DISKUZE K ČLÁNKU Majitel Lotusu se brání: Jen ať Renault jmenuje toho, kdo mu za motory nezaplatil
Prezident společnosti Renault Sport F1 Jean-Michel Jalinier minulý týden uvedl, že nejméně jeden tým jim dosud nezaplatil za dodávku pohonných jednotek pro letošní sezónu. Lotus se brání a doporučuje Renaultu, aby byl konkrétní.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Majitel Lotusu se brání: Jen ať Renault jmenuje toho, kdo mu za motory nezaplatil
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovalo 6 lidí)
16.05.2014 09:14
RB + TR jsou resp. po testování byli nasr... a… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
mi88ki
12:59 16.05.2014 165.72.200.XXXLogické Osobně bych taky nezaplatil dokud bych nedostal zboží v kvalitě, které jsem si objednal. Určitě bych žádal výraznou slevu, protože jsem nemohl včas a v konkurenceschopné kvalitě využívat toto zboží a naopak uplatňoval bych nahradit ztráty z toho plynoucí. Např. za nemožnost využívat motory v předsezoních testech. A ty první závody? Ještě za to platit ? Co si budeme povídat, tu práci u Renaultu prostě odflákly, když konkurence to zvládla více či mnohem lépe a ještě přitom mystifikovali nejen své zákazníky. -
erdedy
10:12 16.05.2014 195.80.165.XXXzaujimave... ;-) vysvetlite mi niekto:
- RedBull ako "tovarny team" Renaultu je "nasr.ny", lebo mu Renault nedal prvotriedne "zboží" (na ktorom sice mali od zaciatku spolupracovat...ale ... ), tak "nezaplati"... Sice to ide cez reklamu na Infiniti... ale vlastne su to nejake "virtualne" peniaze.
Vsimol si niekto - na RedBulloch teraz neboli popisky Infiniti?
- Renault vyhlasi, ze nejaky team mu neplati. Kedze priamo nemenuje "pachatela" , "automaticky" by to mohol (alebo mal?) byt Lotus, ze?
- Lotus/Lopez sa ohradi, tak zrazu je mozny podozrivy RedBull (aj so svojim B-eckom)
- RedBull, ako "ctihodny partner", medzitym (!od zaciatku sezony/problemov!) roznasa Renault na vsetky strany po mediach (trva to dodones, okrem jedineho oficialneho vyhlasenia Ricciarda [odkaz na stránku] ).
Pytam sa teda:
- je naozaj RedBull opravneny neustale kydat na (menovite) Renault, cez to vsetko, ze sa proste teraz nezadarilo, resp. nezadarilo na prvu supu? Co tie 4 tituly v rade?
- su v Renaulte padnuty na hlavu a drzia (aspon ciastocneho) bobrika - ked sice priznavaju aj fin. problemy, ale "korektne" nemenuju svojho "ctihodneho odberatela No.1"?
Co je toto za "folklor"?
Neviem kto za tym stoji, ale viem jedno, ze takeho "partnera" by som nechcel mat (uz sa opakujem).
Toto neni o vzajomnej pomoci (tym myslim aj biznis!), ale o neustalom jednostrannom zhadzovani/potapani/ociernovani!!! Etalon pychy a a chamtivosti pani!
Ked teda vladne "tolka nespokojnost", nech s tym nieco urobia nie? Kto im brani vybrat si "lepsieho" dodavatela? Jasne -kto by im chcel dodavat motory, ze...?
A Jalinier (aj so svojimi nadriadenymi) by si mali tiez rozmysliet, ci je pre znacku este stale "dobre", spolupracovat s takym partnerom.
Pisal som minule - peniaze nesmrdia - to hej, ale ked uz ani tie peniaze teda nedaostavaju...(?)-
-
erdedy
15:30 16.05.2014 195.80.165.XXXto je pravda, len je otazne (a aj nepravdepodobne), ci by bez toho motora mali taku aero aku mali. Je dost mozne, ze ani nie Tie cary-mary s mapovanim vlastne nebol povodne napad RedBullu.
Jediny, kto sa k tomu ako-tak aspon priblizoval bol MB, ale ten to nedokazal pri poziadavkach Neweyho.
Ale to je vedlajsie, skor som mal na mysli, ze je trochu skoro na takuto retoriku (RB). Myslel som, ze po tom vsetkom co spolu zazili by to nnemuselo prerastat do takych rozmazavaciek po mediach apod.-
anonym
22:17 16.05.2014 178.40.136.XXXje otazne ci by potrebovali tie cary-mary s mapovanim ak by mali dostatok vykonu priamo v motore :)
tie speci mapovania bola nutnost kedze renault bol vykonovo najslabsi(ak neratame cosworth) motor
auto mali tak ci tak najlepsie takze ak by mali pod kapotou aj najlepsi motor tak nieje dovod preco by nemali vyhravat
RBR motory mercedes chcel a neskoncilo to na tom ze by mercedes nemal zaujem alebo by ten motor nevyhovoval neweymu ale padlo to na vete mclarenu
-
-
anonym
06:00 17.05.2014 188.120.195.XXXTo je IMO velice zjednodušující a krátkozraké tvrzení. Díky motoru, který měl menší nároky na chlazení (a dokonce snad i samotný motor byl o něco menší), si mohl Newey dovolit víc čarovat s aerodynamikou. Navíc měl Renault skvělou ovladatelnost a v neposlední řadě minimálně jeden rok válcoval konkurenci mapováním, které umožňovalo efektivnější utěsnění difuzoru výfukovými plyny. Takže ano, Red Bull získal tituly i díky motoru, nikoli jemu navzdory, jak naznačuješ.
-
-
-
-
erdedy
10:26 16.05.2014 195.80.165.XXXOk, takze - zmrazeny neni. Len sa homologoval "vzor". To je rozdiel. Oni (vsetci) mozu na tom agregate nadalej pracovat a aj niektore veci menit.
Druha vec je - "len" maju zatial problem vyuzit potencial na 100% (uz daneho vzoru). Nemusi to nutne znamenat "nepovolene" upravy (vynimke).
Tretia vec - ak by aj doslo k nutnej vynimke - prakticky nikto si nedovoli v tejto fazi zablokovat ju, lebo by sa mohlo stat, ze ju bude potrebovat sam.
Vsetko.
-
uzivatel000635
09:14 16.05.2014 88.101.0.XXXRB + TR jsou resp. po testování byli nasr... a tak zaplatili jen část a zbytek doplatí, až bude výkonnost motoru srovnatelná s ostatními. Na tom teď Renault musí tvrdě makat, ale rychle mu dochází €, protože to stojí dost peněz a tak brečí. RB a TR přece mají peněz dost a tak se pozornost upřela na Caterham a Lotus. Ale ono je to přesně naopak - RB a TR sice zaplatili, ale méně (zatím). -
Kapor
09:12 16.05.2014 194.160.178.XXXAk niekto nezaplatil, tak je to asi... ...Red Bull a Toro Rosso, ktorí si to zrejme môžu dovoliť, lebo motory nezodpovedali výkonu, kvalite a udávaným parametrom, ku ktorým tieto tímy postavil svoje autá, čo sa prejavilo veľkými nedostatkami, nielen v chladení, ale aj poddimenzovaním hnacieho hriaeľa, ktorý nedovoľoval prenos celého výkonu, čo je teda u závodného motoru absurdné a takému výrobcovi, ako je Renault by sa to nemalo stať. Ak tieto tímy nezaplatili, tak urobili veľmi dobre a budú určite požadovať kompenzáciu za to, že stratili 1/4 sezóny preto, že museli jazdiť s turbomotormi 1,6 V6 + ERS, ktoré citeľne zaostávali za konkurenciou. -
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek