DISKUZE K ČLÁNKU Marko stále hrozí Renaultu odchodem, uvažuje o motorech Volkswagenu
Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko pro německá média uvedl, že se stále nerozhodli pro pokračování spolupráce se současným dodavatelem jednotek - se společností Renault Sport F1. A nahlas se zmiňuje o Volkswagenu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko stále hrozí Renaultu odchodem, uvažuje o motorech Volkswagenu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001521
(Hlasovalo 12 lidí)
29.05.2014 10:04
Pred par mesiacmi som cital ze volkswagen zadal… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
anonym
11:41 29.05.2014 78.98.61.XXXMyslim ze red bull, toro rosso, cosworth a volkswagen maju dostatocne kapacity Ing. nato aby to stihli este aj do poslednich testov v Abu dhabi presne tak ako to planuje spravit Mclaren s Hondou. A este kto vie ci Mateschic toto nezacal planovat uz po neuspesnich predsezonnich testoch ???-
erdedy
21:30 29.05.2014 178.41.88.XXXJedine, ze VW s tym Cosworthom uz na tom motore davno pracuje, inak zabudni. Aj ked Cosworth udajne mal uz "co-to"... Ale...
A ked sme uz pri tom - zaujimalo by ma tiez, ze "kolko" know-how pretecie z Renaultu k tomu novemu dodavatelovi... (Ako v pripade MB-->Honda)...
-
-
-
-
-
-
ppp
09:42 29.05.2014 217.170.97.XXXmotory To že mají zájem o motory od Volkswagenu je chyba . Já nemám rád Renault , ale motory do F1 dělají dobré . Boužel jim to letos nevyšlo . Nechápu proč nechcou motory od japonské značky . Já vím že Honda jim motory dávat nebude , ale třeba Mazda nebo Toyota dělají dobré motory . Mazda vyhrála jako jediná Japonská značka Le man . Vím že jeto odlišný motosport . A mohli by to odmítnout , ale nechtít japonské motory . To nechápu .-
rock
10:04 29.05.2014 37.188.128.XXXJim nevadí japonské motory. Jim vadí být zákazníkem. Mercedes a Ferrari mají svůj tovární tým, pro Hondu bude tovární tým McLaren a pro Renault je tovární tým Red Bull. U Hondy by byli obyčejný zákaznický tým, jen číslo 2 za McLarenem, se všemi nevýhodami, které z toho plynou. -
-
ppp
10:52 29.05.2014 217.170.97.XXXMazda dělá dobré motory, ale nemá peníze na f1 . Volkswagen není tak dobrý jako Mazda . Mazda dělá dobré auta akorát na ně nemá reklamy jak jsou úžasné . Tak si koupí auto na , na které Jsou reklamy třeba Volkswagen , Hyundai má tolik reklam jak je kvalitní že se zblázníš , Škodovka , Kia , Peugeot je tak odpornej že se ti udělá blbje když se na to podíváš , Audi auto pro blbečky jim stačí aby to mělo kroužky je je to dokonali , Citroen další krám . Mazda má hezký dizajn příznivou cenu a vezvadny motory . Mají motory Skyactiv . Mazda je nejlepší výrobce aut za které neutrácíš miliony .
-
-
-
kakaa
09:22 29.05.2014 85.71.39.XXXno to je jak alonso, kterej nechá běhat menedžry po padocku, jako že u ferka chce skončit, obojí strašný kecy, ale zase nic nemožnýho, takže co si má rendl myslet, já bych to zabalil a jen bych se zeptal s jakým motorem měli ty svoje tituly, jinak jsem rád že f1 láká další výrobce, ale asi se nedočkám mého vysněného že mclaren bude odebírat motory ferrari-
-
rock
10:10 29.05.2014 37.188.128.XXXPro Red Bull není F1 zdrojem zisků a účast v šampionátu není nutností k přežití. Umím si představit, že v extrémním případě (fatální roztržka s Renaultem) si dá Red Bull i Toro Rosso na sezónu pauzu, než Hondě skončí exkluzivita s McLarenem nebo než pro ně někdo další (třeba i nezávislá motorárna financovaná Red Bullem) vyvine jiný motor. Nebylo by to jednoduché, ale bylo by to řešitelné.-
Pepan
10:28 29.05.2014 89.24.157.XXXVelký omyl. Kdosi to tu loni dával že příjmy z F1 tvoří u RB asi čtvrtinu všech zisků, přičemž reklama díky F1 je sice drahá, ale nejúčinnější forma propagace jejich limonád. Proto mají svůj tým F1. Mateschitz je výborný obchodník a tyhle aktivity nemá proto, že chtěl závodní autíčka, ale proto, že takhle perfektně řídí svůj byznys. Ostatně, i Kvjat není jenom pilot, ale možný zdroj dalších odbytišť. Rusko je veliké a ruský pilot by znamenal neskutečný odbyt limonády v tomhle regionu.-
rock
11:52 29.05.2014 37.188.128.XXX"příjmy z F1 tvoří u RB asi čtvrtinu všech zisků"
Možná se to změnilo, ale ještě před pár lety (cca 2010) mateřská firma dotovala tým F1 min. 100megaE / rok.
Samozřejmě obráceně záleží na tom, jak si Red Bull vyčíslí zisk z reklamy a předpokládám, že zisk z propagace převýší náklady na tým - ale ten sám o sobě je buď +- soběstačný, nebo možná lehce v mínusu.
A musím se vrátit k tomu, co jsem napsal: pro Red Bull je účast v F1 v podobě vlastních týmů možná výhodná, ale rozhodně ne nezbytná; Red Bull existoval a prosperoval i před vstupem do F1, navíc dlouho v ní figuroval jen jako sponzor. Pokud se dostanou do těžko řešitelné situace, tak narozdíl od týmů jako McLaren, Williams nebo Lotus mají mnohem méně svázané ruce při rozhodování.-
Pepan
11:56 29.05.2014 89.24.157.XXXJe pro ně hodně výhodná, zejména pokud vítězí jejich mladý jezdec na voze RB, protože tohle v podvědomí mladých lidí vytváří pocit, že se prostě bez limonády RB neobejdou. I proto byli rádi, že v minulých letech měl Vettel navrch před Webberem. Mark byl totiž věkově někde jinde a potenciální konzumenty produktů RB nemohl oslovit.
-
-
-
Red_Blaf
10:38 29.05.2014 87.197.122.XXX*** a ztrata kontinualniho vyvoje, absence absolvovanych km na trati = testu. nic? zhola nemozne! ztratili by tolik ze by to zase nekolik let dohaneli a tohle nikdo platit nebude :) ani RedBull
a proc ne motory od Hondy? protoze exkluzivita s McL. Nebudou jen pouhym zakaznikem. Tedy ani Ferrari ani Mercedes. Budou hledat jinde: Ford, VW, BMW pricems o 1. a 3. zminenem se dost diskutuje. RedBull chce uzkou spolupraci na urovni tovarniho tymu a ne na vztahu: tady mate delejte co umite.
No nezbyva nez napsat ze letos to Renault tezce podcenil ba bych se nebal napsat ze primo po***. Rucicka vah se podezrele naklani na jednu stranu a cas utika, hodiny tikaji v jejich neprospech. Jeste par zavodu a zabalej sezonu, bylo by to mrhani prostredky. Za chvilku bude boj o titul ze strany RB v teoreticke rovine a s tim se evidentne nejen Helmut z RB dost tezko smiruje. me to tedy nevadi, protoze to uz vazne zacinalo byt nudny. Ted se tesim z toho co je v MB. Pricemz otevrene fandim Nicovi. Pokud bude mit nervy jako doted tak ma sanci Lewise nahlodat do te miry ze zacne Lewis delat chybi a pak ma Nico realnou sanci titul vyhrat pres to ze se Lewis alespon momentalne jevi jako o chlup rychlejsi pilot. I kdyz ja si myslim ze jen pro kvaldu a ze v zavode to je cca 50:50. Tak hlavne at se nezabijou a vyhraje ten lepsi :) a budu rad kdyz to nebude nikdo z RB
Příspěvek byl redakčně upraven.-
-
Pepan
10:59 29.05.2014 89.24.157.XXXMi by ani ten RB nevadil, pokud by tam nebylo velké protěžování jednoho jezdce, který si dovolil kašlat na příkazy týmu a předjet navzdory příkazům svého kolegu. Možná si tehdy Marko uvědomil, že je s tím třeba něco dělat a současné výsledky vítá, protože tím, že je Ricciardo rychlejší, blonďákovi spadl hřebínek.
-
-
-
-
-
-
Kapor
09:17 29.05.2014 194.160.178.XXXJe to o tom,... ...že Red Bull, chce byť s Mercedesom na rovnakej úrovni výkonu, čo VW vie veľmi ľahko zvládnuť, lebo on mal tú technológiu skôr ako Mercedes, preto ak sa Renault nenakopne k maximálnemu výkonu, tak je len normálne, že Red Bull s ním zmluvu zruší a bude na rok brať pohonné jednotky od VW a o tom Marko tu rozpráva celkom normálne, lebo ich tím Red Bull, chce vyhrávať a nemôže práve preto, že to všetko pokazil Renault, čo mi teda vôbec nejde do hlavy, ak oni ešte minulý rok boli tí, čo kraľovali. Ale aby som bol úprimný, ani Ferrari v r. 2014 neoslnilo a ešte bude hodne trvať, kým sa dotiahne na Mercedes vo výkone pohonnej jednotky, lebo auto už ako tak vylepšili.-
-
-
Adi
17:11 29.05.2014 176.74.130.XXXDobrá, tak si svoje zákulisní informace nech pro sebe. Já VÍM, že v technologiích MGU-H a MGU-K a v koncepci motoru 1,6V6T je Mercedes, Ferrari a Renault dál než VW...a to o světelné roky. Nic na tom Kapore nezmění ani Porsche v LeMans, ani Ogier v Polu WRC a ani Audi v DTM.
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
Lewis HAMILTON - 2. Trénink (9:00 - 10:00)
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek