DISKUZE K ČLÁNKU Obrat: Týmy opět zvažují zákaz testování v průběhu sezóny

Sotva byly testy uprostřed sezóny letos zavedeny, týmy F1 už opět přemýšlejí o jejich zákazu i o dalších změnách, které by vedly ke snížení nákladů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Obrat: Týmy opět zvažují zákaz testování v průběhu sezóny

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 30.05.2014 07:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovalo 10 lidí) 29.05.2014 13:44
se mi nechce verit, ze ty testy v sezone jsou … »
» Hr3bec (Hlasovalo 7 lidí) 29.05.2014 13:38
Kocourkov jak má být :-D »
» Prokop S. (Hlasovalo 6 lidí) 29.05.2014 13:55
rušit testy? míst omezování testů by raději měli… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jožo

    90.177.186.XXX
    Trochu mi to připomíná krále z jedné pohádky "Odvolávám co jsem odvolal a slibuji co jsem slíbil."12

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    A kto o tom premýšľa ? Len hlupáci, ktorí si chcú vylepšiť postavenie na úkor iných, tak vždy prídu z inou pesničkou a FIA ako stará cundra, furt mení svoje rozhodnutia z dňa na deň. Veď testy, aerotunel aj metóda CFD bola podľa hodín strávených na nich upravená do konečnej podoby tak, že bolo povedané, že je to optimum a najlepšie riešenie aj z pohľadu neprekročenia stanoveného rozpočtového stropu. Tak prečo furt niečo meniť, aby sa to len menilo a nebolo sa o čo oprieť, lebo nič nie je spoľahlivo dané v predpisoch tak, aby to bolo nemenné a bolo sa o čo do budúcna oprieť, ale to bolo ako zhnitý plot, o ktorý ak sa človek oprie tak spadne cez ktorý človek prepadne do priepasti. 02

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Raider

    85.70.74.XXX
    Nejdřív se to povolí, potom zakáže, nakonec opět povolí a teď to chcou zase zase zakázat?
    Asi někteří lidi mají málo práce, tak vymejšlí ptákoviny...

    Kdyby místo podobných nesmyslů zavedly dobrovolný rozpočtový strop. Týmy, které se ho zavážou plnit budou vedle PK klasifikování i ve zvláštním "nízkonákladovém" šampionátu (obdoba trofejí Colina Chapmana a Jima Clarka pro konstruktéry a jezdce s atmosférickým motorem v 80. letech) a podle umístění budou dostávat další extra odměny a třeba jim odpustit alespoň částečně startovné. Něco podobného by třeba mohlo malé týmy udržet a přilákat další.

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kimi

      94.113.188.XXX
      JJ dobrovolný rozpočtový strop by být mohl. Takových 250mil. by byl dobrým rozpočtovým stropem si myslím.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pepa

    37.188.224.XXX
    Snizovani nakladu jsou kecy. Byly doby kdy to frajeri delali i zadarmo. Podle toho co pisou o aerodinamickem tunelu a standardizovani nekterych dilu, mi to pripada jako snaha holych zadku vyhrat sampionat. Neboli, omezit vyvoj velkych tymu, ktere maji i vlastni tunel a nemusi platit za pronajem. To chapu. Ideal by pak zrejme byl podvozek od nezavisleho vyrobce a motor treba cosworth. Pak si tam muzou dat nalepku treba ferrari nebo caterham a sance by meli vsichni stejne a bylo by to levnejsi.

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Prokop S.

    Prokop S.

    89.102.95.XXX
    rušit testy? míst omezování testů by raději měli omezit větrné tunely a jiné.. testování na dráze je nejreprezentativnější.. snížit náklady je třeba, ale takhle se akorát oseká to nejdůležitější..

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    se mi nechce verit, ze ty testy v sezone jsou nejak nakladne, kdyz se konaji na stejnem miste jako zavod, ktery tomu predchazi. To si umim predstavit tuny jinych pravidel a vymyslu, ktere jsou daleko nakladnejsi viz. vsechny ty zmeny pravidel ohledne vozu, motoru atd.

    + 10 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kimi

      94.113.188.XXX
      Navíc ty testy přeci nejsou povinené, takže pokud se to malým týmům nelíbí, tak přece na ně jezdit nemusí... 03

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    Hr3bec

    85.135.106.XXX
    Kocourkov jak má být :-D

    + 7 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama