DISKUZE K ČLÁNKU Strategie Mercedesu v Monaku: Překvapila Rosberga? Co na ní říká Hamilton?

Co říká Nico Rosberg a Lewis Hamilton na strategii, kterou pro ně Mercedes zvolil během Velké ceny Monaka?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Strategie Mercedesu v Monaku: Překvapila Rosberga? Co na ní říká Hamilton?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 47, poslední 28.05.2014 17:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 27.05.2014 12:51
Opakuješ to po několikáté, ale pořád jsi… »
» Hr3bec (Hlasovali 3 lidé) 27.05.2014 07:53
No vzhledem k tomu jak se každý fanoušek… »
» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 27.05.2014 12:58
Já si myslím, že chybu neudělali. Představ si,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Podseknutí Mimochodem, dřívější zastávka ne vždy znamená výhodu pro toho kdo jí uskuteční. Nezapomeňte, že jezdci v Monaku zahřívali gumy dvě až tři kola. Takže tu srovnáváme jízdu na částečně opotřebovaných zahřátých gumách versus nové nezahřáté gumy a klidně to může být ve prospěch těch zahřátých, protože úroveň opotřebení i po 30 kolech nemusela být velká, když někteří jezdci zvládli skoro jednou tak velký počet kol na stejné sadě.
    A teorie, že jízda za SC je rychlejší než při žlutých vlajkách, tak to už mi přijde opravdu komické.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.102.3.XXX
      navic v te dobe nemeli tak velky naskok aby neskoncili v provozu, to bylo treba taky zohlednit a dost dobre to mohl byt duvod, proc ani jednoho pilota nepovolali hned po kolizi a cekali, az vyjede SC, protoze kdyby nahodou SC nebyl povolan a treba Lewis diky zastavce skoncil v provozu a ztratil na Nica peknych par sekund navic, to by zase Lewis asi komentoval neco jineho.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ako vidieť,.. ...Lewis to aj tu má v Mercedese ťažké, lebo za Rossa by sa to iste nestalo a aj stratégia by bola iná, o triedu lepšia, lebo jazdcov mali povolať oboch ihneď po výjazde Safety Caru, v prvom kole a ak tak, neurobil Nico, Lewis mal zahlásiť, idem na výmenu a mechanici predsa majú byť na výmenu stále nachystaní, na okruhu ako je Monaco a rýchlo mu pneumatiky vymeniť. Nech Lewis do budúcna žiada tím, ak sa nevie ihneď rozhodovať,aby tak mohol robiť, lebo Toto aj Niky sú zdá sa mi trochu úspechmi Mercedesu pribrzdení, aby vedeli operatívne a včas reagovať, nakoľko im vadia asi nasadené ružové okuliare a štople v ušiak, ktoré už nemusia používať. 02

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Já si myslím, že chybu neudělali. Představ si, že by je přezuli o kolo dřív a pak by SC nevyjel. Odjeli by na těch nových gumách ještě o několik kol víc, zatímco soupeři by s výměnou pravděpodobně počkali ještě několik kol. Už tak měly Mercedesy problémy s opotřebením gum a při této situaci BY měli o pár kol ještě opotřebenější gumy, zatím co ostatní o několik kol čerstvější než to v neděli skutečně bylo. Opravdu by si Lewis pak ubránil svoje 2. místo, kdyby měl ještě horší gumy a Ricci ještě lepší? 03

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        89.102.3.XXX
        hlavne by mozna skoncili za Massou, nebo nekym podobnym a treba by nakonec vyhral RIciardo 13

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • anonym

      82.144.130.XXX
      Furt nechápu, kde tam HAM mohl získat dost času na to, aby se dostal (nebo aspoň měl vůbec šanci) před Rosberga.

      Jen pro srovnání, když by zajel HAM do boxů před vyhlášením SC (mimochodem SC byl vyhlášen až když Rosberg vjížděl do tunelu):

      - Část trati, kterou najel Rosberg na HAM během HAM pit stopu a jel ho ještě naplno než byl vyhlášen SC, by musel jet HAM pomaleji pod SC.
      - Zbytek trati by jeli stejně pod SC
      - Cílovou rovinku by musel jet HAM pod SC pravidly, zatímco ROS minulé kolo (kdy byl HAM v boxech)ji jel naplno

      Takže při první odrážce HAM ztratí čas, při druhé jsou na tom stejně, při třetí ztratí čas... kam se poděl ten zisk?

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        62.209.192.XXX
        Asi ti to tady Ham ani nikdo z Mercedesu vysvětlovat nebudou, tak se v tom nemá smysl nimrat... Byla mezi nimi 1 sec... A ta se dá při hromadném pitu ztratit rychle... Ne však, když jedou oba najednou...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    85.71.39.XXX
    no to pravidlo, kdo je první bude první obsloužen je ok, tak ať hamilton nedělá alonsa u kterýho je to už normální

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hr3bec

      Hr3bec

      85.135.106.XXX
      No vzhledem k tomu jak se každý fanoušek rozčiluje, že chce vidět závody a to se neděje, tak to není normální. A jak už jsem psal jinde...Mercedes se kasá, že jezdce nechává bojovat, ale není to tak úplně pravda :-)

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Opakuješ to po několikáté, ale pořád jsi neuvedl v čem se Mercedes zachoval vůči LH nefér. Tedy kromě trapné poznámky, že měli v SC fázi přezout v jednom kole jednoho a ve druhém kole druhého pilota. A zapsat se tím jako první tým do historie F1 s tak debilní strategií. 20

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          89.102.3.XXX
          prvni tym, ktery by to udelal by urcite nebyli. Ale vetsinou se tak deje, kdyz je nekdo vice vzdu a zkusi tim ziskat. V pripade prvniho a druheho mista se to deje opravdu zridka a na jinem okruhu si to umim v pohode predstavit. V Monaku se ale jedna opravdu o velky risk, protoze predjizdet je skoro nemozne a bez vetsiho rizika nerealne, leda by si ostatni mysleli, ze jim uz Mercedesy nadeluji kolo a poslusne by uhybali 13

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Nasir

          188.175.189.XXX
          Budeš se divit, ale souhlasím s tebou (a s Chasníkem). Hamáč ukazuje, jak je nervově labilní, když jde o hodně. Když vyjelo SC, bylo jasné, že pojedou do boxů oba současně a nepoškodí jednomu z nich cíleně závod. Líbí se mi, jak Hamilton jezdí, ale jeho jezdecké umění je mnohem lepší než jeho chování.

          Přitom on sám v Barceloně porušil příkaz týmu a nastavil si výkonnější režim ERS, na rozdíl od Rosberga. Teď budou mít oba jezdci skutečný nebo domnělý pocit křivdy a nevraživost se bude stupňovat. Čeká nás rok 2007 v bledě modrém.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Musím přiznat, že když jsem viděl tvůj nick, tak jsem se už připravoval na hodiny strávené psaním komentářů. 12
            Je příjemné vědět, že aspoň v něčem se mnou souhlasíš. 03 Poslední dobou jsem měl pocit, že se Lewis psychicky srovnal a od roku 2011, kdy měl potřebu trefit každé auto vyskytující se poblíž (nadsázka) se choval celkem sympaticky. Ale tímto si to u mne trochu po....

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Chasnik

        217.117.213.XXX
        No tak... trošku sebereflexe by to chtělo.
        Kdyby byla situace opačná, vedl Lewis a Nico jel druhý a podsekl by ho v boxech při SC, tak by jsi tady zase řval, že to je TR a závody se rozhodují ne na trati, ale z boxové zídky.

        Fakt mě překvapuje ta hysterie kvůli zastávce v boxech a probržděné zatáčce v kvaldě. Je to trapný, hlavně od Hama. Ten kluk se mi líbil, přinesl do F1 pořádné osvěžení, ale postupem času se ztratil sám v sobě. A tím, co vyvádí poslední cca měsíc, se opravdu předvedl, v negativním slova smyslu. 02

        Fandové L.H. - jde vám skutečně o závodění nebo o to, aby se ten váš "chudý hošík z ghetta" dostal za KAŽDOU CENU dopředu??

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kubyk002

    94.113.104.XXX
    No vidíte No vidíte, že není zase takový zlý 12 13

    Nevím, jako stratég měl zavolat oba současně jak viděl, že Sutil je rozmázlý po celé trati, to i slepému dojde, že tam vyjede SC, tak to měli udělat kolo předtím, protože už loni na to Lewis doplatil, že jak zpomalili, tak ho předjely Red Bully v pitech, a letos nechybělo moc a předjelo ho Ferrari... tak by byli v klidu :)

    I kdyby se Lewis dostal v boxech před Nica, tak by nevyhrál, protože v tom kole co mu něco vlétlo do oka, tak byl o nějaké 4s na kolo pomalejší než Rosberg a kdyby jel za ním, tak by ho předjel ...

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      82.142.110.XXX
      Kdyby jel Lewis před Nicem,tak mu třeba do oka nic nevlétlo. Ale to je jen kdyby a na to se nehraje. Buďme rádi,že se na vzájem nevyřadily a že to dopadlo tak jak to dopadlo. Už se těším na Kanadu. Docela mě mrzí,že jim to začíná skřípat. Ale to se dalo asi čekat,že.

      + 9 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    82.144.130.XXX
    Strategie Já furt nechápu tu stížnost na strategii ohledně PIT stopu. Pokud by HAM zajel do pitu hned jak se naboural Sutil (tzn ještě před vyhlášením SC), tak by tím přece ztratil mnohem víc času a rozhodně by neměl mít šanci se dostat před ROS, protože tu část trati, kterou jel ROS ještě naplno bez SC, by on musel projet mnohem nižší rychlostí pod SC.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kubyk002

      94.113.104.XXX
      Po výjezdu SC musíš znatelně zpomalit ale nikde není psáno o kolik, takže kdyby Nico zpomalil víc tak by jej mohl dát... ale je to otázka spíše toho, že jak vyjel SC tak se nahrnuli všichni do boxu a Lewise potom někdo blokoval a nemohl vyjet hned... a teoreticky ho mohl někdo předjet...

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama