DISKUZE K ČLÁNKU Marko stále hrozí Renaultu odchodem, uvažuje o motorech Volkswagenu
Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko pro německá média uvedl, že se stále nerozhodli pro pokračování spolupráce se současným dodavatelem jednotek - se společností Renault Sport F1. A nahlas se zmiňuje o Volkswagenu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko stále hrozí Renaultu odchodem, uvažuje o motorech Volkswagenu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001521
(Hlasovalo 12 lidí)
29.05.2014 10:04
Pred par mesiacmi som cital ze volkswagen zadal… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
18:09 29.05.2014 194.160.178.XXXNielen Audi je v 24 hodinovke ďajej,.. ...ale aj Toyota, samozrejme Porche a naoniec aj VW, ale tie turbomotory majú odlišný objem , lebo sú pre iné série a nie sú vyšpecifikované pre F1, ale ak postaví VW 1,6 V6 Tutrbo pre Red Bull, pohonnú jednotku pre F1, tak to majú veľmi ľahké, nakoľko turbomotor bude omnoho výkonnejší a SW majú predsa s Renaultom odladený, tak ho ešte zdokonalia. Je to všeko na Renaulte, ako rýchlo konečne zareaguje. -
Eracer
11:06 29.05.2014 62.168.11.XXXU Hondy si Red Bull neškrtne , ti nyní budou podporovat ve velkém rozsahu McLaren , já osobně očekávám v brzké době nějaký ten titul. Oni prostě chtějí úspěchy. Takže pokud se Renault nezlepší tak Red Bull musí hledat opravdu někde jinde. Ale VW do F1 nikdy nepůjde...to už tu bylo nespočetkrát a nic z toho nebylo. -
uzivatel001521
10:04 29.05.2014 78.98.61.XXXPred par mesiacmi som cital ze volkswagen zadal zakazku cosworthu na vyrobu v6t pre f1 a motor by realne mal byt hotovy , takze spojenie red bull a volkswagen by nemuselo byt nerealne nakolko uz spolupracuju aj v innych seriach. Nezabudajme ze tento rok konci spolupraca s Infinity a red bull nebude mat hlavneho sponzora. Red bull volkswagen racing by mohlo byt realne.-
-
-
-
-
Pepan
11:47 29.05.2014 89.24.157.XXXPrávě proto že jdou pečliví, tak by asi neriskovali pověst s tím, že to zvládnou za pár měsíců. Když VW šel do mistrovství světa značek v automobilových soutěžích, tak přetáhli od Citroenu Ogiera. Ten jednu sezónu nejezdil WRC, ale Fábii S2000. Na něm se tým učil v terénu servisní práci a souběžně vyvíjeli soutěžní vůz. Ogier za jeden rok najezdil snad třikrát více závodních kilometrů než kterýkoliv jiný soutěžák a když vloni s novým Polem WRC vlítnul na soutěže, stačil mu akorát odcházející Loeb a pak už nikdo Letos mu celkem zdatně sekunduje Latvala a zbytek startovního pole jede jinou divizi. A právě proto si myslím ,že když Marko v půlce roku řekne, že chce pro sezónu 2015 motory od VW, tak ti ho pošlou do háje, protože nebudou riskovat průser.-
jiný Honza
13:19 29.05.2014 194.48.241.XXXJasně, chápu, já jen reagoval na nepoměr půl roku VW proti 2 rokům Renaultu. Tedy že Renault v tomle rozhodně není směrodatný. Podle mne není náhoda, že nejlepší motor má zrovna Mercedes a nejhorší zorvna Renault, který by měl mít v maloobsahových turbech nejvíce zkušeností (teoreticky).-
Pepan
15:29 29.05.2014 89.24.157.XXXOno se asi líp vyvíjí motor současně se zbytkem vozu, kdy spolu konstriktéři jednotlivých částí komunikují než když jedna firma vyvine motor a až je hotový, tak se teprve zkouší, kde je chyba. Je fakt, že Mercedes i Ferrari při předsezónních testech měli daleko méně problémů než třeba uživatelé motorů Renault. -
Adi
16:10 29.05.2014 176.74.130.XXXMáš pravdu, Mercedes odvedl lepší práci, než Renault a je tedy pravděpodobné, že po dlouhých letech zase vyhrají jeden titul, možná i dva tituly. Říkáš, že to není náhoda a já s tebou nesouhlasím. Protože Renault je nejúspěšnější výrobce motorů v poslední éře F1 (od 1989 - 2013), nikdo nemá více titulů, nikdo nemá více vítězství. Není teda náhoda, že právě ta kreativnost a nové nápady přinesly francouzům drtivé vítězství nad tou tvoji německou buldočí silou. Protože Němci a Formule 1, to je bída. Já bych strašně chtěl, aby VW vstoupil do F1, jsem přesvědčenej, že by to nezvládl. Jít do královny motosportu není jako jít do Rally, tady nestačí jen neomezené finance a dobrý pilot (viz. Toyota v F1), tady potřebuješ zkušenosti, historii, obrovské množství nasbíraných dat, kreativitu, atd atd. Nezvládlo to BMW, Toyota, Honda ... všichni tito výrobci jsou lepší motoráři než VW. Nevidím tedy moc šancí a pan doktor, ten blázen, tak ten Renault nesnáší. Já být Renaultem, tak se na RB úplně v klidu vykašlu. I díky motoru mají 4 tituly a teď, po 1/4 zatím né tak úspěšné sezóny Renault odepisují?! Jsou to pokrytci a neplatiči.-
anonym
16:38 29.05.2014 78.98.61.XXXAko som pisal tak VW si dal postavit motor v6t u cosworthu a ten ma vitazstiev v f1 dostatok. Takze VW ma schopni motor , hybrid a baterie pouzije z porche lmp-1h v ktorom jazdi mimochodom aj Weber , sasi postavi red bull a malo by to fungovat. Ano je pravda ze red bull ziskal posledne 4 tituli s Renaultom ,lenze v6t motor im akosi nevisiel a cim viac sa pokusaju zvisit vykon ,tim je slabsia spolahlivost a buduci rok sa budu moct pouzit uz len 4 motory za sezonu. Timy f1 maju dostatok Ing. nato aby vedeli ci motor je alebo nieje schopny na vitazstvo v f1.-
Adi
17:05 29.05.2014 176.74.130.XXXNevím, kde bereš tu jistotu, že Cosworth odvede lepší práci než Renault, poslední dominance motorů Cosworth už je hodně fousatá (70.léta minulého století, to je 40 let nazpět). Navíc v motorově jednodušší atmosferické éře měl Cosworth vyloženě tragickej motor. Jestli si myslíš, že v LeMans používají technologie jako energie z turba, nebo "brake by wire" (automatické zadní brzdy), tak tě zklamu. MGU-H a MGU-K jsou relativně dost specifické a podle mě se ani nedají srovnat s motorgenerátorama na obou nápravách v LeMans serii. Renault podcenil začátek sezóny a její přípravu, hlavní problém vidím v tom, že nemá tovární tým a komunikace s Red Bullem nebyla a asi ani není ta tak úzké bázi, jak si všichni myslíme. Ale myslet si, že spojení VW a Cosworth bude mít se svýma nulovýma zkušenostma nejlepší techniku v královně motosportu, je vyloženě naivní. A pak Ing specializovaný na motory, řízení elektroniky, mapování atd, je jiný ing. jak ten, co se stará o aero, zavěšení atd atd.-
erdedy
21:21 29.05.2014 178.41.88.XXXTrosku to "vylepsim" este - ono to tak vyzera, ze komunikacia medzi Viry a RB neprebehla vlastne pomaly ziadna alebo bola nejak silne "obmedzena". Nijak inak sa toto vysvetlit neda. Takze by si mal pan Helmut najprv nakakat do vlastneho hniezda (ked su "oni" ten kvazi "tovarny team") a az potom pindat na druhych.
Na takom projekte neexistuje, aby take spolocnosti nevedeli definovat velmi presne poziadavky/naroky atd...! To neni tak, ze vy nieco "+/- taketo" a my k tomu urobime "+/- nejake" sasi atd. Jednoducho za tento pruser neni zodpovedny len Renault, ako sa snazi niekto vykreslovat. Nehovoriac, ze az taky pruser to tiez neni, "ako sa tak isto niekto snazi vykreslovat". Vysledky hovoria za vsetko.
Ak si niekto mysli, ze VW to dokaze lepsie/rychlejsie, "nechsapaci".
Posledna vec - po Monaku sa zasa zacala "spinava kampan" aj z dalsej strany - Renault-u zadymil jeden (ci dva?) motory... Bez akychkolvek analyz, okamzite tvrdili (radoby)komentatori na roznych TV, ze "zas ten Renault = katastrofa" apod. reci...
Zaujimave, ze ja (ci to len ja?) som videl zadymit aj jeden (ci dva?) Mercedesy, ale to uz okomentovane so stejnou "razanciou" nebolo (samozrejme)...(!)
Co je podstatne - to, ze sa Monako jazdi (ako okruh s malymi narokmi na motor) drvivou väcsinou s motormi na konci zivotnosti, si uz (samozrejme) z "odbornikov" nikto nevsimol (alebo nechcel?)...
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek