DISKUZE K ČLÁNKU Marko stále hrozí Renaultu odchodem, uvažuje o motorech Volkswagenu

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko pro německá média uvedl, že se stále nerozhodli pro pokračování spolupráce se současným dodavatelem jednotek - se společností Renault Sport F1. A nahlas se zmiňuje o Volkswagenu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko stále hrozí Renaultu odchodem, uvažuje o motorech Volkswagenu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 52, poslední 30.05.2014 09:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001521 (Hlasovalo 12 lidí) 29.05.2014 10:04
Pred par mesiacmi som cital ze volkswagen zadal… »
» Pepan (Hlasovalo 11 lidí) 29.05.2014 17:16
Cosworth má sice hodně vítězství v F1, ale z… »
» Pepan (Hlasovalo 11 lidí) 29.05.2014 09:15
Nabízí se otázka, zda by VW do F1 šel, když má… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Nabízí se otázka, zda by VW do F1 šel, když má tak skvěle rozjeté už druhé mistrovství světa značek v automobilových soutěžích a když vidí, jak někteří představitelé RB při jakýchkoliv problémech okamžitě svalují vinu na všechny ostatní, zatímco stáj jako taková nikdy nechybuje.

    + 11 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Jednak se o VW a F1 mluví dost dlouho a sami to (pokud vím) dlouho zvažují. A na koho svalují vinu? Něco jako že Renault má nejvýkonnější motor a nejmíň poruchový a RB to nevidí (samozřejmě nadsázka)?

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Jenom si tak říkám, proč si RB nedělá motory sám? Pro 4 auta by se to až asi vyplatilo a co by si postavili, to by měli.

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Nejsem si jistý, že kvůli 4 autům se vyplatí postavit nová továrna. Vem si kdo dnes motory pro F1 dělá. Jsou to výhradně obrovské automobilové koncerny. Taková firmička si může dovolit maximálně nějakou úpravu motorů někoho jiného. 03

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Já vím. To mělo být rýpnutí. Realita je samozřejmě někde úplně jinde. Je mi jasné, že to by musela být fabrika, která by měla mnohem více lidí než má dneska závodní tým RB. Mě jenom štve, že RB vděčí Renaultu za 4 tituly mistra světa a místo aby se stmelili a co nejrychleji vyřešili problémy, tak Marko pouští do éteru tyhle slovní prdy. Moc bych se nasmál, kdyby se vedení Renaultu naštvalo a ukončilo s nimi polupráci.

            + 3 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              78.98.61.XXX
              Renault sa musi drzat red bullu aj keby sa dialo cokolvek ,nakolko oni jediny nemaju financne problemy a keby lotus a catherman skrachovali pri cenach motorov renault a red bull presiel k inemu dodavatelovy tak v f1 ako dodavatelia motorov skoncia .

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Víš já to beru jako obchod. Za prvé si nemyslím, že zrovna motor bylo zrovna to, co dělalo RB nejrychlejším vozem, tudíž jim zase nemají důvod líbat nohy. A za druhé Renault byl za dodávky motorů odměněn (reklama+platby za motory). Pokud vím, RB v té době na své motory nenadával, což odpovídalo kvalitě motorů a pomáhalo to prodávat Renaultu auta.
              Jestliže letos je motor daleko za konkurencí, určitě není důvod je chválit. Prostě říkají fakta. Když si koupím jakýkoliv výrobek, tak jej budu chválit když bude pracovat dobře a když bude staát za h...., pak si na něj postěžuju a podívám se ke konkurenci. A nebudu se podezírat z nějaké nevděčnosti. Pokud sám budu dělat práci blbě (a bude to zřejmé), zklapnu uši a budu se snažit napravit škody. Chválu určitě čekat nebudu. 03
              Nevím jak snadné je uknčit spolupráci. Předpokládám, že mají nějakou dlouhodobější smlouvu. Pokud ji Renault po sezoně ukončí, pak tu jednu sezonu se budou možná trápit, ale nějak to přežijí. 03

              + 6 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Arnoux

                217.66.164.XXX
                Miku motor RS 27 bylo rozhodně to co přineslo RB čtyři tituly v MS-samozřejmě ve spojení s výborným autem.Viděls co s tím motorem předváděl minulý rok i Lotus.A pokud by měl Williams stejnou konstrukci zadku-mohl to být i on.

                Nejdokonalejšímu mapování RS 27 pro foukání se nikdo jiný ani nepřiblížil a pokud by nebyl zakázán systém foukání bez přidání plynu,vyhrál Redbull všechny závody podobně jako ted Medvěd.

                Jinak souhlas s tvrzením všech,že spojení je prospěšné pro obě strany a já osobně nepochybuju o tom,že bude pokračovat ještě velmi dlouho.

                Posledních 20 kol v Monacu bylo famozních a fakt že jen čtyři nebo pět aut projelo cílem ve stejném kole je známka velkého progresu motorářů od Renaultu a jistě nešlo o sníženou rychlost Mercedesů.S prázdnou nádrží to Redbull pěkně fičel.Bude to určitě pokračovat a brzy začne RB s Mercedesy závodit i s plnou.

                Ohledně VW v soutěžích.Všude kde působily to bylo spíš k smíchu.Vyjímkou jsou poslední sezony v Rally,ale tam se jim chytře podařilo využít základ,který vybudovali ve Škodovce.Takže titul VW podle mně patří z 90% právě Škodě Motorsport.
                O motoru do F1 si můžou při vší uctě ke značce nechat zdát.

                + 4 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Já neříkám, že ten motor byl špatný, jen si nemyslím, že jádro úspěchu RB bylo právě v něm. Jiné týmy s ním tak dobré výsledky neměly až na loňský Lotus. Nevím jestli byl horší nebo lepší než ostatní motory, ale dost pochybuju, že by např. s Mercedesem nějaké tituly RB nezískal. Možná by měl o nějaký míň a dost možná, že by byli dominantnější, než současný Mercedes.

                  Těch 20 kol zajel Ricci fakt skvěle, jen si myslím, že jejich zlepšení přišlo právě v důsledku menší důležitosti motoru. To se dovíme v Kanadě, osobně čekám zase větší odstup od Mercedesů.

                  O VW moc informací nemám a ani netuším, jestli by dokázali udělat dobrý motor. Nicméně nejsou jediným výrobcem, který o F1 mluví (např. BMW).

                  + 2 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • rock

              37.188.128.XXX
              "RB vděčí Renaultu za 4 tituly mistra světa"

              Red Bull už od r.2009 získává víc bodů, než ostatní týmy Renaultu dohromady (a to včetně továrního Renaultu, dokud ještě tovární byl). Spíš se dá říct, že Renault by si v posledních čtyřech letech ani neškrtl a měl by líbat nohy Red Bullům za to, že jim přivezli tituly, které by si jinak rozdělily týmy s Mercedesy a Ferrari.

              + 3 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Nardo

      95.103.225.XXX
      Vw je snaď vo všetkých automobilových súťažiach okrem f1, takže do f1 si myslim nemá dôvod vstupovať

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama