DISKUZE K ČLÁNKU Strategie Mercedesu v Monaku: Překvapila Rosberga? Co na ní říká Hamilton?

Co říká Nico Rosberg a Lewis Hamilton na strategii, kterou pro ně Mercedes zvolil během Velké ceny Monaka?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Strategie Mercedesu v Monaku: Překvapila Rosberga? Co na ní říká Hamilton?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 47, poslední 28.05.2014 17:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 27.05.2014 12:51
Opakuješ to po několikáté, ale pořád jsi… »
» Hr3bec (Hlasovali 3 lidé) 27.05.2014 07:53
No vzhledem k tomu jak se každý fanoušek… »
» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 27.05.2014 12:58
Já si myslím, že chybu neudělali. Představ si,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • anonym

        82.144.130.XXX
        Já se domnívám, že se jim píše něco na volantu o tom jak rychle můžou jet (nebo čas jednotlivých úseků, který musí zajet), aby právě nemohli sprintovat do boxů. Btw stejná věc se stala HAM tuším před dvěma roky v Austrálii, kdy byl pohodlně druhý, zajel do boxů, v tom okamžiku vyjel SC a Vettel se dostal bez problému před něj, když zajel do boxů až v SC kole.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Chasnik

          78.24.10.XXX
          Přesně tak, Austrálie 2012, Hamilton na trati v režimu SC (tedy pomalá jízda) a Vettel v pit lane byl rychlejší.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          62.209.192.XXX
          Přesně tak... Povedlo se jim částečně eliminovat neplechu, kterou SC napáchá... Pár kol jsou nuceni jet stejnou omezenou rychlosti tzn. nějakou dobu normálně drží stejné rozestupy => To by mělo umožnit každému vyměnit pneu, aniž by přišel o pozici...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      62.209.192.XXX
      Tohle těžko soudit... Museli bychom vědět v jakém okamžiku byli oba na trati, kdy přesně vyjel SC atd. atd... Lewis by to neříkal jen tak...

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Arnoux

        217.66.164.XXX
        Já tedy oceňuju fair play přístup Mercedesu k oběma jezdcům.Strategie byla dobrá a nechala stav na trati přesně jaký byl před SC.Strategie,která by Hamiltona postrčila do vedení by byla pro Nica likvidační a nevím jestli by ji rozdýchal.
        Mezi námi Rosberg je v Monacu nejlepší jezdec v poli a zaslouženě vyhrál.
        I když mě Mercedes štve jak je pořád rychlý za tohle má tým 01. A pokud nechají tenhle přístup až se dotáhne Redbull tak opravdu klobouk dolů.03

        + 9 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          109.81.209.XXX
          Rozhodně není v Monaku nejlepším jezdcem v poli a vyhrál díky štěstí v kvalifikaci a SC... Neříkám, že nezaslouženě, ale rychlostně na tom byl LH líp...

          + 6 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            37.188.143.XXX
            Štěstí v kvalifikaci? Jenom částečně. Ono se tak nějak pozapomíná na to, že v Q3 stihli Rosberg i Hamilton odjet stejné množství rychlých kol a to Rosbergovo bylo rychlejší. Kdyby byl HAM dostatečně rychlej už na první pokus, nemusel by řešit, jestli Rosbergova chyba byla úmyslná nebo ne.
            A jestli díky SC? Kde je psáno, že by to Hamiltonovi pomohlo? Rosberg by jako vedoucí dostal ideální strategii. A pokud by jeho půlka garáže byla alespoň trochu rozumná, tak by ho do boxů zavolali ve chvíli, kdy by o kolo dojížděl nějakou větší skupinu (aby pak Ham nemohl zajet nějaké zoufalé superrychlé kolo).

            Takže jinak: Rosberg vyhrál proto, že první měřené kolo v Q3 zajel líp, rychleji než Hamilton.

            + 4 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Duncan66

              89.102.3.XXX
              v drtive vetsine kvalifikaci se jede prvni pokus na jistotu a teprve ten druhy na hranici rizika. A ve vetsine pripadu zajiszdi piloti svuj nej cas ten druhy pokus. Takze ta tvoje alibisticka pohadka o stejnem poctu pokusu je docela trapacky pokus obhajoby, zvlast, kdyz Lewis zajel prvni mezicas tusim o 2 desetiny rychleji a mel naslapnuto na super cas a Nicuv prvni cas by nejspis porazil.

              + 5 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Jen jednu poznámku. Nic nebránilo Hamovi vyjet na trať před Rosbergem. Vyjet poslední je téměř vždy rychlejší (nejen, aleTAKÉ díky tomu vyhrává tolik kvalifikací), ale skýtá to také větší rizika (třeba že se stane to co v Monaku). Jiní jezdci volí často kompromis, Hamilton téměř nikdy. Je to buď a nebo a každý inteligentní jezdec (nevyjímaje LH) nad tím musí popřemýšlet a nějak se rozhodnout. Takže ono to zas tak moc náhodné není. 03

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  62.209.192.XXX
                  Tohle je hodně zoufalé...02

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    No nevím, co přesně je na tom zoufalého. Že je trať na samotném konci částí Q nejrychlejší je prostý fakt. Že se na konci částí Q stává víc nehod, žlutých a červených vlajek je také fakt. A že jezdí i z těchto důvodů v každé části většinou 2x je také fakt. Zoufalé mi na tom přijde jedině to, že když to postihne zrovna mne, hledám v tom zlý úmysl jiných. Což ti pokud vím vadí také. 03

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  89.102.3.XXX
                  Pokud by to bylo neco podneho jako jsme zvykli u Ferrarri ci RB apod. z minulych sezon, kdy v boxech prostali 75% casu a vyjeli uplne nakonec, potom ok, ale kdo sledoval kvaldu, tak videl, ze Mercedesy byly na trati prakticky celou Q3

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    Na 2 výjezdy potřebují zhruba 5x1:20m. Ikdyž přidám další 2 zahřívací kola, tak zbývá 2:40 času. Nemusel nikdo nechat výjezd na poslední vteřiny Q3. 03

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • rock

                37.188.143.XXX
                Rosbergova jistota byla rychlejší než Hamiltonova 14

                Moje obhajova je trapácká, tvoje je postavena na slovech jako "nejspíš" nebo "by"

                + 1 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  62.209.192.XXX
                  Je hodně trapácká, zajeli téměř identické časy a k druhému pokusu nedostal Lewis příležitost... Jak říkam, vyhrál se štěstím...

                  + 4 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • rock

                    37.188.143.XXX
                    Ale Lewis těch příležitostí měl spoustu. Q3 má 12 minut. Za tu dobu se v Monaku dají stihnout 3 kompletní výjezdy - nebo alespoň jeden krátkej a druhej s dvěma měřenými koly (opotřebení pneu v Monaku problém nebyl). Kdo mu kázal, aby si druhé podání nechal na 30s před koncem limitu - zvlášť když věděl, že on je ten, kdo se musí zlepšit?

                    Vůbec to není tak, že by měl jedinou šanci a o tu že by byl okraden. Hamilton byl zkrátka v první část Q3 pomalejší a její zbytek prokaučoval. Jeho problém, jeho blbost...

                    + 1 / − 4

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • anonym

                      89.102.3.XXX
                      sry, ale asi jsi nesledoval letosni kvaldu, jinak si ty tvoje reci neumim vysvetlit. Letos prakticky vsichni jeli svoje rychle kolo az jako 3. neboli na jedno merene kolo museli odjet 4 kola. S prezutim a spravnym nacasovanim, abys nebyl v provozu se 3 merena kola odjet ani nedala, navic asi nemeli 3 nove sady pneu v Q3.
                      Pokud ses preci jen dival, tak ti nemohlo uniknout, ze oba Mercedesy vyjeli do Q3 prakticky ihned, takze to nebylo nejake takticke cekani jak se vse vyvine, ale byli v akci prakticky celou Q3.

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Fanda.LH

                      62.209.192.XXX
                      Myslím že na začátku píšeš, že Q3 má 12 minut... A do nich se Hamilton vešel, nic dalšího předpokládat nemohl, takže tady nechrl nesmysly ve stylu "po bitvě je každý generál"...

                      Pneumatiky mají nějakou životnost, startuje se na nich i do závodu. Takže na nich nemůže kroužit co to dá... Jestli vyjíždí jako poslední ve snaze mít co nejlepší trať, pak je to logický záměr... Kdyby u toho měl zvažovat, že jeho kolega vyjede mimo a rozhodne se couvat... Tak by se na to mohl rovnou v*srat... Nemůže se ohlížet na věci, které nemá žádnou šanci předpovědět, ani ovlivnit...

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • rock

                        46.33.96.XXX
                        Do závodu startuje TOP10 na pneu z Q2. Jedny superměkké pneumatiky použité v Q3 jsou čistě na zničení - a v Monaku konkrétně i všechny ostatní - předpokládala strategie jedné zastávky a tedy to, že mimo těch použitých z Q2 už pilot žádné superměkké v závodě nevyužije.

                        Předpovědět zdržení samozřejmě nemůže, ani ovlivnit. Ale je v jeho moci to riziko minimalizovat. To mohl udělat a neudělal. Místo toho si zariskoval, i když potřeboval dohánět a doskákal na to.

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama