človek oprie tak spadne cez ktorý človek prepadne do priepasti. -
Raider
14:31 29.05.2014 85.70.74.XXXNejdřív se to povolí, potom zakáže, nakonec opět povolí a teď to chcou zase zase zakázat?
Asi někteří lidi mají málo práce, tak vymejšlí ptákoviny...
Kdyby místo podobných nesmyslů zavedly dobrovolný rozpočtový strop. Týmy, které se ho zavážou plnit budou vedle PK klasifikování i ve zvláštním "nízkonákladovém" šampionátu (obdoba trofejí Colina Chapmana a Jima Clarka pro konstruktéry a jezdce s atmosférickým motorem v 80. letech) a podle umístění budou dostávat další extra odměny a třeba jim odpustit alespoň částečně startovné. Něco podobného by třeba mohlo malé týmy udržet a přilákat další. -
Pepa
14:03 29.05.2014 37.188.224.XXXSnizovani nakladu jsou kecy. Byly doby kdy to frajeri delali i zadarmo. Podle toho co pisou o aerodinamickem tunelu a standardizovani nekterych dilu, mi to pripada jako snaha holych zadku vyhrat sampionat. Neboli, omezit vyvoj velkych tymu, ktere maji i vlastni tunel a nemusi platit za pronajem. To chapu. Ideal by pak zrejme byl podvozek od nezavisleho vyrobce a motor treba cosworth. Pak si tam muzou dat nalepku treba ferrari nebo caterham a sance by meli vsichni stejne a bylo by to levnejsi. -
Duncan66
13:44 29.05.2014 89.29.32.XXXse mi nechce verit, ze ty testy v sezone jsou nejak nakladne, kdyz se konaji na stejnem miste jako zavod, ktery tomu predchazi. To si umim predstavit tuny jinych pravidel a vymyslu, ktere jsou daleko nakladnejsi viz. vsechny ty zmeny pravidel ohledne vozu, motoru atd.
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek